القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ابن عمي بارت 41_42_43_44_45 للكاتبه اميره محمود في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

عايزه اشوف التفاعل عشان اعرف اكمل واللا لا ابن عمي الجزء الثاني
بارت 41_42_43_44_45

للكاتبه اميره محمود
بابا حصل مشكله كبيره لنور بسببي
احمد، حصل ايه
محمد، نزلت البحر أنا ونور وخالو وعمتو شافونا وخالو ضرب نور بالقلم
احمد، أنا عارف انك مش هتجيبها لبر أما اروح اتكلم مع خالك واصلح اللي انت زفته
،،،،،،،
حور، مالك يانور في ايه
نور، مفيش حاجه خالص
حور، براحتك أما تحبي تقولي انا موجوده
نور، ممكن تقولي النور عايزه انام
حور، ماشي تصبحي علي خير
،،،،،
احمد ونور

احمد، محمد ابنك شاكله عامل مصيبه
نور، مصيبه ايه يااحمد
احمد، اخوكي شافوا هو ونور في البحر وضرب بنته بالقلم معني كده أن ابنك شكله كان بيزفت حاجه مع البنت
نور، يامصبتي طب والحل
احمد، مش عارف
نور، طب بص سيبني اكلم ادهم وأشوف اللي حصل بلاش تدخل انت عشان متكبرش
احمد، خلاص ماشي
نور، أنا هنزل اشوفه تحت أكلمه
،،،،،،
جودي وادهم
جودي، الساعه داخله علي واحده تعالي ندخل جوه بقي ياادهم هنفضل طول الليل قاعدين قدام البحر

ادهم، أنا اخد الاجازه دي اصلا عشان اقعد قدام البحر

نور ،ياسلام ياعم الرايق

ادهم، نور تعالي ياحبيبتي اقعدي معانا

نور، أنا جايه اطلب منك طلب

ادهم، انتي تؤمريني 

نور، محمد معجب بنور وعايز يخطبها 

ادهم، محمد ابنك خان ثقتي فيه

نور، ليه بتقول كده ياحبيبي

ادهم، محمد كان دائما بيقولي أن نور أخته وانا كنت بصدقه ونور أما قالتلي انها عايزه تدخل الجامعه اللي فيها محمد وجودي أنا ممنعتش وقولت اهي تبقي مع اخواتها اما اللي سمعته و شوفته ده خلاه لو اخر راجل في الدنيا مش هجوزهاله
نور، محمد بيحبها من زمان وساب البنات اللي كان بيكلمهم وانتبه لدراسته عشانها محمد كلم أبوه يخطبله نور السنه اللي فاتت قاله انت لسه صغير ااستني أما السنه دي تخلص وانا هكلم ادهم محمد مكنش ناوي حاجه وحشه ياادهم ببنتك

جودي، فعلا انا بشوف عنيه دائما عليها وهي رايحه أو جايه بس كنت بكذب نفسي
ادهم، انتي اختي يانور بس اللي حصل انهارده اثر في علاقتي جامد مع ابنك
نور، فكر قبل ما تجني عليه بص اتكلم معاه عشان خاطرى الولد بيحبها بجد انا داخله اطمن عليه عن اذنكم

جودي، ادهم فعلا اسمع منه 

ادهم، اسمع ايه انتي مشوفتيش بعينك اللي حصل

جودي، علي فكره افتكر كنت بتعمل اكتر منه وكنت بغفرلك عشان بحبك 
ادهم، انتي عايزه ايه دي الوقت

جودي، نديله فرصه يصلح اللي حصل

ادهم، لا وبنتي عمرها ماهتكون ليه وانا قايم وسيبلك المكان
،،،،،،
نور ومحمد
نور، بترن علي مين

محمد، ماما مبرنش مفيش حاجه

نور، بتحبها اوي كده

محمد، واكتر كمان مما تتصورى

نور، أن شاء الله هجوزهالك ياحبيبي أنا ورا خالك لحد ما يوافق
محمد، هو رفض
نور، دماغه ناشفه بسبب اللي حصل انهارده وشويه كده وهكلمه تاني
محمد، يارب ياماما
نور، تعالي في حضني ياقلبي والله هجوزهالك
،،،،،،،
تاني يوم
حور، نور هتنزلي معانا
نور، لا هتفرج عالتلفزيون
حور، خلاص ماشي أنا نازله سلام

نور قامت وقفت في الشباك شافت محمد قاعد علي الكرسي علي البحر وقاعد سرحان والكل في البحر
نور، غصبا عني ياحبيبي لازم ابعد عنك

عز، مالك ياكبير قاعد سرحان كده ليه

محمد، ابعد عني ياعز الله يخليك

عز، ماشي اوووف ايه الصاروخ اللي جاي ده ده في بكيني جاي يا محمد
محمد، اي ده مين دول دول رايحين علي خالك ادهم
عز ،انا رايح اقعد جنب خالي وجدي سلام

سلمي، ازيك ياادهم ازيك ياعم محمود

محمود، انتي عرفاني يابتي

ادهم، دي سلمي يابابا ازيك ياسلمي اخبارك

سلمي، الحمد لله تمام اتجوزت وخلفت جوليا دي بنوتي وجوزي مات الله يرحمه

جودي، الله يرحمه ياحبيبتي ابقي خلينا نشوفك 

سلمي، اتحرجت طب عن اذنكم هننزل البحر أنا وجولي

عز، لو محتاجين حد يعلمكوا العوم أنا موجود صح ياخالو

سلمي، هههه دمك خفيف زى خالك تعالي انزل معانا

عز، ماشي ياقمر ياللا بينا

جودي، دي ايه اللي جابها دي هنا

ادهم، أنا اعرف بس انتي حرجتي الوليه

جودي، بس اسكت خالص 

ادهم، هي نور بنتك منزلتش خالص

جودي، مش راضيه تنزل

ادهم، طب أنا هكلمها عشان عايز انزل البحر بيها

جودي، والله مش قولت هتشد عليها شويه

ادهم، لازم أشد شويه وارخي شويه عشان بنتي متكرهنيش

جودي، قول انك عايز تنزل عشان ام جوجو

ادهم ،هههههه بصراحه اه

جودي، اتلم ياادهم

ادهم، استني الو ايوه يانور

نور، ايوه يابابا 

ادهم، انزلي ياحبيبتي ننزل البحر

نور، لا انا تعبانه وعايزه اقعد شويه قدام التلفزيون

ادهم، ياللا يانور اجهزي وانزلي عايز انزل البحر بس مش هنزل غير بيكي
نور، ماشي يابابا نازله اهو
،،،،،،،،
احمد ونور
احمد، شوفي الشملول ابنك عامل ايه مع البت

نور، انهي واحد 

احمد، الشملول اللي في البحر ورحمه امي لهوريه بس يطلع بس
نور، أنا هندهله لانه زودها اوي

احمد، اخيرا اعترفتي

نور، اعترفت بايه يااحمد انت معاملتك جافه مع الولاد بحس انك بتغير منهم حتي أنا مبتحبش حد منهم يحضني أو يبوسني أنا بحس اني عندي تلت اولاد وانت بعشره بسبب غيرتك منهم ودايما شايف تصرفاتهم غلط

