القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية صدمة عمري البارت الاول بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات

امي صدمتني صدمة عمري مش عارفة اعيش ولا اثق في 


حد من بعد الي عملته فينا كلنا مكنتش أتخيل ولا اتوقع اني 


امي حبيبتي منبع الحنان والحب بنسبالي تطلع بالبشاعة دي 


اعرفكم بنفس


 أنا هدير عندي ٢١ سنه من مصر المعادي من 


أسرة ميسورة الحال والدي عنده محل لبيع اكسسوارات 


وقطع غيار السيارات واخويا شريف اكبر مني بسنتين شغال 


مع باب في المحل ومعظم اليوم برا البيت بحكم شغلهم 


بيرجعو يتغدو ويقعدو شوية أو ينامو ساعتين وينزلو تاني 


مامتي امل ٤٤ سنة ربه منزل والي يشوفها يديها سن اصغر 


من سنها بسبب اهتمامها الشديد بنفسها وبمظهرها 


كنت بشوفها ماسكة الموبيل كتير بتحكي بس عمري ما شكيت فيها أنها بتعمل حاجه غلط


 لاني هي كانت بتاخد بالها مني كويس اوي ومن تصرفاتي 


وكنت بلاحظ انها تخرج وتتاخر وكنت بقول عادي مشاوير 


عادية لما كنت اسالها كانت تقولي أنها في النادي أو عند 


خالتي ..بابا كمان كان بيثق فيها ثقة عمياء لدرجة أنه مخليها 


متحكمة في كل شئ الكلمة كلمة ماما


كنت بسمع طراطيش كلام بينها وبين خالتي وهما بيحكو عن 


بابا وعن علاقتهم الجنسية مع بعض وأنه بسبب السكر 


والضغط وكبر السن بقا شبه مش بيقربلها ولا بيجي جنبها 


غير تقريبا مره في الشهر والمره دي مش بتشبع رغباتها 


ومتطلباتها ك ست وأنهم عايشين زاي الاخوات مع بعض 


وكانت خالتي اصغر من ماما ب ٨ سنين وبتشكتي اني 


جوزها بيعمل معها علاقة كتير لدرجة اني كان بيحصل بينهم 


مشاكل أنها بترفضه وكنت أسمع ماما وهي بتقولها يابختك 


هو حد لاقي ويقعدو يضحكو ويهزرو


علاقتي بالحب والشباب كانت محدودة جدا وكلهم في إطار 


الاحترام المتبادل ومش بسمح لحد أنه يزودها معايا ولا 


بديله فرصة ولما بحس من صديق ب اي حاجه قليلة الادب 


بعمل بلوك وببعد عنه ومش بكلمه تاني حتي اصدقائي البنات 


لما بشوف من وحده صحبتي سلوك أو تصرف مش كويس 


برفضه وبحاول أنصحها ولو مرجعتش بتجنبها ..دي مش 


تعليمات ولا تربية  بابا ولا ماما  ليا بالعكس هما تقريبا مش 


فاضين لينا علشان يربونا 


بس انا شخصيتي كده لحد ما واحد دخلي وقالي أنه معجب 


بيا وبيكراش عليا بقاله فترة ونفسه أنه يكلمني عجبني كلامه 


اوي والفضول خلاني عايزة اعرف هو أعجب بيا ليه وحبني 


اتكلمت معه الاول بتحفظ وبعد كده واحده واحده بقيت 


ادخل أنا صفحته واشوف صوره والبوستات الي بينزلها 


والبنات الي بتعلق وبيهزر معها واتاكدت أنهم قرايبه فعلا 


وبعد كده هو خاف ع شعور وقالي أنهم قرايبه طبعا رديت 


عليه قولتله انت حر أنا مالي بس برضو من جوايا رافضه ده 


وحسه بيغيره بسيطة جوايا


يتبع  التكملة علي حسب تفاعلكم ياحلوين ♥️🌹

البارت الثاني من هنا هنا 

 

تعليقات

التنقل السريع