#أحببت_منحرف
#البارت_16_17_18_19_20
مدونة#موسوعة_القصص_والروايات
حنين : سوري نسيت البسه ولسه هتروح عشان تلبس
الشوز اتكعبلت ف الدريس بتاعها وكادت أن تقع حملها
مراد من خصرها واقتربت من أحضانه غاص بعينيها
الزيتونية وتاهت هي بعينيه الرمادية ونسوا أنفسهم
فشد علي خصرها بيديه وقربها منه أكثر واقترب من
شفتيها التي تشبه الكرز وطبع عليها قبلتها الأولي قبلة
عاشق لا يستطيع السيطرة علي عواطفه الدفينة ثم
وضع يديه حول عنقها حتي يسيطر علي شفتيها وطالت
القبلة حتي أحس بحاجتهما للهواء فترك شفتيها وكاد أن
يتركها حتي أحس بعدم اتزانها كادت أن تقع مغشيًا
عليها فحملها واجلسها علي الكرسي بجانب المكتب
مراد : حنين فوقي مالك وخبط بخفة علي خديها حنين
مالك يخرب بيتك هتوديني ف داهية فوقي وظل
يبحث عن شئ لافاقتها فوجد شنطتها قال : أكيد فيها
برفيوم فتحها ووجد فعلا زجاجة برفيوم وضع القليل
منها علي أنفها لافاقتها
حنين : آاااه.. أنا فين !!
مراد : الله يخرب بيتك سيبتي مفاصلي
حنين أدركت ما حدث وفجأة ضربته ب القلم وقالت :
يا قليل الأدب أنا لا يمكن أقعد ف الشركة دي ثانية
واحدة وأخدت شنطتها وخرجت برا المكتب
مراد مذهول من رد فعلها وحط ايده علي خده مكان
القلم وافتكر القبلة ذاق شفتيه بلسانه وقال بس ناااار
يابنت الايه لسه طعم شفايفك علي شفايفي وتكة
يا بنت الايه ..
غرام خرجت وراحت آخر الدور وطلبت الأسانسير
ودخلت ولسه هتضغط ع الدور الأرضي وجدت نفسها
حافية القدمين قالت لنفسها : يادي الفضايح ورجعت
تاني المكتب عشان تجيب الشوز بتاعها دخلت المكتب
وجدت مراد لسه سرحان خبطت ع الباب وحطت وشها
ف الأرض
مراد نظر لها ووجدها حافية القدمين ضحك ضحكة
رجولية عالية ثم قال : تعالي خديها
دخلت حنين المكتب وأحضرت الشوز وارتدته وكادت أن
تخرج شدها مراد من ايدها حنين لسه هتلف وتضربه ب
القلم مراد مسك ايدها ولفها ورا ظهرها وقربها اليه
وقال : أنت هراتيني ضرب مش كفاية كدا بقي ولا ايه ؟
حنين : ابعد عني لو سمحت
مراد وهو ما زال قريب منها : ملوش لزوم انك تمشي
عشان أنت محتاجة للوظيفة أنا هخرج ومش هاجي
هنا تاني وهبعتلك السكرتيرة تفضل معاكي ولو محتاجة
حاجة خليها تبلغني
كادت حنين أن تنطق وضع يديه علي شفتيها يسكتها
وقال بس أنا ليا سؤال ومحتاج تردي عليه
حنين وضعت وجهها ف الأرض وقالت : اتفضل !!
مراد : دي أول بوسة ف حياتك ؟
حنين لسه هتضربه كان هو لسه ماسك ايدها ورا ظهرها
قالت أنت قليل الأدب ابعد عني
مراد : مش هبعد غير لما تردي
حنين : قولت ابعد عني بدل م أصوت وألم عليك كل
الموظفين
مراد : وأنت فاكره انك كدا بتهدديني وهخاف وكدا
حنين : آه بهددك تحب تشوف !!
مراد : أصل أنت لو صوتي هبوسك بوسة أطول من اللي
فاتت وهيجوا يلاقونا متلبسين ايه رأيك
حنين : رأيي أنك قليل الأدب
مراد : طيب يالا صوتي أصل بصراحة عايز أكل شفايفك
دول تاني حلاوتهم لسه ف بوئي
حنين : ابعد عني يا قليل الأدب
مراد : جاوبي عشان أبعد عنك
حنين بكسوف حطت وشها ف الأرض وقالت : آه
ياسيدي ارتحت !!
مراد ابتسم وقال : كنت متأكد وسابها وبعد عنها وساب
المكتب وخرج راح مكتبه وكلم السكرتيرة وقال : روحي
عند الأنسة حنين وخليكي معاها وعرفيها كل حاجة وأي
حاجة هيا محتجاها قوليلي فورا فاهمة!!
