القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

روايه اغت،صبني واعطيته قلبي البارت 6_7_8_9_ للكاتبه اميره محمود في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


روايه اغت،صبني واعطيته قلبي البارت السادس


6_7_8_9_

للكاتبه اميره محمود

هقتلك يامراد يعني هقتلك

مراد فضل يبعد السكينه لحد ما مسكها من سيفها وأيده اتعورت وبقت كلها دم وفضل يعافر لحد ما اخد منها السكينه ولف أيدها ورا ضهرها وراح مثبتها في الحيطه وقفل الباب برجله

نور ، سيبني يا حيوااااان


مراد ، أنا فعلا حيوان عارفه ليه عشان خفت علي اختك من الفضيحه عشان اقنعت صحبي يتجوزها عشان اقنعته يجيب ليكم شقه بعيد عن الحاره عشان الكلام اللي كتر عليها واكيد انتي هتطلطي فيه عشان بحاول اعرف اللي عمل كده اقولك كمان أنا حيوان ليه كمان عشان والله والله ماكنت اقصد اقول قدامها وراح معيط والله العظيم انا عملت كل ده عشان امك قلبها يرتاح بس للاسف بقيت في الاخر حيوان وراح سايب نور


نور بصت علي أيدها لقتها كلها دم 


مراد ، اطمني ده دم نضيف مش هيو*سخك


نور جابت فوطه بسرعه ومسكت أيده وكتمت الدم


مراد ، غيرتي رايك ليه مش كنتي عايزه تموتيني


نور ، ممكن تسكت بقا 


مراد ، نور صدقيني والله العظيم انتي ظلماني


نور ، اخرس يا بتاع الرقصات


مراد ، ههههه تصدقي وحشوني كنت بحب اتفرج عليهم وهما بيضربوا بعض اوى مكنتش بخلصهم كنت بقف اتفرج عليهم وهما بيقطعوا هدوم بعض


نور ، أنا قولت انك سافل و


مراد حط أيده علي بقها ، هششش


نور حركت دماغها بايه


الباب خبط


مراد ، مين


ايمان ، أنا يا مراد بيه 


مراد ، ثواني هفتح اهو وراح باصص لنور وقال بصوت واطي


مراد ، خليكي هنا ورا الباب عشان متشوفكش


وقام شد نور وقفها ورا باب الاوضه وراح حاطط صوباعه علي بوقه


مراد ، هشش


نور حركت دماغها بماشي


مراد فتح الباب 


مراد ، ايه ده


ايمان ، بسبوسه عمايل ايديا وحياه عنيا


مراد ، ليه بس تعبتي نفسك يا قمر


ايمان ، أنا مبعملهاش غير للغاليين


مراد ، هو مش المفروض في عزا عملتيها ازاي


ايمان ، احنا مالنا ومال العزا 


مراد ، دي عمتك


ايمان ، عمتي عمتي دي كانت هربت زمان مع واحد من الغفر واتجوزوا في مصر و العيله كليتها متبريه منيها كانت فاج*ره و ابوي حرمها من الميراث 


مراد فضل حاطت أيده قدام نور أنها متتحركش عشان ايمان متحسش أنها ورا الباب 


نور لقت الدم بينزل جامد من أيده اللي حطتها في وشها راحت ضغطه عليها جامد بطرف الفستان بتاعها


مراد ، ااااه


ايمان ، مالك 


مراد ، مفيش بطني وجعتني فجأه شكرا علي البسبوسه وراح قافل الباب 


نور ، اا راح حاطط أيده علي بقها ومقرب منها وقالها في ودنها لسه واقفه بره


نور ، طب ابعد 


مراد ، اممم آسف وراح حاطط ودنه عالباب وفتح براحه مشت خلاص


نور بعياط هيستيري ، دي حيوانه أنا مش عارفه ماما كانت عايزه تدفن هنا ليه وهما بيكرهوها كده انا مش عارفه انا سكتلها ازاي اصلا 


نور ، مش ههدي غير أما انزل لابوها والله لهجيب حق امي 


مراد ، يابنتي استني 


نور مسمعتلوش ونزلت جرى علي تحت ومراد وراها


نور ، خالي فين 


مرات خالها ، واجف بره مع الرجاله 


نور ، طب أنا ريحاله


مراد ، مينفعش خليكي هنا وانا هندهله


نور ، ماشي


حور ، في ايه يا نور


ايمان ، شكلها اتجنت واللا ايه مش عارفه مراد عجباه علي ايه


نور ، ورحمه امي لهخلي امك اللي واقفه هناك دي تندم عاليوم اللي ولدتك فيه


الحاج ناصر ، في ايه بتزعجي ليه


نور ، هي امي اللي عمرك مسألت عليها اللي فضلت تنضف البيوت عشان تأكلنا وانت هايص هنا انت وولادك في فلوسها دي تستاهل واحده زى دي تقول عليها فاج*ره اختي اللي واقفه قدامك دي متجوزه اكبر رجل اعمال في مصر عارف اتجوزته ازاي


حور وحسام ومراد برقوا جامد


نور ، كانت بتشتغل عنده سكرتيره عشان ترحم امي من شغل البيوت امي تستاهل يا خالي يتقال عليها فاجره 


ناصر ، وانتي مين جالك أنها جالت أكده


نور ، بالصدفه كنت بكلم مراد خطيبي سمعتها والحمد لله سجلتلها وراحت فاتحه التسجيل


ناصر ، أما انتي بت فاج*ره صحيح رايحه لخطيب بنت عمتك ليه 


نور ، عملاله بسبوسه قال ايه بتغريه بالبسبوسه مين اللي ف*اجر اللي اتجوزت علي سنه الله ورسوله وأما مات جوزها اشتغلت في البيوت عشان تاكل بناتها واللا اللي رايحه لشاب اوضته تعطيه بسبوسه 


