القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية صدمة عمري البارت الثالث 💥بقلم ✍️ سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت الثالث 💥بقلم ✍️ سلطان زماني 


استغربت من رد فعل ماما وضربها ليا وأنها اخدت مني 


الموبيل فضلت قعدة في الاوضة مش فاهمه هي بتعمل كده 


ليه وانا غلطت في ايه ما كل البنات صحابي عاملين علاقات 


وبيكلمو بدال الولد ٣ واربعه وفي متجوزين عرفي وأهلهم 


مش عارفين ولا بيسالو حتي كمان لما وحده صحبتي مامتها 


بتقفشها بتكلم شاب بتنصحها ومش بتعمل معها الي ماما 


عملته فيا فضلت قاعدة في اوضتي هموت واعرف استنيت 


لما هديت شوية ودخلتلها قولتلها ممكن الموبيل بتاعي اكلم 


صحبتي صرخت في وشي وقالتلي امشي اطلعي برا مفيش 


تليفونات خلاص لما تتعلمي الادب وتحترمي نفسك هبقا 


ادهولك 


قربت منها وبهزر معها وبقولها خلاص بقا يامامي مش كده انا 


بنتك حبيبتك قالتلي اسمعي كلامي ياحبيبتي وسبيني 


دلوقتي أنا عفاريت الدنيا بتتنطط في وشي وقامت مصوته 


جامد وقالتلي بقولك سبيني طلعت وانا هتجنن وعايزة اطمن 


علي عمر واتكلم معه حسه اني وحيدة من غيره شوية 


وخالتي جت واول ما فتحتلها دخلت علي الأوضه لماما ع 


طول ندهت عليها قالتلي جيالك ياحبيبتي حاضر هشوف 


امك واجيلك وشكلها مقلوب ومش طبيعية فضلت قاعدة في 


الصالة زاي البهيمة مش فاهمة حاجه صوت امي وخالتي 


واطي مش عارفه اسمه حاجه منهم شوية خالتي طلعت 


وجتلي قالتلي ينفع الي عملتيه ده قولتلها اي الي عملته هو 


أنا قتلت قاتيل هو في أي ياخالتي ما بنتك بتكلم ولاد وبنتك 


التانية كانت عارفه مازن قبل ما يخطبها قالتلي يابت اي 


الكلام القرف الي بينكم ده واي الصور الي بعتهاله دي واحنا 


الي بنقول عليكي متربية واحسن من الكل لا ياهدير عيب 


قولتلها والله أنا مليش في الكلام ده اصلا وهو وعدني 


بالجواز هي ماما الي مكبره الموضوع اوي واصلا هي بقالها 


اكتر من شهر متغيره وبتتعصب ع اقل حاجه ومش قبلاالي 


كلمة وانا حسه اني في حاجه غلط 


خالتي برقت وقالتلي حاجه زاي اي ياهدير


 قولتلها معرفش بس ده احساسي قالتلي علشان خاطر 


خالتك حبيبتك انسي وابعدي عن الواد ده هو واضح من 


كلامه وصورته أنه بيلعب بيكي يابنتي أنا اكبر منك وافهم 


الاشكال دي كويس قولتلها ازاي يعني انا كبيرة ياخالتي 


ومش صغيرة وانا الي أقرر واقول ده مناسب ولا 


قالتلي امك تعبانه ولو سمعت كلامك ده هتتعب اكتر علشان 


خاطري أنا شيلي الواد ده من دماغك وانا هجبلك عريس 


احسن منه قولتلها أنا مش بايره ولا نقصني ايد ولا رجل 


علشان تجبولي عريس أنا لما بابا يرجع هحكيله واشوف رايه 


اي قالتلي كده برضو ياهدير وانا الي بقول انك عاقلة 


وبتحبي خالتك وزعلت مني قالتلي علشان خاطري ياحبيبي 


ورحمه تيتا لتسكتي وتسيبك من الواد ده 


 سبتها ودخلت اوضتي وقفلت الباب ورايا وفضلت اعيط 


يتبع ...توقعاتكم يالي تنشكي منك ليها 😘

البارت الرابع من هنا هنا  


 

تعليقات

التنقل السريع