القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية زوجي علمني الانحراف للكبار فقط 🔞🔞البارت 10بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت العاشر 💥 بقلم سلطان زماني 


لو كان فقير كنت عزرته شوية كان ممكن ياخد قرض من 


صندوق الزمالة تبع الشغل عنده زاي ما كان بيحكيلي ويقولي  


أو ياخد  قرض عادي من اي بنك بضمان مرتبه ويعمل مشروع 


وكنت هقف معه لو احتاج مساعدتي وعمري ما كنت هخزله 


وكان ممكن يبيع حقه ل أخته الي في بيت ابوه بدال ما هو 


سيبها قاعده ومبرطعه فيه لوحدها هي وعيالها اول مره 


اكره الكره ده لحد لدرجة اني كنت بخاف عليه مني مش 


العكس كان باقي من الفلوس حوالي 30 الف طبعا بعد ما 


اتمنظر وفرق الي فرقه ع صحابه وأخواته كان معانا ١٢٠ الف 


مخدتش منهم غير أني اشتريت دهب ليا بحاولي 35 الف 


والباقي هو صرفو 


قولتله ياحبيبي ألفلوس هتخلص كده وهنرجع لنقطة الصفر 


تاني قالي ما انتي الي ركبه دماغك ومش وخده بالك اني 


مصارفنا كترت اوي وخدنا ع الشهيصه 


تصدق أنا اقتنعت بكلامك وفعلا بقيت اخد بالي اني البنات 


بيكبرو وشوية فعلا وهيخدو بالهم ومش هنعرف نعمل الحوار 


ده تاني قالي مش قولتلك اخيرا اقتنعتي أنا حاسس انها هتظبت المره دي معانا 


قولتله لو عايزها تظبطت سبني اتصرف بدماغي أنا 


ومتعرفش حد حاجه ولا تشيل الفلوس مع حد 


قالي أنا حاسس اني اختي اخدت بالها وشكت لما قولتي اني 


اخدت منك ال 1500 منك وسالتني الفلوس دي بتجبوها  


منين


قولتله لا يافالح اختك شكت فيك علشان كنت الأول مرتبك 


مش بيكفيك لاخر الشهر  وبقيت تشيل معها المبالغ دي يبقا 


هي لازم تشك فهمت


قالي. اه ازاي فاتتني دي ربنا يستر بقا سيبك منها 


قولتله ما أنا كمان عندي زفت ذيك 


خالد ..عندك زفت زاي ازاي 


_ شكين فيا هما كمان امي واخويا ع الدهب الي لبساه


وهدوم البنات وهدومي لمل سالوني قولت الدهب صيني انت 


كمان ابقي تعالي معايا مره وابقي ارمي الكلام قدامهم علشان 


يصدقو وقول كمان أن في وحده زملتك في الشغل بتبيع 


هدوم قسط وانت بتجيب منها 


 قالي حلاوتك يا ابو الأفكار 

قولتله ..وادعي  ل اختك الفقر ومتعرضهاش اوي كده خلينا 


نحوش علشان تفتحلك بقا مشروع وتريحني ولا انت نسيت 


كلامك ووعودك ليا 


لقيته انشكح وقالي أنا عمري ما ارجع في كلامي وانا بجد 


نفسي اريحك بقا وآشيل عنك شوية 


اخدت الفلوس بقيت بشيلها في الدولاب وآشيل واشتغل 


وآشيل واحس بيه قلقان وكل شوية يعدهم ومن كتر خوفه 


عليهم بقيت احس انه نفسه ينام في الدولاب


 من كتر ما أنا مستحقراه ومش شيفاه أنه راجل بقيت اخليه 


يغسل السجاد ويطلع ينشره ويرمي الزبالة ويمسح الشقة 


ويغسل المواعين وانا اقعد اتفرج عليه اخدش اخد شاور 


واتعمد انسي الفوطه وهدومي وانده عليه يجبلي الفوطة 


واقوله يطلعلي هدومي وانزله في عز البرد يجبلي عصير 


وسجاير واخليه يعملي الحاجات الي انا بحبه في الجنس 


ومريحوش في الاخر كل يوم انام فيه كنت بحس اني 


هصحه الصبح هلاقيه خد الفلوس وهرب لحد ما جمعنا 


حوالي 170 الف جنيه غير الدهب بتاعي بقيت انزل ادور 


علي شقة ايجار من غير ما يحس ولا يعرف وكلمت محامي وو يتبع 💥 فين التفاعل والشير يابشر

البارت 11من هنا  


 

تعليقات

التنقل السريع