ناصر ضرب بنته بالقلم ، اطلعي فوج مشوفش وشك خالص


ايمان بصت لنور بغل ، ماشي


نور ، احنا هنمشي مش هنقعد اكتر من كده


ناصر ، أن عوزتوا حاجه كلموني


نور ، أمم احنا مبنشحتش حاجه من حد احنا اتربينا بعرق وشقا وحده ست فاكر يا خالو أما امي جابتنا هنا وطلبت منك تعطيها اي حاجه من ورثها قولتلها أنا مبعطيش فلوس لواحده فاج*ره افتكر الكلمه دي كويس عشان دي هتتردلك في بنتك متفكرش أن اللي حصل انهارده هين لا ده لسه ربنا هيوريك ده مال أيتام وانت قبلته 


ناصر ، اتصدجي انك قليلت ربايه وراح شدها من شعرها

مرات ناصر ، ماهي تربيه فاطمه


نور ، فاطمه دي اشرف منك ااااه


مراد ، انت عارف لو مسيبتهاش صدقني هتزعل مني اوي وانا زعلي مش هيعجبك


محمد ، وانت مين انت أن شاء الله عشان نخاف منيك

مراد شال ايد ناصر وراح زقه بعيد ، أنا ابن وزير الداخلية أنا مراد خيري القدرى و رحمه امي اللي هيلمسها له*ول*ع فيه حي


ناصر ، خلاص ياولدي اهدي بس احنا هنتكلم براحه 


نور فرحانه باللي عمله مراد 


نور ، حسام فين يا مراد


حور ، واقف بره في العزا


نور ، طب كلميه عشان يجي ياخودنا ونمشي من هنا


مرات ناصر ، ماتخليكي يا بتي اجعدي لحد التالت بكره


نور ، لا تالت ولا رابع ياللا يا مراد عشان نمشي


مراد ، ماشي ياللا بينا


حسام دخل ، في ايه مالكم


حور ، هنمشي ياللا


حسام ،، مش المفروض بكره


حور ، لا لا بكره ولا بعده ياللا 


حسام خرج هو وحور ونور ومراد


نور ، ايدك لازم تتخيط 


حسام ، هي ايدك مالها يا مراد ده جرح عميق


حسام ، مفيش كنت بلعب بسكينه رحت متعور وراح باصص لنور


حور ، اوعي تكوني انتي


نور ، اه أنا كنت عايزه اقتله


حور ، انتي اتجننتي ده ممكن يودينا في داهيه محناش قد أبوه


مراد سمعهم ، متخافيش يا حور مش هعمل حاجه بس اي ده يا نور ده الواحد يخاف منك بجد ده انتي هزقتي الراجل ومخوفتيش ومكمله تهزيق في مراته حتي وهو شدك من شعرك ههههههه لا بجد جدعه


نور ، ماشي


مراد ، ماشي هو الاسلوب تحس انها ولد تبصلها تلقيها بنت وبنت زى القمر كمان بس الولد مسيطر ياواد يا بت


حور ، ههههه بس لولاك والله كان فاتها اخده علقه موت


نور ، هههه أنا فعلا لقيت اللي انقض فوقي كنت حاسه اني هموت مكنتش اتصور بعد اللي عملته فيك يابتاع الرقاصات هتدافع عني


حسام ، هههههههه حلوه بتاع الرقاصات دي


نور ، عارف طلب يخش شرطه ليه


حسام ، ليه


نور ، عشان 


حور ، نور بس بقي عيب كده 


مراد رافع حجبه ، متسيبيها تكمل


نور ، اركب ياللا عشان نلحق ايدك دي قبل ما دمك يتصفا


مراد لنفسه ، والله ما عنت فاهمك خالص انتي حكايه لوحدك 


حسام ، مراد اركب في ايه


مراد ، هاا ماشي وركب العربيه ومشوا 


//////////

عند الحاج ناصر


ناصر ، بنت الفرطوس دي حرجالي دمي جوى أنا كان نفسي اموتها بيدي


مراته ، تموتها ايه انت شفت طلعت مخطوبه لمين لابن وزير الداخلية


ناصر ، بتك مكنتش عارفه توجعه منيها


مراته ، بتي اللي انت ضربتها وهينتها جدامنا كليتنا عشان بنت فاطمه الفا*جره


ناصر ، دمي محروج جوى ونفسي انتجم من البت هزجتني جامد


مراته ، خلاص يا حاج ميشيوا غاروا في داه*يه خلاص ياحاج أنسا ياللا يانسوان العزا انفض خلاص ياللا كل واحده تروح دوارها


ناصر ، روح يا محمد مشي الرجاله كفايه عليها يوم واحد عزا 


مراته ، اصلا مكنتش تستحج يتعملها عزا دي ف*اجره

/////////

في المستشفي


مراد ، ااااه براحه يا دكتور 


الدكتور ، اجمد يا ابني الجرح عميق


حور ، عجبك كده


نور ، بصراحه ااه 


مراد ، ماشي ماشي حسابنا بعدين اااااه


نور فضلت تضحك ، احسن


حسام ، حور انتي مش جعانه


حور ، لا شكرا


حسام ، بس انتي متغدتيش 


حور ، قولت شكرا يا حسام بيه


نور ، أنا متغدتش ممكن تغديني عادي


مراد ، مفجوعه والله مفجوعه البت دي شايفها الصبح وهي قاعده في المطبخ تاكل وتعيط واكلت تقريبا الاكل كله


حور ، نور أما بتبقي زعلانه بتاكل


نور ، هو انت كنت بتراقبني واللا ايه


مراد ، أنا ماشي سمعت حد بيعيط ببص لقيتك قاعده في التلاجه تاكلي وتعيطي بصراحه مسكت نفسي بالعافيه كنت هموت واضحك بس مرضتش ازعلك


