القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية#احببتك صدفه ي مجنونه. البارت الخامس والسادس 😹♥بقلم حنين احمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

البارت الخامس والسادس 😹♥

#احببتك صدفه ي مجنونه
#بقلم حنين احمد

مدونة #موسوعة_القصص_والروايات 

-حنين غطت وشهاا باديهاا: اعااااا😹 وفجأة 
-فارس وهو بيدله بوكس: اوعي تفكر ايدك تترفع علي حاجه تخصني
-الدكتور بخوف: انا.  .. ان... 
-حنين بضحك: بتمأمأ لي دلوقتي مش كنت شبح من خمس دقايق 😹😹
-فارس بصلهاا بغضب: انتي تخرسيي خالص وكمل ضرب في الدكتور نيهاهاهاها
-مريم بهمس: يبت يبت ارحمي امييي اعااا..... وكالعادة اغم عليهااا 😹😹
-العميد: انت ي استاذ انت سيبه هيموت في ايدك
-فارس بغضب: اسمييي فارس.... ثانياا اسكت انت بدل ما امسكك انت😹
-العميد بخوف: امممم احم احم يفارس باشا اهدي بس ما الانسه قلت ادبهاا عليه😹
-حنين: قصدك اني قللت الادب.... اضربه هو كمان يفارس😹😹
-مريم: احيييييه😹
-فارس بغضب: هششش انتي
-حنين: حاضر يرجوله😹
-العميد: لا لا ي انسه مش قصدي..... خلاص ي دكتور اتفضل انت
-الدكتور بحول: اي دة مين.... اه اه انا ماشي يدكتور😹😹....وخرج
-فارس بغضب:انا هقولهااا كلمه واحدة الهانم دي هتبقااا مراتي فاهم يعني اي مرات فارس الصياد مسمعش انهااا اشتكت منكم تانيي بدل ما اقفلهلكم فاهم
-العميد بخوف:حاضر حاضر....بس ممكن تخليهاا متشتمش حد تاني مهي الي بدات وكدهه مينفعش يفارس باشاا
-فارس:خطيبتي وانا اعرف اتعامل معاهاااا
-حنين:خطيبت مين الاهطل دة نيهاهاهاها😹😹
-فارس:بتقولي حاجه
-حنين:بقولك الهي تنستر😹😹
-فارس:يلا بيناااا...
-حنين:حاضر يرجوله....يلا ي مريومتي نيهاهاهاها😹😹
-مريم:انا مش هقولك غير اني هعيط بس مش اكتر😹😭
-العسكري:فارس باشااا انا امي كانت عايزة خدامه وهتديهاا مرتب كويس ف انا هقدم استقالتي واقعد اطبخلهاا وامسحلهاا واخد القبض.....عشان انا راجل كبير مش حمل المصايب دي😹😹😹😹
-حنين:قصدك اي علي مصايب يراجل انت😹😹
-فارس بغضب:اتفضلوا علي العربيه وحسابك معاياا بعدين
-حنين:اي هتتصل ب ابوياا وتقوله بنتك حاولت....لا لا مش قادر اشوفهاااا نينينينيني😹😹
-العسكري:هي حاولت اي يباشا😹
-فارس وهو بيرفع المسدس:تعرفي انك لو مروحتي العربيه دلوقتي هتدفني مكانك امشييي😹
-حنين ومريم وهماا بيجرواا:حاضر حاضر😹....وطلعوا علي العربيه
"في العربيه"
-حنين:علي فكرة ان....وقاطعهاا
-فارس:تعرفي تسكتي خالص احسنلك😹
-مريم بهمس:تصدقي اول مرة اخد بالي انه حلو اووي كدهه😹😹
-حنين بغضب:بت اتلمي...
-مريم بضحك:بتغيري يحلوة
-حنين:وهغير لي يعني
-فارس بصوت عالي:بطلوا وشوشه بقااا عارف اني مز😹😹
-حنين:اتلهي...
"وصلوا البيت"
-فارس:حضري نفسك بقاا الخطوبه بكرة يحلوة"وغمزلهاا"
-حنين بخبث:اه اه طبعاا عيب عليك😹
-مريم بهمس:مش مرتحالك...اه وربناا ممرتاحه😹😹
