القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية طفله الفهد البارت 5_6_7_8 بقلم بسملة بدوي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

طفله الفهد

البارت 5_6_7_8

 لاراااااااااااااااا

قامت من على مهند بسرعه رغم أنها حسه بالم بس قامت وقالت بخوف.......نننعم 

فهد راح اشتالها ومتجاهل كلام مهند 

مهند .....ياخالو في اي مفيش حاجه لو سمحت اسمعني.

فهد بصله بصه خلته يسكت وطلع جناحه وقفل الباب برجليه وقال بهدوء عكس الي جواه........ انا قولتلك اي قبل ما انزل  .

لارا بخوف ودموع......... اني مش انزل .

فهد بنفس النبره والهدوء...... وانتي عملتي اي مسمعتيش الكلام عصيتيني وانا حذرتك اكتر من مره وقولتلك مبحبش الي بيعصوا كلام صح ،اخرتهم وحشه

لارا بشهقات ورعب........ ااايوه

فهد فجاه قال بصوت أشبه بالجحيم ........ طلاما عارفه كده مبتسمعيش كلاااااااامي للييييييه ،انتي الي جبتيه لنفسك قومي يالا عشان هرجعك مطرح ما انا جيتك  

لارا  من كتر الخوف اغمي عليها.

فهد بخوف ......جري عليها ،وقال لارا قطتي خلاص هتفضلي معايا خلاص وجاب برفانه ورش على أيده وقربها من وشها

لارا صحت وقالت بدموع.......هو انت بجد يعمو هتسبني لوحدي

فهد شالها وحطها على رجليه وقال بحنان........لا خالص بس ممكن اعرف قطتي نزلت لي ومسمعتش الكلام وبعدين قال بغيره واي الي شفته في الجنينه دي وبتعملي اي مع مهند

لارا بدموع ......والله كنت راحه اشرب بس مش كنت عارفه المكان وشوفت مهند 

قاطعها صوت فهد الغاضب........ متنطقيش اسم راجل غيري ،ومسح دموعها وقال بحنان اتكلمي بالراحه .

لارا بهدوء.........  وهو جابلي اشرب وبعدين قال إنه زهقان وانا قولته انا كمان بس والله كنت هرفض في الاول بس كنت هلعب شويه صغيرين وبعدين هطلع بسرعه .

فهد ببرود عكس الي جواه......... وبتعترفي كمان بس عارفه لو كنتي كذبتي كنت وريتك وشي التاني بس عشان انتي مكذبتيش هديكي فرصه تانيه 

لارا بهدوء ........حاضر 

فهد ببرود...... اسمي فهد معتيش تقولي عمو

لارا ببراءه......بس انت كبير اوي وبابا قالي الاكبر مني أقوله يعمو 

فهد ضغط علي دراعها جامد وقال ببرود عكس الي جواه ....... قولت ليكي مفيش بابا غيري وكمان اسمي فهد  ومش كبير اوي اكبر بحوالي 12سنه عادي 

لارا بدموع..... ايدي يعم.اقصدي يابابا

فهد بهدوء......كل حاجه عياط عندك خليكي قويه ،وراح مسح دموعها وقال بحنان..........حقك عليا انا اسف وجبتلك هدوم جديده عشان رايحين مشواركمان شويه قومي .

لارا بخوف........ لا انا مش عايزه اخرج والنبي سبني هنا .

فهد بحنان وخدها في حضنه......هش هش يروحي متخافيش طول ما انا معاكي قومي يالا جبتلك فساتين كتير حلوه .

لارا بطفوله......... حاضر هروح البس بسرعه بس متمسيش وجريت على غرفه البس

خرجت وكانت لابسه فستان ازرق بس قصير وقط

فهد بغضب وغيره......لا ده يتلبس هنا وبس روحي البسي تيشرت وبنطلون

لارا سمعت كلامه ولبست بنطلون بوي فريند ابيض وتيشرت اسود وكوتش اسود والشنطه كتف حمرا و سابت شعرها

فهد ببرود........ لمي شعرك

لارا لسا هتعترض قاطعها نظره فهد المرعبه .

لارا قعدت تحاول تعمل شعرها معرفتش ،فهد قرب بهدوء وعمله لها ديل حصان

لفت نظره خدودها وشفايفها بتهور منه مسك وشها جامد وقال بصوت عالي افزعها......اي ده 

لارا بخضه........  في اي انا مش عملت حاجه 

قعد يحاول يشيل الاحمرار من على خدودها زاد اكتر .

