القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية سقطت في بئر الرزيلة للكبار فقط 🔞🔞تكملة البارت الرابع عشر والبارت 15بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


تكملة البارت الرابع عشر والبارت 15💥 بقلم سلطان زماني 


كمال قال لطلال شوف مراتك بقا


 قام متعصب طلال وخد انجي ع جنب بعيد عننا شوية 


رجعت وبوزها شبرين ومش طايقه نفسها وابتسمت لكمال 


ابتسامة صفره وكمال نزل فيها بوس وبقا يقلعها هدومها 


الخارجية بس ويعلب في جسمها وانا طلال عمال كل ده 


يبوس فيا وبيحاول يهيجني وانا عيني وعقلي كله مع كمال 


وانجي قام صبلي كأس تاني وطلال قال لكمال هي بتشرب 


حشيش قاله اسالها انت عيش ياعم وسبني اعيش وعمال 


ياكل في مراته وبيعمل معها زاي ما كان بيعمل معايا بيوسها 


في كل مكان وانجي هاجت خالص ومش بتمثل طلبت من 


طلال يجلها وجالها فعلا وفضلت تبوسه ومسكت أيده من 


كتر ماهي هايجه  وهو يقولها اتبسطي حبيبتي رجع لف 


وقالي خدي ولعي اخدت ولعت وشربت دماغي لفت اكتر 


وطلبت معايا ضحك شربت كأسين وراء بعض ونمت علي 


الكنبه لقيته راح شالني ودخلني الاوضه قولتله كده احلي 


قالي تحبي اعملك حاجه معينه قولتله اعمل زاي كمال ما 


عمل في مراتك ومقدرتش امسك نفسي  من الضحك وهو 


كمان بيسخسخ من الضحك لقيت كمال وانجي جاين وفي 


أيده كاسين اداني 


واحد شربته ومارس معايا الجنس الغريب بقا اني انجي 


عماله تلعب في صدري وجوزها نايم معايا وتمسك ايدي 


وتقرب تبوسني وقالت لطلال تعالي انت شوية بقا كانت هي 


نايمه فوق كمال فجأة لقيت الاتنين معها في نفس الوقت 


قمت اشوف ازاي ده لقتها نايمه معاهم هما الاتنين وكل واحد 


في مكان قولت يانهار اسود أنا استغربي فهمه طلال اني 


عجبني الوضع ده وعايزة اجرب قالي نخلص ونخش عليكي 


شورتله بصباعي لا لا قولتله وشورتله عندي ..هنا بس


 لقيت سبها وجيه نط فوق مني وبدأ يمارس بعنف جامد 


جامد  كمال وشي في وشه لقيت وشي النحيه التانية 


وفضلت سيبه نفسي ليه عايزاه يخلص بقا علشان اقوم اروح 


خلصو وانجي دخلت مع كمال يخدو شاور وطلال اخد شاور 


في الحمام الي في الاوضه ولبسو ونزلوا وانا علي السرير كل 


ده عريانه حيه جسمي تقيل اوي ودماغي معرفش من الشرب 


الكتير ولا علشان الي حصل ده والي طالع عليا اضحك كل ما 


افتكر انجي وهي بتلعب في صدري وبقول بصوت مسموع 


الولية هاجت عليا دخل كمال عليا وشفني بضحك وقالي مش 


قولتلك هتتبسطي وهوصلك ل اعلي درجات المتعه واللذة 


ضحكت اكتر وقولتله أنا وصلت خلاص قالي شفتي كان 


هيتحنن عليكي ازاي قولتله هو ومراته ..دي كانت نايمه 


معاكم انتو الاتنين دي قادرة واضحك 


قالي في الحظة دي كل الي نفسه في حاجه بيعملها في ناس 


مبتقدرش تعمل ده الا في خيالها وبس وفي ناس بتحققه 


وتنفذه وتعيشه أنا عايزك تتدخلي تحدي دش علشان تفوقي 


علشان تبقي مصحصه وفايقه لما فهمي يوصلك ياحبيبتي 


قولتله قومني طيب قرب وقالي طلبات برنسيستي مجابه 


وخدني دخلني الحمام فضلت تحت المياة وبرضو مش عارفه 


افوق عمال اطوح شمال ويمين خايفة اقع ولا اتزحلق اتعور 


لبست هدومي ومعرفش اي الي شجعني أقوله اني فلوسي 


خلصت لقيته جابلي 2000جنيه وقالي خليهم معاكي لحد 


اخر الشهر كان فاضل 5 ايام واخد ال7000 بتوع السعر الجاي 


وصلني ونزلت من العربية ودخلت مدخل العمارة وانا بحاول 


اتماسك ع قد ما اقدر وركبت الاسانسير وباب الاسانسير 


بيقفل أنا شايفه الاسطي فهمي بيجري عليا فضلت اضحك 


واقول ماله ده اتجنن ولا ايه يمكن عايز يعمل زاي طلال 


ومسخسخه علي نفسي من الضحك وصلت الشقة وفتحت 


قلعت الفستان ولسه هلبس بيجامة النوم لقيت الباب بيخبط 


فتحت الباب بالبراه والاندر لقيت الاسطي فهمي في وشي 


قالي شنطت حضرتك وبص عليا بسرعة ونزل جري ع السلم 


قفلت الباب ودخلت اترميت ع السرير وانا كده


يتبع ...