-فارس:انا همشي....ومشي
-حنين:ميمشي هو حد قاله يقعد....متخفيش يمريومتي عيب عليكي😹😹
-مريم:انا ماشيهه.....باي ي مصيبه...ومشيت
"في بيت حنين"
-حنين بضحك:مامتي عامله اكل اي....مالهاا مبرقه لي😹😲
-مامت حنين:عامله فراخ ومكرونه....وهي مبرقه😹
-حنين:ماما ممكن سوال لو هزعجك مترديش انتي مبرقالي ليه😹😹
-مامت حنين:روحي اطفحي ونامي يلا 😹
-حنين بخوف:ومالو يحبيبتي....وكلت ونامت علطول
"طلعت البيت واليوم عدي عادي جداااا"صباح يوم الخطوبه....عند حنين تحديداا
-مامت حنين:قومي يبت في واحدة يوم خطوبتهااا تنام لحد دلوقتي
-حنين:قايمه اموت واعرف متسربعين علي اي😹😹
-مامت حنين:يلا يبت بلاش لماضه
-حنين بخبث:ومالو يمامتي هقوم اهوو"انا مش متفائله"😹
-مريم:يحياتي يلا يعروسه بقاااا😹
-حنين: يروحي انتي..... اي الدوشه دي
-مامت حنين:اي يبت دول المعازيم قاعدين برة في اي
-حنين:المعازيم جايه من الساعه عشره الصبح لي جايين يفطروا معايااا ولا اي😹😹
-مريم:يبت يبت بطلي لسان امك الطويل دة😹
-مامت حنين:احم احم
-مريم:معلش يطنط....يبت اسكتي خلتيني اغلط في طنط😹😹
-حنين:نيهاهاهاها😹😹...اطلعوا هغير واجي
-الاتنين مع بعض:وش كسوف ابت وخرجوا...😹
"عند فارس"
-مامت فارس:قوم يعريس يلا
-فارس لنفسه:لو تعرفي البلوة الي هتجوزهاااا😹
-سلمي:اخيراا بقاا هنخلص منك😹😹بس مين هيجبلي شكولاته
-فارس بضحك:لا لا طبعا انا هجبلك كل يوم علبه مش واحدة بس😹♥
-سلمي:يروحي انت...يلا بقااا قوم بقااا 
-فارس:قايم اهوو قايم........وقام عشان يلبس نيهاهاهاها😹😹
"نرجع عند المصيبه...قصدي حنين"😹♥
-مريم:اي القمر دة....بس مالك من الصبح الضحكه من الودن للودن😹😹
-حنين:نيهاهاهاها استني احكيلك😹🌚
-مريم بصدمه وصريخ:احيييييييه اعااااااااا هنام في الارض هتنحبس احيييييه😹
-حنين:انتي بتصوتي لي يبت اخرسي ماما وبابا هيسمعواا 😹😹
-مريم:حنين هو انا لو جريت دلوقتي علي بيتناااا هيبقااا ففي حاجه😹🔪
-حنين:لا يحبيبتي ومالو يلا بيناا نجري نيهاهاهاها😹😹
-مريم:. منك لله يشيخه..... طق طق طق
-والد حنين: يلا يبت العريس وصل😹😳
-مريم: ومالو مبرق كدهه لي😹
-حنين: بابا انت مصدقه بجد..... والله محصل كدهه
-والد حنين: يلا يبنتي الراجل برة
-حنين ومريم: حاضر جايين.... وخرجوا😹😹
" في الصالون"
-مامت فارس بنبهار: اي القمر دة مشاء الله
-فارس: ربناا يخدهااا... احم احم😹😹
-حنين:اللهي تنستري...قصدي ربناا يخليكي يطنط😹
-سلمي:اوبااا بقااا خطيبت اخوياا مزة
-حنين:يروحي انتي ربناا يخليكي
-مامت حنين: اقعدي جنب خطيبك يحنين😹
-حنين: انا لياا خطيب انا مخطوبه😹
-مريم: خلاص يحنين اقعدي جنب فارس باشاا
-حنين: عليااا الطلاق مناا قاعدة في حته غير لماا اعرف انا مخطوبه ازي😹😹
-فارس بعصبيه وصوت عالي:اترزعي يبت😹🔪
-حنين:حاضر يرجوله متقفش كدهه نيهاهاهاها😹😹
-فارس:هشششش😹😹
