القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية #احببتك صدفه ي مجنونه البارت الثالث والرابع ♥😹بقلم حنين احمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت الثالث والرابع ♥😹


مدونة #موسوعة_القصص_والروايات 


#احببتك صدفه ي مجنونه


#بقلم حنين احمد


-حنين: يتري مين علي الباب افتح ولا اسيبه شويه نيهاهاهاها..... ولسه بتفتح الباب هوب..... 

-حنين بصدمه: اي اي انت اي الي جابك هنااا..... 😹

-فارس بخبث: لا والله هو انتي يبت فاكرة انك لمااا تلبسيني تهمه وتاكلي ودان العسكري بتاعي وبعد كل دة هقول يلا دي كانت طيبه وغلبانه اسيبهااا يبقااا راحت لحالهاااا انتي شكلك متعرفنيش😹🔪

-حنين: انا فعلا معرفكش 😹.... وبعدين هو هو انت جاي تعمل اي بتلم تبرعات ولا حاجه.... لا يحبيبي احنا ممعناش فلوس غير الي تكفينااا يلا ي فارس باشا بقااا هنرش ميه😹😹

-فارس بغضب: تعرفي قسمااا بالله لعرفك مين هو فارس

-حنين: هو انت معاك فارس كمان طب متعرفني عليه نيهاهاهاها 😹😹

-والد حنين:مين يحنين 

-حنين برتباك:مفيش يبابا دة الزبال جاي يغير الانبوبه....يخربيتك امشي😹😹

-فارس بصوت عالي:لا يعمي دة انا

-والد حنين: اهلا يبني بس حضرتك مين

-حنين بضحك: دة الي ضاع من عمرة كتيرر نيهاهاهاها 😹😹

-فارس بتاثر مصتنع: عمي لو سمحت عايزك لوحدك

-والد حنين: اتفضل يبني اتفضل....... يبنتي اوعي من قدام الباب

-فارس بحزن مصتنع: احم إحم...... وغمز لحنين ودخل😹

-والد حنين : روحي يحنين اعملي للضيف حاجه يشربهااا وهاتي كيكه

-حنين: محطلوش يتغدي بالمرة.... عاملين ملوخيه عسل😹

-والد حنين: يلا يبت اخلصي..... ودخل عند فارس

"في الصالون" 

-والد حنين: مالك يبني اتفضل كنت عايز اي

-فارس بتمثيل: مش... مش عارف ابدا منين😹😹

-والد حنين: مالك يبني بس احكي مالك

-فارس بخبث: مش عارف.... ابدا منين اهي اهي اهي😹

-والد حنين: يبني مالك ادخل في الموضوع😹

-فارس بخبث: اصل الي انا اتعردتله دي حاذذ في نفستي جامد.... عمي انا فقدت.... لا لا مش قادر اكمل😹😹

-والد حنين بصدمه: اي ومين الي عمل فيك كدهه يبني😹😹

-فارس بحزن مصتنع: هي... لا لا مش قادر اقول اسمهااا😹

-والد حنين بصدمه اكبر:قولي يبني هي مين الي عملت فيك كدهه اي خلاص ولاد الناس بقوا لعبه 

-فارس بخبث:عمي انا كل ما افتكر وهي بتجري ورايااا زي الطور الهايج و.....لا لا مش قادر😹😹

-والد حنين:اي يبني اي البنات مبقاش فيهاا تربيه خالص تعالي شوف بنتي حنين ادب واخلاق متربيه كويس....انت لازم تعملهاا محضر بتهمت الاعتداء عليك😹😹

-فارس بحزن:الي عملت كدهه الانسه حنين😹

-والد حنين:ايوة لازم تعملهاا محضر......اي حنين مين

-فارس بخبث:ب..بنت حضرتك لا لا مش قادر اقول اسمهااا

-والد حنين مع اعراض الشلل:ب...حنين بنتي المتربيه المحترمه😹😹

-فارس بحزن مصتنع:هي المتربيه المحترمه

-والد حنين بصدمه:هي الي كانت بتجري وراك زي الطور الهايج😹😹

-فارس:ايوة يعمي هي

"علي بابا اوضه الصالون"

-مامت حنين:حنين مالك محوله لي😹😹

-حنين:.........