حور ، ههههه ماما كانت دايما تقولك هموت واعرف الاكل ده بيروح فين


نور بصت لحور جامد وعنيها كلها دموع وراحت حضناها وفضلت تعيط جامد في حضنها


نور ، وحشتني اوي يا حور أنا بحاول اجمد نفسي بس مش قادره قلبي في ناااار مش قادره يا حور مش قادره


حور بعياط هيستيري ، اكيد في مكان احسن اكيد في مكان احسن اتعذبت كتير في الدنيا 


الدكتور خلص مع مراد 

مراد فضل واقف حزين هو صاحبه علي منظرهم


حور ، ياللا يا حبيبتي عشان نمشي وراحت ماسحه دموع اختها ياللا ياقلبي


نور ، ماشي ياللا بينا 


نزلو كلهم في سكات ركبوا العربيه ومشوا

/////////

حسام ومراد وصلو نور وحور عند بيتهم وراحوا ماشيين 


حسام ، رقم مجهول بيرن 


مراد ، طب رد كده 


حسام ، الو


حمدالله على السلامه يا حسام بيه ليك وحشه ياشيخ


حسام ، عايز ايه


اتفقنا متنسهوش الصفقه لسالها اربع ايام صدقني هتزعل اوي أما تشوف الفيديو في كل حته اه صحيح البقاء لله وراح قافل


حسام ، اللي بيتكلم عارف اني كنت في سفر وعرف أن ولدت حور ماتت يبقي فعلا أنا بتراقب كويس جدا


مراد ، الكاميرات اتركبت في الفيلا وانت مش فيها وكلت ضابط صحبي بالمهمه وهو قام بالواجب 


حسام ، اوعا يكون فيه في اوضه نومي


مراد ، اه في 


حسام ، يعني أنا مش هقعد براحتي حتي في اوضه نومي


مراد ، هههههه عندك الحمام اقعد براحتك فيه


حسام ، ههههه ماشي يا رخامه المهم ابقا خد العلاج عشان الجرح يلم


مراد ، البنت كانت هتقتلني ده كويس اني لحقت نفسي قبل ماتيجي في قلبي


حسام ، هي فعلا اجت في قلبك


مراد ، هي اي دي


حسام ، ههههه مفيش تصبح علي خير 


مراد نزل من العربيه ، وانت من اهله



روايه اغتصبني واعطيته قلبي البارت السابع

للكاتبه اميره محمود

تاني يوم

نور ، حسام بيه أنا تحت الشركه اطلع استلم الشغل 

حسام ،. تمام اطلعي يا نور 

نور ، اوك وقفلت 

نور طلعت فوق لمكتب حسام

السكرتيره ، حسام بيه بيستناكي جوه


نور ، ماشي ودخلت 

حسام نده للسكرتيرة ، الانسه نور هتساعدك في الشغل 

السكرتيره ، بس انا مش محتاجه مساعدين


حسام ، أنا عينتها هنا معاكي وانا اللي اقول مش انتي 


السكرتيره ، انا اسفه يا فندم


حسام ، اتفضلي عرفيها شغلها ياللا


السكرتيره ، تمام جاهزه يا انسه 


نور ، اممم جاهزه 


نور خرجت قعدت علي المكتب وراجعت كل حاجه تخص الشركه علي الكمبيوتر 


فجأه تليفون السكرتيره رن 


السكرتيره ، عععن اذنك هخرج ارد علي ماما كملي انتي


نور ، ماشي 


السكرتيره وقفت بره علي جنب ترد عالموبايل


نور خرجت اتسحبت تتجسس عليها


السكرتيره ، يافندم ده جابلي مساعده ليه يعني كل حاجه هتبقي صعبه عن الاول 


تمام ماشي هحاول اشوف نقطه ضعفها وهقول لحضرتك


مراد كان جاي لحسام بيجي يتابع الأسهم بتاعته في الشركه ويمشي لقا نور واقفه تجسس عالسكرتيره 


مراد اتسحب ، بتعملي ايه وراح حاطط أيده علي بقها


نور ، حرام عليك يا اخي خضيتني قلبي كان هيقف


مراد ، سلامه قلبك


نور ، يا نحنوح مش عليه الكلام ده يا بت*اع الرقاص*ات


مراد رفع حجبه وبحده ، واقفه كده ليه


نور ، بقولك هو حسام بيه عنده مخزن زى اللي بيبقي في الافلام وبيحطوا فيه الناس المجرمين عشان تقر


مراد ، اه عنده مخزن بس مش بيحط فيه مجرمين 


نور ، حلو كده احلوت اوى 


مراد ، بتفكرى في ايه


نور ، قربت اوصل لليد الخفيه عن اذنك وراحت قعدت علي مكتبها


مراد ، من اول يوم شغل لا ذكيه بجد وراح دخل لحسام


حسام ، يا فتاح يا عليم عالصبح


مراد ، اي يا عم جاي اشوف فلوسي ده ورثي من امي كله


حسام ، متقلقش مش هتخسره دي الوقت قدامك شويه أما اتفضح


مراد ، البنت اللي بره دي هتجبلك رئيس العصابه نفسه وفجأه سمعوا سريخ جامد بره 


حسام ، اهي البشاير هلت من اول يوم

خرجوا جرى الاتنين اتصدموا من المنظر اللي شافوه السكرتيره مرميه عالارض ونور قاعده فوقها مثبتاها بركبها وماسكه الموبايل بتاعها وبتقلب في الصور


حسام ، في ايه


نور ، تعالي امسكها ثبتها عما اشوف الرسايل 


حسام ، رسائل ايه 


نور ، مش وقته كلام مراد جهزلي المخزن اللي قولتلك عليه وراحت عطيه البنت حته قلم ، اخرسي بقا صدعتيني


مراد ، طب اهدي يا نور وقومي البنت هتموت


نور ، هاتلي شنطتي بسرعه اهي عالمكتب


مراد ، اهي اتفضلي وفهميني بقااا


نور طلعت المخدر من الشنطه وحطته علي انف السكرتيره لحد مانامت


مراد ، خدرتيها ليه 


نور ، الأبله هي اللي جهزت كل حاجه عشان حسام يعمل كده في حور 


حسام ، متأكده


نور ، الفيديو علي موبايلها والحي*وانه بعتاه لكذه حد جهزلي المخزن بقا عشان توديها فيه


