القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية سقطت في بئر الرزيلة للكبار فقط 🔞🔞البارت 17بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت السابع عشر 💥 

مشلتش البلوك ل طلال وخوفت وفي نفس الوقت معرفش 


ليه مقولتش لكمال وخبيت عليه ورجع من السفر ورحت 


قبلته وكان جيبلي حاجات هداية من برا وعشت معه يومين 


بحالهم ودي كانت تقريبا اكبر مده اقعدها معاه متواصل


 عرفت منه اني  بنته متحكمة فيه بطريقة مش طبيعية 


بيعملها الف مليون حساب وببخاف منها حاجات كتير من 


ثروته ب اسمها


 بيخاف علي نفسه بطريقة رهيبة تحاليل واشاعات ممكن 


يعملها كل شهر من كتر الاشاعات وورق التحاليل الي شفتها 


لقيت صوره وهو صغير مع مراته ولقيت كمان الورقتين 


العرفي بتوعي  ولقيت كمان قسيمة جواز رسمي ب اسم 


وحده تانيه وورقتين تاني لبنت تانيه و موبيل قديم بتاعه 


كنت هموت وأشوف فيه اي بس خوفت والشيطان لعب في 


دماغي اخد الورقتين بتوعي والموبيل واخلع قفلت درج 


المكتب ورجعت كل حاجه زاي ما كانت وهو اتاخر اليوم ده 


برا وجيه صحاني قمت قالي انا افتكرتك نايمه من بدري 


حبيبي لو مشبعتيش نوم كملي وانا هشرب كاسين وهخش 


انام وحسيت أنه حزين 


_ لا أنا نايمه من بدري ياروحي 


كمال..طب هظبط القاعدة عقبال ما تيجي ياشهد


خرجت برا وسكته وشايفه أنه بيشرب كتير كتير قولتله 


براحه ع نفسك ياكمال 


كمال_ عايز انسي ياشهد عايز أفقد الذاكرة 


_ تنسي اي ياحبيبي 


كمال ..انسي اني جشع وطماع واناني وندل وسافل وحقير


_ خوفت منه ...اهدا حبيبي أنا مش فاهمه في أي 


كمال ..قوليلي ياشهد انتي بينك وبين نفسي بتقولي عليا اي 


تقدري...  متقدريش طبعا الخوف هيمنعك 


نفس الكلام ياشهد أنا الطمع والجشع والأنانية والسفالة 


والحقاره بتمنعني اعيش إنسان نضيف طاهر شريف خيير 


أنا أول واحد عارف حقيقتي وعارف أنا اي بس عمر ما حد 


حس الي أنا حسيته أنا طماع من بدري وطمعي ده ضيعني 


ضيع شبابي الي ضاع وانا عمال احافظ ع فلوسي واخلي 


المليون يبقا اتنين وتلاته و٣٠٠ أنا كنت مغفل ياشهد ضيعت 


اجمل سنين عمري في جمع المال وفلوسي مش قادره 


ترجعني شباب تاني حتي جوازي كان طمع وجشع اتحكم عليا 


اعيش مع وحده مش بحبها بس علشان فلوسها ومركزها 


الاجتماعي وشكلي طمعي خلاني بجرب كل انواع الجنس 


واعرف واصاحب الناس دي وابقي منهم خلاني اخد عيله 


صغيره وانا من سن ابوها الانانيه والحرمان من الجنس مع 


مراتي هي الي بتخليني عايز اعمل كده مع اكتر من ست 


 أنا محدش بيحبني وليهم حق مين يحب واحد اناني طماع جشع زاي مين 


_ دموعي نزلت مش علي كلامه لا علي الكسره والضعف الي 


بيتكلم ببهم اول مره اشوفه بالحالة دي 


_ حبيبي انت شكلك ذودت في الشرب اعملك عصير فريش 


ولا اعملك قهوة احسن 


كمال ..لا لا اقعدي خدي اشربي معايا وشغلي ام كلثوم اغنية فكروني 


قمت شغلتها وقعدت جنبه نمت عوصظره وقعد يلعب في 


شعري ويقولي يارتني قبلتك من زمان يا شهد يمكن كانت 


حاجات كتير فيا اتغيرت أعظم احترام وانت مش صاحب 


شركة ولا معاك فلوس الناس تحترمك وتقدرك وتعملك حساب لشخصك محبه ..أ


نا ببحترموني ياشهد علشان أنا ولي نعمتهم ويضحك بس 


عيونه بتنزل دموع بيحبوني علشان بديهم مكافآت وبزودلهم 


مرتباتهم حب مزيف واحترام كداب متصنع حتي بيضحكولي 


وبيبتسمو في وشي تمثيل أنا من غير فلوسي ولا حاجه وقام 


وقالي بصوت واضح أنا من غير فلوسي ولا شي غمض عينه 


شوية وبدأ يستوعب الي بيقوله وقالي 


اي قلة الذوق دي ياكمال عمال تنكد وقلبتها دراما يازفت 


حقك عليا يا حبيبتي أنا اسف قالي في حتة حشيش عندي 


هنا كنت شيلهالك ودخل جبها وادهاني وقالي غمضي عينك 


ومتفتحيش غير لما اقولك فتحي ياشهد اما لقيته مبتسم 


وفرحان ضحكت وغمضت عيني قالي لا انتي مفتحه يالئيمة 


غمضي يا شهد قولتله مغمضه والله لقيته بيحط سلسلة علي 