فهد .....انتي حطه اي .

لارا ......والله محطيت حاجه 

فهد ببرود ......طلع طبيعي  

لارا بصتله برعب وعتاب في نفس الوقت

فهد اشتالها وقال........ متزعليش مني يقطتي 

لارا بدموع........ ايدك صعبه 

فهد ببرود عكس الي جواه

......ما انا اتعصبت اما لقيت خدودك وشفايفك حمرا  ،انا اسف خلاص يارب ايدي كانت تنقطع قبل ما أمدها عليكي 

لارا بطيبه .....لا خلاص مش تدعي مسمحاك 

فهد بحب.....بجد 

لارا ببتسامه .....اه 

فهد ضحك وقال............ على اخر الزمن بقيت بتاسف 

لارا مركزتش في كلامه ومدت أيدها ولمست غمازته الي في اليمين......وقال بطفوله....... شكلهم حلو 

فهد بخبث ....... بتعاكسي بقا 

لارا بكسوف......... بس بقااا 

فهد بضحك........... لا بقا انا هغيىر اسمك واسميكي فراولتي بدل قطتي 

لارا بستغراب مضحك..... فراولتك لي 

فهد بمشاكسه....... عشان أما بتتكسفي وشك بيبقي احمر زي الفراوله 

لارا اتكسفت اكتر وفهد قعد يضحك على كسوفها 

بعد ثواني 

فهد بهدوء.......يالا يفراولتي عشان نروح المشوار.

لارا بخوف .......طب هههو فين 

فهد بحب ......انت بتثقي فيا 

لارا ببراءة....... مش عارفه بس برتاح أما اكون معاك وبحس بالأمان 

فهد فرح بكلامها وقال بحنان ......يالا ومسك أيدها وخرج وراح فتح لها الباب واشتالها عشان قصيره العربيه كبيره وقفل الباب وراح مكانه يسوق 

قاطعه البودي جارد......فهد باشا نيجي معاك .

فهد ببرود.......لا 

البودي جارد....... بس ده غلط على حياه معاليك 

فهد بصله بغضب 

البودي جارد......... اومارك يباشا ومشا.

وفهد دور العربيه ومشا 

طول الطريق فهد ماسك ايد لارا وهي مبتسمه


بعد شويه وصلوا لمكان في خضرا كتير وأشجار وقاباهم واحد عند البوابه وقال .......أهلا اهلا فهد بيه ،كل حاجه جاهزه يبيه زي ما أمرت يباشا 

وفضلوا يمشوا لحد ما وصلوا لمكان في لوح كتير بس بتاعت ضرب نار واسهم 

لارا بخوف.......اي ده 

فهد ببرود......هنلعب ومسك المسدس وقال ..........

لارا برعب.......اي


في مكان تاني

الشخص ......... يباشا ده خادها مكانه المفضل

الباشا بخبث...... كلامي طلع صح اهو والفهد وقع ومحدش سما عليه هههههههه 

الشخص.......طب هنعمل اي لازم نطلع من المشوار ده بمصلحه

الباشا.......احلي ما فيك دماغك ي عمر

عمر....... بنتعلم منك يباشا 

الباشا......بص ***********،دي الخطه 

عمر برعب.......... بس احنا لو اتكشفنا الفهد مش هيسبنا في حالنا وده الفهد 

الباشا بحقد وغيره......... لو هو الفهد فأنا التعلب وكلام يتنفذ اخلص 

عمر 

......حاضر يباشا



طفله الفهد

البارت 6

فهد ببرود.......اضربي نار على الراجل الي هناك كده وبيشاور على راجل بيظبط وبيقص في الأشجار .

لارا برعب......اي .

فهد ببرود.......يالا 

لارا بدموع........ لي حرام هو عمل اي بس.

فهد ببرود........يعني مش هتضربي عليه 

لارا بخوف.....ااايوه


فهد قرب منها ومسكها من خصرها ولفها بحيث يكون ضهرها في صدره ومسك المسدس ومسك ايديها بحيث هي ماسكه المسدس وهو محتويها من بره وضغط على زرار طلق النار 

لارا بخضه ودموع وغمضت عيونها............ عاااااااااا لاااااااا انا عايزه اروح .