حسام ، هنخرج بيها ازاي وسط الموظفين


نور ، بسيطه مغمي عليها واسندها أنا ومراد ننزلها وانت انزل اسبقنا عالمخزن


حسام ، ماشي أنا نازل حالا


نور ، شيل قصادي يا مراد بيه


مراد بيرفعها قصاد نور وبيحط أيده علي ضهر السكرتيره حطها علي ايد نور 


نور ، حاسب ايدك مش عايزه غ*باء 


مراد ، سورى وشال أيده السكرتيره وقعت 


مراد ، حاسبي كده انا هشيلها وراح شيلها ونازل


نور ، شيل شيل ياا اخويا ده انت هتول* ع في جه*نم

////////

في المخزن


مراد ساب السكرتيره عالارض مره واحده


السكرتيره فاقت ، أنا فين


نور ضر*بتها بالقلم ، انتي في جهن*م الحمرا


السكرتيره ، عايزه ايه


نور ، عايزه اعرف مين اللي عمل كده في حور وحسام 


السكرتيره ، وانتي محموقه اوي كده ليه


نور ، عشان ده شرف بنت وانتي سبب في ضياعه 


السكرتيره ، عشان تبقي عملالنا فيها خضره الشريفه


مراد ، اممم وراح مطلع المسدس لو مقولتيش مين اللي موحيكي تعملي كده والله هفضي المسدس ده في دماغك

السكرتيره ، مبخافش علي فكره 


حسام ، أمم مبتخافش هات الكلاب يا مراد 


الكلاب دي مبنطلعهاش غير للناس العزيزه علي قلبنا


مراد خرج جاب كلاب الحراسه 


مراد ماسكهم وهما عمالين يهوهو 


نور ،. لا ده بجد وراحت جرى استخبت في حسام 


مراد ، هتقولي واللا اخلي الكلاب تخليكي تقولي 


السكرتيره بعياط ، ابعدهم عني دول عوروني في أيدي اااه

مراد ، مين اللي عمل كده ردي


السكرتيره ، علاء البسيوني


مراد ، أنا مش مصدق ده انا نفسي كنت يقتنع من الكلام اللي كان بيقوله اهو ده زى ما ربنا قال اتأمرون الناس بالبر وتنسون أنفسكم


نور ، طب الحل ايه يا مراد بيه


مراد ، الحل بفضيحه لاختك


نور ، طب نعمل ايه نوصل بالفيديو الاصلي ازاي


السكرتيره ، ده بقا في منه نسخ كتير 


نور ، لو مسكتيش أنا هقتلك فاهمه هقتلك


حسام ، أنا هتحفظ بالبنت دي هنا وتعالي نروح لعلاء البسيوني نهدده بأننا هنشتكيه بالبنت دي وأنها هتوديه في داهيه بسبب الفيديو


مراد ، اول مره تفكر من غيري يا حسام شكلك شغلت مخك


حسام ، بس لازم نروح برجاله كتير عشان ميقتلوناش


مراد ، تمام ياللا بينا


نور ، استنوا هاجي معاكوا


مراد ، تيجي فين دول ممكن ممكن ايه دول اكيد هياكلوكي ويشربوا حبه ميا وراكي


نور ، خلاص انا هقعد مع الحيوانيه دي عما تيجوا


مراد ، تمام ياللا يا حسام 


//////////////

السكرتيره ، هتستفادي ايه وانتي بتفضحي اختك علي الملأ


نور ، مش هفضحها أنا هجيب لها حقها 


السكرتيره ، ياعببطه أنا هعطيكي مبلغ كبير من الباشا تكبرى منه


نور ، اخد تمن شر*ف اختي


السكرتيره ، شرف ايه يا ام شرف ما كله مساوي بعضه


نور ، لا مش مساوي بعضه عارفه ليه عشان احنا ناس غلابه بس محلتناش غيره


السكرتيره ، طيب

////////////

عند الباشا عادل

حسام ، أنا عايز ادخل للباشا ضرورى


الامن بيتغدي مش فاضي

حسام ، أنا لازم ادخله حالا

الامن ، الو ايوا يا باشا دول مصممين يدخلو

الباشا ، دخلهم

مراد ، السلام عليكم ورحمه الله وبركاته


الباشا ، وعليكم السلام


حسام ، ليه عملت فيا كده ارتحت أما ضيعت البنت وضيعت امها واحلام أختها


الباشا ، هنلعب عالمكشوف ايوه بقي أنا اللي حطتلك المخدر بايدي و أنا اللي ركبت كاميرات مراقبه في المكتب عشان اذلك يا حسام اذلك زى ماذلتني 


حسام ، ممكن الموضوع يتحل ودي يا عادل باشا من غير فضايح للبنت كفايه امها اللي ماتت من الصدمه


الباشا قام وقف مره واحده وقال



انت عارف كويس أن اللي بيدخل هنا ومجاش علي مزاجي بيخرج ميت حتي لو كان أبوك وزير الداخلية

مراد ، ياباشا احنا جايين نحل الموضوع ودي

عادل ، ده اخر ماعندي انتو فاهمين وياللا بالسلامه بره ياريت مشوفش وشكم هنا تاني


مراد ، ياللا يا حسام 


حسام ، ماشي بس صدقني انا مبخسرش يا عادل باشا والصفقه مش هسيبها


عادل ، براحتك انت اظاهر عايز الناس تشوف انت كنت بتغ*تصب البنت ازاي


حسام ، اعمل اللي تعمله بس مش هسيب الصفقه


عادل ، المقابله انتهت بالسلامه 


حسام ، انتهت منتهتش هنشوف مين اللي هيكسب في الاخر يا عادل باشا وراح خارج

///////

مراد ، انت لازم تجيب حور الفيلا عشان الفيديو لو نزل هتبقي مصيبه واحنا هنكذب كل حاجه ونقول مفبركه بس انا خايف من حور بس هي اللي هتنقذك من المصيبه اللي انت فيها


