القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية زوجي علمني الانحراف للكبار فقط 🔞🔞الجزء الاول من البارت الاخير💥 بقلم ✍️ سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله يسعدني تواجدكم معنا في المدونه



الجزء الاول من البارت الاخير💥 بقلم ✍️ سلطان زماني 


خالد..في حسابك في البنك ازاي يا سومه


_زاي الناس فلوسي وانا حره فيها 


خالد ..طب بكره هنسحبهم يا حبيبتي واجيب الميكروباص بقا وترتاحي وانا أشيل عنك زاي ما اتفقنا 


_ انت ياحبيبي اشتغل انت واجتهد وهات أن شاء الله تجيب اتوبيس سياحي مش ميكروباص 


خالد..يعني اي الكلام ده يا سومه


_خد بالك أنا لحد دلوقتي مأذتكش لو شفت منك غباء وقلة ادب نقطه 

هتشوف مني بحر غباء وقلة ادب ووساخه وكل الي تتخيله والي متتخيلهوش


خالد..ب انكسار وزل ..انتي بتعملي كده ليه فيا 


_ انا لسه معملتش حاجه ولحد دلوقتي أنا عمله حساب انك ابو البنات للاسف


خالد..للاسف 


_ اه للاسف .مكنتش احب أنهم يبقا ليهم اب عره وديوث ذيك 


خالد ..احترمي نفسك يابنت المره الوسخه أنا سكتلك من 


الصبح بس اظاهر انتي اخدتي ع الاهانه


_ الوسخه تبقي امك الي خلفت ع*ص ذيك بص انا عايزاك تجيب اخر اخرك 


فتح موبيله وكلم أخته قالها الحقيني بنت الوسخه نصبت 


عليا واخدت كل فلوسي قالتله فلوس اي وجبتها منين قالها 


تبع الشغل عندي مش وقته بقولك تعالي بسرعة بسرعة


أنا هوريكي يابنت المره العذاب الوان هخيلك تتمني الموت من الي هعمله فيكي 


قولتله ك*مك .اعلي ما في خيلك انت واختك اركبوه


 البنات قعدو يعيطو ويصوتو وجريو عليا خدتهم في حضني 


وقولتلهم متخفوش اتصل بواحد صحبه قاله تعالي وقاله أنه 


ملوش دعوه بمشاكله مع مراته قولتله أنا عايزاك تلك البلد 


كلها علشان فضحتك تبقا بجلاجل ويعرفو انك م*رص برخصه


انهار وفضل يتنطط في الصالة ويكسر في الحاجات وقفل 


الباب بالمفتاح قولتله وحياة امك لكل ده هدفعك تمنه 


أنا كنت ممكن أطلق من بدري بس انا حبيت ازلك واهينك 


وعلشان عارفه انك كلب فلوس عملت كده 


قالي بتعملي كده مع ولي نعمتك صاحب الفضل عليكي


 أنا الي عرفتك السكة ياوسخه من غيري مكنتيش هتعرفي 


تكسبي جنيه واحد وحياة امك ل أنا الي هفضحك


انتي فاكره اني مش عامل حساب لليوم ده لا ياهانم أنا عامل 


حساب لكل حاجه ومتوقع انك تغدري 


هو في حد يأمن لشر**طة ذيك 


قولتله انت الي خلتها شر**طة  ماهي كانت عايشة 


بشرفهاومحترماك وصيناك وياما اتحيلت عليك ترجع شغلك 


وترحمنا من جو النجاسة والوساخه ده بس انت الي الدياثة 


والنطاعة بتجري في دمك


قالي الفلوس بتاعتي قدام الفيديوهات الي مسجلهالك يا 


لبوة ومن بعدها تخدي بعضك انتي وعيالك وتغوري في 


ستين داهية وتمضيلي وصل إمانة ع بياض يا اما كده ي أما 


الفيديوهات دي هوريها للبلد كلها وأولهم اهلك 


قولتله وتفضحني تفضح ام بناتك طب لو مش علشاني أنا 


علشان خاطر بناتك 


قالي بنات مين يا كلبه أنا لا طايقك ولا طيقهم وحياة كل مره 


زلتيني فيها وهنتيني فيها وجيت علي نفسي علشان الحوار 


ده يكمل ل اخد حقي منك تالت ومتلت


قولتله أنا شبعت من الكلام عايزه اشوف افعال وقصده 


استفزه ..قام مسكني من شعري زقيته علي الارض وقع ومش 


عارفه اضربه بسبب البنات مسكين فيا راح جاب خشبه من 


جوه قومت جربه فتحه الشباك وفضلت تصوت ب اعلي 


صوت واقول الحقوني نزل فيا ضرب بالخشبه لحد ما 


مسكتها منه ورمتها والناس فضلو يخبطو ويرزعو علي الباب 


وكسرو الباب ودخلو


يتبع 💥 الجزء التاني والاخير هينزل بعد ما الكل يقول رأيه في القصة ويتفاعل ..منتظر ارائكم في الكومنتاات 😘


البارت الاخير من هنا 

تعليقات

التنقل السريع