القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية قاتلة جوزها وعاشقها البارت السابع بقلم ✍️ سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت السابع بقلم ✍️ سلطان زماني 

وحشتوني كتير كتير يالي تنشكو♥️ هانت كلها 9 ايام والحظر يتشال وارجعلكم من الصفحة الأساسية 👌🏻🌹

يلا نكمل 👇

فضلنا علي الحال ده كام شهر أنا واسامة ويوميا يطلب أنه 


يجيني البيت وانا ارفض بحجه الغفير ومراته الي تحت 


قاعدين وفي مره عرض عليا اني اروح معه شقة صحبه وبعد 


محايلات رحت   واتقابلنا تاني هناك مرتين كمان واتخانقنا مع 


بعض وبقا ميردش عليا في الموبيل بعد بكام يوم لقيت 


نفسي دايخه وبنام كتير ومرهقة وكسلانه رحت كشفت 


الدكتور قالي مبروك يامدام انتي حامل تمالكت اعصابي 


وونفسي بالعافيه ادامه


روحت البيت كلمته مردش بعتله رسالة ع الواتس قولتله رد 


في نصيبه بليل اوي اتصل بيا قالي في ايه قولتله أنا حامل 


قالي اي الي بتقوليه ده 


قولتله والله رحت كشفت هتتصرف ازاي دلوقتي


 قالي أنا معرفش ما تسالي اي حد عندك واعرف بيسقطو ازاي 


قولتله أنا لو سألت حد هيقولولي بتسالي ليه واخاف أنهم يشكو فيا 


 قالي خلاص انا هدخل ع النت واقولك وفعلا دخل وسقطت 


وفضلنا نتكلم مع بعض ورجعت علاقتنا ببعض زاي الاول 


واكتر بعد كده فضل يزن أنه يقابلني تاني وانا اتحجج بوجود 


الغفير ومراته تحت واني مش هروح معه في شقق تاني واني 


خايفه لحد ماقالي اتلككي للغفير وامسكيله علي غلطة 


ومشيه علشان الجو يروقلنا واعرف اشوفك كل يوم برحتي 


واتهنا بيكي يا بطتي 


وفعلا قالي لما تطلعلك تغسلك أو تعملك حاجه في الشقة 


زعقي معها اشتميها واول ما تردي عليكي اخربي الدنيا 


وقولي لجوزها لمي هدومكم ومشفش وشكم تاني وايلو باقي 


حسابه وبسلامة معرفش اي الي خلاني اسمع كلامه وابقي 


قليلة الذوق وظالمة كده اتخانقت معها وبهدلتلها وفعلا مشيو 


وبقينا نتقابل في الشقة الي في الدور الارضي الي كانو 


قاعدين فيها الغفير ومراته وفضلنا ع الحال ده يجي ١٠ شهور 


لحد ما حملت تاني وبرضو سقطت


بعدها اتخانقنا وقعد من الشغل شهرين وفي الشهرين دول كل 


يوم خناق واعصابه تعبانه وانا قولت يابت يمكن بسبب قلة 


فلوس وكلمني استلف مني 5000 جنيه وقالي أنه عليه 


فاتورة كهرباء متاخره. هيشيلو العداد وهيفصلو عنه الكهرباء 


واستلف مني تاني 3000 وفي مره وهو بيزعق معايا 


ومتخصمين قالي أنه أعصابه تعبانه كده بسبب الفلوس الي 


هو مستلفها مني قولتله أنا مش عايزاهم واني فلوسي 


وفلوسه واحد ومفيش فرق بنا لحد ما اشتغل واتصالحنا 


وبقينا كويسين اوي مع بعض وقولتله هو أنا لو أطلقت يا 


اسامة تتجوزني اهلك هيوفقو انك تتجوز مطلقه ومعها 


عيالين


قالي اه طبعا ده يوم المنا يابطتي قولتله انا هخترع اي حوار 


علشان يجي إجازة واول ما يجي هخليه يطلقني أن شاء الله 


بالعافيه واخد عيالي وانت بعدها  بكام شهر تيجي تطلبني 


من اهلي وانا هخليهم يوفقو قالي طب وعيالك قولتله 


هيعيشو معانا سكت شوية كده وقالي الي فيه الخير يقدمه ربنا


رايكم بقا في القصة لحد دلوقتي ياحلوين


 

تعليقات

التنقل السريع