القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حورية العسكرية البارت الخامس بقلم إيمان نصر في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت_الخامس

#حورية_العسكرية

#بقلم_ايمان_نصر


نور بعصبية:انتي ازاي بقيتي المديرة هنا

فهد:وطي صوتك انتي وبتتكلمي مع المديرة

نور بزعيق:مديرة عليكم انتو مش أنا

احمد بعصبية:مديرة على الكل واولهم انتي

حور ببرود:اعرفك ان أنا مديرة عليكي ولا لا ي امن خد دي في الانفراد لحد بكرة

الامن:اوامرك ي مديرة

نور بزعيق:هندمك على اليوم ال جيتي فيه هنا

حور ببرود:وانا مستنياكي بااااي

احمد:انتي قعدي مع فهد شوية بقيتي زيو

حور:ازاي يعني

فهد:بقيتي باردة زيي

حور بضحك:عارف نفسك بارد يعني ههههه

محمد:يخربيت ضحكتك 

احمد:اتظبط ياض

محمد:معلش يسطا المدير عاوزكم برة

*طلعو*

المدير:المفروض دلوقتي تنامو وبكرة في مخيم لمدة 3ايام بقيادة حور

حور:بقيادتي أنا!!؟

المدير:اه ي حور يلا تصبحو على خير

حور:ازاي أنا 

محمد:مالك ي قمر 

فهد بضيق:دي مديرتك

حور بصدمة:تصبحو على خير طلعت على سريرها وقفلت نور العنبر

فهد:مش هتنامي في اوضتك ليه

حور:أنا ازاي

فهد:ي بنتي أنا بكلمك 

حور بضيق:أنا واحدة مستهترة

فهد بقلق:حور انتي كويسة

حور بدموع:أنا مستحيل

فهد بصوت عالي:احمد تعالى بسرعة

احمد:مالك ي حورر

حور:أنا خايفة 

احمد:حور

حور:أنا لا

احمد بزعيق:حوووور

حور بعياط:مستحيل يحصل تاني

فهد:شيلها على اوضتها

احمد شال حور على اوضتها 

فهد:حور اي ال حصل

حور:مات بسببي 

فهد:مين

حور:في المخيم

فهد:مين

حور:حبيبي وبدات تعيط

احمد:حبيبك مين ي حور

حور اغمى عليها

احمد:حوووووور

فهد:بعد هفوقها

احمد:بسرعة يا فهد

فهد:انتي كويسة

حور:اه كويسة

احمد:اي ال جابك مصر يا حور

حور:اي سبب السؤال

فهد:جات عشان تنسى حبيبها

حور:وانت عرفت منين

احمد:مات ازاي

حور بعياط:مات وهو بيدافع عني الرصاصة كانت هتاجي فيا وهو وقف قدامها أنا المفروض تموت مش هو وزادت في العياط