السكرتيرة : حاضر يافندم
حنين بعد م مراد خرج حطت ايدها علي شفايفها
واترمت ع الكرسي وقالت مووووز يخرب بيت حلاوة
أمك
نروح بقي نشوف آدم وغرام ◇☆◇☆◇☆
آدم شال غرام وخارج م الحمام وغرام حضناه من رقبته
غرام : أنت هتفضل شايلني كدا كتير يا دومي
آدم : إذا كان عليا مش عايز انزلك ابدا بس أعمل ايه
لازم أروح الشركة قبل م الزفت يتصل تاني
غرام ضحكت وقالت : لازم تروح تشوف شغلك يا دومي
آدم : أهي دومي دي مش هتخليني أسيبك ابدا
غرام ضحكت وقالت : طيب نزلني بقي
آدم : هنزلك عند الخزانة أنت تختاريلي لبس وتلبسيني
وأنا اختارلك لبس والبسك
غرام ضمت آدم جامد وقالت بدلع : خلاص اتفقنا يا
دومي
آدم : لاااااا أنا مش نازل وتعالي ننام وباسها ف شفايفها
غرام : خلاص خلاص هسكت خالص
آدم راح عند الخزانة ونزل غرام واختارت له ملابس
ولبسته وهو كمان اختار لها ملابس ولبسته وحضنها
وباسها وقال أنا هخلص شغل بسرعة وارجع علي طول
عشان محضرلك مفاجأة هتعجبك جدا
غرام بفرحة وحضنته من رقبته وقالت : بجد يا دومي !!
طيب ايه هيا !!
آدم ابتسم وقال : ولو قولتلك هتكون مفاجأة ازاي !!
غرام : خلاص يا حبيبي هستناك علي نار وباسته من
شفايفه ونزلوا سوا وغرام وصلته للعربية وساق العربية
وذهب للشركة وهي رجعت للفيلا وجدت والد آدم
غرام : صباح الخير يا عمي
محمد : صباح الخير يابنتي
غرام : حضرتك فطرت ولا لسه ؟
محمد : فطرت من بدري يابنتي
غرام : طيب ممكن اتكلم مع حضرتك شوية يا عمي
محمد : اتفضلي يابنتي
غرام : طيب ممكن نقعد ف الجنينة ونتكلم براحتنا؟
محمد : تعالي يابنتي .... وراحوا وقعدوا
غرام : حضرتك لما كنت بتحكيلي علي والدة آدم يا عمي
مكناش خلصنا كل كلامنا وكان في جزء مهم وكنت
عايزة أفهمة عشان أفهم هو ليه بيكرهها أوي كدا
محمد : شوفي يابنتي أنا لما قولتلها لو خرجتي من برا
الفيلا هتكوني طالق هيا مهمهاش كلامي وخرجت قعدت
اسبوع لا حس ولا خبر وأنا بصراحة يابنتي مردتش
اتسرع واطلقها قولت يمكن ربنا يهديها بعد م عدي
اسبوع لقيتها جاية وبتطلب مني الطلاق وكان آدم
موجود ف أوضة المكتب
Flash back...
محمد : وليكي عين ترجعي هنا تاني امشي اطلعي برا
علا : وهو أنت فاكرني رجعالك تاني دا أنت بتحلم
محمد : ولو جاية عشان آدم انسي انك تشوفيه تاني
وانسي ان ليكي ابن
علا : ابن مين وزفت مين خليهولك أنا ايه اللي يخليني
اربط نفسي بيه أنا عايزة أعيش حياتي
محمد : أنت صحيح قلبك جاحد وخسارة انك تكوني أم
علا : أنا مش عايزة كلام كتير واحترم نفسك أنا جاية
عيزاك تطلقني وياريت ف أقرب وقت عشان لسه في
شهور عدة هتروح من عمري
وأنا عايزة أتجوز بسرعة ............
يتبع ...............
أتمني البارت يكون عجبكم يا حلوين 💖
وقولولي رأيكم ف الكومنتات 💝
كل عام وأنتم الي الله أقرب وعلى طاعته أدوم تقبل الله منا ومنكم صالح الأعمال عيد سعيد 💖
#أحببت_منحرف
#البارت_السابع_عشر
علا : أنا مش عايزة كلام كتير واحترم نفسك أنا جاية
عيزاك تطلقني وياريت ف أقرب وقت عشان لسه في
شهور عدة هتروح من عمري
وأنا عايزة أتجوز بسرعة
محمد : أنت فاجرة هيا حصلت لكدا كمان
خرج آدم من غرفة المكتب وبكل غضب قال : طلقها يا
بابا دي متستاهلش تكون أم ولا تستاهل انها تكون مراتك
علا : مع انه ولد قليل الأدب ومش متربي لكن اسمع كلام
ابنك وطلقني بدل م افضحك واجرجرك ف المحاكم
آدم : أنا لو قليل الأدب ومش متربي ف دا عشان مكنش
عندي أم تربيني لأنها أصلا مش متربية
علا ضربت آدم ب القلم وقالت بغضب : امشي اطلع علي
أوضتك يا قليل الأدب
وأنت خلصني وطلق عشان مش فضيالكم عشان بحضر
للسفر وههاجر واسيب لكم البلد خالص
محمد ضربها ب القلم وقال : أنت طالق طالق طالق ب
التلاتة ومع كل كلمة يضربها ب القلم حتي وقعت ع
الأرض ثم قال : مش عايز أشوف وشك تاني لحد م
أموت أنت فاهمة
علا قامت زقت محمد وقالت أنا هدفعك حق اللي أنت
عملته دا وهتدفعه غالي أوي كمان وسابته وخرجت م
الفيلا خالص
Flash......
