القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية طفله الاسد البارت الحادي عشر.. #بقلم حنين احمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت الحادي عشر..... بقلم حنين احمد🖤🔥

-الدكتورة: المدام حامل 

-اسد بصدمه: مدام مين

-الدكتورة بخوف: مدام ملك مش حضرتك طلبت نعملهاا فحص شامل وطلع في النتيجه ان المدام حامل مبروك

-اسد وكاد ان ينهار: انتي بتقولي ايه انتي متاكده...... لو الكلام دة غلط هقتلك 

-الدكتورة بخوف: اكيد لا يباشاا انا بعت لحضرتك النتيجة علي القصر

-اسد بغضب جنوني: تمام.... وقفل وخرج برة

"في الصالون"

-طق طق طق

-اسد بغضب جنوني: خليكي يسعاد انا هفتح... وفتح الباب وهو في صدمهه

-الشخص: انا من معمل التحاليل ودة تحليل الهانم

-اسد بصدمه: تمام.... واخده وهو مصدوم.... وبدا يفتح التحليل وهنا كانت الصدمه......وطلع جري علي اوضه ملك

-ماياا بخبث: اي دة اسد ماله في اي

-سليمان: مش عارف 

"في جناح ملك" 

-اسد ضرب باب الجناح برجله ودخل بكل عصبيه: لي يملك 

-ملك بفزع: اي اي دة في اي

-اسد بغضب جنوني وادهاا التحليل: لي تعملي كدهه 

-ملك وهي بتفتح التحليل: اي عملت اي.... وفجأه سكتت انا انا حامل ازاي انا مش حامل لا

-اسد بغضب ودموع: لي يملك تعملي فياا كدهه انا محبتش حد غيرك انتي وبس انا عملتلك ايه 

-ملك بعياط هستيري: لا لا انا مش حامل صدقني انا مش حامل 

-اسد بغضب جنوني: لي يملك حامل من مين ي ملك انطقي 

-ملك بعياط: لا لا انا مش..... وفجأه اغم عليهاا 

-اسد شالهاا للسرير: ملك فوقي ملك..... سعاد ي سعاد 

-الخادمه بقلق: ايوة يباشاا

-اسد بغضب: اطلبي الدكتورة بسرعه

-الخادمه بخوف: حاضر حاضر 

-مايا وقفتهاا: استني روحي انتي هاتيلهاا مايه وانا هطلب الدكتورة 

-الخادمه: حاضر.... وخرجت

-مايا بخبث وتمثيل: اي دة ملك مالهاا ي ملوكه مالك يالهوي

-اسد بغضب: اطلعي برة يماياا

-مايا بخبث: حاضر.... وخرجت

-اسد بدموع: لي يملك لي انا عملت ايه معاكي عشان تدمريني كدهه انا انا حتي مردتش اقرب منك غير برضاكي لي تعملي فياا كدهه انتي دمرتيني انا مش مصدق نفسي 

-طق طق طق

-اسد مسح دموعه: ادخل

-مامت ملك بقلق: بنتي مالهاا ي اسد بنتي

-الخادمه: الدكتورة وصلت

-اسد بجمود: خليهاا تدخل

-الخادمه: حاضر.... اتفضلي

-الدكتورة بخوف: اتفضلو برة عشان اعرف اكشف عليهاا

-اسد بغضب: اطلعوا برة..... اتفضلي اكشفي عليهااا 

-كلهم: تمام...... وخرجوا 

-بعد شويهه...... خرج اسد من الجناح بغضب جنوني 

-ماياا بخبث:اي دة ماله اسد في اي......تعالوا نطمن علي ملك

-كلهم:يلا.....وطلعوا

"في جناح ملك"

-مايا بخبث:في اي يدكتورة طمنينا

-الدكتورة بخوف وابتسامه:احم المدام حامل مبروك

-مامت ملك بشهقه:حامل ازاي

-مايا بخبث:حامل الف مبروك اسد هيبقاا اب

-هبه:الف مبروك

-سليمان بصدمه:حامل

-الدكتورة بخوف:اه حامل الف مبروك....انا لازم امشي اتاخرت

-سليمان:وصلي الدكتورة ي سعاد

-مايا بخبث:انا هوصلهاا....وخرجوا

-وفجأه كلهم شافوا ملك الي ضامه رجليهاا باديهاا وبتبكي بهستريه

-مامت ملك:حبيبتي انتي حامل ازاي.....اه ي اسد بقاا بتستغل بنتي تحت مسمي انهاا مراتك 