احمد، أنا يانور 

نور بصوت عالي ، ايوه يا احمد أنا داخله ومش قاعده معاك عشان انا تعبت منك

حودي، في ايه يا احمد نور خدى استني في ايه يااحمد

محمد، في ايه يابابا

احمد، انده للكلب اللي في البحر ده يطلع كفايه فضايح

محمد، ماشي يابابا
احمد، أنا طالعلها 
،،،،،
نور، ايوه يابابي

ادهم، تعالي نتمشي شويه

نور، مش قولت هننزل البحر

ادهم، لا تعالي نتمشي ومسك أيدها ومشي

محمد فضل واقف باصص عليهم ، دي عدت من جنبي ومبصتليش حتي ليه كده بس يارب انت اللي حاسس بيا يارب
،،،،،،
احمد ونور
احمد، ممكن اعرف في ايه وايه الكلام اللي قولتيه تحت وفرجتي الكل عليه

نور، لو سمحت يا احمد سيبني في حالي

احمد، هو ايه اللي سيبني في حالي بعد مفرجتيهم عليه يا نور 
نور، انا تعبانه بسبب محمد ونفسيتي مدمره بسببه انت مش شايف قاعد لوحده حزين ازاي وانت قاعد مركزلي مع عز قولي عايزني ارد عليك بايه انا قلبي بيتعسر كل ماابص علي محمد 
احمد، يعني أنا قاعد فرحان مانا اكيد زعلان زيك بالضبط ومقطعني في قلبي

نور، مش باين 
احمد، يعني لازم اقوم اعلي صوتي واغلط فيكي قدام الكل عشان تحسي اني مخنوق بسبب ابني 

نور، انا اسفه يا احمد بس والله انا تعبانه بجد

احمد، خلاص يانور تعالي ننزل

نور، انا عايزه حل لابني

احمد، خليها بعد فرح جودي هيكون الموضوع هدي واتكلم مع اخوكي تاني

نور، خلاص ماشي
،،،،،،،،
نور وادهم
ادهم، تيجي ناكل ايس كريم

نور، ماشي يابابي 

ادهم، لسه بتحبي المانجا

نور، اممم

ادهم، خدي الايس كريم بتاعك 
نور، شكرا 
ادهم، عارفه زمان كنت عملت حادثه وكان ضهرى اتكسر فيها عارفه ايه اللي كان وجعني

نور، ايه 
ادهم، جودي قالتلي نور طول الليل بتعيط ومنمتش خالص عارفه كنت بشيلك اخدك في حضني كنتي بتنامي عالطول أنا مفرحتش بحاجه في الدنيا اد أما كنت باخدك في حضني وتقومي ضحكه ونايمه عالطول حتي اخوكي احمد مفرحتش بيه قد مافرحت بيكي انتي كنتي اجمل حاجه في حياتي ومازلتي اجمل حاجه في حياتي

نور، انا بحبك اوي يا بابي 😭😭وراحت حضناه

ادهم، وانا محبتش حد قدك يانور قلب بابا

نور، مامي لو سمعت هتقتلني

ادهم، المجنونه كانت بتتهمني اني بخونها عشان كنت بنام عالطول وانتي في حضني

نور، مامي دي عجيبه بس بتحبك اوي يابابي عارف بسمعها عالطول من وانا صغيره وهي بتدعيلك وهي ساجده بتصلي

ادهم، امك دي روحي اللي انا عايش بسببها

نور، ربنا يخليكوا لبعض ياحبيبي

ادهم، ويخليكي انتي واخوكي لينا يارب ياللا نرجع بقي

نور، ماشي ياحبيبي
،،،،،،
احمد، في ايه يا برنس قاعد في البحر مع الصواريخ ده ابوك هيعلقك
عز، امشي ياللا من وشي 
احمد، عارف والله ماهخلص  وهقف اتفرج عليك
عز، حور في ايه مالك
حور، مالي مانا كويسه اهو
عز، اصلك لفتي وشك مني
حور، انت نسيت انت كنت بتعمل ايه دي الوقت في البحر
عز، بعمل ايه
حور، مفيش ياعز عن اذنك
عز، استني أنا بكلمك في ايه مالك
حور وعينيها مليانه دموع، ماليش ياعز
عز، بصي هو انا مش عارف انتي بتعيطي ليه بس بجد قلبي وجعني عشانك
حور، هو انت عندك قلب 
عز، في ايه ياحور والله مافاهم حاجه
حور، مفيش اتفضل انزل البحر قبل ما المزه تطلع منه
عز، بس انا مش شايف مزز غيرك انتي
حور، تصدق انك قليل الادب
عز، تصدقي أن عنيكي احلي من عنين مامتك اول مره اشوفهم بجد
حور، أنا رايحه لمامي عشان مش عايزه اعطيك بوكس افوقك
عز، بس انا فوقت دي الوقت
حور، متاكد انك فوقت
عز، اه والله فوقت وجعان
حور، تصدق أنا غلطانه اني واقفه معاك أنا ماشيه سلام
عز، يخربيت جمال عنيكي هو في جمال عنين كده ده ايه الجمال ده بجد
،،،،،،،
ادهم رجع بنور
جودي، اي ده اتصالحتوا
ادهم، هو احنا كنا متخاصمين اصلا يانور
نور، أنا أقدر ياحبيبي
جودي، حبيبي ده انتو راجعين اقوي من الاول
نور، وباكتساح ده عشيقي
جودي، ربنا يهدي مابينكوا

كارما، ياللا ياجماعه هنتغدي سوا أنا حضرت الاكل أنا وايان ياللا
اتلموا كلهم عالسفره
ايان، اي رايكم في طبيخي
كارما، ده انتي حطيتي الاطباق عالسفره بس يافشاره
ايان، أخص عليكي يامامي وحطيت المعالق نسيتي

زين، لا دي عملت مجهود عظيم يا كارما
كارما، طب بجد ياجماعه ايه رايكم في الاكل

نور،والله جميل ريحه وشكل وطعم
جودي، فعلا تحفه
ادهم، تسلم ايدك
احمد، لا بجد تسلم ايدك
محمود، اومال فين محمد ولدك يانور
نور، اهو اجا اهو حماتك بتحبك تعالي يامحمد اتغدي معانا
محمد قعد عالسفره قصاد نور

محمد نظر لها نظره كلها عتاب 
نور اخدت بالها  وادهم باصص عليهم بيشوف بنته هتعمل ايه
نور، أنا شبعت أنا طالعه
ادهم، اقعدي خلصي أكلك
نور، لا مش عايزه 
ادهم، اقعدي يانور
نور، حاضر يابابي
محمد اتحرج وراح قايم، أنا طالع
نور، مالك ياحبيبي اقعد 