محمد : وبعدها يا غرام يابنتي آدم جاله انهيار عصبي
وحاول ينتحر أكتر من مرة وكان كل م يدخله دكتورة أو
ممرضة يجيله حاله انهيار ومش طايق يشوف صنف
الستات دا خالص وفضل كدا فترة لحد م الكره اللي
جواه خلاه بقي عنيف وقاسي وواحدة واحدة بقي
بيحب ينتقم من أي واحدة يعرفها لكن كنتي أنت الحاجة
الحلوة اللي ف حياته اللي معرفش ينساها ولا يكرهها
غرام كل دا بتسمعه والدموع متكونة ف عيونها ولما
خلص كلام انهارت ف العياط وقالت ياحبيبي يا آدم كل
دا حصلك وأنت لوحدك
محمد : خلاص يابنتي متعيطيش كل دا عدي من زمان
وأنت دلوقت جنبه وأنا شايف انه بيتغير عشان بيحبك
بس أنا ليا رجاء عندك يابنتي
غرام : اتفضل يا عمي أنا عمري م أقدر اتأخر عنك ابداا
محمد : هو مش ليا يابنتي دا عشان آدم
غرام : اتفضل يا عمي أنا أفدي آدم ب عمري وعمري كله
مش كفاية عليه
محمد : عايزك يابنتي تتحمليه مهما عمل آدم جواه طيب
أوي وبيحبك وميقدرش يستغني عنك
غرام : وهو حد يقدر م يتحملش نفسه يا عمي آدم دا
روحي آدم دا الهواء اللي بتنفسه ومهما حصل مقدرش
ابعد عنه ولو لثانية اطمن يا عمي
محمد : أنا مطمن يابنتي لأنك أصيلة وبنت حلال ربنا
يخليكم لبعض ويبعد عنكم الشر
غرام : يارب يا عمي..... أنا هقوم أشوف الداده هتعمل
ايه ع الغدا النهاردا عن اذنك ياعمي
محمد : اتفضلي يابنتي
عند آدم ◇☆◇☆◇☆◇☆◇☆◇☆
ركن عربيته ودخل الشركة تحت أنظار الموظفين الذين
يهابونه والموظفات المتأملين فيه معجبين به ويتمنون
حتي الكلام معه ولو لخمس دقائق دخل الأسانسير
وطلع علي الدور الذي به مكتبه وخرج م الأسانسير
وذهب لمكتبه فتح باب مكتب حنين أولا فهو بجانب
مكتبه ودخل علي طول من غير ولا كلمة
حنين : في ايه يا أخينا مش تخبط قبل م تدخل
آدم بصلها من فوق لتحت من غير م يرد ولسه هيدخل
مكتبه حنين وقفت قدامه وقالت : أنت أطرش ياحاج
أنت رايح فين ؟
آدم قلع نظارة الشمس وبصلها بغضب : أطرش !!
أنت عبيطة ابت أنت !!
وبص علي سكرتيرة مراد وقال : مين دي يا ريهام وأنت
وهيا قاعدين هنا ليه ؟
ريهام : دي سكرتيرة حضرتك يا آدم باشا ومراد بيه قالي
أفضل معاها واعلمها الشغل
آدم بغضب وصوت عالي : نعمممم!!! دي السكرتيرة
بتاعتي أنا وكمان أنت اللي بتعلميها الشغل هو احنا في
حضانة هنا وخبط ب ايده ع المكتب بكل قوته
حنين : يالهوي يالهوي يالهوي هو دا آدم باشا اللي أنا
هشتغل معاه دا هياكلني لا يا ريهام أنا ماشية وكفانا
الله شر القتال
آدم : أنت بتقولي ايه يازفته أنت ؟
حنين : لاااااااا ورفعت السبابة ف وشة وقالت
مسمحلكش علي فكرة هو أنت هتشتريني أنا ماشية
وسيبهالك وأخدت شنطتها وفتحت باب المكتب
وخرجت بعصبيه وعمالة تبرطم بالكلام وفجأة خبطت
ف مراد
مراد : والله أنا أمي دعيالي النهارده ساعة فجرية شوفي
أنت اللي جيتي ف حضني لوحدك أهو أنا معملتش
حاجة
حنين لسه هتضربه ب القلم مسك ايدها وقال العبي
غيرها يا شاطرة انسي انك تمدي ايدك عليا تاني وبص
ف عنيها وهيا كمان تاهت ف عنيه وبعد فترة
حنين : ابعد عني كدا دي شركة كلها مجانين الله الغني
عن دي وظيفة وزقته ودخلت الأسانسير ولسه هتضغط
علي الدور الأرضي اكتشفت انها حافية قالت لنفسها: دا
ايه اليوم الغريب دا أنا لا يمكن ألبس الشوز دي تاني دي
منحوسة خرجت من الأسانسير تحت أنظار مراد اللي
شافها وأول م لقاها حافية ضحك كتيييير وقال : احنا
بردو اللي مجانين تعالي علي مكتبي احكيلي ايه اللي
حصل ونشوف موضوع الشوز بتاعك دا
حنين حطت وجهها ف الأرض ومترددة تعمل ايه !!
مراد مسك ايدها وقال : يالا تعالي كل شئ وليه حل
مشيت حنين مع مراد لمكتبه أول م دخل لقي الفون
بيرن
مراد : ألووووو
آدم : أيوه يا زفت تعلالي حالا ف مكتبي واوعي تتأخر
مراد : حاضر يا آدم
آدم أغلق الهاتف بوجه مراد
مراد : اقعدي يا حنين واحكيلي ايه اللي حصل شكلك
نيلتي الدنيا خاااالص..............
يتبع ...............