-مامت حنين:انت يبت عنيكي ملهاااا......اي دة اي دة بؤك معوج كده لي مالك ومين الي مع ابوكي جوة😹

-حنين:..........نسبهاا دلوقتي شكلهاا ماتت😹

"عند فارس"

-والد حنين:يبني يبني انا راجل عندي السكر وجالي الضغط......انت متاكد انهااا حنين بنتي انا😹

-فارس بحزن مصتنع:هو انا هتوة عنهااا يعمي بقولك كانت...... دي فضلت اربع ساعات لا لا مش قادر😹🔪

-والد حنين بصوت عالي:يحنين....انت يزفته تعالي😹

-حنين بحول عنيهاااا:نع....نعم يحج 

-والد حنين:اي اي مش عارفاه....الاربع ساعات فضلت اقولهاا مروحه مروحه😹😹

-حنين بصدمه:ق...قصدك اي يبابا اممممم دة كداب يبابا

-فارس بخبث:لا لا شلوها من قدامي مش قادر اشوفهاااا....يعيني عليا مين الي هتقبل بياا بعد كدة 😹♥

-مامت حنين:يالهوي يفضحتي ياني 

-حنين بخفوت:احييه عليااا......وكملت بصوت عالي يبابا دة كداب والله هو اه مز بس مش لدرجة اللي بيقوله😹

-فارس:اهو بص يعمي اعترفت اني مز وكنت عاجبهااا😹♥

-حمزة بضحك:نيهاهاهاها عندنا فضائيه عندناا فضائيه😹"طب وربناا الولا دة منه لله"

-حنين:يبابا لا والله ابداا انت هتصدقه

-مامت حنين:يفضحتك ي فرياااال😹

-والد حنين:حنين انا عمري مكنت اتوقع منكك كده دي اخرتهاا تعملي في ولاد الناس كده وانا الي عمال اقواه دي بنتي اخلاق وتربيه نيهاهاهاها😹

-فارس:عمي انا محدش هيبقل بياا بعد الي الهانم عملته...وانا امي نفسهاا تفرح بياا

-حنين بردح:كتك غمه تغمك😹

-فارس بحزن مصتنع:عمي انا ممكن اعملها محضر سب وقصف واعتداء بس انا مقبلش لحضرتك الفضيحه😹😹

-والد حنين:كتر خيرك يبني.....انا مش عارف اعمل اي فارس خطوبتك علي حنين بعد بكرة😹

-حنين بصدمه:اي😲

-مامت حنين:اي....وتقريباا اغم عليها😹😲

امااا فارس فغمز لحنين وهمس في ودنهاا:عشان بعد كده تعرفي مين هو فارس😹🖤

-حنين:بس ازاي يبابا...دة كداب

-والد حنين:خلاص دة قراري وانتي لازم تصلحي غلطتك خطوبتك علي فارس بعد بكرة😹

-مامت حنين:احييه احييه احيييه😹

-حمزة:نيهاهاهاها

-والد حنين:اومااال انت شغال اي يبني

-فارس بغرور:ظابط شرطه

-والد حنين بصدمه:احم احم ربنا يحميك يبني

-مامت حنين بهمس:هنتحبس بسبب بنتك ي محمود😹😲

-محمود والد حنين:دة دة ظابط يلا نجري ي فوفه😹

-حنين بغضب:قسماا بالله مهسيبك ي ابن ال......

-والد حنين:اشتميه تاني اشتمي خليه يحبسنااا.....اشتمي ولا يهمك😹

-حنين:لا يبوب عيب انت واقف بردو

-فارس بخبث:انا مش هرد عشان انا في بيتكم بس يعمي وعشان انتم مش حمل فضايح يعمي مش زمبكم ان عندكم بنت كده...شلوهاا مش قادر اشوفهاااا😹

-حنين بتقليدة:شلوهاا مش قادر اشوفهاااا نينينينيني...لي شايفني بطلع نار من عيني كتك القرف...ودخلت اوضتهااا😹😹

-والد حنين ومامتهاا مع بعض:احناا اسفين يبني...وزي مقولتلك الخطوبه بعد بكرة

-فارس بخبث:حاضر يعمي ال تشوفه بس لو سنحت متقولش لامي واختي اي حاجه عن الي بنت حضرتك عملته...مش قادر اشوفهاااا😹😹

-والد حنين:ولا ولا يهمك يبني سرك في بير...واسف علي الي بنتي عملته طب وربناا دي كانت محترمه ومش بتطلع العيبه من بؤهاا😹احم احم