فهد بهدوء.....فتحي عيونك

لارا مردش وفضلت تصرخ 

فهد بغضب مصطنع وصوت عالي......فتحي عيونك 

لارا فتحت عيونها لاقت الراجل لسا عايش وبيقص في الأشجار لسا ،ولاقت الطلقه في اللوحه 

فهد بهدوء.......... يلا امسكي المسدس واطلقي تاني 

لارا بصت له برجاء وهو بتصميم .

مسك المسدس بخوف وفهد قرب منها جامد وقال بصوت حنون.....اطلقي

وأيده بتتحرك على دراعها وشويه على خصرها ولارا هتموت من التوتر.

فهد ببرود........ ركزي في الي قلتلك عليه ومستمر في الي بيعمله

لارا بخوف........ ممكن تبطل كده عشان بتوتر ومش عارفه اركز

فهد بخبث...... مش عارفه تركزي ليه يقطتي

لارا بتوتر وبتبص في عيونها بتوهان.....هااا

فهد بخبث......هاا اي 

لارا ...... انا جعانه

فهد قعد يضحك جامد على طريقتها .

فهد بضحك ......جعانه هههههههه انا بقول اي وطب انتي مش كنتي بتعيطي من شويه ولا اي النظام 

لارا بخجل........ والله جعانه

فهد بحب......من عيوني يقطتي بس ندرب شويه بس 

لارا بهدوء وبعض الخوف......حاضر 

وقعد يدربها وبعد ساعه خلصوا

لارا بتعب ........خلاص خلاص يفهد معتش قادره رجلي وأيدي والشمس

بصلها بأوهام من نطقها لاسمه  

فهد بحنان......معلش يقطتي تعالي نطلع واشتالها

لارا بخنقه..........انا كبيره على فكره وبعرف امشي 

فهد ببرود.....عارف بس انا بحب كده 

لارا سكتت وطلعوا جناح كبيير وفخم جدا بس كله بالون الي الاسود ميختلفش عن الي في القصر بس ده مريح اكتر بالنسبه للخضره والزرع الي حواليه 

Basmala badwy

لارا بهدوء......... طب ما انا معيييش هدوم

فهد بحنان.......... عامل حسابي وبعت جبت اون لاين وهما الوقتي في الدولاب الي في الحمام 

لارا بهدوء......تمام هروح اخد شاور 

اخدت شاور ولسا بتفتح الدولاب........ لاقت كله قصير وقمصان بيتي عليها رسومات كرتون 

لارا بتوتر ........ هو كله قصير واي الشورت ده قصير اوي لا لا انا مستحيل البس كده والله يعمو انت قليل الادب وقالت ......امممم اعمل اي زمانه الوقتي بياخد شاور هروح اجيب تيشرب من بتوعه عشان محترمين وطوال 

ولفت المنشفه عليها وخرجت وقعدت تتلفت يمين وشمال ولسا بتفتح الدولاب حست بأنفاس سخنه بتضرب في عنقها من ورا ،لارا من الخضه والخوف مقدرتش تبص ورا.

فهد لفها وبصل لها بتوهان ،لارا بسرعه........عاااااااا والله مكنت اعرف انك هنا انا فكرت انك بتاخد شاور 

فهد بخبث.....طب الحمدلله فكري على طول بقا

لارا ......فهد

فهد بتوهان وبيبص على شفايفها الي احمروا وخدودها وقال ......قلبه وعقله وروح فهد

لارا اتكسفت جامد وزقته ومسكت التيشرت ودخلت الحمام وقفلت الباب 

وفهد لسا واقف مكانه من حركتها وهو سامع ضحكها من جوا وهو فرح جدا أنها اخدت عليه واتعودت

خرجت وبعدين راحت جابت الاستشوار والفرشه وراحت لفهد 

فهد بحنان ومرح بعض الشئ........ ايه دا ده احنا خلاص اتعودنا وبتطلبي 

لارا بهدوء وابتسامه......... ايوه عشان انا مش عدت بخاف منه خلاص وانت بابا بتاعي صح ومفيش اب هيضر بنته صح