أتمني البارت يكون عجبكم يا حلوين 💖
وقولولي رأيكم ف الكومنتات 💝
#أحببت_منحرف
#البارت_الثامن_عشر
كيف أحببتك بكل هذه السرعة وسكنتي قلبي ...
وأصبح قلبي علي متمردًا ...
ف الروح أصبحت عاصيتًا علي جسدي...
تأبي أن تترك أغصان روحك ...
تطوف حولك كي تحميك ...
وتعلن عن أنك أصبحت ملكتي 👑
💞⚘💞⚘💞⚘💞⚘💞⚘💞⚘💞⚘
مراد : اقعدي يا حنين واحكيلي ايه اللي حصل شكلك
نيلتي الدنيا خاااالص
حنين : أنا لا نيلت الدنيا ولا جيت جنبها هيا متنيلة
لوحدها
مراد : قولي بسرعة ايه اللي حصل عشان أعرف أصلح
اللي أنت هببتيه ونظر ل أرجلها الحافية وضحك وقال :
وعشان تلحقي تلبسي الشوز بتاعك بدل م أنت علي رأي
الزميل كاظم الساهر حافية القدمين وضحك ضحكة
رجولية عالية
حنين قامت وقفت وبالسبابة قالت بصوت عالي : أنا
مسمحلكش تضحك عليا أنت فاهم
مراد كان لسه هيعض صابعها هيا شدته وقال : أحبك
وأنت متعصب ياخطر أنت وغمز بعينه
حنين : وبعدين معاك بقي هو أنت متعرفش تتكلم جد
ابدا
مراد لف وقعد ع الكرسي اللي قدمها وشد الكرسي اللي
هيا قاعده عليه وقربها منه وقال : أنا كنت جد وجد جدا
كمان بس قبل م أشوفك من بعد م شوفتك وأنت قلبتي
موازيني
حنين : ابعد كدا ايه قلة الأدب دي وبعدين ايه قبل م
تشوفني وبعد م شوفتني دي دا أنت مشوفتنيش غير
النهاردا بس لحق كل دا يحصل بطل اسطوانات وابعد
عني
مراد قرب الكرسي ليه أكتر وبقي قريب جدا ل حنين لا
يفصل بينهم غير بعض السنتيمترات وقال بهمس: أيوه
كل دا حصل النهارده وحصل أكتر من كدا كمان لدرجة
ان لما بشوفك مش بقدر اسيطر علي نفسي ومن ساعة
م دوقت شفايفك وهيا بقت ادماني ونظر لشفايفها
وتاه وقال : لسه طعمهم علي شفايفي ولما بقرب منك
بدوب من ريحتك اللي بتتملكني وببقي مش قادر أبعد
عنك وعايز أفضل ف حضنك لآخر عمري
حنين سمعت كلام مراد تاهت ف دنيا تانية وغمضت
عيونها وسرحت ف كلامه الذي هز كيانها واخترق قلبها
مراد شافها مغمضه وتايهه لم يقدر أن يتحكم ف نفسه
والتهم شفتيها كالجائع وظل يأكل كرز شفتيها حتي
أحس بحاجتها للهواء فترك شفتيها واسند رأسه علي
رأسها يتنفس رائحتها وكاد أن يبتعد حتي رأي شفتيها
المتورمتين من قبلته وشكلها المغري بالنسبة له ف
اقترب مرة أخري وقبلها بحنان ورومانسية عاشق ولهان
حتي سمع صوت دق علي باب المكتب ف أسند حنين
علي المكتب وارجع الكرسي مكانه وقال : اتفضل
دخلت ريهام المكتب وقالت : آدم باشا متعصب جدا
يا فندم وطالب حضرتك
مراد : تمام يا ريهام اتفضلي أنت دلوقت
ريهام : هيا حنين مالها يافندم تعبانة ؟ لو محتاجة
مساعدة أنا ممكن أساعدها !!
مراد : لا يا ريهام دي بس تعبانة من المشكلة اللي حصلت
وكانت بتعيط ومفهمتش منها حاجة ثم سألها : هو ايه
اللي حصل يا ريهام
ريهام روت لمراد ما حدث من سوء تفاهم بين حنين
وآدم
مراد : تمام يا ريهام كدا أنا فهمت اتفضلي أنت وأنا هروح
لآدم باشا حالا
ريهام : طيب أساعد حنين الأول أشوفها محتاجة ايه
وبعدين امشي
مراد : لا اتفضلي أنت لأن لسه هتكلم معاها ف حاجة
مهمه
ريهام : تمام يافندم عن أذن حضرتك
مراد : اتفضلي
ريهام خرجت وقفلت الباب وراها
مراد قرب من حنين يفوقها
مراد : حنين فوقي
حنين ف دنيا تانية لم ترد عليه
مراد : هو أنا كل م أجي جنبك يغمي عليكي ؟ هو أنا
رشيت عليكي بنج ؟ فوقي يا حنين
حنين بردو لم ترد عليه
مراد لنفسه : لاااا كدا الموضوع هياخد وقت ومش بعيد
آدم يجي يموتنا لو اتأخرت عليه أكتر من كدا خليكي هنا
لحد م أرجع ابقي أفوقك براحتي وابتسم وتذوق شفتيه
بلسانه وقال أطعم من الكرز يا بنت الايه يخرب بيت
طعامة أمك
وسابها وخرج راح لآدم ♡♤♡♤♡♤♡♤
مراد خبط علي باب مكتب آدم ثم فتح باب المكتب
ودخل
آدم أول م شافة قام وقف وقال بعصبيه وصوت عالي :
أنت ايه اللي عملته دا يا زفت
مراد : عملت ايه يا سيدي
آدم : وكمان عامل فيها مش فاهم !!