البارت الخامس عشر 💥 


صحيت الصبح دااااايخه ودماغي تقيلة واخدت بالي اني 


نايمه بالاندر والبراه بس فاكره اني كان في طلال وناس 


امبارح بس مش مجمعه لسه قمت من السرير لقيت الفستان 


الي كنت لابسه امبارح مرمي وشنطتي مرميه والجزمة كل 


فرده في حته 


وقفت في نص الصالة افتكرت الاسطي فهمي احييييه ده 


شفني كده اكيد هيقول لكمال


 انتي هبله يابت ما يقوله ده كان جايب راجل يعمل معاكي 


كده قدامه بلا خيبه 


وفهمي ده اكيد عارف أنه ببوصلني ليه علشان ايه .


أنا عارفه الرجالة مالها اي يابت الي حصل امبارح ده ..ده لو 


مكنتش شفت ده بعيني والله لو كان مين حكالي مكنتش 


أصدق معقول في كده لا ومبسوطين بالي بيعملوه وشيفين 


انه عادي وطلال يزعق ويشخط في مراته علشان تنام مع 


كمال 


لا وكمان الاتنين نايمين معها في نفس الوقت وعادي ..حاولي 


يابنت الناس تطلعي بقرشين قبل ما رجلك تغرز في السكة دي 


دخلت اخدت شاور وكمال اتصل بيا رديت فضل يكلمني ع 


سهرة امبارح وبيفكرني تاني بكل حاجه حصلت وانا قرفانه 


وبمثل علشان ميزعلش 


مرت الايام وانا معرفش ليه مش عارفه احوش واخدت علي 


المصاريف والراحة والعيشة دي يدوب ال7000 بقا يكفوني 


بالعافيه بقيت بستنا كل اول شهر المرتب زاي الموظفين 


طبعا مفيش اهتمام منه غير اليوم الي قبل كل سهرة هنتقابل 


فيها ونمارس الجنس قبلنا طلال وانجي مرتين تاني وبعدين 


سفرو تركيا وهو كلمني من هناك وبقا يتواصل معايا بس ب 


احترام 


وحوالي 4 مرات بناس تاني بس كلهم صحابه زاي طلال كده 


لفت انتباهي من كل دول حاتم ده راجل مدير بنك كبير هادئ 


جدا ووسيم بس ده حكيته حكاية لما كنت معه كان مركز مع 


مراته وعايز يتفرج عليها اكتر ما يمارس الجنس


 لا وكان كمان بيسبني ويرحلها وكانت بتشده من شعره تشده 


من ودنه وتقوله بوس ياكلبي وفعلا يبوس مش يبوس عندها هي


 لا عند كمال وتخلي كمال يضربه ع مؤخرته 


في الفترة دي كان تقريبا كده انجي بقت  صحبتي بنتكلم 


 بس مش كتير لاني كمال كان قالي لو حد كلمك متزوديش 


في الكلام تطمنو ع بعض وبس واي حاجه لازم تحصل 


تقوليها ولو عرفت انك بتعملي حاجه من ورايا مش 


هيحصلك طيب


المهم جبتلي معاها هداية وهدوم من تركيا 


وقالتلي أنها اتخنقت مع طلال مرتين بسببي وقالتله اني 


كمال مش عجبها وبتسترخمه


بقولها هو لازم يعني نعمل كده 


قالتلي أنا مش عارفه انتي 


قبلتي ازاي تتجوزيه تغور الفلوس الي تيجي من وراه 


والله لولا طلال مكنت خليته يلمس شعره مني 


_انتي كدابة اوي في ال٣ مرات انتي كنتي مبسوطة 


انجي . هو أنا يعني جماد وبعدين أنا في نسكافيه كده بشربه بجيبه مخصوص من فرنسا  


هبقا اجبلك منه بيهيجك جامد بيخليكي من كتر ما انت 


عايزة الحاجه دي مش فارق معاكي انتي بتخديها من مين 


_ ايوا أنا عايز البتاع ده 


انجي ..البتاع ده اصلا اتعامل علشانك أنا عارفه بيجيلك نفس ازاي تسبيه يلمسك


_بس بقا متكرهنيش في نفسي اكتر ما انا كرهها اسكتي 


انجي ..طب ياختي هسكت ما تيجي نلف شوية بالعربية 