رقبتي ووبيقفلها قالي فتحي فتحت سلسلة دهب. عليها 


صورته وهو صغير واسمي من الناحية التانيه جميلة حضنته 


وبوسته ولقيت حشيش وهو قعد يسكر ويديني اشرب معه 


لحد ما دخلنا نمنا وصحي الصبح لقيته كمال العادي الي 


متعوده عليه قالي صباح العسل ياحبيبتي ياريت تنسي 


الكلام والهيل الي قولته امبارح أنا لما بكون سكران مش 


بكون عارف ولا حاسس بالي بقوله  ادخلي خدي الشاور 


بتاعك واوصلك في طريقي ياحبيبي 


تكملة البارت 

بعدها بكام يوم اتقابلنا وسهرنه سهرة مع حاتم ومراته والمره 


دي كل واحد فينا كان في أوضة واتكلم معايا وقالي ازاي 


معندكيش حساب في بنك ولازم تفتحي حساب وكلمني علي 


شهادات بتجيب عائد كويس قولتله احنا في أي ولا في اي 


قالي مش مهم ده لما تروحي وتكوني لوحدك كلميني قولتله 


ماشي علشان اريحه واخلص الغريب أنه مرتحش فضل يلعب 


في جسمي ويبوسني فيه لما بقيت بجد مش قادره ومحتاجه 


كده اوي قام لبس وانا دخلت اخدت شاور هتجنن من الي 


عمله حاتم ده نزلو وانا فضلت ادلع علي كمال علشان يريحني 


لقيته بيمنعني ورفض يعمل معايا حاجه اتكسفت أقوله اني 


علي أخري واني الواطي ده عملي حاجات هيجنني بس 


مرتحتش روحت وفضلت قاعده في شقتي مش علي بعضي 


وعماله ألف في الشقة رحت لفيت سجارتين وشربتهم من كتر 


الهيجان الي كنت فيه كنت عايزة انده ع البواب اي حد مش 


قادرة اتصلت بطلال معرفش ازاي لقيته فرح وقالي أخيرا 


قولتله اخبارك اي 


طلال ..الحمد لله وانتي اخبارك 


_ كويسة هو انت مش قولتلي لو احتاجتي حاجه كلميني ع طول 


طلال..اه حبيبي طبعا تحت امرك يا شهد 


_ طب أنا عايزاك دلوقتي 


طلال ..دلوقتي دلوقتي 


_  ..بزعل ...لو مش هتقدر خلاص برحتك 


طلال ..مش هقدر اي بس حالا ياقلبي اكون عندك مش محتاجه حاجه اجبهالك طيب معايا 


_ لا مش عايزة ..بسررررعة بس 


طلال...ههههههه حاضر ياقلبي 


طلال جيه وجيبلي حلويات وجاتوه ولا اكني هيخطبني 


خدت الحاجات حطتها ع التربيزة ورحت ليه قالي ده انتي 


حالتك صعبه خالص قولتله بزهق وبعدين بقا 


قالي طب أنا عايز اعمل دماغ واتبسط ذيك كده وطلع من 


علبته سجاره ملفوفه وشربها وقام دخلني اوضه النوم واول 


مره في حياتي اكون محتاجه وعايزة امارس الجنس كده


مكنش في دماغي قبل كده حصل زاي محصلش عادي وهو 


حس اني هايجه اوي عليه واتبسط خلصنا وقالي انتي 


بهدلتيني ياشهد انتي ادمان ما تيجي اسهرك برا هو كمال 


بيجيلك هنا  قولتله لا قالي طب يلا اوريكي الدنيا ومسك 


أيدي قالي يلا بقا بلاش كسل مسكت في ايده اوي وكنت 


عايزة اقوله أنا عايزة تاني ومعرفش مالي في أي قمت لبست 


ونزلت عربيته تحفه غير الي جيه بيها المره الي فاتت ولما 


سألته قالي أنه معه حوالي ١٣ عربية  انه في يوم هيخدني 


عنده يورهاني رحنا سهرنا في مكان فخم اووووي وكان فيه 


مطربين محمود الليثي ووشربت هناك حشيش والجو كان 


جميل اوي اوي ورقاصات ودينا وناس اول مره اشوفها 


اتبطست اووووووي اوووي طلعنا من المكان ده مصدقتش 


اني النهار طلع  فضل ياقلب في جيوبه طلع منها الفلوس الي 


موجوده كلها حطهم تاني وراح علي مكنة سحب الفلوس 


وسحب فلوس وادهاني وقالي دول مش قمتك طبعا يا 


حبيبي كنت سكرانه ومش حسه بالدنيا قولتله مش عايزة 


قالي خدي بقا وحطهم في الشنطة بتاعتي طلعت وقفت 


قصاد المرايا وقعدت اضحك علي شكلي نمت واول ما 


صحيت افتكرت كل الي حصل ده والله ولا اكني كنت بحلم 


معقول يامقصوفة الرقبه انتي عملتي كده جبتي يابت 


الجراءة دي منين وافتكرت كمان أنه ادني فلوس رحت 


عدتهم لقتهم 5000 ولقيت الجاتوه والحلويات دخلتهم 


التلاجة وكلمت كمال مرتين مردش كان معياد الشهرية أحدها 


وخوفت لو مكلمتوش زاي كل شهر وزنيت يشك اني بلعب 


بديلي أو بعمل حاجه من وراه


يتبع التفاعل وحش

البارت 18من هنا هنا  


 

تعليقات

التنقل السريع