-فارس بحزن مصتنع:اممم ماشي يعمي انا هنزل الحق العشااا

-والد حنين:ماشي يبني اتفضل

-فارس بخبث:مع السلامه.....وخرج 

(في اوضه حنين)

-حنين:الوووووووو

-مريم:اي يبت براحه ودانيي😹

-حنين:الحقيني مش عارفه اعمل اي

-مريم:اي يبنتي في اي

-حنين:الظابط فارس يختي فضحني وجيه وقال لماما وبابا اني اعتديت عليه...وبابا قاله الخطوبه بعد بكرة اعاااااا اعمل اي ااجر ناس واستناه تحت بيتهم يختي ولا اعمل اي😹😹

-مريم بضحك:حنين اوعي تقوليله علياااا......اعاا هتتخطبي يحلوة البسي بقاا يختي مش عملالناا فيهاا شبح ورايحه تاكلي ودان العسكري😹😹

-حنين:وانا مالي يرمضان ....طب اي اعمل اي انتي متخليه اتجوز دة لا لا دة يقتلني والله😹

-مريم:حد قالك تتحمرشي بولاد الناس يواطيه يرخيصه😹😹

-حنين:تعرفي انك لو قدامي كنت اديتك قلم علي وشك يبنتي دة انا معديه في المطبخ اشرب لقيت ماما مبرقالي...اقفلي😹

-مريم بضحك:اذا كان كده ماشي😹....وقفلت

-حمزة بضحك:حنون...انتي هتجوزي الظبوطه الحلو دة

-حنين بغضب:تعرف يحمزة انتي لو شوفتك هناا بعد معد لخمسه هقتلك كدهه.....1

-حمزة....طلع يجري نيهاهاهاها😹


-حنين لنفسهااا:اه يبن ال.....بقااا انا يتعمل فياا كدهه طيب ماشي تقل فتورتك تاني 😹🔪تن تن تن

-حنين:الو

-فارس:اي يمراتي يحبيبتي...بعتبار ما سيكون😹

-حنين:اي دة انت جبت رقمي منين

-فارس:اقولك علي معلومه انا ظابط مش قهوجي😹

-حنين:تعرف اني هقتلك والله العظيم....دة انت لو قدامي دلوقتي

-فارس بخبث:كنتي هتعملي اي يموزة😹

-حنين:كنت اديتك قلم علي وشك كتك القرف....متصل لي انت

-فارس:انا قولتلك متلعبيش معايا.....استحملي بقاا مش تبطلوا قلت ادب بقاا

-حنين:دة انت لسه هتشوف قلت الادب....وقفلت السكهه😹

"عند فارس"

-فارس لنفسه:بتقفلي في وشي يبت ال......طيب ومالو مش عيب😹

-سلمي:بتكلم مين يحلو انت

-فارس:مش انا هخطب

-سلمي:اعاااااااا بجد يس مين مين ها😹🔪

-مامت فارس:مين الي هيخطب يولاد

-سلمي:فارس طبعا......قولي قولي اسمها اي شكلهاا اي

-فارس بضحك:استني خليني اقولك.....اسمهاا حنين يستي واتعرفت عليها صدفه احم إحم😹

-مامت فارس: الف مبروك يحبيبي 

-سلمي: مبروك يروحيي.... اخيرا هنفرح بيك اعاااا

-فارس: حضروا نفسكم بقاا هنروح بعد بكرة 

-الاتنين: ربنا يتمملك علي خير يارب..... وناموا😹

"طلع الصبح" عند حنين تحديدا

-مامت حنين: قومي اتنيلي عشان الجامعه😹

-حنين بخوف: حاض..... وقامت لبست ونزلت جري😹

"في الشارع" 

-مريم: اي يكوكو عامله اي😹

-حنين: استني بس في حد ماشي ورايه من ساعت ما نزلت

-مريم بخوف: اجري يمجدي... متبينيش انك خايفه 😹

-حنين: انا بتلف اشوف مين.... ولسه بتلف وشهاا وهوب....😹

-حنين بصدمه: اعاااااااا...... 😹

(وهوب بردو البارت خلص😹🖤 بارت طويل اهو احم احم نيهاهاهاها 😹🖤 استنوة البارت الجاي نار♥🔥 حاسه ان التفاعل بيقل سيكااا😹🔪😲"