حسام ، حور دي تطيق العما ومتطقنيش


مراد ، اوووف أنا نسيت نور اللي في المخزن ياللا نروحلها لتكون قتلت البنت


حسام ، ياللا بينا فعلا نور مجنونه وتعملها


مراد ، انت هتقولي ده انا مجربها وراح باصص علي أيده

حسام ، البنت دي جدعه اوي بحس انها بعشر رجاله


مراد ، أنا كل ما بشوفها بضحك بحس ان في حاجه غلط الصوت والشكل بنوته الأسلوب راجل راجل يعني مش اي كلام


حسام حب يشوف صحبه بيحبها واللا لا ، هي بصراحه قمر لو مكنش حصل اللي حصل كنت مسبتهاش عنين خضرا وشعر كستنائي وبيضا فعلا اجنبيه مفيش حد شوفته لسه بالجمال ده


مراد ، مش اخد بالك من حاجه


حسام ، اي


مراد ، أن حور شبها بالضبط بس فرق أن حور رقيقه عنها 


حسام ، اي رقيقه دي متلم نفسك دي بردك مراتي وعلي اسمي


مراد ، مراتك أمم طب بتبص علي اختها ليه


حسام ، اي ياعم انت هتجبلي تهمه ياللا انزل وصلنا المخزن 


//////////

في عربيه كانت ماشيه وراهم


ايوه يا باشا عرفنا المكان اللي فيه البنت اللي تبعنا


عادل ، اقتلوها لان دي اللي هتودينا كلنا في داهيه 


ماشي يا باشا حالا


//////////

مراد ، انت لسه قاعده زى مانتي


نور ،، يعني هروح فين 


حسام ، الحمد لله البنت كويسه


نور ، ماهي دي اللي هتعرفنا مين اللي بيخونك وبيوصل اخبارك يا حسام بيه


حسام راح للبنت ، مش ناويه تتكلمي شكلك عايزه تشرفينا كتير


البنت ، مش هقول حاجه 


مراد ، حسام في. اصوات بره 


حسام ، مسدسك معاك


مراد ، اه اهو وانت


حسام ، معايا


نور ، في ايه


مراد ، شكلهم كانو بيراقبونا استخبي بسرعه يا نور 


نور ، دول جايين عشان البنت دي 


مراد بزعييق ، طب اومي يا بت انتي ياللا 


نور ، اي ده راجل


مراد مقدرش يمسك نفسه من الضحك 


حسام ، ياللا يا مراد دول داخلين خلاص


مراد كتم بقها وقال لنور خليكي انتي وهي هنا متخرجوش مهما حصل 


نور ، ماشي 


حسام ، مرااااد الرجاله بتوعي كلهم اتقتلو


نور ، هنموت يا مراد


مراد ، اللي ربنا عايزه هيكون وراح وقف مع حسام 


الرجاله دخلو مراد وحسام فضلو يضربوا نار علي الرجاله 


مراد ، ياحلاااوتي المسدس خلص رصاص 


بودي جارد ضخم دخل عليه 


مراد ، بص هو أنا اكيد هموت بس مش عايز اموت دي الوقت 


البودي جارد ضرب مراد بالقلم 


مراد ، انت قد الالم ده هاا 


البودي جارد بيقرب من مراد ومراد بيبعد


حسام شاف المنظر ضرب نار علي البودى جارد الراجل طب ساكت في حضن مراد مراد وقع والراجل فوقه دخل تلاته بودي جارد علي جوه 


مراد لنفسه ، اعمل نفسك ميت اعمل نفسك ميت


راحوا داخلين جوه عند نور 


مراد مسك الرشاش وفضل يضرب نار عليهم من ضهرهم وقعوا التلاته ميتين 


نور ، دوددد دول ماتو


مراد ، احسن مانموت احنا 


نور بتبص وراها لا ما احنا هنموت خلاص وراحت بصه ورا مراد


مراد بيلف ضهره وبيبص 


الجارد ، بلاش ده محناش قد أبوه وراح ضربه بايد المسدس مراد وقع في الارض مغمي عليه


نور ، مرااااد


الجارد ، البنت اهي وراح ضارب نار علي السكرتيره وقعت ماتت


نور ، بصوا احنا ممكن نحل الموضوع ودي مش لازم تقتلوني والله ما هتستفادوا حاجه من قتلي


الجارد ، أمم فعلا حد يقتل الجمال ده كله


نور ، اي في ايه بتبصولي كده ليه 


الجارد ، أقل*عي


نور ، اقلع ايه يا رو*ح ام*ك منك له


الجارد ، ما احنا مش هنمشي من هنا غير أما ناخد اللي 


نور ، اوعي تكمل عارف ليه


الجارد ، ليه 


نور راحت ضرباها شلوت تحت الحزام


الجارد وقع في الارض


التاني ، والله مانا سيبك وراح مقرب منها وقعها علي الارض وانقض فوقها


مراد بدأ يفوق ويفتح عينه


نور ، ابعد عني ابعد يا حي*وااان الحقونييييي


مراد ، قام براحه لقا واحد مرمى في الارض والتاني يق*طع هدومها


مراد بص لقا ماسوره حديد جابها وراح ضربهاله في دماغه الراجل وقع في نور معدتش قادره تتحرك 