فهد كان فرحان جدا بكلامها وقال بحب.........طبعا وده فيها كلام 

وسرح لها شعرها وقال بهدوء 

يلااا يقطتي وقت النوم 

لارا باعتراض بس لسا الساعه 8

فهد بهدوء........ ايوه عشان ورايا شغل الصبح وشدها 

لارا بهدوء .......بابا

فهد بحب.....نعم يروح بابا 

لارا .....هو انت هتنام فين 

فهد........هنا 

لارا بستغراب ......وانا

فهد بهدوء.....هنا معايا وفي حضني

لارا بخضه......نعم لا كده عيب وكمان حرام

فهد بهدوء وعكس الي جواه.......... لا مش حرام ولا عيب 

لارا باعتراض وخوف......لا حرام وعيب 

فهد ببرود.......ازاي. وانتي مراتي 

لارا بصدمه .....نعم مراتك ازاي ولنا لسا صغيره 

فهد ببرود .....عرفي 

لارا بصدمه ووووووو

عند سوزي 

قاعده راحه جايه في الغرفه ........ ياترا الحلق وقع فين يلهوي لو يكون عن فهد في جناحه طب اعمل اي ،ده لو عرف اني هيموتني بدم بارد

قاطعها صوت الفون 


............نااااااااعم ازاااي


طفله الفهد
البارت 7
فهد ببرود...... عرفي 
لارا بصدمه ودموع.......ايه لي عملت كده طب وأمته هي الورقه الي قولتيلي  امضي عليها صح 
فهد بحب......قطتي اهدي واسمعي للاخر ومتقاطعنيش بصي انا عملت كده لسبب مش هقدر هقوله الوقتي مع الوقت هتعرفي بس سوال انتي بتثقي فيا 
لارا بتوهان وهي بتبص في عيونه........ جداااا 
فهد بفرحه....... يبقي تسمعي الكلام وانا والله لو هفديكي بروحي 
لارا بهدوء........ بابا 
فهد بحنان ......نعم يروح بابا 
لارا بخجل......... ممكن اطلب طلب 
فهد بحب ..... طلبات اميرتي اوامر قولي 
لارا بهدوء ...... عايزه اروح المدرسه 
فهد بغضب من فكره بعدها عنه........ نعم لا طبعا هجيبلك مدرسين لحد عندك
لارا برقه.......لا يبابا عشان خاطري وافق 
فهد بخبث......... موافق بس بشرط وبيشاور على خده 
لارا بخجل....... لا 
فهد بصلها بتصميم ولسا راحه تجري قام مسكها بسرعه واشتالها وقال ......خلاص حفظتك

لارا بهدوء....... عمووو 
فهد بصلها ورفع حاجبه .
لارا بسرعه...... اقصد بابا 
فهد بصلها بحنان......عيونه 
قطعهم الفون.
فهد كنسل بس رن اكتر من مره 
فهد ببرود......اي مش كنسلت يبقي مش فاضي 
الشخص......... المخزن اتحرق يفهد بيه 
فهد بشر وعيونه احمرت كان الجحيم احتضنها..........نااااااعم ده انا هخرب بيوتكم يولاد ******
لارا بخضه......بابا في اي 
فهد بهدوء عكس الي جواه..... مفيش حاجه يروحي بس مضطر اخرج حالا 
لارا بخوف.......هتسبني لوحدي 
فهد بهدوء وحنان ......لا يروحي متخافيش هنادي لدادا تقعد معاكي 
لارا بهدوء....... حاضر بس مش تتأخر 
فهد وهو بيبوسها في جبينها من عيوني.
ولبس بدلته السوده وخرج بسرعه قبل ما يركب عربيته قال للبودي جاردات الي على البوابه 
فهد ببرود...... عايز عنيكو مفتحه 24ساعه ومسك فونه وقال تعالوا في المقر 
فهد ركب عربيته بسرعه وساقها على اخر سرعه ،ثواني ووصل ونزل بهيبه رهيبه  وجبروت وغرور شديد وكل الي يشوفه يبص في الأرض عشان دي قواعده 
فهد بصوت قوي بارد السكرتيره ........ كلهم جوا 
السكرتيره بخوف واعجاب لي في نفس الوقت.....ايوه ي فهد بيه
سابها ومردش عليها وراح فتح الباب جامد بجبروت وراح قعد في الكرسي الرئيسي وحط رجل على رجل وولع سجاره وقال ببرود......

