سلسله ابن عمي
البارت 57_58_59_60_61
للكاتبه اميره محمود
بعد سنتين ونص وبالتحديد فرح عز وحور
عز ، أخيرا ده انا كنت حاسس اني هموت قبل مانتجوز
حور ، الحمد لله أن السنتين ونص دول عدوا علي خير
عز ، الحمد لله ياقلبي بقولك اومي اجهزي بقي عشان الكوافيره فاتها جيالك كلي كويس عشان متقعيش في الفرح
حور ، ماشي ياحبيبي سلام بقي دي الوقت عشان اجهز نفسي باي
،،،،،،،،،،،،
ايان ، الميكب ارتيست اجت يا حور
حور ، تمام أنا جاهزه
ايان ، هو احمد هيجي الفرح
حور ، معرفش والله هو اجا
ايان ، لا مجاش لسه شكله معرفش يجي
حور ، حاولي تنسيه يا ايان هو اكيد نساكي
ايان ، مش قادره اخر مره اتخنقنا مع بعض وقولتله يبعد عني قالي انتي اصلا مش في دماغي
حور ، انسيه يا حبيبتي وياللا تعالي نجهز
ايان ، اوك ماشي
،،،،،،،،،،،،
عز ، والله ماصعبان عليه غير أنك مش هتنام جنبي يا يزن
يزن ، ليه
عز ، ماهو معتش هينفع بقي هروح اوضه كبيره عشان حور هتيجي تقعد معايا فيها
يزن ، وانا كمان
عز ، وانت كمان ايه انت هتاخد اوضتي دي لوحدك ولو عايز ادهم يجي ينام معاك براحتك
يزن بعياط ، بس انا مش بحب ادهم بحبك انت
عز ،. وانا بحبك بس عايزك راجل في راجل يعيط
يزن ، اه
عز ، ههههه طب ياللا يا لمض ننزل ناكل عشان نروح الفرح
يزن ، ماسي
عز ، ياللا يا حبيبي
،،،،،،،،،،،
عند حور
كارما ، والله أنا خايفه ابوكي يزعقلق علي الفستان ده مينفعش خالص
ايان ، يا مامي هو يوم ومش هيتلبس تاني بصي أنا عايزه بابي احطه قدام الأمر الواقع يعني كلكم هتنزلوا وانا هنزل في الاخر عشان ميشوفنيش
كارما ، ماشي يا مجنونه
ايان ، احبك يا مامي يا قمر
كارما ، طب ادخلي ياللا ابوكي فاته جاي
ايان ، ماشي يا قمرى
حور ، يخربيتك انتي هتروحي الفرح كده
ايان ، لا وضحكت علي مامي كمان وحطيت الطررحه دي أما الصراحه هقلعها وامشي كده
حور ، طب وبابي ده يموت فيها
ايان ، هو الفستان ماله ماهو جميل اهو هو صدره مكشوف شويتين والضهر كله بس طويل من تحت
حور ، عادي الناس تشوفك كده وثم أن طويل من تحت ازاي مارجلك باينه اهي ده شفاف من بعد الركبه ده تل يعني رجلك باينه
ايان ، خليكي في حالك الله يسترك
كارما ، ياللا ياحور عز وصل تحت اجهزى عشان تنزلي
حور ، حاضر يا مامي الحمد لله اني مش هبات هنا انهارده عشان الحرب اللي هتقوم بليل ده بابي هيولع فيكي
ايان ، بقولك ايه أنا منقياه أنا وسهيله صحبتي وهي جابت أخوه ولبسته في فرح بنت عمها عادي يعني
حور ، عادي عادي أنا ماشيه سلام
حور خرجت بالفستان الابيض كانت شبه الحوريه فعلا سندريلا بجمالها وشعرها الطويل والفستان المنفوش
عز ، ده بجد يا جماعه
زين ، ايه ارجع في كلامي
عز ، طب ارجع كده وقسما بالله هرمي نفسي من الشباك واوديك في داهيه واقولهم خالي اللي حدفني
زين ، طب نط كده ده انت علي ماتوصل للشارع تكون بقيت بقايا بشريه
كارما ، في ايه ياجماعه صلو علي النبي
زين ، خلي بالك منها دي اول فرحتي
عز ، ودي اول فرحه دخلت قلبي اول عشق عشقته وراح أحدها في حضنه الحمد لله انك بقيتي ليه
زين بعياط ، خلاص بقي مش قدامي
حور سابت عز وراحت اخدت ابوها في حضنها ، أنا بحبك اوي يا بابي
زين ، وانا بحبك ياقلب بابي البيت هيبقي وحش من غيرك خلي بالك من عز ده استحمل كتير عشانك اتمسكي بيه وانت اتمسك بيها متخلوش اي حاجه هايفه تبقي مشكله مبنكم حلو مشاكلكم سوا ساعدوا بعض في كل حياتكم خلو الحياه بسيطه متعقدوهاش أن لقتيه مضايق اعرفي ايه اللي مضايقه متسبيهوش لوحده وانت كمان الكلام ليك واوعي تغلطي فيه قدام حد ولا تعلي صوتك عليه قدام حد ضايقك هاتي الشبشب واضربيه عالطول
حور ،ههههههه ماشي يا بابي
عز ، ايه يا دكتور انت بتقول ايه
زين ، ياللا بينا اومال ايان فين
كارما ، في الحمام ياللا ننزل وهي هتقفل البيت
زين ، ياللا بينا
،،،،،،،،،،،،
ايان خرجت من الاوضه بعد ما مشوا وخرجت جرى
ايان ، الو ايوه يابنتي بقولك انتي تحت طب تمام أنا نزلالك اهو هركب معاكي وبتلف بعد ماقفلت الباب
لقت احمد واقف ولابس لبس الشرطه لانه دخل كليه شرطه
ايان ، احمد
احمد ، ايه اللي انتي لبساه ده
ايان ، فستان هيكون ايه
احمد ، ده كل حاجه باينه يخربيتك خالي ازاي سابك تمشي كده
ايان ، ملكش فيه وسابته وجايه تنزل لقت اللي بيشد أيدها
ايان ، في ايه
احمد ، وقسما بربي أن ملبستي حاجه عدله لهحبسك هنا في البيت ومش هتروحي في حته
ايان ، وانت مالك اصلا مامي شفتني وقالت حلو
احمد ،. حلو طب تمام مسك أيدها جامد هاتي المفتاح
ايان ، اااه أيدي انت في ايه
احمد بزعييق ، فين المفتاح قولت
ايان ، مش معايا
احمد ، طب تمام وراح ماسك أيدها وفتح باب شقتهم ودخل وهي في أيده وقفل الباب وسكه
ايان ، انت جيبني هنا ليه وبتسك ليه
احمد ، أنا اصلا مبحبش الافراح خلينا قاعدين مع بعض علي ما الفرح يخلص
ايان ، وربنا انت مجنون مينفعش ده فرح اختي لازم اكون هناك
احمد ، بزمتك انتي مش محروجه وانتي لبسه كده وانا ببص عليكي مش مكسوفه
ايان ، قولت ملكش دعوه
احمد ، خلينا قاعدين محناش هنخسر حاجه ده حتي في قدامي لحمه ببلاش
ايان ، أنا لحمه ببلاش
احمد ، ايوه
ايان ، انت قليل الادب
احمد ، والله قليل الادب اللي واقف كده ومش مكسوف قولي الصراحه مش مكسوفه من نظره عيني اللي عماله تتفحص
ايان وشها احمر وبصت في الارض
احمد ، مين اللي منقيلك الفستان
ايان ، سهيله صحبتي