-حنين بخبث:فارس ممكن تيجي نقعد هناك😹احم احم
-فارس:ودة لي انشاء الله
-حنين بخبث:اصل احناا مجهزين الكورسين دول ليناا انا وانت يلا بقا انا احم أحم😹😹
-فارس:اممم ودة من امتي الحب دة....علي العموم يلا....وقاموا وقعدواا علي الكراسي😹😹
-حنين غمزت لمريم.....😹
-مريم من بعيد:احيييييييه احييييييه.....واغم عليهاا تانييي😹😹
-حنين:شقطت منك حبيبتك يعمممممممم😹🔪
-مامت فارس:حبيبي تقريبااا عروستك هبله😹😹
-سلمي بضحك:لي اماما دي كيوت هيهيهيهي😹😹
-مريم:يبت اقعدي بقالك ساعتين بترقصييي اقعديي بقاا اي متعبتيش😹😹🔪
-حنين بصويت:لاااااااااا متعبتش اعااا😹
-والد حنين:اقعدي يلا عشان تلبسواا الشبكه
-حنين:لا مش قاعدة هو يقوم نيهاهاهاها😹😹
-فارس بزعيق:بت اقعدي 
-حنين:اوووف بقاااا....وقعدت😹😹
"تمت الخطوبه بحمد الله"😹😹
-والد حنين:نسيب العرسان مع بعض بقاا😹😹
-حنين:احم احم....
-مامت فارس:ايوة يلا....وخرجوا كلهم
-حنين:احم احم 
-فارس:اي مالك متنحه كدهه لي يبت😹😹
-حنين:احم هتنح لي يكونش فيك حاجه حلوة غير الغمازات😹😹
-فارس بغمزة:انا كلي قمر علي بعضيي يبت😹😹
-حنين:الله علي التواضع....كتك نيله😹😹
-فارس بغضب:يبت اسكتي هطلع اقول لبوكي....وقاطعته
-حنين بتقليدة:هتقوله بنتك حاولت.....لا لا مش قادر اشوفهاا صح😹😹
-فارس بغضب:طيب روحي نادي ماما عشان نمشي
-حنين:احسن بردو نيهاهاهاها...وراحت
-مامت فارس:يلا يحبيبي
-فارس جاي يقوم:حاضر يماما....اي دة في اي
-حنين بضحك:فارس باشاا تقريباا انت لزقت في الكرسي نيهاهاهاها😹😹
-فارس:اه يبت ال..... طيب ماشيي
-والد حنين:هتقوم ازاي يبني...احنا هنحاول نقومك😹😹وقعدو ساعتين...يشدوا في فارس وانا اشد معاهم نيهاهاهاها😹😹وفجأة
-مامت فارس:الحق يبني البنطلون اتقتع وبو*سر باين😹😹
-حنين بضحك:روح اعمل اعلان قطونيل بالبوكسر القمر دة😹😹بس اي يواد يفارس هياكل من فخادك حتة نيهاهاهاها😹😹
-والد حنين:بت احترمي نفسك😹
-حنين:وانا مالي يرمضان الله نيهاهاهاها😹😹حد قاله يجي يعمل اعلان قطونيل هناا عندناا البيت دة طاهر وهيفضل طاهر😹😹
-فارس:انا هوريكي مين هو فارس 
-والد حنين:استناا يبني هجبلك اي حاجه من عندي😹😹
-حنين بضحك:خلي ماما تجبله جلبيه من عندهااا نيهاهاهاها😹😹
-مريم:يبت يبت اسكتي وربناا هيحبسك😹😹
-والد حنين:اتفضل يبني
-فارس:دة انا اروح كدهه ارحملي يعمي والله....ممكن تطلعوا عشان البس
-حنين بضحك:مخلاص هتخبي اي شوفنااا كل حاجه😹😹نيهاهاهاها😹
-فارس:يلا يبت ال......
-مريم:ودي واحدة اغم عليهااا زي عادتهاا😹
بعد شويه طلع فارس😹😹
-حنين بضحك:قمر يخربيتك😹😹احيييه بموت مش قادرة😹😹
-فارس :حسابك معاياا بعدين......يلا يماما ولسه طالع من بابا الشقه...وهوب
-فارس:اعااااا😹😹😹
(وهوب البارت خلص😹♥البارت الجاي خراب نيهاهاهاها😹♥اتفاعلوااا بقاا عشان لو التفاعل قل هوقفهااا هاا ايوة انا شريرة اووي😹😹😈🔪)