مراد راح زقه من فوقها وقومها


مراد ، انتي كويسه


نور بصت وراه وراحت مبرقه


مراد ، ايه 


نور ، وراك 


مراد بيلف يبص للي وراه راح الراجل ضاغط علي الزيناد اجت في بطن مراد 


حسام دخل جرى وفي أيده رشاش راح ضارب علي الراجل


نور بدموع ، مراد 


مراد حاطت أيده علي بطنه ووقع علي ركبته 


نور ، لا يا مراد لااا


مراد ، سامحيني أنا مكنتش قاصد اقول حاجه قدام مامتك


نور بدموع ، أنا مسمحاك والنبي ما تموت أنا عارفه انك اهبل ومبتعرفش بتقول ايه


مراد ابتسم براحه ، ااه أنااا


نور ، متكلمش خلاص شيله معايا يا حسام 


حسام ، متخافش يا صاحبي اوووم هقول لابوك ايه اوعا تسيبني يا مراد


مراد غاب عن الوعي 


نور ، بسرعه معايا يا حسام ده بينزف كتير


شالوه وراحوا جرى دخلوه العربيه وراحوا علي المستشفي


نور قاعده قدام باب العمليات وبتعيط جامد


حور اجت لها ، في ايه يا نور


نور ، مراد هيموت يا حور هيموت


حور ، طب مش انتي كنتي عايزه تموتيه ايه اللي خلاكي تخافي عليه دي الوقت 


نور ، كككانوا هيغت*صبوني وهو انقذني منهم راحوا قتلوه 


حور ، مين دول 


حسام ، مش وقته خالص الكلام ده عمي فاته جاي تمام لازم ميشوفكيش يا نور مينفعش تباني كده غلط 


نور ، هو مراد ابن عمك


حسام ، اه


حور ، طب تعالي ننزل تحت نقعد تحت شويه 


نور ، ومراد


حسام ، متخافيش ده بسبع ارواح انزلو واول ما يفوق هكلمكم


نور نزلت تحت قعدت مع حور 


نور ، مراد لحقني في اخر لحظه يا حور


حور ، الحمد لله هو محترم طول عمره 


نور ،. يارب بس ميموتش يارب ميموتش


بعد تلت ساعات نور قاعده تحت 


نور ، هو حسام مرنش ليه


حور ، معرفش تيجي نطلع


نور ، ماشي


نور طلعت هي وحور 


نور ،. اي ده أبوه اهو 


حور ، اه 


نور ، طب هنعرف أخباره ازاي


حور ، حسام بيه اهو


حور ، حسام بيه


حسام ، في ايه


حور ، احمم هو مراد عامل اي دي الوقت


حسام ، شال المراره الرصاصه دخلت في المراره شالها وراح غرفه العنايه للصبح


حور ، طب احنا هنروح وهنيجي نطمن عليه الصبح


حسام ، اممم تمام بس انا هوصلكوا


حور ، لا هتعرف نروح لوحدنا


حسام ، طب اي رايك بقا هتروحي معايا الفيلا 


حور ، ده اللي هو ازاي 


حسام ، هتفهمي أما تيجوا معايا انتو الاتنين ياللا يانور

روايه اغتصبني واعطيته قلبي البارت الثامن



انتي لازم تباتي معايا انهارده في الاوضه بتاعتي وهندخل الفيلا وانا هشيلك لحد السرير

حور ، انت اتجننت يا حسام بيه اي اللي بتقوله ده

نور ، كمل كمل يا حسام بيه 

حسام ، شكلك فهمتنيني يانور وراح غمزلها

حور ، انتي متفقه معاه عليه يا نور ده انا اختك أخص عليكي هتبيعيني بعد اللي عملته معاكي


نور ، حسام يا حور هانم في جواسيس في الفيلا عنده بينقلو أخباره للبوص الكبير فهو عايز يعمل كده عشان يعرفهم أنه اتجوزك وحبك وان لو نشروا الفيديو بتاعكم مش هيفرق معاكم وأنكم كده بتحبوا بعض لحد ما يخلص حكايه الصفقه بتاعته وبعدين ترجعي البيت ولو هتطلقوا أطلقوا زى مانتي عايزه


حسام ، لا ده بجد أنا عمرى ماهسيبك يا نور تمشي من الشركه ايه الذكاء ده


نور ، يعني اخلص كليه وتخليني المحاميه بتاعه الشركه بتاعتك


حسام ، طبعا يا بنتي لا بجد عجبتيني جدا


حور ، يعني هتلعب بيا عشان تتم صفقتك 


حسام ، أنا عمرى ماهلعب بحد حور انتي عندك حريه الاختيار موافقه تمام مش موافقه تمام


حور ، اي المقابل 


حسام ، شيك اكتبي فيه اللي انتي عايزاه وغير كده كمان الفيديو استحاله هينشروه لانه بقا ورقه خسرانه بالنسبه ليهم


حور ، تمام الشيك بعد اذنك


نور ، حور ده بجد


حور ، حقي قصاد قهرتي علي نفسي وقهرت امي عليه كفايه أنها ماتت بسبب اللي حصل


حسام ، حقك يا حور اتفضلي الشيك


حور ، نقول اتنين مليون كويس


نور ، بس ده كتير جدا


حسام ، كويس يا حور وراح ماضي 


حور اخدت الشيك وركبت العربيه مع نور وحسام وراحو الفيلا

/////

مراد ، اااه أنا فين


والده ، مين اللي عمل فيك كده يا مراد


مراد ، طب قول حمدالله على السلامه اول


والده ، بقولك مين اللي عمل فيك كده ابن عمك قال ميعرفش


مراد ، كنت في بار وبرقص مع الرقاصه وماشي أنا وهي بلطجيه طلعوا علينا بلطجيه ثبتوني واخدوا الموبايل والرقاصه وراحوا ضاربين عليه نار


والده ،. رقاصه وبار انت اييي منتاش قد اي مسؤلية خالص انت اي يا اخي احترم منصب ابوك