احمد ، طب انتي عارفه أن صحبتك دي بتضرك مش بتنفعك عارفه أن ابوكي أصله صعيدي يعني الفرح هيبقي فيه صعايده كتير تخيلي منظر ابوكي هيبقي ايه
ايان ، طب افتح الباب
احمد ، ليه
ايان ، هروح البيت هعمل حاجه
احمد حس انها هتغير اللي لبساه ، ماشي بس بردك هقف استناكي بره
ايان ، ماشي
احمد فاتحلها الباب وراح معاها قدام باب بيتها
ايان طلعت المفتاح تفتح
احمد ، الله العصفوره جبتلك المفتاح بالسرعه دي
ايان ، اه أصلها بتحبني فاجت بسرعه
احمد ، طب ياللا ادخلي بام ضهرك ده ده كله باين يخربيت عقلك
ايان دخلت البيت وقفلت الباب في وش احمد
ايان ، فعلا ده عريان خالص ده بابي كان يقتلني فيها البس ايه دي الوقت وراحت لبسه بلوزه حمرا علي بنطلون جينز وخرجت
احمد ، هو ايه اللي انتي لبستيه ده
ايان ، مانا معنديش فساتين سهره
احمد ، طب تيجي ننزل في السريع اي مول نجيب فستان ليكي وبدله ليه
ايان ، بس انا مش معايا فلوس
احمد ، تعالي أنا معايا
ايان ، لا مش عايزه فساتين
احمد بزعيييق ، ياللا بينا
ايان ، ماشي ياللا بس هجبلك الفلوس أما مامي تيجي
احمد ، ماشي بس ياللا مفيش وقت
،،،،،،،،،،،،،
في المول وبالتحديد في الاتيليه
احمد ، اي رايك في ده ممكن تقسيه
ايان ، ماشي واخدته ودخلت تقيسه
احمد ،. بجد قمر فعلا سندريلا زي ماكنت بقول عليكي
ايان ، أنا اصلا بحب البيبي بلو اوي
احمد ، هههههه بيبي وأما يكبر يبقي ازرق ياللا يارب صبرني
ايان ، بالنسبه للبدله هتعمل ايه
احمد ، شوفيلي انتي بدله
ايان ، خد دي قيسها
احمد ، تمام أخدها ودخل يقيس
احمد ، اي رايك
ايان ، تحفه
احمد ، بس مضيقاني من عند الاكتاف
ايان ، ماهو بسبب عضلات امك طلعوا امتي دول
احمد ، نمت صحيت لقيتهم عندي ياللا عشان معتش وقت
ايان ، ماشي ياللا بس الجرافيت لسه
احمد ، عايزها بيبي بلو هههههه
ايان ، اشمعني
احمد ، عجبني اللون
ايان ، طب خلص ياللا وسابته وخرجت
،،،،،،،
احمد خرج ، بقولك
ايان ، ايه
احمد ، تعالي معايا كده
ايان ، فين
احمد ، تعالي بس
احمد أحدها وطلعوا محل اكسسوارات عرايس
احمد ، البسي ده
ايان ، بس ده تاج عروسه
احمد ، هيبقي احلي علي الفستان عشان تبقي سندريلا بجد
ايان ، بس انت لسه معاك فلوس ده شكله غالي
احمد ، البسي وملكيش دعوه
ايان ، اوك ماشي
احمد ، كده خلاص خلصنا يللا بينا علي الفرح
ايان ، ياللا
،،،،،،،،،،،،
في الفرح
عز دخل بحور شبكه في ايديه القاعه
يزن ، مامي سيبيني عز اجي عايز اروحله
نور ، مينفعش يا حبيبي دي الوقت هو بيرقص مع حور أما يخلصوا روح
يزن ، اعاااااا عايز اروح
احمد ، عاودتيه عليه ربنا يستر دي الليله هتبقي عكننه
نور ، مالك يااحمد في ايه مابراحه
احمد ، ماشي يا نور بس والله لو عيط بليل وقال عايز يروحله لهوديهوله
نور ، هههههه هنيمه قبل مانروح
احمد ، ماشي يا نور أما نشوف
،،،،،،،،،،،
كارما ، سهيله فين ايان
سهيله ، قالتلي نازله قعدت استناها وفي الاخر لقيتها نازله مع واحد
كارما ، يا مصبتي واحد مين
سهيله ، معرفوش والله يا طنط اهي اجت هناك اهي اهو اللي معاها ده اللي كانت نازله معاه
كارما ، ده احمد ابن عمها
سهيله ، طب عن اذنك يا طنط أما اروحلها وراحت جرى علي ايان
كارما ، اي ده هي جابت الفستان ده منين هي مجتش بالتاني ليه
سهيله ، ايان افضل استناكي وبعدين تنزلي مع ابن عمك
ايان ، معلش يا سهيله كان لازم اغير الفستان لانه عريان اوي
سهيله ، وانت بقي اللي اقنعتها تغيره علي كده
احمد ،. عن اذنك كده وشد ايد ايان بعيد ، ابعدي عن البنت دي دي شكلها غلط خالص
ايان ، احمد مسمحلكش تغلط في صحبتي
احمد ، تمام عن اذنك خليكي مع صحبتك وسابها وراح قعد جنب مامته وبباه
جودي ، احمد حبيبي حمدالله على السلامه ياقلبي وراحت اخداه في حضنها
احمد ، الله يسلمك يا ماما
ادهم ، اجيت امتي
احمد ، بعد ما مشيتوا عالطول
ادهم ، اممم
جودي ، عقبالك يا حبيبي يارب
احمد بص علي ايان لقاها واقفه جنب اختها وبتبص عليه ، يارب يا ماما يارب
،،،،،،،،،،،
حور ، اومال فين الفستان
ايان ، مش وقتك خالص
حور ، وربنا الفستان اللي لبساه ده تحفه حتي لايق مع لون عينك
ايان ، بجد
حور ، اه والله جميل اوي والتاج تحفه جبتيهم منين
ايان ، بصت علي احمد ، هقولك بعدين
حور ، هو اللي جيبهملك
ايان ، هو مين
حور ، اللي بتبصي عليه بصراحه هو بقي قمر من ساعه مراح كليه الشرطه بقي جنتل في نفسه اوي
ايان ، اممم عن اذنك دي الوقت عشان المأذون وصل
،،،،،،،،،،،،
المأذون وصل واتكتب الكتاب
الدي جي ، اي كابل عايز يرقص مع عرسانا ينورنا علي المسرح
سهيله راحت لاحمد ، ممكن ترقص معايا
احمد ، وماله ياللا
محمد ، ياللا يا نور تعالي نرقص معاهم
جودي وحسام طلعوا معاهم
ايان ، ماشي ماشي يا احمد انت وسهيله وفضلت قاعده تبصلهم بغل
محمد ، مبروووووك اعزو
عز ، الله يبارك فيك
محمد ، أخيرا هنخلص من زنك وهتتجوز أخيرا
عز ، اسم الله عليك علي اساس يوم فرحك مكنش قلبك هيقف من الفرحه
محمد بص لنور ، بصراحه اه مكنتش مصدق نفسي أن أخيرا حب عمرى في أيدي
عز ،. بص بص علي احمد الوله احمد معلق موزه وبيرقص معاها
حور ، دي سهيله صحبت ايان
عز ، الله يسهلوو يا احمد باشا
احمد ، مبروك يا برنس
عز ، الله يبارك فيك عقبالك
احمد ،يااااارب
محمد ، مالك يا حبيبتي انتي تعبانه حاسس انك مش مظبوطه
نور ، أنا كويسه بس دايخه شويه
محمد ، من ايه
نور مسكت أيده وحطتها علي بطنها ، من ده ياحبيبي