محمد، مش جعان أنا طالع 
نور مسكت نفسها بالعافيه بس مقدرتش تمسك دموعها
وادهم شايف بنته 
جودي لادهم، عجبك كده
ادهم، كلي
جودي، نفسي اعرف انت بتفكر في ايه
ادهم، مش هتعرفي ريحي نفسك
،،،،
نور طلعت ورا ابنها
نور، ماكلتش ليه 
محمد، مش جعان احنا هنمشي امتي
نور، بكره 
محمد، طيب أنا هنام
نور، دي الوقت
محمد، اه ياماما تعبان وعايز انام قوليلي اعمل ايه وانا اعمله أنا عايز أهرب من اللي بشوفه عايز انام ومش عايز اشوف حد
ادهم، انت شايف أن ده الحل
نور، ادهم تعالي ادخل 
ادهم، سيبينا لوحدنا شويا يانور
نور، ماشي ياحبيبي
ادهم، هي الرجوله بقت هروب من الواقع بالنوم
محمد، أنا تعبان وعايز انام ياخالو
ادهم، انت حر وافتكر اني جتلك
محمد، أنا آسف بس والله بحبها
ادهم، اللي بيحب حد بيعافر عشان يوصله عمتك أنا طلع عيني عشان ترضي أنها تتجوزني
محمد، طب اعمل ايه
ادهم، خلص دراستك ونبقي نتكلم هيبقي في كلام تاني بس بشرط إياك اشوفك بتسلم حتي عليها 
محمد، ده اللي هو ازاي يعني انت خايف عليها مني

ادهم، افهم زي ماتفهم بس إياك تيجي جنب بنتي فاهم

محمد، ماشي ياخالو

ادهم، ماشي أنا هخرج نام بقي مش كنت عايز تنام

محمد، وانت بعد اللي قولته هيجيلي نوم
،،،،
صباح تاني يوم كلهم جهزوا عشان يرجعوا 

وبعد مرور فتره وجاء موعد الفرح المنتظر فرح جودي ودكتور حسام
اشوف التفاعل ورأيكم عشان اعرف هكمل واللا لا


ابن عمي 2
بارت ٤٢ و43
للكاتبه اميره محمود
يوم الفرح المنتظر
نور، بقيتي عروسه ياجودي كبرتي ياحبيبتي أنا مش قادره اصدق نفسي
جودي بدموع، والله يامامي أنا زعلانه اني هسيبك أنا عايزه افضل معاكي والنبي

حسام داخل ياخد عروسته سمعهم

حسام، تفضلي مع مين أنا مصدقت أن القمر هيبقي ملكي

نور، خلي بالك منها ياحسام جودي لمضه بس حنيه الدنيا فيها
حسام، أنا اصلا بموت في لماضتها ياللا ياقمر الناس وصلو تحت
جودي، لا انا رجعت في كلامي وهقعد مع مامي

نور،😄😄مامي مين دي الوقت

حسام، وربنا هشيلك واخدك واطير عالفيلا ومش هيبقي فيه فرح😄😄
احمد، لا وعلي ايه أنا هنزلهالك بنفسي😄😄

جودي، بابي مش عايزه اتجوز عايزه اقعد معاكو

حسام، والله كنت حاسس ان ده هيحصل

احمد، خلاص روحي انهارده مع حسام وانزلي عشان المعازيم وبكره هنيجي ناخدك😜😜
حسام، اه ياللا عشان الناس بس

جودي، ماشي يابابي

احمد، ربنا يعينك ياحسام 

جودي، بتقول حاجه يابابي

احمد، بقول انك قمر بالفستان الابيض

جودي، ميرسي يابابي
،،،،،،،،،،،
ادهم وجودي
ادهم، أنا خلصت ياجودي أنا نازل عشان الناس اجت

جودي، وانا خلصت ايه رايك

ادهم، رايي ايه ايه الجمال ده كله طبعا تجنني

جودي، ميرسي يا دودي

ادهم، فكرتيني بالمرحومه😄😄

جودي، اتلم وياللا بينا ننزل للناس
،،،،،،،،
الميكب ارتيست زوقت نور وعملت لها ميكب رقيق مبين جمال ملامحها ولون عنيها اللي يشبه لون العسل النحل
الفستان بيبي بلو لون صفاء السماء كانت شبه حوريه من الجنه
نور خلصت وماشيه في الطرقه لقت محمد في وشها

محمد بزهول، ايه القمر ده

نور بصت في الارض، شكرا عن اذنك

محمد، ليه كده

نور، هو ايه اللي ليه كده

محمد، أنا عملت ايه للمعامله دي كلها

نور، محمد انت ابن عمتي وبس حاول تتأقلم علي كده عشان أنا مش عايزه مشاكل عن اذنك وسابته ومشت

محمد، ليه كده يانور أنا محبتش حد قدك بس والله لهخليكي تندمي
،،،،،،،،،،
زين وكارما
زين، ياللا ياكوكو 

كارما، أنا خلصت ايه رايك

زين بزهول ، انتي مين

كارما، أنا كل حاجه لدكتور زين قلبه وعقله وكله

زين، انتي الملاك اللي ربي رزقني بيها

كارما ، ربنا يخليك ليا يا اجمل حاجه حلوه في حياتي

حور، ياللا يامامي انتوا هتفضلوا قاعدين تسبلو لبعض كتير

كارما بإحراج ، ياللا يازين هنتأخر كده

ايان، طب ايه رايك فيا أنا وحور كمان يابابي

زين، انتو الاتنين قمرات عارفين ليه عشان طلعتوا شبه الشمس اللي منوره حياتي

حور، يابنتي هيفضلوا يعكسوا في بعض وهينسوا أن في فرح

زين بضحك، ياللا بينا
،،،،،،،،،
عز، اوبااا اي ده جوليا اجت هي ومامتها

نور، جوليا مين

عز، بنت طنط سلمي صاحبه بباكي 

ادهم، انت مجنون هو بابا ليه اصحاب بالمنظر ده دي الفستان الترزي شكله نسي يكمله 

عز، اومال لو شفتيها بالبكيني 

نور، شفتها اتهد واسكت خالص

عز، اي ده المزه بتاعتي وصلت أما اروح اسلم عليها

كارما، ازيك ياعز اخبارك 

عز، الحمد لله ياطنط 

حور، طنط برده اقولها انت مسميها ايه😜😜

عز سرح في الحوريه اللي قدامه😧😧

حور، انت بتبصلي كده ليه😏😏

عز، اصلك قمر بجد🥰🥰

كارما، بتعاكس بنتي قدامي ياعز😄😄

عز، ااااانااااا😇😇

حور🤣🤣🤣 لسانه جاله فيه عطل

كارما، بس يا حور عيب كده اه بالحق مبروك النجاح النتيجه بانت امبارح وانت جبت 98% هتروح ايه

عز، طب أن شاءالله عايز ابقي دكتور زي بابا

حور،يعني هنبقي زمايل

عز، ايه راحه طب بردك

حور، أن شاء الله عشان ابقي ضامنه شغلي عندكم في المستشفي
عز، أن شاء الله
،،،،،،،،،،
محمد لقي جوليا واقفه هي ومامتها فحب أنه ياخد حقه من نور
محمد، ازيك ياطنط أنا محمد ابن نور اخت ادهم

سلمي، اه اهلا ازيك ياحبيبي 

محمد، الحمد لله ياطنط ازيك ياجوليا احنا متعرفناش بس ممكن نتعرف
جوليا، وماله أنا جوليا رايحه كليه السن السنه الجايه أن شاءالله
محمد، أنا فيها رايح سنه تالته ده احنا هنبقي زمايل

جوليا، اممم كويس

محمد حب يفرس نور اكتر، ترقصي معايا

جوليا، اوك 

محمد اخد جوليا وراح يرقص مع العروسه والعريس اسلو

جودي، اي ده ياادهم ألحق

ادهم، بس انا عارف محمد عمل كده ليه

جودي، الحمد لله أنه بان قدام الكل عشان بنتك تتنيل ومعدتش تعيط كل يوم بسببه
ادهم، ده هو اصلا بيعمل كده عشانها واسكتي عايز اشوف آخرهم
،،،،،،،،،،،
نور بصت بصدمه علي محمد

