القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية طفله الفهد البارت 9_10 11_12بقلم بسمله بدوي في موسوعة القصص والروايات كامله


طفله الفهد

البارت 9_10_11_12


فهد مسكها من شعرها ......ناااااااعم ابن مين ي ****** لا وجايه بكل وقاحه ليكي عين ي ******* 

شهد لسا راحه تمسك وشه باديها راح زقهها ووقعت على الأرض 

فهد طلع فونه

فهد ببرود....... اطلعولي 

البودي جاردات طلعوا 

فهد ببرود......شيلوا بينت ****** الاشكال ******متدخلش شركتي براااااااا 

منهههههه 

منه السكرتيره دخلت بخوف ......نعم يفهد بيه 

فهد ببرود......... الغلط الي حصل من شويه ده لو حصل تاني هزعلك 

منه بخوف .......يفهد بيه والله هي الي قالتلي أن ليها في الشركات وانها أنها يعني مراتك وانا خفت

فهد بغضب جحيمي ورمى كل الي على المكتب ........منننه متعصبنيش انا لولا أني عارفك وعارف ظروفك وانك محترمه كنت رفدك ومش اي حد يجي يقولك انا ليا في الشركه انا مراته أنا الجن الازرق تصدقيه ويالا بره ومش هسمح باي خطأ تاني 

منه بخوف شديد........ انا اسفه ي فهد  يبه اوعدك هيكون اخر مره

فهد اكتفي برفع أيده وهي خرجت جري وهي هتموت من الخوف


فهد راح قعد على الكرسي وحط راسه بين  أيده  وافتكر الي حصله

فلاش باااك 

انسه شهد 

شهد بهدوء وخبث شديد.......نعم ي مستر فهد

فهد بطيبه ....... لا خليها فهد بس 

شهد باحترام وكذب......لا حضرتك اكبر مني ولازم احترمك

فهد بضحك .....هههه دول سنتين 

شهد بضحك......بردو اكبر مني ولازم احترمك وبعد ازنك لازم امشي عشان الساعه عدت 5وانا قايله لبابي مش هتاخر مع السلامه

فهد بإعجاب.......مع السلامه

شهد ابتسمت بخبث ومشت 

بليل عند فهد 

فهد كان قاعد هو ورعد صاحبه 

فهد بطيبه ......  معرفش ي رعد بس من كلامها معايا حستها محترمه ومؤدبه 

رعد بخبث....... ايوه جدا 

فهد بهدوء......... بس عايز ارتبط بيها بس خايف لأكون اتسرعت 

رعد بسرعه وخبث...... اتسرعت اي بس بقوله ده طيبه اوي ومحترمه هتلاقي زيها فين بس 

والحقها قبل ما حد ياخدها منك

فهد بتوتر......تفتكر 

رعد بخبث......جدا واحده زيها جميله ومحترمه وطيبه وغنيه اكيد مليون واحد يتمناها 

فهد بطيبه ......يبقي على خيره الله 

رعد بخبث.....مبروك ي صحبي 

فهد بحسن نيه وطيبه...... الله يبارك فيك ي رعد والله انت ونعم الصديق مش عارف من غيرك كنت هبقي عامل ازاي 

رعد بخبث....... عيب عليك احنا اخوات ولا انت اي رايك

فهد بطيبه ...... اجدع اخ وحضنه

وفهد خطب شهد بس حاسس بقلق وعدم راحه بس عقله بيقوله أن ده الي صح وقلبه بيقول مش دي الي عايزها مش دي شريكه حياتك بس عقله فاز على قلبه 

وعدى 5شهور وكانوا عاديين خالص وعملوا فرح وفهد بدأ يلاحظ حاجات غربيه في شهد بس مهتمش وفي يوم اتخاقوا وشهد سابت البيت وهي متاكده أن فهد هيرجعها وفعلا فهد رجعها 

 لحد ما جه اليوم الي حول فهد من انسان طيب لانسان شيطان أو ممكن الشيطان ارحم

فهد كان ليه صاحب عمره اسمه جاسر بس عايش بره مصر (هنعرفه بعدين ) المعروف عن جاسر أنه زير نساء بس طيب وجدع  ومرح جدا جداوقد فهد في السن 27 ووسيم بس برده مش زي فهد 