محمد ، بجد
نور ، أمم اتاكدت انهارده الصبح حسيت واتاكدت
محمد بفرحه ، طب تعالي نقعد عشان متدوخيش ياقلبي
نور ، ماشي يا حبيبي
،،،،،،،،
اجت اغنيه بنتي وحبيبتي
زين راح لحور وحضنها وفضل يرقص معاها وهو حضنها
زين بدموع ، بجد مش هعرف أنام وانتي مش في البيت هغمض عيني ازاي وانتي مش في البيت
حور ، أنا بحبك يا اجمل واطيب واحن اب في الدنيا كلها
زين شلها وقعد يلف بيها
عز ، سيبلي الشيله دي يا حج
زين ، امشي ياله وفضل يرقص مع بنته
،،،،،،،،،
احمد ، صحبتك دي لزقه
ايان ، والله مانت كنت فرحان اوي وانت معاها
احمد ، انتي شايفه كده
ايان ، اه اخدت رقمها واللا اجبهولك
احمد ، لا متجيبهوش هي سجلته علي موبايلي اصلا
ايان ، أممم طب ماتروح تقف معاها واقف معايا ليه
احمد ، هنا تراوه
ايان ، اهي جايه علينا اهي
احمد ، طب عن اذنك أنا رايح الحمام
ايان ، هبعتهالك الحمام هههههه
احمد ، ياريت
ايان كشرت ، امشي يااحمد الله يسترك
احمد ، عن اذنك يا سندريلا
سهيله ، الله هو احمد راح فين
ايان ، الحمام
سهيله ، أمم اصل أنا مروحه مش عايزه حاجه
ايان ، لا شكرا سلام يا حبيبتي
سهيله ، باي يا حبيبتي
،،،،،،،،،،،،
الي اللقاء في البارت القادم
ابن عمي الجزء الثالث
البارت ٥٨
للكاتبه اميره محمود
الله هي الموزه فين
ايان ، روحت الحقها لسه مامشيتش
احمد ، أمم طب عن اذنك
ايان بصوت واطي ، اهو انتو غلسين زى بعض
احمد ، سمعتك علي فكره
ايان ، طب ما تسمع اعلي صوتي انتو غلسين زى بعض وعن اذنك يا غلس
احمد ، ها وايه كمان
ايان ، احمد فوق يا حبيبي انا بشتمك كلها سنه وهتبقي ظابط شرطه وبتتشتم
احمد ، عارفه الجمله دي استخرجت منها كلمه مفيده
ايان ، مفيده دي تبقي خالتك
احمد جمد نظرته وباصلها بغل ، انا غلطان اني واقف معاكي
ايان ، ايوه الله ينور امشي
احمد ، فكرى
ايان ، امشي ياله
احمد ، ياله هي البدله اللي كنت لبسها وانا جاي مخوفتكش
ايان ، لا
احمد ، طب ماتهدي كده وتيجي نرقص مع بعض
ايان ، لا أصل أنا بحب واحد وهو هنا فلازم اخاف علي مشاعره مش ارقص مع أي حد كده وازعله
احمد ، هو مين ده
ايان ، وانت مالك
احمد ، أنا اعرفه
ايان ، طبعا تعرفه
احمد ، اوعي يكون ابن خالتك نصيحه اخ بلاش ده رخم
ايان ، تؤتؤ هو عيبه أن طول عمره بيعاملني أنه اخ ليه
احمد بزعل ، هو أنا اعرفه
ايان ، طب عن اذنك عشان ميزعلش من وقفتي معاك حاكم ده بقي عنده عضلات رهيبه وطويل أنا خفت من منظره اول ما شفته
احمد ، أمم لا هو مش هيزعل هو مش قولتي بيحبك كأخ
ايان ، اه وكان رافض أن حد يشوفني بالفستان البينك وعشان بحبه مرضتش البسه ولبست اللي نقهولي
احمد ، بجد
ايان لسه جايه تمشي
احمد استني ، بجد بتحبيه
ايان ، أمممم اوي وكان وحشني اوي بس للاسف أنا بالنسباله اخته
احمد بفرحه ، اخت مين يا حبيبتي ده مكنش بينام من كتر التفكير فيكي
ايان ، هو انت تعرفه
احمد ، أنا بحبك اوي
ايان وشها احمر وحست أنها مش قادره تتكلم ، ماشي
احمد ، بقولك بحبك تقوليلي ماشي
ايان ، طب وبالنسبه للي كنت بترقص معاها
احمد ، دي بت سأيله هي اللي اجت لي أنا مش عارف انتي مصحباها ازاي
ايان ، والله وبالنسبه للتسبيل اللي كنتو بتسبلوه لبعض وانتوا بترقصوا
احمد ، كنت بغيظك ارتحتي
ايان ، ماشي
احمد ، ماشي بردك
ايان ، اومال اقول ايه
احمد ، عارفه نفسي احضنك زى ماعز حاضن حور كده واقعد الف بيكي
زين ، طب وايه اللي منعك
احمد ، عموو
زين ، امشي يا محترمه اقعدي مع امك
ايان راحت جرى قعدت مع امها
احمد ،، ياعمو والله
زين ، عمو هو انت عملت حساب لعمو علي العموم العيب مش عليك العيب في اللي واقفه ترغي معاك ومعملتش حساب لحاجه
احمد ، والله بحبها يا عمو
زين ، بتحبها تقولها نفسي احضنك هو أنا مليش اي اعتبار عندك عالعموم ابعد يا احمد عن بنتي مينفعش اللي انت عمله ده ساعه مع صحبتها وساعه مع بنتي في ايه احترم أنها بنت عمك
احمد ، ماشي ياعمو عن اذنك
ايان قاعده مرعوبه جنب كارما خايفه من نظره ابوها ليها
كارما ، جبتي الفستان ده منين
ايان ، أما نروح والنبي
كارما ، ماشي اهو الفرح خلاص قرب يخلص
،،،،،،,,,,,,,,,
عز ، الحمد لله الفرح خلص بس بصراحه كان يوم جميل
حور ، اه والله وبالذات رقصتي مع بابي
عز ، بابي بس
حور ، وانت طبعا يا حبيبي
عز ، ماشي
حور ، ياللا هنركب ونروح
عز ، اه ياللا بينا
زين راح لحور وفضل حضنها ، هتوحشيني ياقمرى
حور ، والله انت اكتر يا بابي
زين ، مع السلامه يا حبيبتي خلي بالك منها يا عز
عز ، متخافش دي في قلبي يا خالو
زين ، ربنا يخليكوا لبعض
،،،،،،،،،،،
في الفيلا
محمد ، اه ياعم طالع براحتك مفيش حد يقرفك ويقولك بنتي هاخدها وانا مروح
نور ،اخص عليك يا محمد
يزن فاق ، ياللا يا عزو عايز انام
عز ، قريت فيها يا بومه
محمد ، هههههه احسن وله يا يزن عزو عايز يسيبك تنام لوحدك اوعي تسيبه
يزن راح مسك رجل عز ، لا عزو هياخدني انام معاه
احمد ، والله ما هحوشه أنا قولتلك ايه يا نور
نور ، تعالي يا حبيبي عيب كده
حور ، سيبيه يا عمتو حرام ده بيعيط
عز ، تسيب مين ده انا اللي هعيط
محمد ضحك بصوت عالي ، احسن احسن اجبلكم ادهم بالمره
عز ، اه وماله ياخويا فيها ايه بابا اتصرف بقولك
حور ،في ايه يا عز الولد بيعيط تعالي يا زونه نطلع ننام
عز ،. ماشي يا يزن الكلب هو ده اللي اتفقنا عليه
يزن راح مسك ايد حور وراح مطلع لسانه لعز
عز ، الحكايه دي فيها أن مين بعتك ياض