مراد ، اااه بابا والنبي مش قادر اتكلم ممكن تسيبني انام

والده ، نااام اتخمد

////////////////

وصلو الفيلا


حسام ، احممم ممكن اشيلك بقا


حور ، شيل مش فارقه 


حسام شال حور وداخل الفيلا ونور وراهم بتزغرط


حور سرحت في عيون حسام نظره اول مره تنظرهاله


حسام ، مالك 


حور اتحرجت ، هااا مفيش


الشغالين اللي في الفيلا كلهم اتجمعوا


نور ماتزغرطوا يا جماعه حسام بيه اتجوز 


كلهم فضلو يزعرطوا وحسام اخدها ودخل غرفته


حسام ، احممم حور أنا هدخل اخد شاور ماشي عندك الجناح اهو اقعدي فيه براحتك


حور ، تمام 


حسام دخل الحمام وحور افتكرت أن ممعهاش هدوم ليها ولا اختها معاها


حور ، ياربي طب الحل ايه وراحت فتحت الدولاب 


ايه ده كله رجالي اعمل ايه بقا ياربي 


فضلت قاعده عالسرير لحد ماراحت في النوم


حسام خرج بص لقاها نايمه وهي قاعده عالسرير وسانده ضهرها عالسرير


حسام ، حور حور


حور ، ها نعم


حسام ، انتي هتنامي كده


حور ، مانا مفيش معايا هدوم 


حسام ، اوووف نسيت


حور ، طب الحل اي 


حسام ، بصي نقيلك بيجامه من بتوعي اللي يعجبك البسيه


حور ، بس ازاي وغير كده حضرتك ماشاء الله طول بعرض أنا ميديم 


حسام ، هههههه ماشي البسي اي حاجه والصبح هبعت اجبلك اللي عايزاه


حور ، اخدت بيجامه ودخلت الحمام اخدت شاور ولبستها وخرجت


حسام كان ماسك الموبايل وبيلعب فيه وعينيه راحت لحور بص لقاها لبسه بيجامته كبيره عليها وهي غطسانه جواها وبتنشف شعرها 


حسام ، هههههه همووووت


حور ،. مانا اعمل ايه والبنطلون اللي كل شويه بيقع ده 

حسام ، اقلعيه وخليكي باللي فوق اهي طويله للركبه هههههههه يا اوزعه 


حور اضايقت ، حسااام بيه لو سمحت وراح البنطلون واقع


حسام بص عليها وفضل يضحك


حور ، قلعته خالص اتفضل بنطلونك اهو مش عايزاه 


حسام ، مش قادر ابطل ضحك بصراحه منظرك مسخره هههههههه

موبايله رن 

حسام ، الله ده مراد الو ايوه يا مراد فوقت

مراد ، عملتها وخلعت لا وايه وبتضحك بتضحك علي ايه ياض


حسام ، بضحك علي وبص لحور وعرف أنه مينفعش يقول ، بتفرج علي فيلم عايز اي دي الوقت


حور فرحت أنه مقلش لمراد وراحت تسرح شعرها وبصت لنفسها في المرايا بصدمه وفضلت تضحك بصوت عالي


مراد ، اي ده انت معاك نس*وان من غيري


حسام ، اتلم يا مراد دي حور نفذنا الخطه بتاعتنا


مراد ، الخطه بتاعتكم برضوا


حسام ، اقفل يا مراد اقفل وراح قافل في وشه 


فضل سرحان في حور وهي عماله تسرح شعرها 


حسام لنفسه ، يخربيتك يا مراد علي يخربيت أفكارك ياربي اي الجمال ده حوريه من الجنه ياربي 


حور ، حسام بيه أنا خلصت ممكن اخد بطانيه عشان السقعه عشان هنام عالارض 


حسام ، هااا بتقولي حاجه


حور ، عايزه بطانيه عشان انام علي الارض


حسام ، لا مفيش نوم علي الارض


حور ، مينفعش انام جنب حضرتك أنا هنام عالارض 


حسام ، حور السرير مترين يعني مش معقول هنبقي جنب بعض هتبقي بعيد عني وحطي مخده ياستي بيني وبينك


حور بصت عالسرير ، تمام ماشي 


حسام ، طب ياللا نامي وراح طافي النور 


حور ، لااا


حسام فتح الابجوره ، في ايه مالك


حور ، متقفلش النور عشان أنا بخاف من الضلمه


حسام ، وانا مش بعرف انام في نور


حور ، خلاص اروح انام في اوضه تانيه


حسام ، خلاص هفتح الابجوره وامرى لله 


حور ، هو مينفعش واحده بس اللي نحيتي


حسام ، لا الاتنين متواصلين ببعض


حور ، طب أنا اسفه معلش 


حسام ، لا عادي ولا يهمك أنا هحط المخده علي راسي نامي انتي بس


حور ، ماشي


حسام ، تصبحي علي خير 


حوور ، وانت من اهله

/////////

نور ، تسلميلي يا ام محمد حلوه الجلبيه دي اوي 


ام محمد ، مش كبيره عليكي شويتين يا بنتي


نور ، لا حلوه ياحبيبتي اهي حاجه تقضي الغرض تصبحي علي خير


ام محمد ، وانتي من أهله يارب


نور موبايلها رن ، الو 


مراد ، عامله ايه


نور ، كويسه انت اللي عامل ايه


مراد ، الحمد لله بقيت كويس 


نور ، شكرا لحضرتك عشان لولاك كان فاتي ضعت


مراد ، الو مين معايا وبص علي الرقم هو الرقم نور انتي نور


نور ، اه في ايه


مراد ، ايه الاحترام ده كله 


نور ، اصل انت دفعت عني ولحقتني لازم احترمك


مراد ، لو اي واحده تانيه كنت عملت كده


نور ، ههههه تصدق كنت هصدقك يا بتاع الرقاصات


مراد ، حمدالله على السلامه ايوه كده انتي نور ههههه


نور ، يا سلام ليه مالها نور


مراد ، لسانها اي ماشاء الله زي الفرقله


نور ، طب انت بتتصل عايز ايه


مراد ، والله مش عارف حسيت اني عايزه اسمع صوتك


نور ، وسمعته ياللا بقا تصبح علي خير


مراد ، وانتي من أهله وقفل


نور ، والنبي لو شفني بمنظرى ده هيقعد يضحك عليه عشر سنين قدام ده مجنون بس دمه خفيف