نور، ليه كده يامحمد وحست أنها هتنهار ودموعها خانتها ونزلت طلعت تجرى عالحمام عشان محدش ياخد باله

محمد شافها ،بقولك ياقمر عن اذنك أنا داخل الحمام احسن همووووت
جوليا، طب روح
محمد راح لها قدام باب الحمام وفضل واقف قدام الباب وسامعها وهي منهاره 

محمد، افتحي يانور

نور مسحت دموعها وظبطت مكياجها وخرجت

نور، عايز ايه في كذه تيولت علي فكره

محمد، انتي متأكده اني ابن خالك وابن عمتك بس

نور، ليه هو انت كنت مفكر انك حاجه تانيه عن اذنك

محمد شدها من ايدها، علي فكره انا متاكد اني بالنسبالك حاجه تانيه

نور، انت بتحلم شيل ايدك وروح للي كنت بترقص معاها وابعد عني أنا مش عايزه اشوفك كل شويه قدامي فاهم

محمد، براحتك يانور

ادهم، كان واقف يراقبهم من بعيد

ادهم، برافوا عليكي يانور أنا والله ماعايز اكسر قلبكم بس انا مستني محمد يقف علي رجليه ويخلص وخايف ليحصلك زى عمتك واجوزك غصب عني أنا لازم اعمل مسافه بينكم لحد مامحمد يخلص
،،،،،،،،،،
احمد، ابنك الشملول كان بيرقص مع اللي واقفه بفستان عريان دي لو اجا تاني يقولي عايز نور هاديه باللي في رجليا لانه محترمناش قدام الناس

نور، بجد ومين اللي عزم سلمي وبنتها

عز، أنا ياماما أما كنت في البحر عزمتها بس مكنتش متاكد انها هتبت وتيجي

نور، فلحوس طول عمرك ياعز

عز موبايله رن،الو

نور، عز أنا واقفه جنب الشجره اخر الجنينه تعالي عايزاك ومتقولش لحد
عز، حاضر 

وبعد دقيقتين كان عندها

نور، والله لهردهالك يامحمد
عز،في ايه يانور

نور، أنا عايزه العب معاك لعبه 

عز، لعبه ايه

نور، أنا عايزه تبين قدام محمد انك بتحبني ونقعد نضحك ونهزر مع بعض
عز، طب ليه
نور، أنا هقولك كل حاجه بس احلف أنه هيكون سر

عز، ماشي
،،،،،
الفرح خلص والعروسه مروحه

جودي، والنبي يامامي مش عايزه اروح في حته خدوني والنبي

محمد، ههههه رجعتي في كلامك

حسام، ياللا ياقمر دخول الحمام مش زي خروجه

عز، البضاعه المباعه لاترد ولاتستبدل

جودي، أخص عليكوا يعني مش هوحشكوا

نور بنت جودي راحت حضناها، والله هتوحشيني اوي مش هلاقي حد ارغي معاه

عز، اومال أنا روحت فين ياقلبي

محمد، مالك ياله ماتظبط

نور، ربنا يخليك ليا يا عز

محمد😡😡

حسام ،ياللا ادخلي ياجودي هنفضل واقفين في الشارع كده

احمد، ادخلي ياقلبي وبكره الصبح هنيجي أنا وماما ناخدك صح يانور

نور، صح يااحمد في سرها بعد الشر

جودي دخلت الفيلا  والكل مروح

احمد ساق العربيه ونور جنبه ومحمد وعز ونور في العربيه التانيه 
نور، عز حاسب أنا هقعد جنبك

محمد اتغاظ منها علي الحركه دي

عز، طول عمرك قمر يانور وبصراحه فستانك تحفه

نور، تسلم ياحبيبي طول عمرك كلامك حلو

محمد😏😏حبيبي ماهي بتتقال اهي 

عز، في حاجه يامحمد 

محمد، ابدا كملو كملو

نور، كبر دماغك منه المهم مبروك عالنجاح

عز، الله يباركلي فيكي عقبال

محمد بصوت عالي، هااا عقبال ايه أنا عايز اعرف

عز، مالك يامحمد واحد وحبيبته بيتكلموا انت مالك

محمد، وصلنا انزلوا ومسمعش صوتكوا 

عز موبايله رن فخرج وقف بعيد يرد

نور مش عارفه تخرج بالفستان 

محمد حس انها مش عارفه تنزل نزل يساعدها

محمد،. نستيني عشان عز ملقتيش غير عز  

نور سابته وجايه تمشي قفلت باب العربيه  علي الفستان كعب الشوز اتعوج وكانت هتقع محمد لحقها وفضل واخدها في حضنه عما فتح باب العربيه

نور بعد ماسرحت في عنيه فتره طويله، شكرا عن اذنك

محمد ماشا أيده علي شعره ونفخ 

عز، هي نور طلعت

محمد، اه عز بالحق استنا

عز، نعم

محمد، هو انت ونور شايفكوا عملالين تتكلموا مع بعض من الصبح وهزار وضحك

عز، نور دي اجمل بسكوته شفتها في حياتي حاجه كده رقيقه وناعمه

محمد، هو انت بتحبها

عز، اه بس خايف بابا ميوافقش عشان هي اكبر مني 

محمد، طب وهي بتحبك

عز، اه اعترفتلي أنها بتحبني وعن اذنك عشان بترن

نور، ايوه ياعز اخبار الخطه ايه

عز، وانتي كمان وحشتيني اوي يانور 

نور، هو جنبك

عز، اه ياحبيبتي اتعشيت  اتعشي انتي مع مامتك وبباكي

محمد، رزع باب العربيه وطلع نام
،،،،،،،،،،
عند حسام وجودي

جودي، بص بقي لو قربت مني ولمست شعرايه هولع في المكان
حسام، ياواد يا جامد ده انتي خطر

جودي ، حسام اسمع كلامي بدل ما أفرج عليك المنطقه أخرج نام بره

حسام، بس ده سريري ودي اوضتي أنام في اي حته تعجبني

جودي، خلاص انا اللي هنام بره عالكنبه 

حسام، طب ليه كده خايفه مني اوي كده ليه

جودي، اسمع كلامي ياتنام هنا يابره

حسام ، أنا خارج ياجودي هنام بره

بعد نص ساعه جودي خرجت لبسه بيجامه لونها اصفر كناريه وبتمشي علي طرطيف صوابعها
حسام، في ايه

جودي،بسم الله الرحمن الرحيم خضتني انت مش نايم

حسام ،لا خارجه ليه

جودي، جعانه

حسام، طب الاكل في المطبخ تعالي ندخل ناكل سوا

جودي، ماشي

حسام، جودي ممكن اطلب منك طلب بكل هدوء

جودي، ايه

حسام، هنام معاكي في الاوضه أن شاله علي الارض بس عشان شكلي ميبقاش وحش قدام بابا لو صحي ولقاني نايم بره

جودي، خلاص ماشي بس احلف ماهتيجي جنبي

حسام، مش أنا اللي اخد حاجه منك غصبا عنك 

جودي، خلاص ماشي

،،،،،،،،،،،
محمد نايم علي سريره بيتقلب مش عارف ينام مسك الموبايل وبعت رساله لنور
معقول نستيني بسرعه كده وحبيتي غيري