احمد بزعيييق ، يزن تعالي هنا
حور ، لا سيبه يا اونكل اول ما ينام هجيبه لحضرتك
عز ، سيبه يا اونكل قصدي يا بابا أما ينام هجيبهولك ماهو الدكتور محمد قر فيها
محمد ، ههههه أنا طالع انام ياللا يا نور يا حبيبتي
عز ، ماشي ماشي
احمد ، طب خده اول ما ينام هاته عالطول
عز ، ماشي يابابا تصبحو علي خير
،،،،،،،،،،نور ، وانت من اهله يا حبيبي
،،،،،
زين ، ينفع اللي حصل انهارده ده مفيش احترام لابوكي خالص
ايان بصه في الارض مرضتش
كارما ، جايبه الفستان ده منين
ايان ، هو انتو الاتنين عليه
كارما ضربتها بالقلم ، رضي علينا كويس
ايان بعياط ، احمد جابوهولي عشان الفستان التاني عريان ومرضاش يخليني انزل بيه
كارما ، جبهولك ازاي
ايان ، غيرت الفستان ولبست طقم عادي وروحت معاه جبلي الفستان ده
زين ، طب حتي مفكرتيش تستاذني مننا هو احنا مش موجودين خالص في حياتك واقفه طول الفرح انتي وهو نزلين تسبيل في بعض خلص تسبيل مع صحبتك في الاخر رايح عايز بحضنك
ايان بزعييق ، ايوه يا بابي طول الفرح واقفه معاه عشان ملقتش حد يهتم بيا روحت جبت الفستان مع صحبتي نقتلي فستان عريان لو كنت لبسته كنتو ضربتوني بالنار مامي مهمهاش محاولتش تمنعني اني البسه اهم حاجه حور نزلت ونقت الفستان مع حور أما أنا مش مهم احمد شاف الفستان مطنش زى مامي لا رفض وكان هيحبسني كمان ومرضاش يخليني انزل بيه خالص واقنعني أن كده غلط انتو الاتنين خليتو اهتمامكم كله حور وانا هه ولا حاجه واليوم اللي حسيت أن في حد بيحبني كرهتوني في نفسي اكتر أنا بجد بكرهكوا وفضلت تسرخ بكرهكوا انتو الاتنين ومش عايزاكوا ومش عايزه اعيش معاكوا
زين اخدها في حضنه جامد ، اهدي اهدي خلاص يا حبيبتي اهدي أنا آسف والله خلاص اهدي
الباب خبط جامد
كارما راحت فتحت
جودي دخلت جرى هي وادهم وأحمد لقوا ايان في حضن زين منهاره وعماله تنهج جامد وزين واخدها في حضنه جامد
جودي ، مالها في ايه ايه اللي وصلها لكده
كارما ، ابنك السبب
ايان بعدت عن ابوها بدموع متواصله ، لا يا مامي انتي السبب احمد سترني عشان أهمه لكن انتي مهمكيش وسابتهم ودخلت اوضتها
جودي ، انت عملت اي
احمد واقف مصدوم ، ليه كده ليه وصلتوها لكده
زين ، فعلا احنا اللي غلطانين وانتي غلطانه معايا يا كارما عطينا اهتمامنا لحور وسيبنا ايان كبرنا دماغنا منها
احمد ، والله ياعمو الفستان مكنش ينفع خالص لو كانت راحت بيه كانت هتبقي مصيبه والله وأما قولتلها نفسي احضنك والف بيكي زى عز وحور والله كانت من قلبي أنا والله بحبها ومحنبتش غيرها وعلي فكره صاحبتها هي اللي طلبت مني ترقص معايا
ادهم ، لم هدومك وارجع كليتك تاني بسرعه
احمد خرج وراح علي البيت بسرعه
جودي ، ابني مش هيمشي ابني حب بنت عمه وسترها مرضاش يمشيها الناس تتفرج عليها لو كان كبر دماغه كان فاتنا اتفضحنا وسط قرايب ابوكم بس للاسف قابلتو الحب باهانه واحده منهاره جوه الله اعلم عملتوا فيها ايه والتاني بتطرده بدل ما تفرحوا بالحب ده و تقربوهم من بعض انتو ايه كلكم وانا اللي بقول عليك متفاهم عن اخوك يا زين بتعطي حلول للناس أما بنتك كبرت دماغك منها سيبوهم يحبوا بعض انتاج الحب ود
احمد مشي وساب البيت
جودي ، الباب اتقفل الولد شكله مشي روح هات ابنك يا ادهم وفكر يا زين في ابني مش هتلاقي راجل يحافظ علي بنتك زيه وسابتهم ومشت
،،،،،،،،،
عز ، ايه مش هتنام يا زونه يا حبيبي
يزن ، مش جايلي نوم
عز ، ماشي تعالي في حضني وانا هنيمك
يزن ، ماسي
حور دخلت الحمام غيرت الفستان واخدت شاور خرجت لقت عز اخد يزن في حضنه ونايميين
حور ، أما انام علي الكنبه عشان مقلقهمش
،،،،،،،،،،
احمد ، مش هتجيبي الولد
نور ، اتحرج اخبط عليهم دي الوقت
احمد ، فات يزن نام
نور ، افرد خبطت في وقت حرج
احمد ، يعني هنعمل ايه
نور ، نام والصباح رباح هما اللي يجبوه
احمد ، ماشي تصبحي على خير
نور ، وانت من اهله
بكره عن بارتين لو التفاعل عجبني
اشوف التفاعل بقي وياريت رايكم لانه يهمني
#ابن عمي
روايه ابن عمي
البارت 59
للكاتبه اميره محمود
ادهم نزل جرى ورا ابنه ، استني بقولك
احمد ، نعم يابابا
ادهم ، ايه اللي انت عملته ده
احمد ، أنا مش شايف غلط خالص في اللي عملته
ادهم ، هو أما تقول لبنت عمك نفسي احضنك ده عادي بالنسبالك
احمد ، أنا قولت نفسي بس
ادهم بضحك ، يعني نفسك بس عادي ههههه
احمد ، مش حضرتك طردتني أنا ماشي ومش راجع
ادهم ، انت مسكت في الكلمه كده ليه اطلع ياجدع ده انت بقيت راجل وبتحب
احمد ، بابا لو سمحت متكلمنيش كده انا كبرت عالفكره
ادهم ، ماشي يا كبير هو اللي بيحب بيعافر واللا بينسحب
احمد ، بيعافر
ادهم ، طب تمام خليك زنان زي الوله عز لحد ما ابوها يوافق
احمد ، تفتكر
ادهم ، طبعا يا جدع تعالي بس نطلع فوق نتكلم
احمد ، ماشي يا بابا
،،،،،ؤؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،
عز قام من النوم لقي يزن في حضنه وحور نايمه علي الكنبه
عز ، نهار اسوح ربنا يسامحك يا ماما
وقام شايل يزن وراح جرى اوضه أبوه وفضل يخبط جامد
عز ، افتحوا
احمد ، في ايه
عز ، ربنا يسامحكم بوظتولي الليله خودوا ابنكوا ده
احمد ، مابراحه علي اخوك في ايه
عز ، في ايه في أن راحت عليه نومه وانا بنيمه وصحيت لقيت حور نايمه عالكنبه بسببكم
احمد ، طب واحنا اللي قولنلها نامي كالكنبه طلع حجتك فينا
عز ، ماشي يا بابا أنا آسف سلام
يزن صحي ، عزو خدني معاك