Basmala badwy


فهد كان قاعد في شركته بيشتغل على أوراق مهمه قاطعه الفون

فهد بهدوء.....الو

جاسر بمرح........ وحشني يسطا

فهد باستغراب .....مين 

جاسر بصوت أنثوي ..... اخص عليك ي قاسي نسيتي خلاص طلقني طلقنيييي 

فهد بعد الفون عن ودانه وقعد يضحك وقال هو انت ي أهبل

جاسر بمرح .....اهبل يبقي عرفتني يسطاااا 

فهد بحب اخوي وطيبه......ايوه عرفتك هو في حد بيتكلم زيك كده واهبل

جاسر بمرح..... تشكرات تشكرات

بقولك اي يسطااا انا جيت من امريكا وانا في الفندق وعايز اخرج ومفيش غيرك هيجي معايا

فهد بغضب مصطنع....... ولزمتها اي بقا ينفع كده يجاسر تيجي ومتقوليش حتي والله 

جاسر بمرح........ قلبك ابيض يسطاااا ها هستناك على 9بليل معتش فيه إلا ساعتين الحق اجهز نفسي بقا عشان البنات تجري ورايا

فهد بضحك شديد......هههه لسا زي ما انت تافه لسا برده ورا الستات

Basmala badwy

جاسر بمرح....... تافه تشكر وبعدين هو في احسن من الستات 

فهد بغضب مصطنع.....اقفل اقفل   وقفل السكه في وشه

لبس بنطلون جينز اسود وتيشرت اسود وكوتش اسود وسرح شعره بطريقه خرافه وشبابيه لورا ورش برفانه ولبس ساعته وكان وسيم جدا جدا وقعد ينادي على شهد بس لفت نظره ورقه على الطريبظه فهد حبيبي انا مع صحبتي تعبانه ومحتجاني جنبها  ،

فهد بطيبه ....... شكلي كنت ظالمها دي طيبه وبتحب الكل وجدعه 

وجاسر جه وركب معاه العربيه ووقفوا عند نايت كلاب 

فهد بغضب وصدمه ....اي ده يجاسر نايت كلاب 

جاسر بمرح......انت شايف اي يالا ياخي فكك انزل بس

فهد بغضب......انا غلطان اني خرجت معاك 

جاسر بمرح......أنزل بس عشان خاطري المره دي بس 

وفعلا فهد نزل معاه 

ودخلوا وفهد بيبص علي المكان بشمأزاز وراحه قعد على طربيظه فخمه وجاسر معاه فهد لفت نظره واحده وقاعده تضحك جامد بمياعه وقالت...... ي رعد بجد انت ملكش حل بجد 

Basmala badwy

رعد بخبث...... عارف ده انا اعجبك اوي

بس نخلص من الاهطل الي معاكي ده بس وانا هبسطك على الاخر 

شهد بسكر....... والله ما انا عارفه انتوا الاتنين صحاب ازاي 

رعد بشر وكره....... عشان الفلوس  ي شوشو 

احنا بس نمضيه على الورق وانا هبسطك على الاخر وبعدين تعالي هنا عايزك في كلمه سر 

شهد فهمت قصده وقال نو بيبي نو 

رعد بخبث..... لي بس ما احنا لبعض في الاخر

شهد بسكر .....انت شايف كده

رعد بخبث.....وأبو كده كمان 

وقاموا كل ده كان تحت انظار فهد الي كان واقف زي الصنم مصدوم في الغش والخداع صاحبه وخطيبته وراح وراهم ،رعد لسا هيقفل باب الغرفه ،فهد حط رجله

جاسر برعب .....فهد 

شهد بمياعه.........رعودي يالا اتأخرت لي 

فهد ضرب رعد في وشه بالبوكس 

ودخل جوه الغرفه لاقا شهد لابسه قميص أو بقول بمعني صح قماشه ومعاها كاسين واول ما شفته صرخت والكاسيين وقعوا 