انتي مابتزهقيش من قعدة البيت 


رحت معها لقتها عارفه كافيهات ومحلات اكل كتير وزبونه 


هناك ومعروفه وخدتني ورحنا النادي وورتني شركة طلال 


جوزها وووصلتني ومشيت 


روحت شقتي  وكل يوم بكتشف اني حماره ومكنتش عايشة عن 


اليوم الي قبله عالم غريب عجيب الناس دي متعلمه تعليم 


عالي جدا ولما عشرتهم وعرفتهم محترمين ومرات حاتم دي 


بتصلي الوقت بوقته وبتحضر دروس دينية بس معنديش 


الجراءة اني اسالها انتي بتعملي كده ليه واخاف تقول لكمال 


.......

طلال كلمني كذا مره وقالي أنه عايز يقابلني بس هي ظروف 


ومرضييش يقولي أني الي معطل المقابلة انجي واني كمال 


مش عجبها  .وقالي اني وحشته اوي قالي لو عوزتي اي 


حاجه كلميني فورا ..أنا الي اخترتلك الهدوم اي رايك في 


ذوقي قولتله تحفه بجد ذوقك يجنن قعدنا نتكلم كتييير 


وشافني فيديو وشفته وهو بيلف حشيش قولتله علمني 


وعلمني واحنا ع الفيديو وجبلي مره حشيش وقبلته تحت 


العمارة وطلعت لقيت أنه حلو بينسي بيتوه بيخليني فريش 


ومصبرني علي المهزلة الي انا فيها اتعودت عليه وحصل 


مشاكل بين انجي وطلال وانفصو عن بعض الغريب اني كنت 


بكلمهم الاتنين في نفس الوقت وكانو بيحكو عن بعض ب 


احترام جدا وبيتقابلو يسلمو ع بعض ولا تحس انهم 


منفصلين خالص وهي سافرت برا  وهو انشغل وطلب نتقابل 


بس انا خوفت من كمال يعرف ورفضت وزعل ومكالماته ليا 


قلت خالص وقبلت كمال وهو بيدني الشهرية بتاعتي ولقيته 


متغير معايا ومقموص وسألته مالك اتعصب ومقاليش حاجه 


لحد ما في مره قالي اجهزي في سهرة بليل وفعلا جهزت 


ورحت في الميعاد لقيت واحد ومراته قاعدين سلمت عليهم 


عادي وفضلو يشربو وهي رقصت وكمال خلاني ارقص 


وقضينا السهرة للآخر وهما مشيو وكمال كان سكران طينه 


قولت اساله كان مضايق من اي أو أنا زعلته في ايه 


لقيته بدون وعي ومن غير ما يفكر 


كمال ..هو أنا مش نبهت عليكي اكتر من مره لو حصل حاجه تكلميني ياشهد 


_ جسمي كله ساب ودمي نشف قولتله هو حصل اي


كمال ..هداية بتجيلك وكلام بينك وبين طلال وبيجيلك شقتك وكل ده وانتي فركراني اهبل صح 


_ لا ياحبيبي مش صح أنا برد عليهم بس مش اكتر وبنطمن زاي ما قولتلي 


كمال..امال هو عرف شقتك منين والحشيش الي جبهولك 


والهدوم انتي عارفه أنا كنت عارف كل ده بس كنت منتظر 


تقوليلي من نفسك بس اثبتيلي انك خاينه ومش بتحبيني


_ والله ده كداب جبلي حشيش ونزلت قبلته تحت ..هو قالك أنه قابلني في شقتي .وجهني بيه 


كمال ..خلاص ياشهد أحنا كان في بنا اتفاق وانتي خلافتي 


الاتفاق عن اذنك بقا علشان عايزة انام وعندي شغل الصبح 


وفضل واقف فهمت أنه عايزني امشي واني مش هبات معه 


لبست هدومي وانا مكسوفه اوي وحسه بالإهانة قالي 


سمحيني بقا أنا احتمال انزل سويسرا اقعد اسبوع وممكن 


اكتر. اتحرجت أكلمه علي الفلوس وتقوله اني مفلسه قولتله 


توصل بالسلامة واخدت بعضي ومشيت وانا حسه بكسره نفس وزعلانه اوي من كمال وزعلانه علي نفسي ومن نفسي 

يتبع 💥 التفاعل وحش جدا


البارت 16من هنا هنا 
 

تعليقات

التنقل السريع