عز ، أنا الشرير المفترس لو اجتلي تاني هكلك
احمد ، تعالي ندخل يا حبيبي ننام جوه
يزن ، لا عايز عزو مليس دعوه
نور صحيت ، في ايه
احمد ، يزن صحي اهو خديه أنا رايح انام في اوضه تانيه
نور ، ماشي يا احمد براحتك تعالي يا زونه احكيلك حدوته جميله
يزن ، ماسي
احمد ، بتضحك عليك يا عبيط
نور ، امشي يا احمد متعصبنيش
احمد ، لا هقعد اسمع الحدوته
نور ، طب ادخل واسكت خالص انت وهو
يزن ، أنا ساكت هو اللي بيعمل دوسه كتير
احمد ، يابن ال والله مانا سيبك وفضل يجرى وراه لحد مامسكه
يزن ، مس انت يا بابا دي ماما هي اللي بتعمل دوسه انت صحبي
احمد ، صحبك طب تسمع كلامي
يزن ، اه طبعا
احمد ، تعالي نام في حضني
يزن ، ماسي ياللا يا صحبي
احمد اخده في حضنه وناموا
نور ، والله ماكنت هعرف انيم العفريت ده في ليلتي
احمد ، اعرفي قيمتي بقي
نور ، ربنا يخليك لينا ياحبيبي تصبح علي خير
،،،،،،،،،،،،،،،،،،، احمد وانتي من أهله
عز ، حور ياحور قومي
حور ، يا مامي مش هروح الجامعه
عز ، مامي مين قومي يابنتي أنا عز
حور فتحت عينها بصدمه ، هو أنا فين
عز ، انتي فين ايه احنا اتجوزنا ياحبيبتي قومي
حور ، طب أقوم ليه
عز ، نامي علي السرير استغفر الله العظيم يارب أنا حد باصصلي في ام الليله دي
حور ، في ايه يا عز بتزعق ليه
عز هو بيجز علي سنانه ، قومي ياحبي نامي علي السرير
حور ، طب وانت
عز ، اكيد هنام جنبك
حور ، بس انا مبحبش حد ينام جنبي
عز ، معلش دوسي علي نفسك واستحمليني أنهارده علي ما اشوفلي سرير تاني
حور ، لا أنا هنام عالكنبه
عز شالها ونيمها علي السرير
حور ، في ايه ابعد انت اتجننت ابعد بدل ما اقول لببابي
عز ،. أمم قوليله وجاي لسه يبوسها
حور ، عز انت اتجننت وراحت ضربته بالقلم والله العظيم هقول لبابي
عز ، انتي هبله يا حور
حور ، ليه
عز ، ممكن تغمضي عنيكي
حور ، ليه
عز ، اممم طب تمام ماشي يا حور خليكي مفتحه احسن
?❤️???❤️???❤️??
،،،،،،،،،،ؤؤؤؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،
تاني يوم
كارما ، ايان حبيبتي اومي اتغدي معانا
ايان ، لا
كارما ، عشان خاطري
ايان ، قولت لا مش هتغدي ومحدش ليه دعوه بيه
زين ، هي لسه مش راضيه تقوم
كارما ، لا
زين ، ايان افتحي يا قلب بابي عشان خاطري
ايان ، والله العظيم ما عايزه اكل سيبوني براحتي مره بقي مره
زين ، ماشي يا ايان خليكي
كارما ، أنا عندي حل بس ممكن يضايقك
زين ، اي هو
كارما ،. هي مأكلتش حاجه خالص وممكن يحصلها حاجه فايه رايك أكلم احمد يندهلها
زين ، ماشي استني انتي هندهله أنا
كارما ، تمام بسرعه قبل ما ينزل
،،،،،،،، باب جودي بيخبط
جودي ، فتحت في حاجه حصلت للبنت
زين ، لا بس عايز احمد
جودي ، ماشي هو قاعد اهو احمد كلم عمك
احمد قام من قدام التلفزيون ، خير يا عمو
زين ، تعالي عايزك في شقتي
احمد ، تمام أنا جاي وراك اهو
،،،،،،،،،
في شقه زين
زين ، ايان مش راضيه تخرج من الاوضه وسكه الباب عليها ممكن تخبط عليها تخرج تاكل اي حاجه لانها مكلتش حاجه من امبارح
احمد ، ماشي وراح عند باب غرفتها
احمد ، ايان افتحي
ايان ، قولت مش خارجه
احمد ، عشان خاطرى أخرجي نتغدي سوا
ايان فتحت الباب ، بصوت عالي قولت محدش ليه دعوه بيا ماشي محدش ليه دعوه
احمد ، انتي بتزعقي ليه
ايان ، وانت مالك ازعق مزعقش أنا حره أنا هبعد عنكم كلكم وهروح اعيش مع جدو في الصعيد
كارما بدموع ، احنا منستهلش منك كده انتي ايه اللي حصلك
ايان ، فوقت وعرفت اني مش مهمه ليكم كلكوا بتكرهوني
زين ، أنتي شايفه بعد اللي بعمله ده كله معاكي اني بكرهك حرام عليكي يا شيخه ده انا طفحان الدم عشان تلبسي احسن لبس وتروحي احسن مدارس أنا دموعك بتقطع سكاكين في قلبي أنا عمرى ماكنت استاهل منك كده انا منمتش طول الليل بسببك وفجأه راح معيط أنا همشي يا ايان همشي واسيبك وأشوف هتعرفي قيمتي واللا لا أنا ماشي جايز ربنا يريحك مني وياخدني واخلص ومشي ناحيه الباب
ايان جرت عليه ، بابي وراحت حضناه بعد الشر عنك أنا مقدرش اعيش من غيرك
زين حضنها جامد وفضل يعيط ، هتاكلي
ايان ابتسمت وهي بتعيط وحركت دماغها ، اممم
زين ، ياللا يا احمد من هنا مش عايزينك دي الوقت خلاص
احمد ، ههههه ماشي يا عمو
زين ، بقولك معاك فلوس
احمد ، لا ليه
زين ، عايزه الشبكه بكام يا ايان
ايان برقت مره واحده ، شبكه
احمد ، اوعي تكون بتهزر
زين ، تعرف عني كده
احمد ، يعني بجد
زين ، اه يا حبيبي
ايان ، بمليون جنيه
احمد ، هو اي ده أن شاء الله
ايان ، شبكتي
احمد ، هههههههه أن شاء الله ربنا هيجبلك ابن الحلال المناسب ابو مليون جنيه شبكه
زين ، هههههههه اومال ايه احضنك والف بيكي دي
احمد ، ياعم انت صدقت ده كلام أنا بوق عالفاضي
زين ، هههههههه
كارما ، الفستان بقي هاني البحيري اللي يعمله وياريت كله يبقي الماظ بجد
احمد ، اممم بصوا هما 8000جنيه كانوا معايا وضيعتهم امبارح لسه 2000ج يمشوا
ايان ، حركت دماغها بموافقه ، اممم
زين ، طب والمليون والفستان المرصع الماظ
احمد ، ايان عندي بكنوز الدنيا كلها واللي عايزاه هعملهولها وزياده كمان
زين ، طب تمام روح شوف اهلك ولو كده حاول تدبر المليون جنيه قبل ماتيجي هههههههه
احمد ، سلام يا اجدع عم في الدنيا هجيب بابا واجيلك بليل
زين ،. عارفين العنوان
احمد ، يارب بس منتوهش
كارما ، مرضيه كده يا ايان
ايان ، ربنا يخليكوا ليا يارب
الأحداث البارت القادم تحفه جدا
روايه ابن عمي
البارت ٦٠