-ملك بعياط:اسد م.....اسظ معملش حاجه يماما

-سليمان:اهدي يبنتي بس

-هبه:اومال حامل من مين

-سليمان بغضب:اخرسي ي هبه 

-ملك بعياط:لا لا انا مش حامل...حامل ازاي اسد فين يمامي

-مامت ملك بعياط:خرج برة البيت 

-ملك بعياط هستيري من جديد:لا انا مش حامل صدقوني...اسد راح فين هاتي التلفون 

-مامت ملك:خدي يحبيبتي واهدي 

-ملك بعياط فضلت تكلم اسد كتير ولكن لا نتيجه

-مايا دخلت بخبث:ملوكه حبيبتي مالك دنتي هتبقي ام

-ملك بصريخ:اطلعوا كلكم برة سيبوني لوحدي

-مامت ملك بعياط:اهدي بس انتي حامل

-ملك بصريخ اكبر:اطلعوا برة قولتلكم

-سليمان بحزن:يلا بينااا 

-مامت ملك:بس

-سليمان:قولت يلا دلوقتي

-كلهم:تمام....وخرجوا

-ملك بعياط:لا لا انا مش حامل....حامل ازاي بس ياربي ارحمني والنبي....رد ي اسد بقاا

"في مكان تاني" في مكان مهجور

-اسد بدموع:لي يملك.....دة انا عمري ما حبيت ولا هحب غيرك ابداا يارب لي كدهه 

-تن تن تن

-اسد بغضب:الو 

-حسام بقلق:اي ي اسد مالك

-اسد بدموع وصريخ:عملت زيهاا وخانتني 

-حسام بقلق:اهدي بس انت فين

-اسد:في ***

-حسام:تمام نص ساعه واكون عندك

-اسد قفل.....وهو يفتكر والدته لما خانت ابوة:كلكم زي بعض كلهم

-بعد نص ساعه....وصل حسام

-حسام بخوف:اسد مالك في اي مالهاا ملك

-اسد بنهيار:حامل

-حسام:ودة خبر يزعلك انك هتبقاا اب

-اسد بغضب ودموع:مش ابني 

-حسام بفزع:امممم اهدي بس دلوقتي اكيد ملك ما....وسكت

-اسد بغضب:خانتي.....وقام ركب العربيه

-حسام:يبني استنا بس.....ولكن لا فايدة

"في مكان تاني"عند امجد تحديداا

-امجد بغضب:حامل ازاي عملهااا ابن المنشاوي

-الحارس:لا يباشاا مش منه انا سمعته وهو بيقولهاا حامل من مين

-امجد بخبث:كدهه في طرف ثالث في الموضوع....عايزك تراقبهم كويس

-الحارس:حاضر يباشاا....وقفل

-امجد بخبث:حامل....ومش منه....طب كويس

"في قصر المنشاوي"في جناح ملك

-ملك بعياط:رد ي اسد والنبي....وفجأة انفتح االباب ودخل اسد

-اسد بص لملك بقرف ودخل الحمام

-بعد شويهه اسد خرج..

-ملك بعياط:اسد استني اسمعني والله انا مش عارفه حامل ازاي صدقني 

-اسد بغضب ودموع مكتومه:اناي دمرتني.....وخرج

"في الصالون"

-اسد بغضب:سعاد....اطلعي قوللهم كلهم ينزلوا دلوقتي

-الخادمه بخوف:حاضر....وطلعت

"في جناح ملك"قاعدة علي الارض بتعيط

-طق طق طق

-ملك بعياط:ادخل

-الخادمه:اسد باشاا عايزكم تحت

-ملك بعياط:انزلي وانا جايه

-الخادمه:تمام ي هانم....ونزلت

"في الصالون"بعد شويهه.....

-سليمان:اي ي اسد عايزنا لي

-اسد بجمود:عشان اقولكم اني هتجوز

-ملك بعياط وشهقه:تت...تتجوز

-اسد تجاهلها وكمل:مفيش مبروك

-هبه وسليمان:هتتجوز مين

-اسد بغضب محاول الهدوء:هتجوز م.......وفجأة

(البارت خلص يحلوين🖤🔥 التفاعل قل وبفكر اوقفهااا🙂🖤 استنوا الي جاي عشان نار🔥🖤)


#طفله الاسد

#بقلم حنين احمد

البارت 12من هنا هنا

 

تعليقات

التنقل السريع