شهد برعب.... فهههد انت فاهم غلط استني بس هفهمك 

فهد بدموع ......لي ليييييه كده حرام عليكوا ده انا مش ناقص وجع قلب وانت يصاحب عمري انت يرعد طب ودي لسا عارفها مكملتش سنه لي يرعد ،ده انا كنت بعتبرك اكتر من اخويا لييييه ،ده انت عارف الي حصلي مصعبتش عليك لي بس عايز فلوس قولي لييييه ،ده انا حاكيليك الي حصلي ،وانتي يشهد انا اه محبتكيش بس كنت براعي ربنا فيكي لي كده بس حرااااام وربنا انتي وامي كرهتوني في صنف النسوان لي ،امي خانت ابويا وخطيبتي خانتني مع صاحب عمري لييييه ياااااراب بيحصل ليا كده 

جاسر قاطعه ...... خلاص يفهد متتعبش نفسك ولا تزعل نفسك على شويه ****زي دول 

فهد بدموع ........لي يرعد 

رعد بخوف......... انت فاهم غلط اسمع 

فهد بغضب جحيمي......... انا فاهم صح انا اهطل وربنا من النهارده لهنتقم منكم 

 وتف عليهم ومشا وبقا انسان قاسي جدا مستبد بيتللذذ برؤيه الدماء

فهد فاق من ذكرياته على الفون 

الحارس .....فهد بيه الانسه لارا واقفه مع شاب وبعت ليه صوره لارا حضنه الشاب ده 

فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت وغيره عمياء....... لاراااااااااااااااا

 كلكم صنف *******

 ومسك جاكيته وخرج من الشركه بسرعه وركب عربيته وووووووو


طفله الفهد 

البارت 10

وركب عربيته وراح المدرسه عند لارا 

لارا بصراخ وفرحه......... ابييييييه  وحضنته

الشاب باستغراب ......... نعم 

لارا بخيبه امل ...... انا اسفه جدا وقالت بخجل فكرتك أبيه

الشاب بخبث......... عادي اهم حاجه اكون معاك يقمر

لارا بخوف ......نعم حضرتك بعد اذنك وراحه تمشي

الشاب مسك أيدها وقال بوقاحه .......خلاص مشيها ابيها 

لارا بخوف...... لو سمحت سبني 

قاطعه فهد وهو نازل من العربيه بسرعه وقال بشر......... مش قالتلك سيبها يبقى تسيبها يبن *******

الشاب بخبث......مابراحه ي شبح هي تخصك 

فهد بغضب جحيمي ومسكه من الباقه وقعد يضرب فيه لحد ما ملامح وش الشاب معدتش باينه 

وراح مسك ايد لارا الي واقفه بترتجف من الخوف وركبها العربيه 

في الطريق .

Basmala badwy

لارا بخوف.......با.با

فهد مردش وبيسوق بسرعه

لارا بدموع.......هدي السرعه انا خايفه 


فهد مره واحده وقف العربيه حتي لارا كانت هتتخبط من الوقفه بي هو حط أيده عشان متتخبطش


فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت بشكل غير طبيعي............ كنتي واقفه معاااااااااه لييييييييه 

لارا من كتر التوتر والخوف اغمي عليها

فهد بص عليه بجمود بس من جواه خايف عليها

وبعد شويه

وصلوا القصر نزل وهو شايل لارا 

قاطعه طلعوه الجناح الجد 

سليمان بغضب..........  الحمله متنفذتش لييه

فهد كمل طلوع ومردش عليه

ودخل الجناح وحط لارا على السرير وغطاها وقعد على الكرسي الي قدامها في اللحظه دي الباب خبط جامد

فهد بغضب......... اي يسليمان بيه شايف رجلك خدت على الجناح كتير 

سليمان ببرود.........

 قصري وانا حر فيه 

فهد بستهزاء .......كان قصرك انا ليا فيه 75%

سليمان بغضب......... احترم نفسك يالا انت انا جدك ولا نسيت ولا اقولك هاخد اي من ولد امه خانت أبوه وسبته و*****

فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت......... سليماااااااااااااااااان بيييه 

Basmala badwy

سليمان خاف بي مش بين وقال........ هو ده الي انت ناصح فيه ما انت تربيه *****

سليمان اول ما شاف منظر فهد مشا بسرعه 

فهد اول ما الباب اتقفل وقع على الأرض وانفجر في العياط 

يااااارب انا لي بيحصلي كده بس  لا اب ولا ام وجد حرااااام فجاه حس بشهقات وعياط وراه بيبص لاقا لارا صحت وواقفه و رآه وبتعيط 