نور قرأتها ومردتش عليه عشان هي وعده بباها

محمد، براحتك يابنت خالي براحتك ربنا يهنيكي مع عز لازم ابعد عنك خالص
،،،،،،،،
بعد مرور عامين

جودي، مبروك يامحمد نجحنا بتقدير وانت طلعت الاول عالدفعه وانا جيد جدا
محمد، بجد
جودي، اه حسام لسه  قيلي حالا انت ممكن تتعين معيد بدال الاول
محمد، تمام القلب أما افرح ماما

نور، خير يامحمد تفرحني بايه 

محمد، طلعت الاول علي الدفعه وكده ممكن ابقي معيد في الجامعه

نور،مبروك ياحبيبي طب وجودي متعرفش عملت ايه

محمد، جيد جداً 

نور، طب والله الحمد لله انها عرفت تنجح وبنتها الزنانه علي أيدها
،،،،،،،،،
الدراسه بدأت

نور، سلام يابابي أنا اتاخرت اوي عالمحاضره وانهارده هنتعرف علي دكتور جديد يارب ميكنش رخم

ادهم، طب سلام ياقلب بابا 

نور دخلت وقفه قدام الباب مصدومه

محمد، نعم

نور، ممكن ادخل 

محمد، انهارده اول يوم ليه تدريس فلازم تعرفوا كلكوا طبعي من البدايه أما ادخل محدش يفكر يدخل بعدي 

نور، بس اصل

محمد، لا بس ولا اصل اتفضلي أخرجي

طالب قاعد، ماتسيب القمر تدخل يادكتور 

محمد، مش عايز اسمع نفس

نور خرجت محروجه من الموقف محمد حرجها قدام زمايلها

محمد خلص محاضرته وهو خارج لقي الولد اللي كان بيعاكسها جوه خرج وبيكلمها

الطالب، انسه ياانسه

نور، نعم

ااطالب، أنا نقلت المحاضره بتاعه الدكتور كلها خدي انقليها عندك
نور، متشكره ليك جدا

محمد بصلها بطرف عينه ومشا
،،،،،،
نور احمد

نور،احمد أنا خلصت كشوفات أنا هنزل عشان اجيب هديه لي لي لي عشان عيد ميلادها انهارده متنساش

احمد، طب هاتي حاجه اقدمهلها معاكي

نور ماشي ياحبيبي سلام أنا نازله بقي

احمد، ماشي ياحبيبتي خلي بالك علي نفسك سلام
،،،،،،،،،
جودي، نور مالك

نور، مفيش مخنوقه شويه

جودي، ليه

نور، اصل كان في دكتور انهارده ابن لذينه طردني عشان اتاخرت

جودي، متزعليش نفسك ياحبيبتي وقومي اجهزي بسرعه عشان نروح عيد ميلاد لي لي

نور، ماشي هخلص نقل اللي في أيدي وهقوم البس حالا

جودي،ماشي ياحبيبتي
،،،،،،،
عز، اي اخبار القمر

حور، تمام والله بس المحاضره انهارده كانت طويله وتعبت

عز،ده أنا كنت هموت تعبت مين

حور، الحمد لله انك معايا

عز، اجمل حاجه أن إحنا مع بعض ربنا يخليكي ليا هتقومي نروح العيد ميلاد ياللا

حور، بابي هيجي ونمش عالطول

عز، هو خالي لسه مجاش اتاخر ليه كده

حور، اهو بيخبط سلام بقي دي الوقت

عز، سلام ياحبي

كل ده ومحمد واقف وراه وسامع المكالمه ومفكره بيكلم نور
،،،،،،،،،،،
العيد ميلاد 

الكل حضر يحتفل بأول عيد ميلاد لي لي لي بنت جودي

عز واقف في البلكونه بيتكلم مع حور، تعرفي وحشتيني جدا والله

حور، ياسلام ده احنا كنا مع بعض انهارده في الجامعه  وقعدين جنب بعض

عز، اصلا بتوحشيني كل دقيقه وانتي بعيده عني

محمد كان واقف جنب البلكونه وسمع الكلام ودخل لعز

محمد، حور معلش ممكن تسيبنا لوحدنا

حور باحراج،.  ماشي عن اذنكم

محمد مسك عز من التيشيرت 
هو انت اي ياأخي ماشي ترسم كل شويه علي واحده من ولاد اخلانك
عز، مين قالك كده
محمد، سمعت كلامك انت وحور اكذب بقي

عز، مانا وحور فعلا بنحب بعض

محمد،. طب وبالنسبه لنور كنت بتضحك عليها

عز، بص بقي علي فكره انا مفيش حاجه بيني وبين نور وعلي فكره دي تمثيليه هي كانت عملاها عشان كانت متغاظه انك كنت بترقص مع جوليا يوم فرح جودي وحلفتني ماقولك

محمد بصدمه، انت بتكلم ازاي انت جاي بعد سنتين أنا وهي حتي معدناش بنسلم علي بعض تقولي الكلام ده 

عز، هي كانت محلفاني

محمد، أنا مصعبتش عليك ياأخي انت ايه ده انا اخوك

عز، خلاص يا محمد اللي انكسر يتصلح

محمد، تصدق انا فعلا مغفل وخرج وقف وسط العيد ميلاد

نور،. اخدت بالها أن في حاجه بين محمد وعز

عز بعت رساله لنور ،محمد عرف كل حاجه

نور قرأتها وبصت لمحمد لقيته بيبصلها فهم أن الرساله من عز ليها
نور، مامي انا عايزه اروح لازم ارجع الكشكول بكره ولسه مخلصتوش

جودي، استني يابنتي

نور، في ايه ياجودي

جودي، اصل كان عندها دكتور رخم انهارده مرضاش يدخلها عشان متأخره
حسام، عارفه هو رخم بعقل🤣🤣🤣

جودي، طب حاول تتكلم معاه قوله حرام كده مينفعش كل واحد وليه ظروفه

حسام، هو سمعك خلاص

نور، خلاص يادكتور حسام عن اذنك ياماما وسابتهم وراحت تفتح الاسانسير لقت

اشوف التفاعل عشان انزل البارت الجديد كمان شويه


ابن عمي 2
بارت 44
للكاتبه اميره محمود
محمد ،استني
نور، ايه 
محمد، يعني كل السنين دي بتستغفليني
نور، أنا مبستغفلش حد ولو سمحت سيبني انزل
محمد، ليه عملتي كده
نور عملت ايه
محمد، بس بقي حرام عليكي أنا طول السنتين كنت بتعذب كل ماالاقي اخويا بيتكلم في الموبايل كنت بفكر أنه بيكلمك
نور، طب وانت مالك بيا اصلا مش الأبله دخلت الكليه وبقيت بتشوفها كل يوم
محمد، مين دي 
نور، جوليا يامحمد جوليا اللي كنت بترقص معاها ومنسجم انت وهي اخر حاجه جوليا اللي دخلت السن عشانك 
محمد، لو قولتلك اني قلبي عمره ماحب غيرك هتصدقيني
نور، لا
محمد،متأكده 
نور😭😭 ايوه
محمد، ماشي يانور براحتك بس انا كنت برقص معاها عشان اشوف بجد محمد بالنسبالك ابن خالك واللا حبيبك
نور بدموع، وشفت ايه
محمد، شفت اني مفرقش معاكي وسابها ودخل