فهد ببرود....... اي هي قواعد الشغل 
كله قعد يبص عليه بخوف وتوتر من بهدوءه عشان ده الهدوء الي قبل العاصفه 
واحد منهم ....... ااا محدش ييجي على شغل حد ولا عيلته ولا الخيانه  ولا هيموت قاطعه فهد
فهد ببرود...... لا متكملش انا بس عايز الجمله دي 
فهد طلع مسدسه وطلع منديل وقعد يلمع فيه وفي ثانيه كان في وش رياض 
......في اي يفهد بيه
فهد ببرود......  لا مفيش بس بجرب المسدس عشان بقالي كتير مستخدمتهوش للاسف 
وفي ثانيه وكانت في طلقه في دراع رياض اليمين
رياض بصراخ........ااااه
فهد ببرود وقال......... الخاين آخرته وحشه معايا واحسن ليك تقول مين الي خلاك تولع في البضاعه 
رياض بالم ....... التعلب واداني 2مليون 
فهد ضربه بالنار وقال للبودي جاردات الي وراه ......شيلوه 
وبعدها قال ببرود ......بره 
خرجوا وفونه رن.
التعلب ......... اي رايك في المفاجاه 
فهد ببرود........ ده آخرك تحرق المخزن مش قادر تواجهني عشان ضعيف  
التعلب باستفزاز .......مين قال أن دي المفاجاه 
فهد ببرود عكس الي جواه............ برده مفيش حاجه تهمني 
التعلب بخبث شديد....... حتي لو قلت ليكي أن المزه بتاعتك معايا بس اي صاروخ يفهد 
قاطعها فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت وقال ......... وربنا ي *********لو جيت نحيتها لأكون شارب من دمك 
التعلب فتح الاسبيكر وسمع صراخ لارا وهي بتصرخ باسمه
فهد بخضه...... رعد رعد ،رعد قفل السكه
رعد قعد يكسر في المكتب وشال الطربيظه ورماها على الأرض ومسك جاكيته وخرج بسرعه من المقر 
عند لارا كانت قاعده في الركن بعيد في آخر الغرفه وبتعيط جامد
رعد بخبث......تؤتؤ لا انا زعلان بتعيطي لي يسوسو 
لارا بصتله برعب 
رعب بنبهار ووقاحه........... اي ده ده انتي مش صاروخ بس لا وروسي كمان وقال ......حقه فهد يخبيكي انا لو مكانه كنت هعمل أمر من كده وبيقرب منها ونزل قعد على ركبته على الأرض  وبيمد أيده 
قاطعه صوت فهد بشر ووووووو


طفله الفهد
البارت 8
فهد بشر وبرود راح مسك ايد رعد الي كان هيحطها على وش لارا وتناها لدرجه عملت صوت جامد
رعد باستفزاز ...... اي ده الفهد جه هههه منور ي صحبي بس اي مزتك جامده اوي طب اعمل حق الصحوبيه الي بنا وكنت قولي ،فهد بصله ببرود وراح قد على الكرسي وحط رجل على رجل بغرور وقال....... انا مش جاي النهارده عشان لارا لا انا مش ليا نقطه ضعف اصلا انا اجيت اقولك اي هي شروط المافيا العالميه 
1ممنوع اي حد يتدخل في شغل حد
2 ممنوع الاهل يدخلوا في مشاكلنا
3الخيانه ودي انا خلاص شوفتها منك 
والي يقتل حد من عيلته التاني يموت  .
رعد قعد يضحك باستفزاز وقال ....... لارا مش هماك صح وراح بيمسد على شعرها وقال باستفزاز بعشق الشعر الطويل وهي شعرها طويل يبقى بعشقها 
فهد بصله ببرود عكس النار الي جواه ،ولارا بصدمه وكلمته بتتردد في دماغها انا مش جي النهارده عشان لارا انا مش ليا نقطه ضعف

فهد ببرود....... انا جي اقولك انك خلفت بالقوانين دي 
رعد بخبث.......لي مجتش على أهلك ولا دخل في شغلك وضحك بخبث شديد

فهد ولع سجاره ....... اومال مين الي ولع في المخزن طب سيبك من دي ،طب ومراتي 

رعد بمكر وخبث شديد ......... هي الي سبتك وجتلي شهد هي الي سبتك وجتلي وهي مبتحبكش هو الحب بالعافيه ياخي 

فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت وبصوت زي الفحيح واقر للجحيم.......... ديييي مش مراااااااااتي دي *******كلبه فلوس مندمش علي ****** 
رعد باستغراب ومكر ........ قصدك اي قاطعه لااااارااااااا مراتي 
رعد باستغراب.........دي صغيره انتجوزتها ازاي الحيل دي متدخلش عليا ي فهد
فهد ببرود......عرفي ،ولو ما خرجتش بيها هكلم السلطات واقولهم بقا شوف اما عضو في المافيا العالميه يعمل كده اي عقوبته
رعد بغضب شديد............ خدها ي فهد بس انا هخدها زي الي قبلها وبكره الايام هتعرفك وضحك باستفزاز واه شهد بتسلم عليك كتييير 