مراد : اهدي بس كدا وأقعد تفهمني
آدم : أنا لا ههدي ولا زفت .... دي شكل سكرتيرة تنفع
تكون السكرتيرة الخاصة لآدم الدمنهوري ؟
مراد : بصراحة يا آدم دي قربتي وظروفها صعبة
ومحتاجة الشغل جدا ولما طلبت سكرتيرة كلمتها تيجي
تشتغل وهيا ذكية وهتفهم بسرعة ومش هتغلبك
آدم : ومن امتي واحنا بنشغل ب الوسايط هنا ولما هيا
قريبتك شغلها أي حاجة مش تنتقم مني بيها وبعدين
مين دي اللي ذكية دي بنت هبلة دي مش عايزاني ادخل
مكتبي واتكلمت معايا بقلة زوق أومال هتتعامل مع
العملاء ازاي !!
مراد : طيب أنا عندي اقتراح
آدم : قول يا زفت
مراد : ايه رأيك تخلي ريهام السكرتيرة بتاعتك وتخلي
حنين تبقي السكرتيرة بتاعتي وأنا هعلمها الشغل واحدة
واحدة !!
آدم قرب من مراد وقال : أنت ايه حكايتك بالظبط مع
البنت دي
مراد ب ارتباك : لا حكاية ولا حاجة كل الموضوع ان
عايز أساعدها عشان ظروفها ولو مشيت هقول ايه
لقرايبي !! الموضوع هيكون حساس
آدم : برغم ان حاسس ان في حاجة غلط ف الموضوع
بس مفيش قدامي حل تاني حاليا
مراد بفرحة : يعني وافقت ان حنين تبقي السكرتيرة
بتاعتي وريهام تكون السكرتيرة بتاعتك ؟
آدم : مفيش قدامي حل تاني للأسف
مراد : طيب هروح أنا بقي أطمن قرايبي انها قبلت ف
الشغل عايز مني حاجة تانية
آدم : آه اعمل حسابك ان الفترة الجاية هتكون أنت
المسؤل عن كل حاجة
مراد : ليه !! وأنت هتكون فين ؟
آدم : هاخد أجازة من الشغل يا سيدي حقي ولا مش من
حقي !!
مراد : غريبة أنت عمرك م عملتها !!
آدم : وعايزك تحجزلي علي أول طيارة المالديف
مراد : أيوه بقي ياعم قول كدا وغمز بعينه وضحك
وقال الله يسهله
آدم : والله يابني أنا مش هيجيبني الأرض غير عنيك دي
واعمل حسابك لو رنيت عليا أو شوفت رقمك ع الفون
هبعتلك قناص يجيب أجلك أنت فاهم
مراد : يا بختك يا سيدي وعقبالي
آدم : امشي من قدامي حالا بدل م اتهور عليك
مراد : ماشي يا سيدي ومن غير تهور
آدم : متنساش اللي قولتلك عليه قدامك ساعتين وتكون
التذكرتين علي مكتبي والحجز منتهي فاهم !!
مراد : تمام يا باشا من عنيا
وخرج مراد من مكتب آدم واغلق الباب وراءه
آدم خلص شغله بسرعة وأخد التذاكر وراح الفيلا عشان
يفرح غرام ب المفاجأة
في الفيلا ♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤♡♤
لم أعد أطيق البعد عنك ولو ثواني فلقد احتلت روحك
جسدي وكل كياني
💞⚘💞⚘💞⚘💞⚘💞⚘💞⚘
دخل آدم الفيلا يدور علي غرام
آدم : يا غرامي أنت فين ؟
فجأة شم ريحة أكل عمره م شم أجمل منها قبل كدا
دخل المطبخ يشوف ايه اللي بيحصل جوا ومين اللي
بيطبخ وطابخين ايه لقي غرام عطياه ظهرها وهيا اللي
بتطبخ والداده واقفة جنبها وشافت آدم لسه هتتكلم
آدم شاورلها تسكت وتطلع برا وفعلا الداده سابت
المطبخ وخرجت انسحب آدم وجه من ورا غرام
وحضنها وقال غرامي بتعمل ايه هنا ؟
غرام اتخضت وقالت : اخص عليك يا دومي كدا
تخضني !!!
آدم : سلامتك م الخضة ياقلب دومي
غرام : طيب يالا اطلع غير وانزل عشان عملالك أكل
يستاهل بوئك
آدم : الريحة تجنن يا غرامي لازم يطلع يجنن زيك كدا
عشان من ايديكي ياقلبي
غرام : طيب يالا اطلع غير بقي بسرعة
آدم : طيب عايز تصبيره عشان بجد جعان موت ومش
قادر
غرام : حاضر يا حبيبي ثانية واحدة
آدم : أنت هتعملي ايه أنا مش عايز من الحلة أنا عايز
من هنا وشاور علي شفايفها
غرام : عيب يا آدم بلاش قلة أدب حد يشوفنا
آدم لف غرام ليه وشالها قعدها ع الترابيزة وباسها بوسة
طويييييييلة وقال : يااااااااه كنت هموت م الجوع يا
غرامي ..............
يتبع ...............