#احببتك صدفه ي مجنونه
#بقلم حنين احمد
(استنوني انا مش جايه)😹😹🔥


البارت السادس 😹♥وما قبل الاخير نيهاهاهاها 😹🔥
-فارس: حسابك معاياا بعدين..... يلا يماما ولسه طالع من باب الشقه... وهوب😹
-فارس: اعاااااااااااا اه
-مامت فارس: اوماال فارس فين هو لحق ينزل😹
-حنين بضحك: حماتي حبيبتي تقريباااا كدهه فارس كان بيدحرج علي السلم من خمس دقايق اصل الناس ولاد ال..... معرفش مين تقريبااا كان حاطط زيت قدام باب الشقه😹😹
-مامت فارس بصدمه: اي ابني.... ونزلت جري
-مريم بشهقه: احيييه عليكيي انتي مجنونه..... وهوب اغم عليهااا 😹
-والد حنين: يلا ننزل نشوفه.... ونزلوا
-مامت فارس بقلق: هو فين 
-حنين: انا شوفته كان بيقع من بير السلم نيهاهاهاها تعالوا نشوف.... اه اه اهو😹😹
-سلمي بعياط:فارس قوم يفارس بقاااا
-فارس بخفوت:ااااه رجلي مش قادر اقف....واغم عليه
-حنين لنفسهاااا:سنه سوحهه لو عرف اني انا الي وراهاااا مكنش يومك يحنين😹
-والد حنين:يلا نشيله نوديه اي مستشفي.....وراحوا علي المستشفى
"في المستشفي"
-مامت فارس بعياط:قوم يحبيبي قوم....عايزين دكتور بسرعه
-الدكتور:دخلوة اوضه العمليات بسرعهه
-الممرضه:حاضر يدكتةر....ودخلت فارس
-حنين بهمس:مريم شكلهااا كبرت اوووي انا مكنش قصدي انا....لا ولا اقولك هو يستاهل اللهي ينشل البعيد نيهاهاهاها😹😹
-مريم:يبت يبت اخرسي كل شويه اتهبد علي الارض مفاصلي باظت 😹😹
-حنين:وانا مالي يرمضان الله😹😹
-الدكتور خرج.......
-مامت فارس بلهفه:خير يدكتور ابني ماله
-الدكتور:للاسف...وقاطعته حنين
-حنين:مات....اه يعيني عليك يحبيبي ملحقتش تفرح بشبابك مكنش يومك يفارسسسسسس اعااااااا حب حياتيي ضاع من بين ايدي بقااا فارس باشااا وقعه زي دي تقتلهه 😹😹
-الدكتور:ي انسه ي انسه المريض عايش بس للاسف مش هيقدر يقف علي رجله تاني
-حنين بشقه:اي 😲
-مامت فارس بدموع:ابني
-سلمي بدموع:فارس..لا لا انت اكيد بتهزر
-والد حنين:طيب نقدر ندخل نطمن عليه
-الدكتور:اه بس مش كتير عشان يرتاح
-حنين بهمس:تقريباا لو دخلت هنطلع احناا الاتنين من غير رجل نيهاهاهاها😹😹
-مريم:ادخلي يجنين احسلك...ادخلي
-حنين بخوف:حاضر داخله داخله....ودخلت"وياريتهاا مدخلت😹"
"في اوضه فارس"
-مامت فارس:يحبيبي يبني
-فارس:.......مفيش رد
-سلمي:قلب اختك انت كويس
-فارس:......مفيش رد
-حنين بضحك:حماتي......ابقي اسالي الدكتور حاكم دة شكله وقع علي لسانه نيهاهاهاها😹😹
-فارس بص لحنين بغيظ......
-مامت حنين:اخرسي يحنين
-مريم:تعرفي تسكتيي ومسمعش صوتك😹😹
-حنين بغضب طفولي:والله اروح اي دة....وسكتت😹😹