فهد ببرود.........وانا مبسلمش على الاشكال "*******دي واكيد ال*****بيتلموا  على بعض وبص عليه ببرود واشتال لارا وخرج بجبروت
خرج من هناك
ورعد قعد يكسر في المكتب ويزعق وقال بشر.......... والله يفهد لهاخدها وهاخد كل الي بتحبه زي ما اخدت الي فات منك وقعد يضحك بجنون
عند فهد فتح باب العربيه للارا وقعدها ولف ركب مكانه ووراه عربيات كتير حراسه 
تسريع الاحداث وصلوا وطلعوا جناح فهد ولارا كل ده ساكته فهد بصلها بحنان ولسا رايح لها قامت مصرخه .
فهد بخضه....... لارا قطتي مالك في أي بس  وبيحاول يقعدها على رجله بس هي بتتحرك بعشوايه 
لارا بصراخ........ انت وحش سبني مش انا مش فارقه معاك كلكوا وحشين سبني بقا 
فهد  بهدوء وكتفها بايده ......... قطتي انا قولت كده بس عشان هما هيستغلوكي لو عرفوا انك تهميني او انك نقطه ضعف 
لارا سكتت وبصتله ببراءه........يعني انت بتحبني ولا لاء 
فهد بحب شديد......... بحبك يقطتي 
لارا بهدوء......مين شهد دي 
فهد اول ما سمع اسم شهد ركبته عفاريت الدنيا والاخره وقال بصوت زي فحيح الافعي.......... ملكش دعوه اسكتي بقا قومي يالا خدي شاور ونامي عشان  مدرستك بكره 
لارا لسا هتتكلم قاطعها نظرته المخيفه 
راحت نامت وبعد ما راحت في النوم 
فهد خلص شغله وراحت اخد شاور وراح اخدها في حضنه وناموا
في الصباح فهد صحا بدري قعد يتأمل في لارا  ويحكي لها الي حصله (هنعرف بعدين)وبعدها اخد شاور ولبس لبس رياضه ونزل يجري ساعتين وطلع اخد شاور ولبس بدله سوداء انيقه وقميص أبيض وشعره لفوق بتسريحه شبابيه وساعته الروليكس وبرفانه الجذاب وجذمته السودا الجلد براق والشنطه الجلد والقى نظره سريعه على لارا وراح باسها من جبينها ونزل قال ...... يدادا 
نعم يبيه
فهد روحي صحي لارا عشان للمدرسه وجهزيها 
حاضر يبيه ومشا
تسريع الاحداث وصل الشركه ونزل بغرور لايليق الا بيه بين نظرات الحسد من الرجال والحب والإعجاب من النساء 
السكرتيره ......فهد بيه في واحده مستنياك في المكتب 
فهد. بغضب جحيمي....... في المكتب ازاي الي عايزني يستناني بره اي كانت مين دي 
السكرتيره بخوف ......انا اسفه بس قولت لها كده قالتلي أن هي ليها في الشركات دي كلها 
فهد سابها من غير مايرد  عليها وفتح الباب مره واحده
لاقاها واحده طويله وشعرها قصير اصفر ومش باين الا ضهرها 
فهد ببرود..... انتي مين 
معقول مش فاكرني ولفت 
فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت....... انتي اي الي جابك يبنت *****هنا
انا عارفه اني غلطانه يفهد بس ارجوك متحرمنيش منك انا بحبك لسا وكمان لو مش ليا عشان ابنك 
فهد وهو بيمسكها من شعرها وووو

عند لارا صحت ولبست قميص ابيض وجيبه كحلي بعد الركبه وكوتش ابيض وشنطتها وكانت حزينه عشان مش فهد الي صحاها وكان معاها في أول يوم 
تسريع الاحداث فطرت و نزلت   
والباص جه وعدي اليوم عادي غير انها كونت صداقات بس في اخر اليوم ولسا هتركب الباص عشان هتروح 
شافت شاب طويل ونادت عليييه وقالت 

ابيييييييه.
يتبع 

 

تعليقات

التنقل السريع