أتمني البارت يكون عجبكم يا حلوين 💖
وقولولي رأيكم ف الكومنتات 💝
#أحببت_منحرف
#البارت_التاسع_عشر
أغار عليكي حبيبتي من كل شئ حولك حتي ملابسك
فلا أريد أن يراكي غيري ولا يلمسك غير أصابعي
فكيف لعاشق لا يغار علي معشوقته 💓
💞⚘💞⚘💞⚘💞⚘💞⚘💞⚘
غرام : عيب يا آدم بلاش قلة أدب حد يشوفنا
آدم لف غرام ليه وشالها قعدها ع الترابيزة وباسها بوسة
طويييييييلة وقال : يااااااااه كنت هموت م الجوع يا
غرامي وتنهد تنهيده حارة ( هيييييح بقي 🙈😘🤣)
غرام وضعت يديها حول رقبته وقالت : بص بقي
يادومي قلة أدب هنا وفضايح مش هينفع احنا لينا أوضة
تلمنا وطبعت بوسة رقيقة خفيفة علي فمه
ابتعد عنها آدم وقال : بقي كدا !! ... يبقي ملهاش لازمة
بقي المفاجأة اللي أنا محضرها
غرام : ااا لاء استني بس هيا ايه المفاجأة ؟
آدم : لا خلاص ملهاش لازمة عشان أنت مستكترة عليا
بوسة وحضن حلوين وأنا أصلا عندي استعداد أخد أكتر
من كدا دلوقت ومش بالعافية
غرام نزلت من ع الترابيزة ووضعت يديها علي جانبيها
وقالت : نعمممممم!! ودا هتاخده ازاي بقي !!
آدم قرب منها ونظر لها من اصابع قدميها حتي رأسها
نظرة جريئة كلها شوق وحب متفحص كل جزء من
جسدها ووضع يده علي خصرها ونظر بعينيها نظرة
تلهب القلب ثم قربها اليه وبكل رومانسية باسها
من شفايفها وبعد فترة قال لها بصوت مبحوح : ها
عرفتي ازاي يا غرامي ولا اكمل عشان تعرفي
غرام ضربته ضربه خفيفة علي كتفه ثم قالت : ابعد بقي
كدا أنا مش هكلمك تاني واعطته ظهرها بخفة ودلع
ضحك آدم ضحكة رجولية جذابة وضمها اليه من ظهرها
وقال : طيب دومي حبيبك يهون عليكي !!
غرام : لاء طبعا ميهونش عليا ولفت وقالت مش هتقولي
بقي ايه هيا المفاجأة
آدم رفع حاجبه وبخبث قال : تدفعي كام وأقولك ؟
غرام : بطل بواخه بقي وقول عشان أحبك
آدم : م أنا متأكد أنك بتحبيني ها قولي تدفعي كام ؟
غرام : عااااا الأكل هيتحرق وطلعت تجري لحقت الأكل
علي آخر لحظة وقالت لآدم : طيب تعالي نتغدي الأول
وبعدين قولي ع المفاجأة
آدم : تمام أنا هغير وانزل ولينا كلام بعدين
غرام : يالا بسرعة عشان ناكل والاكل لسه سخن علي م
تغير أكون حضرت السفرة
طلع آدم علي غرفته غير ولبس شورت قصير أسود
وتيشرت كات أزرق ونزل دخل غرفة السفرة
غرام : نظرت له نظرة انبهار وحب بجمال جسده
الرياضي الجذاب ثم قالت : ايه اللي أنت نازل بيه دا !!
أنت مش عارف ان في بنات ف الفيلا بتنضف وكدا ايه
دا
آدم ضحك ضحكة عالية جذابة وهي تتفحصه
وتتفحص ملامحه الجذابة ثم غمز بعينه وقال : بتغيري
يا غرامي ؟
غرام بدلع : آه بغير ولو مغيرتش عليك هغير علي مين !!
آدم : بقولك ايه أنا مش جعان م تيجي نطلع أوضتنا
غرام : لاء يالا نتغدي وبعدين نطلع أوضتنا بس استني
وخرجت غرام وقالت للداده بلاش أي حد يخرج برا
المطبخ دلوقت لحد م نخلص غدا
الداده : طيب ولو احتاجتوا حاجة يا غرام هانم ؟
غرام : أنا هعمل كل حاجة يا داده متقلقيش
الداده : حاضر يا بنتي
رجعت غرام لآدم وبدأت تقدم ليه الأكل
آدم : أومال فين المتخصصين بتقديم الأكل؟
غرام : أنا اللي هقدملك واعملك كل حاجة يادومي
ابتسم آدم وقال : ودا بمناسبة الشورت والتيشيرت ولا
في مناسبة تانية
غرام : أنا بقول ناكل بقي بسرعة الأكل برد عشان تقولي
ع المفاجأة
آدم : ماشي يا غرامي براحتك
آدم وغرام خلصوا الغدا وآدم طلع الغرفة وغرام نادت
علي الداده وقالت : احنا خلصنا الغدا ياداده من فضلك
خليهم ينضفوا السفرة
الداده : حاضر يا غرام هانم
وطلعت غرام الأوضة وفتحت باب الغرفة ودخلت
وقفلت وراها لقت آدم يقف وبيده الباسبورات وتذاكر
السفر جريت عليه غرام وقالت ايه دا يا دومي هيا دي
المفاجأة !!