يتبع


البارت الرابع ♥😹

-حنين: انا هلف اشوف مين..... ولسه بتلف وشهاا وهوب😹😹

-حنين بصدمه:اعاااااااا انت جيت ازاي

-مريم:مش دة العسكري الي كلتي ودانه😹😹.....يلا نجري

-العسكري وهو بيقرب:اتفضلي ي انسه علي الجامعه يلا😹

-حنين بخوف:والحلو رايح الجامعه يعمل اي يتعلم أ ب😹😹

-العسكري بغضب: اتفضلي ي انسه فارس باشااا هو الي قال اني امشي وراكي عشان محدش يضايقك😹

-حنين: تصدق ب اي انا مفيش حاجه مضيقاني في حياتي غير وجودك انت وفارس باشاا اه والله العظيم 😹😹

-مريم بهمس: اغلطي فيهم تاني اغلطي 😹😹

-حنين: استنااا بقااا انا هرن علي البتاع الي اسمه فارس دة وهوريه..... الو

-فارس: الو

-حنين: انت باعت العسكري ورايااا لي هاا دة علي اساسا اني ممسكتش العسكري كلته في ايدي دة عايز حد يدافع عنه😹😹

-العسكري: احم احم 

-فارس: بت بقولك اي انتي الي انا اقوله يتنفذ ماشي بدل ما اروح لبوكي واقوله بنتك حاولت ...لا لا مش قادر اشوفهاااا😹😹 

-حنين: لي هو انت قاعد لكل من هب ودب يحاول لا لا مش قادر اشوفهاااا نينينينيني 😹😹

-فارس بعصبيه: بت احترمي نفسك... ويلا اقفلي اي يشيخه مش قادرة تبعدي عني شويه😹😹

-حنين بغضب: علي اساس انك فيك حاجه عدله يلا يبني غور... وقفلت في وشه السكهه تاني😹

"عند فارس"

-فارس لنفسه:قفلت في وشي بنت ال.....😹

-سلمي:مالك يروحي متعصب لي

-فارس:لا يحبيبتي ولا حاجه....انا نازل بقاا

-سلمي:ماشي ي روحي اوعي تنساة الشوكلاته😹

-فارس بضحك:لا متخافيش.....وخرج

"عند حنين"

-مريم بصريخ وخوف: قفلتي في وشه لي الله يخدك طب قسماا بالله احنا هنتحبس علي ايدك😹

-العسكري: يلا ي انسه هتتاخروا علي الجامعه

-مريم: يلا بيناا

-حنين: لا ثواني كدهه انت مال اهلك نتاخر نترفد نعيد السنه 25 انت مال الي جابك هااا قولي انت مالك😹😹