-مامت فارس بعياط:فارس حبيبي انت كويس طب رد علياااا
-فارس بغضب جحيمي:مش عايز اشوف حد اطلعواا كلكم برة
-حنين:شايفه ابنك يحماتيي بيكرشناااا محسسني انه كان بيت ابوة😹😹
-مريم بشهقه:احيييه....وجائنا البيان العاجل انهاا اغم عليهااا😹😹
-فارس:طلعوهااا من قداميي لو خايفين عليهااااا
-والد حنين:طيب احنااا هنمشي بقاا
-حنين:علياا الطلاق مناا ماشيه غير لماا يفهمني يعني اي لو خايفين عليهاا😹😹
-مامت حنين:يشيخه ارحمي امي بقاا😹
-حنين بتفكير:اي دة هي امك عايشه😹
-فارس:قولت اطلعوااا برة😹
-حنين بتلقائيه:اطلعواا برة....اي الي انا بقوله دة😹😹
-فارس وهو بيرفع المسدس:تعرفي انك لو مطلعتيش برة حالا المسدس دة كله هفرغه في دماغك
-حنين بتسرع:حتي وانت عاجز مش راحم نف.....وحطت ايديهاا علي بوقهااا بصدمه
-والد حنين:لا انتي زودتيهااا اوووي....ولسه بيرفع ايدة
-فارس:عمي...عمي لو سمحت هي مغلتطش انا فعلاا عاجز
-حنين بحزن:فارس انا انا اسفه...
-فارس:اطلعي برة
-مريم:يلا يحنين......وشدتهاا علي برة
"في بيت حنين"
-والد حنين:اتفضلي علي اوضتك 
-حنين بحزن:حاضر....ودخلت
"في اوضه حنين"
-حنين لنفسهااا:اي دة هو عملتله حاجه دة😹😹 بس اي فخادة كانت جميله امبارح مش كان يقولي انه بيعمل اعلانات لقطونيل😹😹فنلته عضلاته بوكسراته نيهاهاهاها😹😹
-طق طق طق
-حنين:ادخل....وفجاه ظهر فارس
-حنين بصدمه:انت...انت واقف انت بخير
-فارس بضحك:واقف وبخير يحنونتي😹
-حنين:اي اي انت قولت اي يولا😹
-فارس بضحك:ولا!علي العموم يستي انا قولت يحنونتي
-حنين:لا لا استناااا انت ضحكت وحنونتي كمان لا لا خد بالك هدوخ منك انا كدهه😹😹
-فارس:اي يبت دة دة انتي واقعه اووي😹
-حنين بتوهان:اووي....اي قصدي لا لا احم إحم😹😹
-فارس وهو بيركع علي ركبه وبيفتح علبه شامواة حمرة:تقبلي تتجوزينيي يحنونتي
-حنين بصدمه:لا لا خد بالك انا بدوخ...امسكني امسكني😹
-فارس بغمزة:يبت بطلي بطلي الحركات دي بتحوري عشان امسكك....وكمل بخبث امسكك ومالو😹
-حنين:فارس ابعد ماما وبابا برة😹
-فارس بخبث:ومالو انهم برة ولسه هيقرب......هوب😹
-تن تن تن
-حنين فاقت من شرودهااا:اي دة راح فين الولا الله وهوووب😹
"البارت خلص نيهاهاهاها😹😹استنوة البارت الاخير عايزة اقول انه اجمد واطول بارت في الروايه كلهااا وخراب حرفيااا يعني🔥🖤 اتفاعلوا عشان لو التفاعل قل مفيش بارت اخير هااا ايوة انا شريرة اووي نيهاهاهاها😹😹🔪 اتفاعلواا🖤🔥

#احببتك صدفه ي مجنونه
#بقلم حنين احمد
(استنوني انا مش جايه😹🖤)

البارت السابع الأخير من هنا هنا  


تعليقات

التنقل السريع