فهد قام ببرود ومسح دموعه وقال......في اي بتعيطي لي لسا العياط جاي بعدين 

لارا راحت له من غير خوف وحضنته وقال ......بابا معلش أن شاء الله خير اكيد ربنا شايلك الخير لسا ،كل ده حصلك يبابا كل ده جواك 

فجاه فهد اتحول من انسان بارد لطفل صغير عايز الحنان والحب 

وقال بدموع........ تعبت تعبت جامد انا مش عارف انا بيحصلي كده ليه بس علطول بشوف نظره الاستحقار من الكل كل ده عشان امي الي خانت ابويا وسابته عشان الفلوس مع عدوه في الشغل وأبويا واحد اتصل بيه وعرفه وقاله أنهم في فندق كذا وراح وفعلا طلع كلامه صح ابويا كان بيعشق امي ومن الصدمه قتل الراجل وامي وقتل نفسه وجدي عمل اي عشان نفوذه قدر يقول انها حادثه عاديه وحملني انا المسؤوليه وعلطول ضرب واهانه ومكنش بيناديني باسمي كام بيقولي يبن ***** ويفكرني ب الي امي عملته عارفه يعني اي طفل عنده 10سنين يحصله ودخلت في صدمه وحاله نفسيه سنتين وبعدين عشت عادي وقابلت جاسر صاحب عمري وفضل معايا في الثانوي والجامعه لحد ما سليمان باشا امري اني امسك الشركات  وفعلا قدرت في وقت قصير اكون امبراطوريه كبيره وفي الوقت ده جاسر سافر امريكا واتعرفت  على ههههه رعد فى الصفقات الي بنا وتصاحبنا وكان جدع وطيب اوي معايا ،وفي يوم اعجبت ب سكرتيره بتاعي شهد كانت طيبه وجدعه ومتحرمه ومؤدبه أو ده الي كنت فاهمه (وقعد يحكي الي حصله الباقي احنا عرفناه في البارت الي فات)

وخلص كلام وسكت 

لارا بدموع ......... ابكي عيط يبابا 

فهد ساكت برده 

لارا بدموع خدته في حضنها وقال.....ابكي عشان ترتاح متكتمش في نفسك ،اول ما لارا قالت كده بكااااا جامد ،كان زي الطفل الصغير 

بعد شويه 

فهد بغضب جحيمي

.......... الكلام الي قلته من شويه لو حد عرفه أنا 

قاطعته لارا بضحك.......ههههه انت بتتحول يبابا في اي بس هههههه خضتني 

Basmala badwy

فهد قعد يضحك على ضحكها وقت طويل 

لارا بضحك ........ هو احنا بنضحك على ايه

فهد بضحك......معرفش

لارا بغضب طفولي........ايوه صحيح افتكرت معتش تكلمني 

فهد بضحك .......... لي 

لارا بزعل.......كده في اب يسيب بنته أو يوم مدرسه ويمشي كان نفسي تكون معايا 

فهد بهدوء.......... حقك عليا خلاص قلبك ابيض 

لارا برقه....... خلاص سماح لقد عفونا عندك

فهد بضحك...... قد اي انتي انسانه قلبك ابيض يقطتي 

لارا بمرح......... طبعا طبعا واه انا بقي عندي أصحاب كتيييير  

بس اعترفت على بنت طيبه اوي اسمها ايه 

فهد بهدوء...... اهم حاجه مفيش ولاد ومتثقيش في حد بسرعه ويكون في حدود بينكم 

لارا بطيبه....... لي دي طيبه خالص وقالت لي اني البيست بتاعتنا

فهد بغضب....... انتي سمعتي انا قولت اي ،ومش عايزك الي حصل ليا يحصل معاكي 

قاطعه صوت عربيه البوليس وصوت عالي تحت وووووو


طفله الفهد

البارت 11

فهد ....... هنزل اشوف في اي متتحركيش من مكانك 

فهد هو نازل ببرود وجمود على السلم ......نعم في حاجه 

الظابط ........ فهد بيه معانا أمر من النيابه أننا ناخدك 

فهد بجمود...... ممكن اعرف السبب 

الظابط بحترام ........ ايوه يفهد بيه بتهمته خطف 

فهد ببرود وراح قعد على الكرسي وقال ببرود ...... مين الي بلغ وخطف اي 

الظابط ....... خاطف بنت والي مبلغ سليمان باشا

فهد بص لسليمان الي واقف ببرود فهد بادله النظره وقال ........ امممم معاك تدليل بالكلام ده ولا هو بتتبلو على الناس وخلاص 

