القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية صدمة عمري تكملة البارت السادس 💥بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



تكملة البارت السادس 💥بقلم سلطان زماني 


امل روحت دخلت علي طول علي اوضتها غيرت لبسها 


ودخلت اخدت شاور كان جوزها وابنها مش موجودين وهدير 


نايمه فضلت قاعدة علي السرير تفتكر الي حصل ومش 


مصدقة ومش عارفه اي الي وصلها لكده وتكلم في نفسها 


تقول وهي بتبكي معقول مش هشوفه تاني وابص ل ايدي 


واقولها هان عليكي حبيبك تخنقيه ازاي قلبي طوعني اعمل 


في روحي كده ازاي البلطجي اتصل بيها ردت قالتله عمر 


عايش صح عاايش 


قالها عمر اي الي عايش يا مدام أنا بكلمك علشان اقولك 


الموبيل بتاعه عايزاه ولا ملوش لازمة معاكي  وكان في 


شوية اوراق ومحفظته  قولت اسالك اعمل اي فيهم 


قالتله أتصرف أنا معرفش قالها طيب أنا هسيبك ترتاحي يا 


مدام وبكره نتقابل علشان تديني باقي حسابي 


قالتله ماشي وقفلت معه ونامت بليل حلمت بيه قامت 


صوات وعياط وتلطم علي وشها البيت كله اتفزع اول مره 


تحصل جوزها شك انها ملبوسه الصبح جبولها شيخ فضل 


يقراء عليها وهي اخدتها حجه علشان تداري علي توترها 


وقلقها وخوفه ورعبها الساعة 6 اتصل بيها البلطجي  وقالها 


أنا قدام الفيلا بتاعة حضرتك قالتله اي الي وداك اصلا هناك 


ما أنا كنت هقابلك في الشارع واديك باقي فلوسك 


قالها مش هينفع نتقابل في الشارع يامدام أنا مستنيكي 


متتاخريش وقفل


امل فضلت مستغربة ومتغاظة من تصرفات الحيوان ده 


وكلامه لبست ونزلت  واخدت معها فلوس وراحت بتديله 


الفلوس في الشارع وقالتله أنا مستعجلة ولازم اروح قالها أنا 


مش هاخد من وقت حضرتك كتير نزلت وفتحت ودخلوا 


قالها الفلوس دي قليلة حضرتك واني صحبه الي كان معه 


هياخد لوحده 15 الف وبعدين أنا عايزك في حاجه تانيه اهم 


اوعي تحكي لحد الي حصل حتي لو اخت حضرتك لو حد 


عرف هنروح كلنا في داهية


هو حضرتك القتيل ده يقربلك قالتله بحنين قصدك عمر 


قالها اه يامدام 


افتكرت وقالتله الحيوان كان عايز يضحك علي ببنتي 


وبيستغلها وبيهددها الواطي


قالها اهو الله يرحمه بقا ولاحظ حالة الارتباك والقلق الي امل 


فيها  قالها بس الي يشوفك حضرتك لا يقول انك ام ولا 


مخلفه اصلا  قالتله متشكره متشكره يلا بقا علشان أنا كده 


اتاخرت  قرب عليها وقالها ما احنا قاعدين يامدام والقاعدة 


حلوه بصتله ب استغراب وقالتله بقولك أي انا مش فضيالك 


يلا لو سمحت قرب منها اوي ومسك ايديها وفضل يبوس 


فيها وهي تشتمه وبتحاول تبعده بكل قوتها وهو مش سيبها 


فضل يقلعها هدومها وهي يتعافر معه وتقوله ابعد ياحيوان 


انت اي الي بتعمله ده وهو ولا هنا نيمها علي الارض ومارس 


معها الجنس بوحشيه ولا اكنه اول مره ينام مع ست وسبها 


بعد ما خلص ومشي 


امل مصابه بحالة زهول اول مره يحصل فيها كده صعبان 


عليها نفسها وعلي الي وصلت ليه ازاي الكلب ده يتجراء 


ويعمل كده بني ادم مقرف جسمه كله مشعر وريحته وحشه 


وهمجي روحت البيت كله لاحظ أنها متبهدله وهدمها متربه 


شوية هدير قالتلها مالك ياماما قالتلهم وقعت وانا ماشية 


والناس فوقوني جوزها قالها بكره ياحبيبتي نروح نعملك 


تحليل ونطمن عليكي قالتلهم أنا هدخل اخد شاور وانام 


والصبح لو ملقتش في تحسن هروح المستشفي

يتبع 

 البارت السابع من هنا 

تعليقات

التنقل السريع