نور سمعت كلمته كانت زى الخنجر في قلبها هي مش قادره تقوله أنها بتحبه عشان خاطر الوعد اللي وعدته لوالدها
،،،،،،،،
جودي، بس حلوه اوي الشقه ياجودي تفتحي الشباك تشوفي النيل
جودي، حسام كان مصمم أن احنا نعمل فيها العيد ميلاد مع انها لسه مخلصتش 
نور، احسن من الفيلا بكتير بصراحه ياجودى
جودي، فعلا يا ماما وجوها جميل

محمد واقف في البلكونه بيبص علي نور وهي ماشيه تعيط في الشارع وراحت واقعه مغمي عليها خرج من البلكونه يجرى
نور، في ايه يامحمد مالك
محمد نزل السلم جرى لحد ماوصل لنور

ابعدوا لو سمحتوا نور نور فوقي فوقي ياحبيبتي أنا آسف فوقي نور
جودي ونور وعز الكل نزل يجرى يشوف في ايه
نور، ضربات القلب مش منتظمه محتاجه رسم قلب بسرعه
محمد شالها وعز فاتحله العربيه وحطها

جودي ركبت جنبها، نور فوقي ياحبيبتي فوقي مالك بس انا هتصل بادهم
ادهم، الو
جودي، الحقني ياادهم نور اغمي عليها في الشارع واحنا رايحين المستشفي حالا
ادهم، طب أنا جاي حالا
نور ،وصلنا ياللا نزلوها
احمد، أنا هشيلها محدش يلمس اختي

محمد، طب بسرعه ياللا
،،،،،،
نور داخل غرفه الكشف 

نور خرجت لجودي وأحمد وادهم ومحمد
نور، كنت حاسه هبوط حاد في الدوره الدمويه

جودي، هي فعلا مأكلتش حاجه انهارده بسبب انها كانت نفسيتها تعبانه ومقدرتش تاكل

نور،. أنا طلبت المعمل بعملها صوره دم كامله

جودي، ربنا يسامحه اللي كان السبب وخلاها متكلش حاجه في يومها
محمد سمع الكلمه وعرف أن الكلام عليه 

ادهم ، وانتي ازاي تخليها قاعده من غير اكل لحد دي الوقت

جودي، نور مش صغيره ياادهم

ادهم ،لا صغيره انتي امها والمسؤله عنها

نور، بس بقي انتو الاتنين البنت فاقت خلاص

جودي، طب أنا عايزه ادخل اشوفها

نور، ادخلولها 

الكل دخل لنور 
محمد راح جنب نور ، أنا آسف اني كنت السبب انا مش هوريكي وشي تاني

نور بصت لادهم بصدمه، بابي انا

ادهم، محمد تعالي عايزك

خرجوا الاتنين بره الاوضه اللي فيها نور

ادهم، لسه بتحب نور

محمد، أنا عمرى ماحبيت غيرها

ادهم، بس لازم تحاول تنساها نور متقدملها شخص محترم وانا وافقت انت اللي بينك وبينها ده ممكن يكون تعود عشان انتو الاتنين قدام بعض عالطول

محمد، ربنا يعمل لها اللي فيه الخير

ادهم، أنا عايزك تكون شاهد عالجوازه لأن كتب الكتاب والفرح بكره وانت اخوها الكبير أنا عايز بطاقتك تكون جاهزه معاك بكره

محمد بحزن ، ماشي ياخالو

نور خرجت من المستشفي وروحت البيت

ادهم، نور انتي جايلك عريس وانا وافقت وكتب الكتاب والفرح بكره

جودي، انت عاقل انت عارف بتقول ايه

ادهم، لسه متجننتش ياجودي وفي كامل قوايا العقلية

نور، انت ازاي كده قلبك طاوعك تعمل كده في بنتك ازاي

ادهم، مش عايز اسمع ولا كلمه فاهمين

جودي، أنا هاخد بنتي وهنغور من وشك 

ادهم،اقسم بالله أن خرجتي من البيت لهيكون اخر يوم في عمرك
نور، انت مش طبيعي ياادهم

ادهم، أنا هعمل الفرح عندك في الفيلا في الجنينه عشان البيت مينفعش

احمد ،تنور ياادهم بس يانور اسكتي بقي ربنا يتمم علي خير

نور،ماشي هسكت بس علي فكره انت قاصد انك تفرس ابني ده بعدك  يا ادهم

ادهم، نور موافقه كلامي يابنتي

نور بدموع ،ماشي يابابي

ادهم، طب ياللا هنخرج نجيب الفستان حاكم أنا زوقي يجنن

نور، ماشي يابابي

ادهم نزل جاب الفستان الفرح لبنته ولمراته فستان سواريه وخرج يتمشي هو وبنته 

ادهم، أنا عايز افهمك حاجه بس بكره هتعرفيها وهتعرفي أنا قد ايه بحبك

نور، وانا بحبك يابابي من غير اي حاجه

ادهم، ربنا يخليكي ليا ياقلبي ياللا نروح لامنا الغوله

نور،😄😄اخص عليك يابابي دي مامي عسل

ادهم، عسل اسود دي الليله هتبقي زفت علي دماغي

،،،،،،،
جودي، أنا مش عارفه ادهم عمل كده ليه

نور، جوزك بيكره ابني وعامل الفرح هنا عشان يكيده

جودي، ادهم مش بيكره محمد ادهم في دماغه حاجه ده لو كده يبقي بيكره بنته هيجوزها لواحد مشفتوش ولا تعرفه

نور، ربنا يعدي بكره علي خير

جودي، طب اقفلي اهو اجا

ادهم، جبتلك فستان يجنن يامزتي

جودي، متكلمش معايا مش عايزه اسمع صوتك 

ادهم، ماشي براحتك تصبحي علي خير داخل انام
،،،،،،،،،،
تاني يوم 

ادهم، ياللا ياجودي عشان نروح الفيلا

جودي، مش رايحه في حته

ادهم بزعييق، كلامي يتسمع ياللا

جودى،بدموع، ماشي ياادهم ثواني وهكون جاهزه

ادهم، نور يانور ياللا ياحبيبتي الكوافيره فاتها اجت الفيلا

نور، حاضر يابابي أنا هجهز حالا

ادهم،عنيكي وارمه كده ليه انتي منمتيش

نور،عادي يا بابي

ادهم، طب ياللا عما اصحي الاستاذ احمد
،،،،،،،
الكل اتجمع في الفيلا عند نور

ادهم، بطاقتك يااحمد

احمد، اتفضل ياخالو

نور، عايز بطاقه ابني ليه 

احمد، ابنك شاهد عالجوازه اخوها الكبير

زين، ادهم اخويا اتجنن رسمي

عز، المأذون وصل ياجماعه

جودي، فين العريس ياشملول

ادهم، ياللا يا محمد بطاقتي وبطاقة العريس اهي يامولانا اتفضل
محمد، مين العريس دي بطاقتي

ادهم، هو أنا هلاقي عريس احسن منك لبنتي بيحبها وبيخاف عليها

جودي، اللي بيحصل ده بجد

احمد، اه بجد😄😄

نور، هو انت كنت عارف يااحمد 

احمد، اممم

نور، اخص عليك شايفني بعيط طول الليل مهنش عليك تقولي
احمد، كنتي بتقولي لابنك واخوكي محلفني