الظابط وهو بيبلع ريقه بصعوبه......للاسف لا بس طالما بلغ وده جدك يبقي صح 

فهد ببرود....... اممممم تصدق صح ،بس في حد هيخطف مراته

basmala badwy


سليمان بغضب شديد.......مرااااتك ازاي 

فهد ببرود......هو اي الي ازاي مراتي 

الظابط بتوتر......معاك ادله على كلامك 

فهد طلع الورقه من جيبه وقال .....اهو 

الظابط بخوف ........ اااحنا اسفين ي فهد بيه 

فهد ببرود.......انت عارف اني ممكن ابلغ عنك بتهمته بلاغ كاذب  ،بس لاء مهعملش كده قول لي 

الظابط .......لي

فهد ببرود......هتعرف الاجابه بتاعت السؤال ده بعدين تقدر تمشي

الظابط مشا هو  والي معاه  

فهد ببرود........ مش عيب عليك تبلغ عن حفيدك ي سليمان باشا

سليمان بشر.........مراتك ازاي 

فهد ببرود............ مزاجي كده ونصيحه مني ابعد عن طريقي عشان متندمش

سليمان ببرود.......اعتبر ده تهديد

فهد ببرود اكبر ........ ايوه تهديد 

وطلع

بقلم بسمله بدوي

سليمان بغضب.......استني عندك انا لسا مخلصتش كلامي

فهد ببرود.....بس انا خلصت 

سليمان بغضب.......وربنا ل أربيك  من اول وجديد 

فهد اول ما فتح الباب لارا جريت عليه وقالت 

.......بابا في اي الي حصل 

فهد بحنان......مفيش حاجه ي روح بابا

اكتبي واجبك وانا لازم امشي حالا الوقتي ومش هتاخر 

لارا بخوف......... بس انا بخاف اقعد لوحدي هنا 

فهد بخوف في نفسه......انا اكتر خايف عليكي هنا 

وقال بحب......خلاص البسي وتعالي معايا 

لارا بخوف........هه لا لا خلاص انا هقعد هنا 

فهد بهدوء.......متخافيش طول ما انا معاكي يالا بسرعه عشان كده هتاخر على الشركه 

لارا بفرحه ....... حاضر فوريره 

فهد بضحك ......والله انتي الي بتهوني عليا 

بعد شويه 

خرجت لارا بدريس احمر بكم شفاف وبعد الركبه وصندل اسود وشنطه سودا وعملت شعرها كحكه فوضاويه ونزلت خصلات شعرها على وشها كان شكلها  ملاءكي طفولي وبسيط 

بقلم بسمله بدوي

وفهد بدله رمادي وقميص اسود وجذمه سودا وشعره لورا بشكل ملفت شبابي واخد مفتاح العربيه وفونه وشنطه جلد سودا 

اول ما لارا خرجت سرح فيها وفي شكلها البرئ الطفولي

لارا بهدوء ......بابا

فهد مفيش رد

لارا بصوت عالي نسبيا.....بابا 

فهد بخضه..... في اي مالك 

لارا بضحك .....اصلك مش رديت عليا في الاول وقالت بمشاكسه من شاغل بالك 

فهد بضحك........ شكلك اخدتي عليا اوي  اومال فين الي على طول مكسوفه

لارا اتكسفت ،فهد بضحك .......  عمرك ماهتتغيري

تسريع الاحداث 

خرجوا من القصر ووصلوا الشركه 

فهد نزل هو ولارا من العربيه واعطى الحارس المفاتيح ودخل بهيبه وغرور رهيب وكل الي يشوفه يبص في الأرض ،وركبوا الاسنسير وطلعوا الدور 50 مكتب فهد 

السكرتيره كانت واقفه عند الباب اول ما الباب اتفتح قالت....... اهلا اهلا فهد بيه نورت 