///////////

صباح تاني يوم


ام محمد خبطت علي باب حسام 


حسام صحي وقام جرى عشان حور متصحاش وفتح


حسام ، في ايه


ام محمد ، مراد باشا تحت


حسام ، تحت اللي هو ازاي ده عامل عمليه كبيره


ام محمد ، مش عارفه بس هو تحت


حسام ، طب روحي انتي وانا نزله اهو وقفل الباب


حسام دخل قعد عالسرير يبص علي حور لقاها نايمه وشعرها علي وشها واخده المخده في حضنها


حسام فضل يبعد خصلات شعرها عن وجهها وفضل سرحان في جمالها 


حسام ، ملاك نايم اي الجمال ده حس انها بدأت تفوق راح باعد بسرعه وقام عشان ينزل لمراد


حور ، صباح الخير يا حسام بيه


حسام ، صباح النور 


حور ، حضرتك رايح الشركه


حسام ، انهارده الجمعه اي نسيتي الايام


حور ، أمم اومال حضرتك رايح فين 


حسام ، مراد تحت نازل أشوفه


حور ، ده عامل عمليه امبارح خرج ازاي ده


حسام ، مش عارف انا نزله اهو 


حور ، أمم ماشي أما أكمل نومي بقا


حسام ، لا اومي وبطلي كسل وتعالي نفطر


حور ، لا مليش نفس عايزه انام 


حسام ، تمام براحتك بس لازم نكمل الدور دول اتنين مليون جنيه 


حور ، خلاص يا حسام بيه هقوم اووووف 


حسام ، اي اوف دي استني عندك وراح شددها من دراعها اي اوف دي


حور ، هو كده بقا 


حسام فضل باصص في عينيها وراح حاطط أيده علي وسطها


حور اترعشت جامد ، في أي يا حسام بيه 


حسام ، مش عارف 


حور شالت أيده من عليها ، ده مش في الاتفاق ولو سمحت يا تحترم الاتفاق بتاعنا يا اما همشي قلت ادب مش عايزه احسنلك 


حسام ، اي احسنلي دي 


حور ، هو كده بقا لم نفسك فاهم


حسام ، خلاص خلاص انا اسف انا آسف خلاص بقا


حور ، ماشي وراحت داخله التيوليت


حسام ، ده اي العيله اللي لسانها طويل دي وراح نازل لمراد

////////

نور قامت نزلت عشان تحضر الفطار مع ام محمد


خارجه بالفطار لقت مراد في وشها


نور ، مررراد بيه


مراد ، خضتيني في ايه


نور ، انت خرجت ازاي من المستشفى


مراد ،. ابويا قرفني رحت قايم خالع منها وقولت اجي هنا حسام حبيبي هيراعيني حاكم أنا بحبه اوي عشان كده اجيتله هنا اصل وحشني وطول الليل بفكر فيه


نور ، يع ابعد 


مراد ، في ايه


نور ، انت منهم انت وحسام ياخساره


مراد ، من مين


حسام كان نزل وواقف يسمعهم 


حسام ، انت اجيت ياقلبي عارف انك مقدرتش تستغنا عني وحشتني اوي


مراد ، انت بتتكلم كده ليه


حسام ، هشش


نور ، يع بجد انتو مقرفين حووووور يا حوووور تعالي هنا


مراد ، اوعا يكون فهمت اللي في بالي


حسام حط أيده علي صدره ، اه يا بيبي


مراد ، بيبي وربنا انتي فاهمه غلط


حسام ، هههههههه


مراد ، امشي ياله والله يانور أنا مش كده 


نور ، اومال ايه وحشني وطول الليل بفكر فيه والكلام ده هو في واحد يقول الكلام ده عن راجل الا مايكون كده


حسام ، وماله كده ده حتي احنا حلوين اوي مع بعض صح يا دودو


مراد ، وربنا لو مسكت لهجيب الفازه اللي وراك دي والقك بيها


حسام شاور علي بقه أنه هيسكت

حور نزله جرى علي صوت اختها


نور ، ياللا يا حور نمشي من هنا بسرعه


حور ، ليه في ايه


نور ، دووول


مراد ، أنا اقصدك انتي يا نور انتي يا نور وحشتيني وطول الليل بفكر فيكي أنا اتزفت وحبيتك


نور فتحت بقها وبصت لحسام


حسام ، هههههه خليتك تقولها ازاي


نور ، يعني الكلام ده مش بجد يا حسام بيه


حسام ، بهزر معاكي


حسام ، وحشتيني اوي


نور اتحرجت وجايه تمشي داست علي طرف الجلبيه ووقعت علي وشها 


حسام راح يقومها 


مراد ، ما تبعد ياعم الامور


حسام ، اي الشوال اللي انتي لبساه ده يا نور ههههه


مراد ، فعلا اي ده انتي كمان يا حور لبسه ايه انت عملت اي في البنات


حسام ، نسيت اوديهم يجيبوا ليهم هدوم يلبسوها


مراد ، هههههه بس شكلهم مسخره


حسام ، طب تعالي اطلع نام فوق في الأوضه عشان ترتاح


مراد ، ماشي اااه براحه عليه


حسام ، وحشتك اوى يا بيبي


مراد ، اتلم ياض وحشك برص 


حسام دخله غرفه وغطاه ، نام يا حبيبي وارتاح وانا هروح أكمل نومي مش مهم أفطر 


مراد ، اممم لعبه معاك


حسام ، لعبه مين انت نسيت الخطه ياللا نام ياض


اغتصبني واعطيته قلبي البارت التاسع

يتبع 

تكملة الروايه من هناااااااااا


 

تعليقات

التنقل السريع