آدم : أيوه هيا يا غرام
غرام نطت حضنته جامد وفضلت تبوس ف خدوده
وتقول بحبك أوي يادومي
آدم حضنها من خصرها وقربها ليه وقال : عارفة هنروح
فين يا غرامي !!
غرام : مش مهم يا دومي المهم انك معايا نغير جو
ونتفسح
آدم : هنروح المالديف يا غرامي
غرام : وااااااااااااو بجد !!
آدم : أيوه بجد ياقلب دومي ويالا حضري الشنط وغيري
يادوب نلحق
غرام : ربنا يخليك ليا ياحبيبي ثواني أكون جاهزة
آدم : وأنا هكون جنبك هنا هخلص شوية شغل ع
اللاب توب
غرام : ماشي يادومي
جرت غرام ع الخزانة حتي تجهز الشنط وذهب آدم
وجلس علي الأريكة يتابع أشغاله ويتابع غرام أيضا
وفجأة وقف آدم وقال : ايه دا يا غرام اللي أنت بتحطيه
ف الشنطة ؟
غرام : دا المايو يا دومي
آدم : مايوووو ايه وزفت ايه!! ومين قالك انك هتلبسيه!!
غرام : يعني ايه مش فاهمة مش أنت بتقول رايحين
المالديف !!
آدم : وهو عشان رايحين المالديف نقوم نقلع!! لاااا خلينا
هنا أحسن طالما فيها مايوو
غرام : وفيها ايه يا آدم مش كل الناس بتلبس مايوو
آدم بعصبيه وصوت عالي : متعصبنيش عليكي عشان
معملش حاجة تزعلك أنت فاهمة!!
غرام : لا لا خلاص شوف أنت عايزني ألبس ايه وأنا
البسه
آدم : تلبسي أي حاجة محترمة وبلاش القلع الكتير دا
ماشي !!
غرام : حاضر يادومي بس أنت متزعلش نفسك
آدم شدها أخدها ف حضنه وقرب همس ف أذنها بنعومة
ورومانسية وقال : خلصي بسرعة والبسيلي المايوو دا
عشان أشوف حكايته ايه وغمز بعينه وباسها في شفايفها
بوسة ناعمة ورقيقة ............
يتبع ...............
أتمني البارت يكون عجبكم يا حلوين 💖
وقولولي رأيكم ف الكومنتات 💝
#أحببت_منحرف
#البارت_العشرون
آدم شدها أخدها ف حضنه وقرب همس ف أذنها بنعومة
ورومانسية وقال : خلصي بسرعة والبسيلي المايوو دا
عشان أشوف حكايته ايه وغمز بعينه وباس شفايفها
بوسة ناعمة ورقيقة وتركها وذهب ليجلس علي الأريكة
يتابع باقي أشغاله ع اللابتوب ثم بعد فترة قليلة وجد
غرام تناديه فرفع وجهه ينظر لها ثم تجمد من منظرها
فهي كانت كالحورية فلقد ارتدت المايووو مثلما طلب
منها فنظر لها من أظافر أرجلها حتي شعرها عينيه
تخترقها ثم وقف واقترب منها ووضع يديه علي خصرها
قربها بين أحضانه وهمس بأذنها وقال :
كيف لكي أن تجمعي لآلئ الكون وتضعيها حول خصرك
الفتاك ثم تأتي ببريق نجوم الليل في السماء وتضعيها
علي جسدك البراق الذي يزينه فيروز عينيك الأصيل
ثم تزيني كل هذا الجمال بخيوط الحرير المنسدلة من
رأسك مرورا بكتفيك التي تفرز رائحة تجتاح روحي
وتسلبها من بين جسدي لقد استحوزتي علي روحي
فأنا ملكك سيدتي وبين يديك
غرام : بل أنت من تملكني وأنا ملكك يا أعظم الرجال
فتاها بين عالمهما الساحر الجميل لفترة طويلة من
السعادة والانسجااام........
استيقظ آدم في الصباح ونظر في الساعة ثم أيقظ غرام
مسرعًا قومي يا غرام راحت علينا نومه يادوب نلحق
الطيارة يالا بسرعة
اخدوا شاور سريعًا وارتدوا ملابسهم وأخذوا الشنط
وذهبوا للمطار والتحقوا بالطائرة علي آخر لحظة ..
في الشركة عند مراد ♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆
أصبحت أنتظر طلتك كما أنتظر استرداد روحي لجسدي
فلم أعد أطيق بعدك عني حتي ولو كان يفصل بيننا باب
فهذا الباب يمنع عني روحي التي تركتني وذهبت معك
كم أتمني أن تظلي أمام عيني ما تبقي من عمري
ولكن ما لا أستطيع أن أفهمه هو كيف تملكتني بكل هذه
السرعة !!
💕⚘💕⚘💕⚘💕⚘💕⚘💕⚘💕⚘
مراد يجلس علي مكتبه يباشر أعماله ثم ارجع ظهره
للخلف يستند ع الكرسي لشعوره بالتعب ثم تنهد بشوق
عندما تذكر حنين فهو يريدها دائما بجانبه
اتصل بها فهي الآن السكرتيرة الخاصة به وقال : تعالي
حالا يا حنين
حنين : حاضر يافندم .. وقفلت الهاتف وخبطت علي
باب مكتب مراد
مراد : ادخل
فتحت حنين الباب ودخلت وأغلقت الباب خلفها
حنين : افندم !!