فهد ببرود ........الاجتماع الساعه كام 

السكرتيره الساعه 4يباشا 

فهد مشا دخل مكتبه والباب اتقفل بعديه الكتروني 

راح قعد على الكرسي ولارا قعدت على الكنبه 

فهد بحنان....... قطتي مش عاوز ازعاج خليكي هاديه عشان اخدك علطول معايا

لارا بهدوء......حاضر ومسكت فونها وقعدت على الكنبه الي في اخر المكتب

فهد قلع جاكيته وشمر القميص وقعد يشتغل على الملفات قاطع تركيزه الباب 

فهد بصوته الرجولي الجذاب......ادخل 

السكرتيره اول مادخلت بصتله بإعجاب من شكله الجذاب والرجولي بدايه من درعاته القويه وعروق أيده الي بارزه بشكل رجولي جذاب وزراير القميص الي مفتوحه من الاول 

فهد لاحظ نظراته بص عليها ببرود وقال ....... لو خلصتي تأمل فيا اتفضلي حطي القهوه واخرجي

السكرتيره باحراج........ اااه طبعا 

وبعدين قالت بصوت رقيق .......حاجه تانيه يفهد بيه 

فهد بهدوء.......لاء

السكرتيره ......متأكد ممكن اساعدك في حاجه 

فهد ببرود عكس الي جواه....... لاااااء براااا 

السكرتيره بخضه ..........  حاضر 

فهد لسا هيكمل شغل لفت نظره لارا الي بتبصله بشر .

فهد بخوف مصطنع ......في اي بتبصيلي كده لي 

لارا وهي يتقلد السكرتيره....... فهد بيه اساعدك في حاجه 

فهد بضحك......... هههههه وقال بمكر .....هي بتعمل كده دي كيوت خالص 

لارا قامت بغضب......... دي برغوت مش كيوت 

الباب خبط ،قامت لارا راحه قعده على رجله وقال برقه ......فهودي 

السكرتيره بتفاجأ وفاتحه عيونها على الاخر وبتحط العصير على المكتب 

بقلم بسمله بدوي

فهد بصوت منخفض .....فهودها 

لارا برقه....... مش عايزه العصير  

ده انا عايزه عصير تاني عايز فراوله 

فهد ببرود وبيوجه كلامه السكرتيره .......سمعتي قالت اي

السكرتيره بغيظ......حاضر 

اول ما خرجت لارا قامت من على رجله وقالت ....... انا مش عايزه السكرتيره دي 

فهد بضحك على غيرتها......لي بس دي كويسه خالص 

بس قاطع كلامه لفت نظره حاجه مدوره وصغيره في الفازه الي قدامه 

قام وراح مسكها لارا باستغراب 

.....في اي 

فهد بشر وضغط على زرار فيها وقال بشر......هو انت يرعد الكلب 

فهد بهدوء وحنان .....قطتي لازم امشي الوقتي الاجتماع فاضل عليه نص ساعه هروح مش هتاخر وبعدين قال بتحذير اياكي تخرجي 

