القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية زوجي علمني الانحراف للكبار فقط 🔞🔞بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت قبل الأخير 💥 بقلم سلطان زماني 


المحامي قالي الخلع بياخد من 4 ل 6 شهور وحضانة البنات 


من حقك حتي ولو اتجوزتي ينتقله لحضانه جدتهم 


محكتلوش غير ده بس ولقيته بيحور علي الأتعاب وبيقولي 


انتي بس خدي بالك مني وسهلة فهمت أنه بيحور وأنه راجل 


وسخ ورحت عملت توكيل لمحامي غيره وكلمت كذا واحد 


علي شقة في الفترة دي كان خالد ادمن شرب الخمور وبقيت 


اعرف اهلي انه بقا مدمن وأنه بببع عفش البيت علشان 


الهباب ده وفعلا خالد شكله اتغير وديما متوه ومش 


مستوعب صبح ليل كان يشرب وانا كنت بديله فلوس واقوله 


هات كتير وأوقات كنت اشرب معه بس خفيف خفيف ..كنت 


بخاف احكيله  أو اقوله علي الي ناويه عليه وانا سكرانه 


عرفته علي حقيقته اكتر الخمره كانت بتخليه يغيب عن 


الوعي ويفضفض  ويخرج كل الي في بطنه 


وفي مره كان سكران وقعد يحكيلي أني في برامج بتسجل 


البث ده وأنه خايف حد يكون سجلي ويأذيني 


 بصيت في عنيه وهو بيتكلم شكيت فيه أنه مسجلي أو في 


حاجه علي موبيله 


بعدها بكام يوم اتلككت بسبب أنه زعق للبنات وزقيته 


وشتمته قولتله ياع*ص  ..اتجنن وصوته جاب اخر الشارع 


والجيران اتلمت وبيساله اي الي حصل ساكت ومش قادر 


ينطق وعمال يشتمني ويغلط قدامهم وكله قعد يقولي 


معلشي عيشي علشان عيالك وقعدت وسكت 


بعدها ب اسبوع بلظبط راح يسحب الفلوس وجيه قولتله 


مش ناوي بقا تسترجل وتبقا دكر وتصرف علينا زاي الرجالة 


شدني من شعري وضربني والعماره كلها عرفت وشافت 


خليت المحامي يشتغل وكنت كاتبه عقد الشقة ومعايا  


رحت عملت حساب في البنك وحطيت فيه فلوسي ورجعت 


جبت فطار معايا  لقيته نايم وفي سابع نومه اخدت الموبيل 


بتاعة وفتحته لقيته الوسخ عامل فولدر كامل ليا  عملت 


الموبيل إعادة ضبط رجع الموبيل لكنه جديد وقفلته ورحعته مكانه


 وصحيته فطرنا وقعدنا نحكي قولتله أنا خلاص بطلتها الشغلانه دي 


قالي اي المشروع الي اعمله ممكن 


يكسبنا الفلوس دي احنا لسه مكملناش 200 الف قولتله أنا 


مالي يكملوا ولا ميكملوش أنا خلاص بجد مش هشتغل تاني 


قالي طب أنا هنزل اشوف اختي تعبانه مش عايزه حاجه من 


تحت يا حبيبي قولتله عايزة سلمتك وابتسمتله فعلا دخل 


لبس واتشيك وفتح الدولاب يقلب مش لاقي الفلوس لقيته 


بيجري عليا ومخصوض ومرعوب قالي انتي نقلتي الفلوس يا 


حبيبتي قولتله اه نقلتها اي الي خلاك تفتح الدولاب


 قالي أنا كنت بطمن عليهم قولتله اطمن ياحبيبي 


قالي نقلتيها فين مكان امان 


قولتله امان جدا قالي فين 


قولتله في حسابي في  البنك ياروحي 


يتبع 💥 التفاعل وحش جدا

البارت الاخير من هنا

تعليقات

التنقل السريع