القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حب غير حياتي البارت الرابع بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله يسعدني تواجدكم معنا


البارت الرابع 💥 بقلم سلطان زماني 


صبري نفذ وجبت أخري ومش قادر علي البعد تعبت بجد 


وفاض بيا وكل مكالمة بنا تستفزني وتخليني اغلط فيها 


بسبب برودها الي مفيش راجل يتحمله سبت شقتي التمليك 


ورحت فعلا أجرت شقة جنب امها 


ووقفت معايا واحنا ينتقل العفش وسبت شقتي مقفوله 


طبعا منطقة زبالة ودوشة وكل شوية خناقات وصوت وألفاظ 


قزرة بسمعهاا من الشارع أو وانا رايح الشغل وانا راجع كمان 


عربيتي من خوفي عليها ودتها جراج خاص بعيد عني الشقة 


بشوية بقيت يتعذب كل يوم وانا رايح الشغل وانا راجع 


وياريت علي كده وبس كنت لما ارجع شقتي القي بنات خالتها 


وخالنها كلهم قاعدين وأمها كمان وانا بتكسف اقعد معاهم 


كنت ادخل اوضتي واسكت كنت فاكر أنه وضع مؤقت بس 


للاسف بقا روتين يومي حتي علاقتي الجنسية بقت تمتنع 


عني بحجه اني ضهرها وجعها أو عندها صداع أو ملهاش 


مزاج لدرجة اني خلتني متفرقش معايا الحاجه دي رغم اني 


كنت بحب اعملها كل يومين او مرتين في الأسبوع بقيت 


كمان الاحظ اني لما اجبلها هدية أو تطلب مني حاجه واقولها 


حاضر واجبهالها كانت تعيشني ليلة ولا الف ليله وليله ولما 


كنت ارفض تقلب وشها وتزعل وتتقمص المهم حياتنا استمرت 


علي كده وشوية تبقا كويسه معايا وشوية تقلب وشها لحد ما 


حملت وانا كنت طاير من الفرحة ما صدقت افرح بجد وكان 


عندي امل اني ربنا يهديها وتعقل لما تخلف بعد ٣شهور  من 


الحمل جاني تليفون من أمها قالتلي الحق مراتك ياحسن 


اتخضيت وسبت الشغل ووصفتلي المستشفي الي هي فيها 


رحت قالولي الجنين نزل 


 قلبي وجعني اوي وكنت بيكي بحرقه وقعدت ع جنب 


والكل بقا بيكلمني وانا  في دنيا وملكوت تاني بعد شوية 


خدتني رباب اختها ورحت اطمنت عليها وع صحتها ودفعت 


مصاريف المستشفي وامها فضلت معها 


وانا روحت  وجت معايا رباب اوصلها في طريقي 


عرفت بقا منها أني كان في خناقه عند خالها ولما قالولها 


جريت عليهم وقعدت تضرب معاهم والست الي بيتخانقو 


معها وحده من بناتها  زقت هويدا  وقعت من علي السلم 


ولحقوها وفضلت تهدي فيا وتقولي بالعقل ياحسن 


هويدا عيبها أنها مندفعه بس صدقني هي بتحبك وبتموت فيك 


قولتلها حب اي يارباب اختك من بعد ما اتجوزتها ومش هي 


هويدا الي اعرفها دي وحده تانيه خالص ذنبه اي الطفل الي 


راح ده بسبب جنانها وغباءها يارباب انا عايش حياة صعبه 


مع اختك بعاني بجد ومش عارف هفضل اتحمل لحد امتي 


يتبع ..قريب هتنتهي الكلكعه وهندخل علي المرقعه والشخلعه


وأبو علي هيلاقي الطبطبه وهظبطكم😂😂


😂اتفاعلي يابت منك ليها 😘


 تكملة البارت الرابع من هنا هنا 

تعليقات

التنقل السريع