تسريع الاحداث

بعد ساعتين 

مايك ....... يشرفنا التعامل معك مستر فهد 

فهد ببرود ......انا ايضا 

وخرج وراح مكتبه لقا لارا نايمه شالها ووصل القصر 

ونيمها على السرير وراح اخد شاور ونام جنبها 

في الصباح 

فهد بحنان وهو بيلعب في شعرها .....قطتي اصحي يالا عشان هتتاخري على المدرسه

لارا بنعاس......بابا سبني انام 

فهد بحب .......قومي يالا 

قامت وقالت بهدوء......صباح الخير يا بابا 

فهد بحب ...... صباح النور ي قطتي 

تسريع الاحداث

لبست  وفهد لبس ووصلها المدرسه 

ودخل معاها عند المديره

المديره باحترام .....اهلا وسهلا فهد بيه منور 

فهد بهدوء....... لارا  عايزها في احسن فصل واهتموا بيها اي شكوي منها هزعل

المديرة بخوف......لاء أنشاء الله مفيش زعل 

فهد ببرود........هنشوف ودي مصاريف السنه 

وقام مسك ايد لارا وخرج وقال بحنان 

........... مضطر امشي الوقتي عايزه حاجه 

لارا بحب......... عايزه سلامتك باي

وراحت فصلها لاقت كلها بيبصلها بإعجاب واحترام بس محطتش في دماغها 

وبعد الحصه في البريك 

بقلم بسمله بدوي

كانت لارا قاعده في الحديقه وبتقرا في روايه قاطعها صوت بنت 

البنت بهدوء 

.....ممكن اقعد 

لارا بطيبه ايوه

البنت بخبث ........ عايزاكي في موضوع مهم جدا 

لارا بقلق...... اي هو 

البنت الاول نتعرف انا اسمي لما

لارا بخوف...... وانا لارا  

البنت بخبث....... هو فهد الدالي يقربلك اي 

لارا .....بابا 

البنت بمكر......بجد مش باين عليه خالص قاطعتها لارا ......هو ده الموضوع المهم 

البنت بطيبه مصطنعه......لا 

عارفه الولد الي هناك ده وبتشاور على شاب طويل وقمحاوي ووسيم اوي

لارا بخوف .....لا وانا اعرفه منين وبعد اذنك انا مبكلمش ولاد متجبليش سيرتهم 

البنت بخبث......... لي ده بيحبك ومعجب بيكي اوي 

لارا بزعر ...... لو سمحتي قومي مينفعش كده الكلام ده غلط واحنا لسا صغيرين اوي على الكلام ده

البنت بخبث......لي بس هو في تالته ثانوي كبير وانتي في أولي فين الصغيرين في كده وعلى فكره انتي كده مش هيكون ليكي أصحاب وممكن يتنمروا عليكي وعلى تفكيرك عشان انتي كده عقليه متخلفه وكل الي في المدرسه مرطبتين 

لارا بخوف........ بجد ممكن يتنمروا عليا 

لما بخبث ....... ايوه انا مضطره امشي الوقتي عشان البريك خلص وهستني ردك بكره في نفس المعاد 

لارا هزت راسها بس 

في مكان تاني 

لما بضحك....... اي خدمه ي سطا البت صدقت وشويه وهتكون عجينه في ايدك

ادهم بضحك

Basmala badwy

.........ده انتي دماغك اي يعني كده كسبتي الرهان 

لما بخبث......الالف دولار يلا 

ادهم بضحك....... تمام 

قاطعهم مهند وهو جاي عليهم في اي يسطا بتضحكوا على ايه 

ادهم بمكر ....... ده لما بتظبطني مع بنت إنما اي جامده وكسبت الرهان الالف دولار

مهند بغضب.......برده ي ادهم انت مش هتتغير حرام عليك الي بتعمله في بنات الناس ده 

ادهم بتريقه.......الشيخ مهند هيعطينا محاضره اهو انا مش ناقصك ي مهند 


في مكان تاني خالص 

عند فهد 

فهد ببرود...........انا قولت اقفلوا الحمله على كده 

الشخص *******

فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت........... دي لاااااااااااا يولاد *******

الشخص *******

فهد ازاااااااى


طفله الفهد

البارت12

فهد بغضب جحيمي.........دي لاء يولاد *****

الشخص ....... فهد بيه اهدي في حد من الي معاك بيوصلهم  اخبارك كلها وقايلهم انك معاك البنت الي هيقفلوا بيها الحمله وانت كذبت وقولك مش معاك ودول مش ساهلين دول مافيا 

فهد بصله بشر ..... وانا مش اي حد انا فهد الدالي ويالا اخرج بره وتعرفلي  مين ده احسنلك برااا 

الرجل خرج وقعد حط وشه بين ايديه وقعد يفكر وقال بشر .......مفيش غيرك ي سوزي وربنا لوريكي من هو فهد الدالي 

Basmala badwy

واخد جاكيته وخرج

عند لارا كانت قاعده بتفكر في كلام لما 

قاطعتها صاحبتها ايه 

ايه بطيبه ...... لارا عامله اي 

لارا بهدوء......... الحمدلله 

ايه بحب صادق .........مالك انتي لي بتتجنبيني ولي كنتي قاعده مع لما 

لارا بخوف.......لا عادي بس مش بحب الاختلاط 

ايه بحب صادق........ انا والله حبيتك ونفسي نبقي أصحاب بس لو انتي مش عايزه تمام ربنا يوفقك ولسا راحه تمشي

لارا ندهت عليها وقالت ........لا الحكايه مش كدا تمام أصدقاء 

والجرس ضرب وكل واحده راحه فصلها 

تسريع الاحداث 

الحصص خلصت والعربيه جت للارا وروحت كان ساعتها فهد مجاش .