للكاتبه اميره محمود
الباب بيخبط جامد
عز يا زفت اووووم العصر هياذن اووووم ياله
حور ، اوم يا عز محمد بيخبط جامد
عز ، طب هقوم اشوف في ايه وقام جرى فتح في ايه يا محمد
محمد ، صباحيه مباركه ياعريس
عز ، بتخبط جامد وصحيتني مخضوض عشان تقولي صباحيه مباركه
محمد ، امك بتقولك هتنزلو تفطروا واللا تبعت لكم الفطار فبصراحه كانت بعته ام سيد فقولتلها لا أنا هقول لاخويا حبيبي وارخم عليه شويه
عز ، تصدق وتؤمن بالله لولا أنك الكبير كنت عرفتك ترخم عليه ازاي
محمد ، طب الحمد لله اني الكبير المهم عملت ايه
عز ، في ايه
محمد ، والله قولت ده مينفعش جواز احنا ضحكنه عالبنيه
عز ، أنا غلطان اني واقف اتكلم معاك وراح قافل الباب
نور سمعت حوارهم ، ليه كده يا محمد ليه تحرج اخوك
محمد شدها من أيدها دخلها الاوضه بتاعتهم ، انتي ايه اللي موقفك تسمعيني أنا واخويا
نور ، تقصد ايه يا محمد يعني أنا بتصنت عليكم
محمد ، والله معرفش واحد وواقف يتكلم مع أخوه انتي ايه دخلك
نور ، انت بتكلمني كده ليه يا محمد يعني أنا غلطانه اني بقولك مترخمش علي عز
محمد ، والله طب وبالنسبه لابوكي اللي كرهني في عيشتي اول اسبوع جواز ده كان علي قلبك زى العسل
نور ، انت بجد مريض يعني عشان بابي عمل كده تعمل انت كده في عز
محمد ، واقولك علي حاجه انا اللي موحي يزن أنه يبات معاه وقولتله عز لو منمتش جنبه انهارده هيكرهك
نور عيطت جامد ، فعلا انت بجد مريض أنا مش عارفه انا حبيتك ازاي
محمد ، علي فكره والله بهزر معاكي اقسم بالله انا تصدقي اني اعمل كده انا حبيت ارخم علي اخويا عادي والله أنا فرحان أنه اتجوز اللي بيحبها
نور ،. انت بتكلم بجد
محمد ، اه والله وراح حضنها متعيطيش بقي بجد والله أنا فرحان انك خايفه علي مشاعر اخويا اللي يحب اخواتي أنا أعشقه
نور ، أنا حسيت للحظه اني معرفكش حسيت انك واحد غريب عني
محمد ، يا واد يا رومانسي تعالي ياللا ننزل نكمل اكل عشان انتي شكلك ضعيف مش عارف انتي هتجيبلنا ايه المرادي نمله
نور ، ههههه
محمد ، ايوه كده افتحي الشيش خلي الشمس تدخل
نور خبطته علي دراعه وفضلوا نازلين عالسلم يضحكوا
نور ، متشاركونا بتضحكوا علي ايه
محمد ،. مفيش يا ماما اصل نور حامل
نور ، بجد الف مبروك يا حبيبتي بس استعجلتوا ليه انتي ضعيفه اوي
نور ، والله يا عمتو غصب عني
نور ، كله خير يا حبيبتي اهم حاجه تأكلي كويس عشان متضعفيش اكتر
عز نزل هو وحور وسمع متضعفيش اكتر ، والله اللي يعاشر ابنك لازم مش يضعف ده ينقرض
محمد ، خفيف
عز ، طبعا ده انا اخف دم علي وجه الارض صح يا نور
نور ، حصل
محمد ، والله
نور ، هههههههه
حور ، هو انتو كده عالطول
نور ، ده اول يوم انتي لسه شوفتي حاجه وفجأه قامت جرى ترجع في الحمام
حور ، قامت وراها ودخلت معاها الحمام
عز ، هي مالها
نور ، عقبالكم حامل
عز ، مبروك يا ابو حميد لو ولد سميه عز
محمد ، والله أنا مكنتش عايز دي الوقت أنا مصدقت أنها قامت بالسلامه في ادهم
عز ، في ايه يا عم ماكل الستات بيولدوا ويحملوا عالطول
محمد ، نور عندها مشاكل في القلب أنا خايف خالو زين قالي كفايه ادهم وبلاش تخلفوا تاني وانا مقولتلهاش عشان متزعلش وحاولت أبين نفسي فرحان أما قالتلي عشان متزعلش أنا خايف اوي يا ماما
نور ، أنا هفضل متابعه حالتها بس قلبي مش مطمن الاكيد ان البيبي لازم ينزل عشان القلب ميستحملش ولاده تاني
محمد اتخنق وعنيه اتملت دموع وسابهم وخرج الجنينه
نور خرجت من الحمام وحور معاها
حور ، مبروك يا قلبي ربنا يقومك بالسلامه
نور ، يارب ادعيلي بالله عليكي يا حور أنا حاسه اني تعبانه اوى المره دي
عز ، مبروك يا نور
نور ، الله يبارك فيك يا عز اومال محمد فين
عز ، جاله مكالمه وخرج يتكلم في الموبايل اقعدي كلي معانا
نور ، ماشي
حور ، مالك يا عز
عز ، مفيش أما نطلع كلي
حور باستغراب ، ماشي
،،،،،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،،،،،،
محمد ركب عربيته وراح لخاله زين
،،،،،،
احمد ، ماما ياللا عشان نروح لعمو عشان اتاخرنا
جودي ، نروح فين يا موكوس دول قدامنا
احمد ، طب ياللا بقي
جودي ، ماشي يا اهبل
ادهم ، جودي كلميه حلو لو سمحتي احمد بقي راجل وكلها سنه ويبقي ظابط
جودي ، ههههه برده اهبل ياللا ياحبيبي أنا خلصت
احمد ، ولزمتها ايه حبيبي دي
ادهم ،. ياللا يابني
احمد ، الو ايوه يا ايان احنا قدام الباب افتحي
ايان ، حاضر وفتحت الباب
ادهم ، بابا فين يا حبيبتي
ايان ،. قاعد جوه في الصالون مع محمد
جودي ، هي نور هنا معاه
ايان ، لا محمد لوحده
جودي ، طب تعالو ندخل نشوف في ايه
محمد ، معلش يا خالو لازم البيبي ده ينزل أنا مش عايزه أنا أبوه وبقولك مش عايزه لو سمحت اعطيني اسمع العلاج عشان ينزل
ادهم ، و مش عايزه ليه يا محمد
محمد ، خالو
جودي ،. أخص عليك عايز تنزل ابنك ليه انت اتجننت
زين ، اهدوا يا جماعه في سوء فهم انتوا فاهمين غلط
ادهم راح ضرب محمد بالقلم ، أنا اظاهر كنت غلطان أما جوزتهالك كنت مفكرك راجل
زين ، بطل التسرع اللي انت فيه ده بنتك قلبها تعبان ومكناش مصدقين أنها هتقوم بالسلامه أما خلفت ادهم ودي الوقت القلب ضعف اكتر وممكن تموت لو الحمل ده فضل
ادهم وقع في الارض مغمي عليه
جودي وقفه مصدومه مبتنطقش
احمد ، بابا فوق يا بابا فوق والنبي
زين ، ادهم فوق فوق يا حبيبي فوق أنا غلطان اني قولتلك فوق ياحبيبي
،،،،،،،،،،،،،،
حور وعز
حور ،في ايه يا عز مالك