مراد : في اجتماع مهم جدا النهارده مع وفد ألماني
وعايزك تحضري جميع الملفات الخاصة بالصفقة دي
ومش عايزك تنسي حاجة واعملي حسابك انك هتكوني
معايا طول الوقت ف الاجتماع
حنين : حاضر يافندم .. أي أوامر أخري ؟
مراد : هو أنت ليه مش لابسة دريس مش أنت محجبة ؟
حنين : وهو لبسي له علاقة بالشغل والاجتماع يا فندم ؟
مراد : لاء بس الدريس كان حلو أوي عليكي
حنين اتوترت وقالت : ميرسي يافندم بس أنا لابسة
شيميز طويل ولبس واسع مش معني ان محجبة يبقي
البس دريس فقط عادي يعني يافندم
مراد : طبعا لبسك حلو وشيك جدا كمان وواسع ومحترم
أنا مقولتش غير كدا بس الدريس كان مخليكي موزة
وغمز بعينه
حنين : رفعت السبابة وقالت من فضل حضرتك أنا
مسمحلكش ايه موزة دي !!
مراد قام ولف وقف قصادها وقال : آاااه موزة ووتكة
كمان وبيقرب عليها
حنين رجعت لورا وهو يقرب منها وفجأة طلعت تجري
فتحت باب المكتب وخرجت جري علي مكتبها
مراد ضحك بصوت عالي علي منظرها الطفولي وقال
لنفسه : مجنونة بس عسل ووتكة بنت الايه وراح
قعد علي مكتبه ينهي باقي أعماله وبعد فترة كلمته حنين
ف الفون وقالت : الوفد الألماني وصل يافندم حالا
وموجود ف غرفة الاجتماعات
مراد : تمام اتفضلي اسبقيني علي هناك وأنا جاي حالا
دخل مراد غرفة الاجتماعات سلم علي الجميع وقال
لحنين هاتي اللاب والملفات وتعالي اقعدي ع الكرسي
اللي جنبي دا يا حنين
حنين : حاضر يافندم
جلست حنين بجانب مراد وظل هو يتابع الصفقة
ومن حين لآخر يداعب حنين بوضع رجله حول رجلها
توترت حنين ولكن لا تستطيع أن تفعل شئ سوا الابتعاد
قليلا عنه
ثم شعر بنظرات عميل من الوفد الألماني لحنين وشعر
بمحاولات للتكلم معها والتقرب لها
مراد غضب كثير وانهي الصفقة سريعًا كي يبعدها عن
أنظار هذا العميل
وقال لحنين : اتفضلي أنت اسبقيني علي مكتبي عشان
نقفل جميع الفايلات
حنين : حاضر يافندم وذهبت
مراد ودع الوفد الألماني ووصلهم لباب الغرفة وراحوا
ثم خرج من غرفة الاجتماعات ليذهب لمكتبه ثم
استوقفه مشهد اغضبه كثيرا
فكانت حنين تقف مع العميل الذي كان يأكلها بعينيه
يتحدثون فجأة دخل مراد وسط الحديث مسك حنين
من يدها بقوة حتي تألمت
مراد للعميل : احنا انهينا الصفقة جوا لسه في حاجة
عايز تسأل فيها ؟
العميل : ابدا أنا كنت بعبر عن إعجابي بالأنسة حنين
مش أكتر
وهنا تحول مراد ولم يستطيع السيطرة علي غضبه
وأعطاه بوكس وقعه ع الأرض وقال بعصبيه لحنين :
اسبقيني علي مكتبي يالاااااا
ثم قال للعميل بعصبيه وصوت عالي : قدامك دقيقة لو
مخرجتش م الشركة حالا مش عارف هيكون رد فعلي
ايه عليك بلاش ننهي التعامل سوا أنتم اللي هتخسروا
وقف العميل وخرج برا الشركة .. ثم ذهب مراد لمكتبه
فتح باب المكتب ودخل كانت حنين جالسة عندما
شاهدته وقفت خائفة
اقترب منها مراد وقال : مش أنا قولت اسبقيني ع
المكتب
حنين هزت رأسها بمعني أيوه
مراد : أومال ايه اللي موقفك معاه ف نص الشركة
حنين بتوتر : اااا أصل اااا ولم تستطيع أن تجيبه
مراد : أنت هتفضل تتأتأي وبصوت عالي قال انطقي
اخلصي
حنين : اااا ببب ولم تستطيع الاجابة
مراد : عارفة لو مسمعتيش الكلام تاني هعمل فيكي ايه
حنين بخوف هزت رأسها بعدم المعرفة
مراد : هعاقبك ... عارفة ايه هو العقاب
حنين بخوف أكثر هزت رأسها بعدم المعرفة
مراد : قرب عليها أكثر وهي ترجع للخلف وقال أنا
هعرفك العقاب ثم وضع يده علي خصرها قربها اليه
ويده الأخري خلف رقبتها حتي يتملكها والتهم شفتيها
بغضب وألم وظل يلتهم شفتيها حتي أحس باختناقها
فتركها ووضع رأسه علي رأسها وقال بصوت مبحوح :
هو دا عقابك لو كلامي متسمعش تاني.......
يتبع ...............
أتمني البارت يكون عجبكم يا حلوين 💖
وقولولي رأيكم ف الكومنتات 💝
#Khokha_R
#بقلم_Rasha_Mohamed
تكملة الروايه من هنا
تعليقات
إرسال تعليق