لارا نزلت ولسا هتطلع الجناح سوزي ندهت عليها وقالت بقرف ........انتي يبت 

لارا بطيبه.......انا 

سوزي بتريقه ........لا انا في بت غيرك 

لارا ببراءه  ........ايوه انتي بنت زي 

سوزي بغرور وغضب ....... بت اما تبتك يمقرفه انتي اسمي سوزي هانم بلاقرف والله معرف فهد جايبك من انهي داهيه غوري اعمليلي قهوه

لارا بخوف ودموع........مبعرفش 

سوزي بغضب........ متعرفيش يعني اي ولو متعرفيش تتعلمي اخلصي 

لارا بدموع........... ممكن اغير هدومي الاول عشان متتوسخش 

سوزي ببرود .....لا اخلصي ياااالا 

لارا بحزن وكسره......حاضر وراحت عملت القهوه ولسا بتعطيعا لسوزي ،قامت سوزي موقعاها عليها 

لارا بصراخ وعياط ........ااااااااااااه بابا 

في الوقت ده فهد كان داخل اول ما سمع صوتها جري عليها وقال بخوف شديد عليها......في اي مالك 

لارا بوجع ودموع........اه بتحرقني ااااه 

فهد اشتالها وبص علي سوزي بشر وغضب شديد.......وقال حسابك كبر معايا 

وطلع الجناح وحط لارا على السرير وقال بحنان ........ متخافيش هتروح وراح جاب الاسعافات الاولية والمرهم ودهن لها دراعها الشمال وقعد ينفخ لها برقه 

لارا بالم......اه صعبه 

فهد بخوف.......معلش معلش عشان تروقي

لارا بخجل .....طططب هغير ازاي 

فهد بضحك عشان يخفف عنها ........ وانا موجود 

لارا وهي هتموت من الكسوف.......لللللل لا طبعا مينفعش 

فهد بحنان ......انا جوزك وهقفل النور كدا تمام 

لارا بهدوء.......تمام وجاب بها بجامه وغيرلها وجاب الفرشه وسرح شعرها 

اما خلص قاطعته لارا 

لارا بخوف......بابا 

فهد بحنان وحب......يعيون بابا 

لارا بكسوف.......الحب هو اي 

فهد بغضب .......ناعم وانتي بتسالي لي 

لارا بخوف .......لا عادي بسال بس وقالت في نفسها انا لو قلتله ممكن يموتني فيها 

فهد ببرود عكس الي جواه.......... انتي لسا صغيره اوي على الكلام ده ونامي يالا 

في الصباح 

لارا صحت لاقت فهد مشا وكاتب في ورقه معلش يقطتي صحيت بدري عندي اجتماع مهم 

اخدت شاور ولبست وفطرت والباص جه واخدت حصص وفي البريك 

كانت قاعده زي مكانها بتاع امبارح بس المره دي ادهم الي جالها وقال ........لارا 

ادهم بإعجاب وخبث........لارا 

لارا بصتله بخوف وقالت.......نننعم 

ادهم قعد جنبها وقال ........ مقدرش أصبر وجتلك أنا بدل لما  وحبيت اسمع رايك بس قبل ما تقولي اسمعيني وقال أنا بحبك اوي من أول ما شوفتك حسيتك انك الإنسان الي عايزها وانتي جميله اوي اوي بجد وانا اوعدك اني عمري ما هزعلك في حياتي ومسك أيدها 

قاطعهم مهند بغضب ووووو


عند فهد نزل من العربيه ودخل مقر كده سري هو يبان أنه شركه بس هو مش شركه ووقف قدام الباب وفي حاجه زي الليزر نورت عليه وحط بصمه والباب اتفتح وقال الكتروني اهلا بك سيد فهد ودخل ببرود وغرور لا يليق الا به 

ودخل غرفه اجتماع كبيره اوي 

وفي ناس باين عليهم الثراء والغنا جامد ومن ضمنهم رعد الي بيبصله بخبث دخل وقعد على الكرسي وحط رجل على رجل وولع سجاره وقال ببرود ...... طلبتوني نعم 

البوس........عايزين البنت عشان تمشي الحمله 

فهد بشر وغضب ووووووو

يتبع 

البارت 13_14_15_16_17بعد قليل 


 

تعليقات

التنقل السريع