-مريم: يحنين يلا

-حنين: علياا الطلاق منا ماشيه غير لماا يقولي هو ماله😹😹

-العسكري بنفاذ صبر: خلاص ي انسه اتفضلي

-حنين: وربناا مماشيه غير لماا تقولي مال اهلك😹😹

-مريم بهمس: مهو هياخدك علي القسم وهيوريكي هو مال اهله هيشرحلك بالتفصيل😹😹

-العسكري وهو بيرفع المسدس: تعرفي اني هفجرة في دماغك😹😹

-حنين وهي بتجري: الي يحصلني يكسرني😹😹.... وهاتك يجري ومريم والعسكري وراهاا

-مريم وهي بتجري: يبت انا قد امك استني 😹😹

-العسكري: الله يخربيت الليله الي اشتغلت فيهاا عسكري😹

"قدام باب الكليه" وصلو الحمدلله😹

-مريم: مالك متخرشمه كده لي😹😹

-حنين: وقعت وانا بجري واحد ابن...... داس علي دماغي وهو ماشي😹😹

-مريم بضحك وخوف: هي دماغك الي كانت تحت رجلي دي نيهاهاهاها 😹😹

-حنين بغضب: اه يبت ال.... 😹😹

-مريم: تسلم يرجوله

-العسكري بغضب: اتفضلي منك ليهاا علي جوة بدل ما اتصل بفارس بااشاا 

-حنين: يمي يختي خوفت والنبي حصلناا الرعب والخضه😹😹

-مريم: تقلي فتورتك تاني😹يلا بينا....... ودخلو

-الحارس: انت مين ي استاذ

-العسكري: تبع فارس باشاا في حاجه 

-الحارس بخوف: لا لا ابدااا اتفضل

-حنين بهمس: هو ماله خاف كدهه لي هو فارس دة بيتحول بليل نيهاهاهاها 😹😹

-مريم بهمس:حنين احنااا من بعد المحاضرات مش صحاب ومنعرفش بعض

-حنين:ومالو يروحي مش عيب يلا بقااا😹😹.....ودخلووا الحمدلله

"في المحاضرة"طق طق طق

-الدكتور:ادخل

-حنين ومريم:احنااا اسفين والله علي التاخير

-الدكتور:انا قولت محدش يدخل بعدي خالص

-حنين بردح:جراا اي ياض هو انت عشانن قاعد علي كرسي لوحدك هتقرفنااا اي يعني دخلناا بعديك يعني دخلناا بعد وزير الداخليه مبلاش قرف بقااا ولا انت عشان حتت بتاع اتخرج قبلناا هتقرفنااا محسسني ان المدرج كان بيت ابوك...وكملت بتقليدة محدش يدخل بعدي خالص نينينينيني😹😹😹"حنين في ذمه الله"😹

-مريم:اغم عليهااا تقريبااا.....😹

-العسكري:بؤقه مفتوح لوحدة...😹😹

-الدكتور بصدمه:اي اي الي انتي قولتيه دة

-حنين:اممم كنت بقولك متزعلش اننا جيناا متاخر احم احم😹♥

-الدكتور:المحاضرة اتلغت....وانتم قدامي علي العميد

-حنين:عميد عميد ومالوا نيهاهاهاها😹😹

-مريم بصدمه:تقلي فتورتك تاني 😹

"عند العميد"

-الدكتور:البنت دي لازم تترفد فوراا😹

-حنين بحزن مصتنع:تقدر تفهمني انا عملت اي

-مريم:كل خير والله العظيم....واغم عليهاا تاني😹

-العميد:لي يدكتور

-الدكتور:حضرتك البنت دي قللت الأدبّ.....

-حنين بهمس:يولا يولا هنط عليك اكل ودانك زيه وبصت للعسكري وكملت...نيهاهاهاها😹😹

-مريم:مبسوطه يحبيبتي لساا مدخلتش دنياا هخرج منها علي ايدك😹

-العسكري:انا هقدم استقالتي من بكرة الحمدلله هقعد جنب امي😹😹

-الدكتور:وقلت ادبهاا علياا قدام المدرج كله.....وقالت"وحكاله كل حاجه"

-العميد بغضب:اي الكلام دة انتي ازاي تعملي كده

-حنين:هو ماله حكي بضمير كده ليه......احم احم بص انا هصارحك انت زي ابني بردو..اصدي يعني انا اه قولت كدهه بس انا كنت برد عليه الغلط كان في اسلوب الحوار من الاول😹😹

-الدكتور:اعتبري نفسك شايله مادتي السنه دي

-حنين:والنبي ي اخوياا انا بشيل شنطتي بالعافيه هي مش ناقصه مادتك شيلهاا انت نيهاهاهاها 😹😹

-مريم:اعمل اي فنفسي يختي....واغم عليهاا تاني😹😹

-العسكري:اعمل اي اقتلهاا واخلص

-العميد:انت هتهزري ولا اي.....اعتبري نفسك شايله المادة وانتي بذات ورقك هيتراجع لو غلطتي في سوال اعتبري انك شايله المادة كلهااا

-حنين:هي تقيله

-العميد:هي اي

-حنين:المادة نيهاهاهاها😹😹

-الدكتور:تصدقي انك عايزة تتربي....ولسه بيمسك اديهاااا وهوب😹

-حنين غطت وشهاا باديهاااا:اعاااااااا😹🌚وفجأة😹......

"البارت خلص نيهاهاهاها😹😹عارفه انه قصير اووي بس هعودكم البارت الجاي معلش♥🌚 بس مش عشان قصير مش هنتفاعل والله اقتلكم لو التفاعل قل😹🌚حاسه ان التفاعل بيقل وكده مش هكمل♥🔪استنوة البارت الجاي نار"معلومه البارت الجاي هيبقاا فيه الخطوبه نيهاهاهاها"استنوني انا مش جايه😹🔥🖤

البارت الخامس والسادس بعد قليل 


 

تعليقات

التنقل السريع