عز ، مفيش تعبان شويه
حور ، تعبان مالك
عز ، مفيش الله
حور ، براحتك يا عز أنا اسفه اني سألتك
عز راح حضنها من ضهرها ، أنا آسف ياحبيبتي متزعليش مني
حور ادورت وبصتله في عينه ، في ايه ياعز مش احنا واحد يعني المفروض تشاركني حزنك قبل فرحك
عز ، نور عندها مشاكل في القلب ولازم البيبي ينزل يا ممكن تموت وهي بتولد
حور ، لا حول ولا قوه الا بالله العلي العظيم طب وابنها لا اله الا الله
عز ، عشان خاطرى مش عايز حد يعرف
حور ، عيب يا عز تقول كده
عز ، أنا واثق فيكي يا حبيبتي
حور ، طب ومحمد خرج بسبب كده
عز ، محمد اتكلم مع ماما وراح معيط وخرج عشان متشفهوش كده
حور ، ربنا يستر
عز ، يارب
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
ادهم فاق ، أنا عايز بنتي لو كنت اعرف مكنتش رجعتهالك يا محمد أنا عايز بنتي
محمد ،. اهدي يا خالو والله أنا كنت مأكد عليها أن احنا منخلفش تاني بس القدر
جودي ، لازم البيبي ينزل عشان خاطري يا زين
زين ، والله ماهقدر محمد بقاله اكتر من ساعه بيسترجاني بس بجد مش هقدر اموت روح باديا
ادهم ،. الروح دي بتهدد روح بنتي لو بتحبني نزله يا زين
زين ، هاتها يا محمد الاول نطمن نشوف هي في الشهر الكام عشان ممكن يحتاج عمليه مش علاج ينزله
محمد ، خلاص هجبها لحضرتك بكره في المستشفي
زين ، تمام هستناكوا باذن الله
ادهم ،. انا كنت بشوفها امي الله يرحمها عشان كده قلبي متعلق بيها مش معقول اخسرهم الاتنين يارب بنتي لا يارب عشان خاطرى بنتي لا
جودي بدموع ، اهدي يا حبيبي اهدي أن شاء الله هتبقي كويسه متقلقش
احمد ، تعالي يا بابا نروح عشان تريح شويه عالسرير
ادهم خرج مع احمد وجودي ونسوا كانوا جايين ليه
،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،،،،، تاني يوم
محمد ونور
محمد ، ياللا يا حبيبتي انا هموت واطمن عالبيبي
نور ، خلصت خالص ياللا يا حبيبي
في المستشفي وبالأخص عند زين
زين ، ماشاء الله البيبي جميل وبيلعب كمان عايزين تعرفوا نوعه
محمد برق لخاله عشان نور متتعلقش بالبيبي
زين اخد باله من محمد
نور ، اي يا عمو نوعه ايه والنبي
زين بصوت حزين ، بنت
نور بفرحه ، بجد والله يا عمو أنا فرحانه اوي كان نفسي في بنوته اوي وبصت لمحمد لقيته واقف حزين وبينظر لعمه نظره كلها حزن
نور ، محمد في ايه
محمد ، ها مفيش بقولك اطلعي لماما فوق اعمليلها مفجأه انك هنا
نور ، اوك هتيجي معايا
محمد ، لا هقعد شويه مع خالو
نور ، ماشي عن اذنك يا عمو
زين ، مع السلامه يا حبيبتي
محمد استني نور خرجت وقفلت الباب
نور حست أن في حاجه فضلت واقفه ورا الباب أن هي بتستني محمد جوه
محمد ، ليه كده يا خالو ليه قولتلها نوع الجنين كده هتتعلق بيه وممكن يحصلها حاجه لو البيبي نزل ليه كده ده احنا متفقين معاك تنزله
زين ، خلصت اللي عندك اتكلم أنا بقي البيبي عمره اربع شهور للاسف معدش ينفع ينزل لازم عمليه وللأسف أنا مش هقتله ده ذنب ممكن تروح لدكتور غيري انا مقدرش انزله
نور فتحت الباب
محمد اتصدم
نور بدموع ، عايز تنزل بنتك ليه يا محمد أنا عملتلك ايه عشان تكره بنتي وسابته ومشت
محمد قام جرى وراها
بكره نكمل باذن الله نشوف محمد هيقولها واللا لا الأحداث القادمه مثيره
نزلت البارت الجديد زي ماوعدتكم ولو جاب 3000لايك هنزل روايه ابن عمي
البارت 61
للكاتبه اميره محمود
عايز مني ايه أنا مكنتش أتصور انك بتكرهني كده عايزني انزل بنتي يا محمد أنا طول عمرى مليش اخت وفرحت اول ماعرفت اني هجيب بنوته قولت هتبقي صحبتي واختي وبنتي
محمد بدموع ، بس انا مش عايزها
نور ، ليه عملتلك ايه
محمد ، كفايه ادهم علينا
نور ، في ايه يا محمد وبتعيط ليه
محمد ، البيبي ده ممكن تموتي بسببه
نور بصدمه ، ازاي
محمد ، انتي قلبك تعبان والعصير اللي بدهولك كل يوم ده في علاج وماما قالت ان البيبي فيه خطوره كبيره علي حياتك وانا مش عايزه افهمي بقي
نور ، بس انا عايزاها بردك يا محمد متخافش والله العظيم ما هيحصل حاجه
زين اتصل بمحمد
محمد ، ايوه يا خالو
زين ، محمد أنا عايز تحاليل ضرورى لنور ممكن ترجعه عشان لازم اطمن علي الأنيميا وعلي الضغط واشوف في سكر واللا لا عشان نمشيها علي نظام لحد ماتولد
محمد ، يا خالو لازم البيبي ينزل
زين ، خلاص لو عايز تنزله روح لدكتور غيري انا مش هبقي سبب في موت حد
محمد ، أنا هدور علي دكتور تاني يا خالو وشكرا ليك لحد كده سلام وقفل السكه
نور ، انت مصمم ليه كده
محمد ، عشان مش عايز اخسرك فكرى كده انا هعيش من غيرك ازاي وابنك هيكمل حياته من غير ام ازاي وابوكي اللي اول ماعرف وقع في الارض مغمي عليه وامك وكلنا عايزينك
نور عيطت جامد ، محمد مش قادره يا محمد ده خيار صعب
محمد ، عشان خاطرنا يا نور تعالي نروح لدكتور وننزل البيبي عشان خاطرى
نور حركت دماغها باه ومشت معاه راحوا لدكتور ينزل البيبي
،،،،،،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،
عز وحور في الجامعه
حور ، زيزو حبيبي هموت من الجوع
عز ، تعالي نروح ناكل في مطعم ونغير جو منروحش عالطول المفروض متجوزين اول امبارح مش عارف اصريتي ليه نروح الجامعه
ساره صحبت نور اجت فجأه عليهم ، والنبي في عرسان متجوزين بقالهم يومين يجو الجامعه
عز ، قولي لها والنبي ده انا كنت هموت و
يوسف صاحبهم ، و ايه قول قول
ساره خبطته بالكشكول اللي في أيدها ، أنت دماغك قذره
عز ، حصل
يوسف ، طب كنت هتموت وايه