محمد، يعني أنا خلاص نور هتبقي مراتي صح🤣🤣🤣

احمد، الوله اتجنن يخربيت أفكارك يا ادهم

محمد، ياللا يا خالو ياللا قبل ماترجع في كلامك ياللا ياعم الشيخ
المأذون خلص،ونور مضت من غير ماتشوف اسم العريس
بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير

محمد اول ماسمع الكلمه دي طلع يجرى زى المجنون وكل مابيجرى بيقع علي وشه عالسلم وبيكمل جرى

نور بدموع، ياحبيبي يابني شكرا يا ادهم شكرا ياحبيبي وراحت راميه نفسها في حضن اخوها

محمد وصل اوضه نور فتح ودخل زى المجنون شالها وقعد يلف بيها 

نور، مالك يا محمد في ايه انت اتجننت بابي هيشوفنا

محمد، أنا عايز الكون كله يشوفنا أنا مش مصدق نفسي انتي بقيتي مراتي

ادهم دخل عليهم

نور، والله يابابي هو اللي اجا وشلني أنا مليش دعوه

ادهم🤣🤣مبروك ياحبيبتي اهو بقي جوزك وحر بقي يشيلك ينزلك انتو حرين مع بعض

محمد، ربنا يخليك ليا يا اجمل خالو في الدنيا وشاله وقعد يلف بيه
ادهم،نزلني ياابن المجنونه أنا خالك مش مراتك

محمد، يعني الحفله اللي تحت دي عشاني أنا ونور صح
ادهم، لا عشاني😄😄

محمد، ياللا تعالي ننزل 

ادهم، لا انزل وانا هنزلهالك بشوف كده أن الأب اللي بينزل العروسه
محمد،ماشي

ادهم، وربنا جوزت بنتي لاهبل 🤣🤣


ياريت تكتبوا رأيكم لانه يهمنيابن عمي الجزء الثاني
بارت 45
للكاتبه اميره محمود
ادهم نازل بنور بنته وعنيه كلها دموع يسلمها لعريسها
محمد واقف عنيه دمعت من الفرحه وراح حاضن خاله

محمد،ربنا يخليك ليا يا احسن خالو في الدنيا

ادهم، خلي بالك منها يامحمد دي نور عيني اتفضل اهي اغلي جوهره عندي

محمد مسك أيدها وراح شايلها وفضل يلف بيها وسط المعازيم 
حور عينيها دمعت من الفرحه وفضلت تسقف مع المعازيم 

عز شدها من أيدها وراح لخاله

حور،في ايه ياعز
عز،هششش هتعرفي حالا
حور، بابي بيبص علينا
عز، أنا اصلا رايحله
حور،طب سيب أيدي
عز، خالو
زين،مالك ياعز وفي ايه ماسك البنت كده ليه

عز، خالو أنا بحب بنتك دي ولو مجوزتهاليش أنا هموت نفسي 
زين، عز انت اتجننت طب احترمني وسيب أيدها

عز،اهو بس انا عايز اتجوزها حالا

حور، بابي أنا مليش دعوه هو اللي شدني

زين، اتفضلي روحي اقفي مع مامتك وحسابي معاكي أما نروح

عز،حساب ايه أنا بحبها ياخالو بقولك

زين، روح ياعز الله يباركلك دي الوقت أنا هرد عليك بعد الفرح ياحبيبي
عز، ماشي ياخالو

زين،. الله يكون في عونك يانور مخلفه اتنين مجانين
،،،،،،،،
محمد بيرقص اسلو مع نور

محمد، أنا حاسس اني قلبي هيقف من الفرحه بجد أنا مش مصدق 

نور، لا صدق يا حبيبي انا معاك عارف انا بعدت عنك عشان بابي طلب مني كده بس كنت بموت كل ما اشوفك ومعرفش اكلمك

محمد، خالو كان عايز يخليني اعافر لحد ماوصلك خالو بيحبك بجد

نور، طبعا وانا بعشقه

محمد، طب وانا 

نور، هو ابويا حبه في قلبي من يوم ماتولدت وانت حبيبي 
محمد، أنا بعشقك يا اجمل حاجه في عمرى

نور، وانا بمووووووت فيك
محمد ، أخيرا سمعت كلمه حلوه منك

نور، من انهارده هتسمع كتير بس ياللا نقعد بقي تعبت
،،،،،،،
جودي، هي نور هتروح معانا واللا هتعمل ايه يا دكتور احمد
احمد، أنا مجهز ليهم اوضه فوق ومشطبها وكنت ضاحك علي نور وقايلها أن بعملها لجودي

جودي، طب كان هيحصل حاجه لو كنتوا قولتولنا

احمد، دي أوامر الباشا جوزك

نور، بس بصراحه ياجودي المفجأه جميله اوي

جودي، طب هما هيروحوا الجامعه ازاي وهما لسه عرسان
حسام، بكره وبعده اجازه وانا اخدت اجازه لمحمد تلت ايام من الجامعه وهروح مكانه
جودي بنت نور، يعني انت كمان ياحسام كنت عارف

حسام، أوامر ادهم باشا تنفذ

نور، والله ادهم مسخره بصي ياجودي واقف بيعيط ازاي 
جودي، أنا كنت بحس أنه عمره ماهيجوزها من كتر مابيحبها امبارح أما قال حكايه عريس وفرح بكره بصراحه قولت أنه اتجنن أنا هروح اقف معاه لحسن يحصله حاجه
،،،،،،،،،،
بعد انتهاء الفرح

احمد، ياللا يامحمد خد عروستك واطلعوا فوق

ادهم، ياخد مين ياللا مش هروح من غير بنتي

محمد، في ايه ياخالو دي بقت مراتي خلاص

نور، انت اتجننت ياادهم

ادهم بزعيييق، زي مابقلكوا مش همشي من غير بنتي

جودي، يامصبتي انت اتجننت ياادهم ده انت لسه ماضي علي قسيمه الجواز رجعت في كلامك

محمد، نور ياللا وراح ماسك أيدها وطلع يجرى خرجوا من الفيلا وركبوا العربيه
،،،،،،،،،
زين، والله جدع اخدها وخلع

ادهم، وربنا ماهسيبه 

محمود، في ايه يا ولدي بجت مرته وحر ياخدها ويروح كيف مايروح
جودي، تعالي ياحبيبي نطلع الله يهديك

ادهم، برده هتعمليني علي اني مجنون

نور، مانت فعلا اتجننت منين جوزتهاله ومنين عايز تاخدها وتروح
زين،استهدي بالله ياادهم واطلع نام

عز، طب وربنا اخويا معلم ده مصدق واخدها وخلع

احمد، طب اطلع يا اهبل نام انت كمان

عز، بص لقا حور بتبص عليه 

عز باحراج، ماشي ياكبير كلها كام يوم واخد حبيبتي واخلع انا كمان ??