احمد حضنها:بس يا حبيبتي خلاص اهدي

حور:خايفة حد يموت بكرة بسببي أنا واحدة غبية

فهد:خايفة من مين

حور:نور وال اسمو مصطفى

احمد بزعيق:هو كلمك

حور:احم الصراحة هووو 

احمد:هو اي انجزي

حور:هو عاكسني وقالي هتبقي ليا لوحدي

فهد:ليه مقولتيش لحد فينا

حور:احمد هيتخانق معاه وممكن الزفت يشتكيه وانت متصاب في رجلك

فهد:اي حاجة تحصل معاكي تقوليلنا فاهمة

حور:أنا مش صغيرة

فهد:لا صغيرة 

احمد:متتكلميش معايا تاني 

حور:ليه يا احمد

احمد:ما انتي مستصغراني لما تكبريني ابقا اكلمك سلام يا حضرة المديرة

حور:والله أنا كنت خايفة عليه

فهد:كنتي جيتي قولتيلي أنا

حور:انت رجلك متصابة

فهد:أنا مش بتعامل بالعنف أنا عندي عقل

حور:أنا اسفة 

فهد:تمام بس احمد مش هيسامحك

حور:والعمل

فهد:بكرة هقولك تصبحي على خير

حور:انت رايح فين

فهد:هنام

حور:جاية معاك

فهد:نامي في اوضتك

حور:بخاف انام لوحدي

فهد:طب تعالي يا صغيرة

حور:متنام انت على السرير وانا على الشازلونج 

فهد: لا أنا هنام على الكنبة وانتي نامي على السرير

حور: ورجلك

فهد:عادي

حور:تصبح على خير

فهد:وانتي من اهله

تاني يوم الصبح

محمد:حور فهد انتو يا ناس قومو

حور:صباح الخير

محمد:صباح الاشطا ي اشطا

فهد:متلم نفسك شوية

محمد بضحك:مبقاش محمد صباح الفل

فهد:هو اليوم باين من اوله

محمد:هو فيه احلى من كده اي ده ياعم هي امك جايباكي منين

فهد:محمد اطلع برة

حور:سيبو شكلو هيقعد في الانفراد

محمد:لا ﻻ انفراد مين سلام ياعم

حور بضحك:جبان

فهد:اتقلي شوية

حور:قصدك اي

فهد:متسمحيش لحد يهزر معاكي

حور:مش بهزر مع حد ده صاحب احمد وبتكلم معاه عادي 

فهد:تمام

حور:طيب مش تقول صباح الخير الاول وبعدين نتخانق

فهد بضحك:صباح الخير ياعم

حور بابتسامة:صباح الفل

فهد:حلو للدرجة دي

حور:اوي قصدي اول مرة تضحك

فهد:قومي يلا جهزينا

حور:اجهزكم؟

فهد:اه انتي المسؤلة دلوقتي

حور:اعمل اي

فهد:اي حد ناقصو اي حاجة ساعديه 

حور:اوك اخد شاور الاول وانت تعالى معايا

فهد:اوامرك يا حضرة المديرة

حور بضحك:مش حلوة هههههه

حور اخدت هدومها ودخلت الحمام (طلعت)

فهد:البسي حاجة غير دي احمد هيزعل اكتر

حور:مش معايا كل هدومي كت

فهد:البسي تشيرتي

حور:ميرسي

فهد:هستناكي في العنبر

حور لبست تشيرت فهد وراحت للعبر

حور:في حد ناقصه حاجة هنا

احمد:لا كلو تمام ي فهد

حور:بس أنا ناقصني محبة اخويا

احمد:كدة هنتأخر يا فهد 

فهد:يلا ي حور نروح العنبر التاني

حور: ازاي احمد يسامحني

فهد:احمد صعب يسامح بس حاولي

حور:هيسامحني

راحو للعنبر التاني

حور:في حد ناقصه حاجة هنا

مصطفى:ناقصني كتير

حور:ونقصك اي

مصطفى:عاوز تشيرت زي ال انتي لبساه مش ده برضو تشيرت فهد

حور:اه تشيرت فهد بس ده رجالي مفيش منو حريمي للزيك

العنبر كلو بيضحك

فهد:حور متتكلميش عاوز اي ي مصطفى

مصطفى:بتكلم معاها مش معاك

حور:فهد متنزلش مستواك ليه يلا بينا

مصطفى:وانا هروح عند المدير

حور:مش بخاف من حريم بتشتكي لليحميها

مصطفى:لسانك طويل وعاوز القص

فهد:قصر الكلام يا مصطفى

حور:سيبك منو يا فهد هنتحرك بعد نص ساعة ال عاوز حاجة أنا في اوضتي

حور:متزعلش مني

فهد:مش بزعل من حد

حور:وانا مش حد يا فهد أنا حور

فهد:مديرتي عن اذنك 

حور:والله م ارحمك يا مصطفى الزفت 

مصطفى:وانا عملتلك اي ي قطة

حور:مزاجي بقا وهطلع عينك

مصطفى:طلعيهم يا قلب مصطفى

حور:بارد (مشيت)

مصطفى:هتسلى اوي

حور عند فهد واحمد:مصطفى بيحبني

ياترى رد احمد وفهد هيبقى اي ومصطفى هيأذي مين هنشوف البارت الجاي

#البارت_الخامس

#حورية_العسكرية

#بقلم_ايمان_نصر


البارت السادس بعد قليل 

 

تعليقات

التنقل السريع