عز ، وانام يا خفيف
ساره ، هههههه
حور ، زيزو ياللا بقي نروح المطعم أنا هموت من الجوع والله
يوسف ، روح ياعم اكلها بدل ما تكولنا
حور ، نييييي مباكلش بني ادمين باكل حيوانات يعني ممكن أكلك لوحدك يا يوسف
ساره ، شايفه دراعه مغرى ازاي أنا هاخد واحد وانتي التاني
يوسف بصلهم وهو مبرق هتعملو ايه وطلع يجرى
حور ، هههههههه كان هياخد حته عضه
ساره ، والله مانا سيباه أنا راحه وراه ولازم اعضه
عز واقف وبيبص لحور جامد
حور ، مالك
عز ، ينفع الهزار ده يخف شويه
حور ، أمممم بس ده يوسف
عز ، هو يوسف ده مش راجل
حور ، اممم فهمت انا اسفه خلاص والله
عز ، ماشي ياللا بينا
حور حركت دماغها ومشت معاه
،،،،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،ؤؤؤؤ
احمد وايان
احمد ، الو القمر معايا
ايان ، لا النجوم يا ظريف
احمد ، اول مبكلمك بتقفل اقسم بالله
ايان ، ماشي معتش تتصل تاني
احمد ، مقدرش لازم اسمع صوتك قبل ما امشي
ايان ، هو انت ماشي
احمد ، اه راجع الكليه
ايان ، هو لازم تبات هناك
احمد ، المشوار طويل فالاحسن ابقي هناك
ايان ، اممم ماشي ربنا يوفقك
احمد ، كان نفسي البسك دبلتي قبل ما امشي
ايان ، كل تأخيره بخيره
احمد ، يارب
ايان ، تعرف أن نور صعبانه عليه اوى صعب ان الواحد يبقي في بطنه حته منه ولازم غصب عنه ينزله
احمد ، فعلا هي في اختيار صعب جدا ربنا يستر ويعدي اللي هي فيه علي خير
ايان ، يارب يا حبيبي
احمد ، عارفه الكلمه دي كنت هموت واسمعها من زمان من ايام المكرونه والفراخ المشويه
ايان ، أنا كنت بحبك من قبلها علي فكره من اول ماوعيييت علي الدنيا وانا بحبك
احمد ، أنا يومها بصيت في عنيكي حسيت اني دايب في جمالهم وسحرهم بس كنت بحب اغلس عليكي كنت بحبك وانتي متنرفزه بردك
ايان ، ماشي هقفل لحسن مامي شكلها بتفتح الباب
احمد ، اوك سلام يا حبي
ايان ، باي يا حبيبي
،،،،،،،،،،،،ؤؤؤؤؤؤ،،،،،،،،
ادهم وجودي
ادهم ، أنا حاسس اني مخنوق خايف اوي عالبنت مش قادر طول مانا في الشغل قاعد تايه
جودي ، ربنا يستر محمد بيقول أنه هيدور علي دكتور ينزل البيبي
ادهم ، أنا زعلان علي أنها هيتكسر بنفسها اوى
جودي ، أنا خايفه اقول يسيبوا البيبي وان شاء الله ربنا مش هيخسرنا في نور بس قلبي مش مطاوعني خايفه اخسر بنتي
ادهم ، ياااارب انت الوحيد اللي قادر علي كل حاجه يارب متخسرناش يارب خليلي بنتي يارب خدني قبلها متدوقنيش نارها
جودي بدموع ، بعد الشر عنكم ربنا يخليكوا ليا واخدت ادهم في حضنها جامد
،،،،،،،،،،،
محمد ونور
محمد ، أنا هتصل ببابا اكيد يعرف دكتور كويس
نور ، ماشي
محمد ، ايوه يا بابا احنا عايزين دكتور نساء وولاده يكون كويس عشان ينزل البيبي
احمد ، قررتوا خلاص
محمد ، لازم يا بابا
احمد ،. نسيتوا اراده ربنا أنها فوق أي شئ
محمد ، بس ربنا قال ولا تلقوا بأيديكم الي التهلكه
احمد ، أنا عارف بس اصبروا يا حبيبي أن شاء الله مهيحصلش حاجه
محمد ، بابا احنا قررنا وخلاص مش عايزينه
احمد ، خلاص هبعتلك علي الواتس رقم دكتور كويس جدا.
محمد ، ماشي يا بابا سلام
نور ، محمد أنا خايفه بلاش ننزلها يا محمد
محمد بزعيييق ، نور اسمعي الكلام بقي أنا قاعد من شغلي وعمال الف معاكي عشان نخلص من المصيبه دي افهمي بقي مش هينفع قولت
نور بصت حواليها لقت الناس بتبص عليهم ، علي فكره احنا في الشارع انت فرجت الناس عليه خلاص يا محمد أنا مش عايزاها وياللا بقي عشان نخلص من اللي احنا فيه
محمد ، أنا آسف بس انتي اللي خرجتيني عن شعورى كل شويه لا مش هنزله وبعدين اقنعك وبعدين مش هنزله بجد أنا تعبت. اهو بابا بعت عنوان الدكتور ياللا بينا
نور بدموع ، ماشي يا محمد
،،،،،، ؤؤؤؤؤ ،،،،،،،،
عند الدكتور
الدكتور ، يعني قررتوا ينزل
محمد ، اه
الدكتور ، ماشي بس كمان ساعتين بالضبط تكوني جاهزه يا مدام
نور بدموع ، حركت دماغها بأه
محمد قلبه كان بيتقطع علي منظر نور بس هي عنده اهم من البيبي
عدي الساعتين نور حضرت نفسها
نور ، لو ملناش نصيب نشوف بعض تاني عايزه اعرفك انك اكتر واحد حبيته في الدنيا وقول لبابي اني بعشقه وقول لادهم مامي كانت بتحبك ووريه صورى عالطول عشان مينسنيش وقول لمامي متزعلش اني سيبتها كان غصب عني قولهم كلهم اني بحبهم بس قلبي مش مسامحك يا محمد
الممرضه دخلت بالسرير اللي عليه نور اوضه العمليات
محمد فضل يعيط جامد ، والله غصب عني وانتي هتخرجيلي كويسه يا نور سامحيني
نور في اوضه العمليات عماله تعيط
الدكتور ، متقلقيش يا حبيبتي والله جوزك وافق انك تعملي العمليه دي عشانك لو مكنش بيحبك كان ساب البيبي افردي ايدك ياللا عشان تاخدي حقنه البينج العمليه مش هتاخد ربع ساعه عشان منطولش عشان قلبك
نور فردت أيدها بدموع والدكتور عطاها حقنه البينج
نور غمضت عينها واستسلمت
محمد بره افتكر كلام نور أنها ممكن تموت وأنها لو ماتت مش هتسامحه وافتكر كلام أبوه وخاله زين أن ممكن تعيش هي والبيبي يخلي بس أمله في ربنا كبير
محمد دخل جرى اوضه العمليات
الدكتور ، في ايه مينفعش كده
محمد ،. لا مش هنزلهو ابعدوا عنها
الدكتور ، بس احنا خدرناها قدامها ربع ساعه علي ماتفوق
محمد ، ماشي أنا هقعد معاها الربع ساعه مش هسيبها
الدكتور ،. خلي املك في ربنا كبير وان شاء الله هتقوملك بالسلامه هي وبنوتتها وسابه وخرج
محمد ، نور حبيبتي فوقي فوقي يا قلبي فوقي
ايه رايكم في البارت اشوف التفاعل بقي
تعليقات
إرسال تعليق