زين اضايق من عز، ياللا ياكارما نروح ياللا يابنات

احمد، طب اطلعوا باتوا معانا انهارده وروحوا بكره 

زين، لا عشان ممعناش لبس واهي خطوتين بالعربيه هنكون هناك

،،،،،،،
محمد ونور

نور، هو انت رايح فين

محمد، خطفتك

نور، بجد والله يامحمد

محمد، هنروح اوتيل نبات فيه عما ابوكي يهدا

نور، طب أنا ممعيش هدوم يعني هنام بالفستان

محمد،. طب بصي في محل هدوم هناك خليكي هنزل اجيب هدوم لينا

نور بزعيييق، لا أنا عايزه اروح معلش

محمد، نور معلش انا بحبك وكل حاجه بس متعليييش صوتك عليه خلاص انا هلف وراجع

نور زعلت من نفسها انها زعقتله

نور،محمد

محمد بزعل ،نعم

نور راحت بيساه في خده، انا اسفه

محمد، ده بجد ده احنا اطورنا اوي

نور، بس يارخم

محمد، أنا لسه زعلان 

نور، ازعل??

محمد، هتصلحيني أما نروح ?

نور، أنا اصلا هروح انام في حضن بابي

محمد، هرجع الاوتيل تاني والله 

نور،خلاص خلاص 

محمد، ايوه كده اتظبطي وياللا وصلنا

نور، ده بابي في البلكونه

محمد،اوووف ربنا يستر ياللا ندخل

ادهم اول ماشافهم نزل جرى

محمد، ايوه يابابا احنا اجينا

احمد، ادخلوا براحه عشان خالك ميصحاش

محمد، هو شافنا واحنا جايين كان في البلكونه

احمد، طب أنا نازلكم اهو

محمد، اوبااا ده نزل ياللا يا بابا

ادهم، اخدتها وروحتوا فين

محمد، ملحقناش نروح في حته اتمشينا بالعربيه شويه عما تهدي ياخالو

ادهم، اوعي يكون عمل فيكي حاجه

احمد،. انت اتجننت ياادهم خد عروستك واطلعوا ياللا
ادهم، اطلعي يابنتي معاه??

احمد، محسسني أنه هيقتلها?? خد مراتك واطلع يا محمد

محمد، ياللا يانور

نور، ??

جودي، ياللا يابني ربنا يهنيكوا
،،،،،،،،،،

محمد اخد نور وطلعوا غرفتهم

نور، الله الاوضه دي جميله اوي

محمد، عشان انتي فيها

نور، محمد أنا هدخل اخد شاور واتوضي عشان نصلي ركعتين لله
محمد، ماشي ياقلبي
نور دخلت اخدت شاور ولبست الاسدال وخرجت 

محمد، استني خمس دقايق هاخد شاور واتوضي

نور،. ماشي ياحبيبي

صلي الاتنين ركعتين السنه ومحمد حط أيده علي دماغ نور و قال الدعاء وانهوا الصلاه وجدي قلعت الاسدال

محمد، عارفه خايف من ايه

نور، ايه

محمد، الاقي ابوكي الحاله تجيله تاني ويرجع يقول عايز بنتي

نور، اخص عليك بتغلط في بابي 

محمد، أنا أقدر بس ايه الجمال ده شكلك بالبيجامه قمر وقعد يقرب منها
نور، ابعد عني بدل مااصوت واخلي بابي يجي بجد

محمد،. طب صوتي كده انا عايز اسمع

نور، محم

محمد ?‍❤️‍?‍??‍❤️‍?‍??‍❤️‍?‍? ونسيبهم ونروح لجودي وادهم

جودي، انت شربت علبه السجاير كلها ياادهم

ادهم، سيبيني في حالي الله يخليكي

جودي، حبيبي اهدي مينفعش كده كان لازم هيجي اليوم وتتجوز

ادهم، أنا رايحلهم

جودي، يامصبتي رايح فين خد 

ادهم، عايزه ايه

جودي، دول عرسان واكيد هما مشغولين دي الوقت

ادهم، بقولك ايه أنا والع لوحدي

جودي، اهدي ياحبيبي وتعالي ننام 

ادهم، مش عايز اتزفت

جودي، طب تعالي بس نام الله يهديك

،،،،،،
نور وأحمد

نور، مكنتش خليت ادهم يبات هنا انهارده

احمد، ليه كده ده اخوكي عيب

نور، أنا خايفه يتجنن ويروح لبنته وهي مع محمد وتبقي مصيبه

احمد، بتهيألك اخوكي مش مجنون للدرجادي

نور، ربنا يستر هو أنا هيجيلي نوم

احمد، والله انتي قلقتيني
،،،،،،
نروح لزين وكارما

زين ، حور

حور، نعم يابابي

زين، ايه اللي بينك وبين عز 

حور، مفيش زمايل مش اكتر

زين، زمايل يشدك من ايدك بالمنظر ده ويقولي جوزهالي وبحبها

كارما، انت عارف أن عز ابن اختك مجنون يازين

زين، عز مش مجنون عز شاب ومينفعش أن بنتك تخليه ياخد عليها بالمنظر ده

حور،. انا مليش دعوه هو اللي شدني وعمل كده

زين، طب هو اعترف أنه بيحبك انتي بتحبيه

كارما، في ايه يازين

زين، مبوجهلكيش كلام ردي يا دكتوره حور

حور، اممم

زين، كنت حاسس من لمعه عنيكي عارفه امك طلعت عيني لحد مارضت تتجوزني وعشان كده عرفت قيمتها اللي بيجي سهل بيروح سهل شوفتي فرحه محمد انهارده بنور مفرحش بتخرجه قد مافرح أنه فاز بيها
حور، يابابي انااا

زين، انتي تبعدي عنه انتو لسه بتبنوا مستقبلكوا طب لو وافقت انكوا تتجوزوا هتصرفوا منين أبوه هيديله مصروف ليه وليكي خلي دماغك اكبر من كده ياحور 

حور، ماشي يابابي??

زين، لو اتاكدتي ان الحب اللي في قلبك حقيقي لعز قوليلي وانا موافق علي جوازكوا بشرط انك تتاكدي من حبه اول ومترخصيش نفسك

حور، ماشي يابابي

زين، ادخلي نامي ياللا

حور، تصبح علي خير يابابي

زين، وانتي من أهله ياحبيبتي

كارما، بجد عجبتني يازين برافو عليك

زين، لازم ابقي صاحب بناتي مش اخوفهم مني

كارما، هو أنا بحبك من قليل

زين، ربنا يخليكي ليا ياحبيبتي

،،،،،،
حور دخلت غرفتها لقت عز رانن عليها كذه مره والموبايل صامت

حور اهو رن تاني، الو عايز ايه يا مجنون

عز، أنا مجنون فعلا عشان بحبك تعرفي اني هتجنن وتبقي معايا
حور، علي فكره جنانك ده سببلي مشكله انت بني ادم مستهتر ومبيهمكش حد غير نفسك

عز ، مالك ياحور في ايه

حور، مليش بس بجد أنا تعبت منك انت شايف اللي عملته انهارده صح
عز، أنا عملت كده عشان بحبك والله

حور، وانا مبقتش عايزه الحب ده وياريت تحل عن دماغي

عز، شكرا يا بنت خالي أنا آسف اني ازعجتك بس اوعدك أن لساني معدش هيخاطب لسانك

حور، يبقي احسن انت في طريق وانا في طريق

عز قفل السكه في وشها

البارت الجديد زعل وخصام وحب هينتصر في الاخر

يتبع 

تعليقات

التنقل السريع