القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية سقطت في بئر الرزيلة للكبار فقط 🔞🔞البارت العشرين بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

البارت العشرين 💥 بقلم سلطان زماني 


خوفت زفت الطين ده يعملي محضر أو ياذيني بقيت قاعده 


هموت من الرعب لحد ما وعد قالتلي في أي مالك حكتلها الي 


حصل قالتلي ده داير علي البنات كلها يقولهم الكلمتين دول 


ده اصلا راجل مهزق ويستاهل بي انتي غلطانه اي الي 


يوديكي شقته مخفتيش يجيب صحابه وبعمل عليكي حفله 


قولتلها حفله اي قالتلي قبل كده وحده ياعيني خده عيل من 


المصنع برضو وراحت شقتها كان معشمها بالجواز والبت 


خافت تخسره لو رفضت وراحت معه بعد ما نام معها وخلص 


صحابه دخله والبت حالها نزيف وتعبت واتعقدت وسالت 


الشغل خافي علي نفسك ياشهد ومتصدقيش حد ده صنف 


واطي ملهمش امان 


قولتلها أنا مش هروح الشغل ده قالتلي وهتصرفي منين 


قولتلها هدور علي شغل تاني قالتلي الي يريحك ياشهد 


وسبتني وانا فضلت ابكي بحرقه عايزة اضرب نفسي 


بالشبسب علي غباءي فضلت اكلم طلال مفيش رد خالص 


الواتس اب مش ظاهر كلمت حاتم رد بعد عذاب  قولتله أنا 


محتاجه منك مساعده ضروري فلوس سلف مش علشان 


حاجه ووعد هدهملك لما ربنا يفتحها عليا 


قالي هشوف ظروفي واكلمك فضلت وراه يجي اسبوع لحد 


ما قالي ب استعباط وقاصد أنه يستغل الظروف ..اصلي أنا 


مش معايا غير 500جنيه بس قولتله مش مهم قالي هبعتلك 


فيديو عايزك تعملي زايه قولتله هجيبك ووريني وحاضر 


هعمل ركبت ورحتله التاكسي خد 60 جنيه وصلت ونزلت 


فضلت معه عوالموببل لحد ما فتحلي الشقة ودخلت ومش 


هعرف اوصف حجم الكسرة والإهانة الي كنت حسه بيها والي 


هو كمان حسسني بيها مش دي المقابله الي كان بيقابلني بيها 


ولا ده الوضع بتاعي فضلت قاعده لقيته قرب عليا قلعني 


الشوذ بتاعي قالي همسحلك رجلي بلساني يامولاتي قولتله 


أنا عايزه اخد شاور علشان المشوار قالي اؤمري انتي 


يامولاتي وانا امسح جسمك كله بلساني 


من غيظي منه وأنه استغل حوجتي ليه 


واني لو كنت اتقلبت ليه هندية مكنش ساعدني لله ولازم 


وساخه ونجاسه  زقيته برجلي بعزم ما فيا وانا قاعده اترمي 


ع الأرض وقام بسرعه وجيه تاني بيمشي زاي الكلب فضلت 


أشد في شعره واضربه ع وشه واثوله انت اي ياحيوان 


يقولي أنا خدامك وكلبك المطيع يا ستي


 قولتله واي كمان ياوسخ قالي عبدك وملك ايديكي جبت 


حب وجبته من رقبته وفضلت امشي وهو ماشي زاي الكلب 


قدامي لحد ما وصلت عند هدومه بنطلونه قولتله فك الحزام 


ده وهاته ياكلب بصلي ب استغراب بس عنيه بتقول أنه 


مبسوط قالي بلاش حزام ياستي في كرباج جوه اخدته 


ودخلنا فتحلي الدولاب لقيت علبه فيها كرباج وعضو ذكري 


صناعي وكلبشات وحبل وازازة جيل وزيت جسم ولقيت 


قمصان نوم بتاعة مراته. 


قلعت هدومي كلها  اخدت  العضو لبسته زاي الاندر ونمت علي  السرير


 وقولتله البس يا ع*ص


لقيته بلم بس عجبته قالي امرك  .قولتله يلا البس القميص 


الابيض ده لبسه في ثواني قولتله يلا امسحلي جسمي كله 


وضربته بالكرباج لقيته نط ع السرير وفضل يعمل كده وانا 


بشتمه ب امه وبقول عليها ألفاظ فظيعة بقا يبوس العضو 


الذكري الصناعي ويقولي ناويه علي اي ياستي قولتله 


ششششششششششش انت تخرس فاهم قالي فاهم 


انت تقولي حاضر وامرك ياستي وبس ع الله اسم نفسك ياخ*ل


مريت معه اكني راجل وهو ست بالظبط وعملت معه كل 


الاوضاع وبقا يتحايل ويبكي ويتوسل اني ارحمه وانا ولا 


سأله فيه بالعكس بعمل بعنف وغباء اكتر فضلت كده لحد ما 


ع السرير ع بطنه وقالي يخربيتك ياشهد ده انتي طلعتي 


جامده بشكل البنطلون برا خدي الي انتي عايزه وسبيني بقا 


علشان مش قادر اتحرك من مكاني 


لميت هدومي وطلعت لقيت معه 1800 جنيه اخدتهم كلهم 


ونزلت رحت لقتهم بيلمو الفلوس علشان يدفعو إيجار الشقة 


دفعت الي عليا وطلبت اكل كنت هموت من الجوع وشحنت 


الباقة وظبطت نفسي تمام 


يتبع ...من الاخر كده الكاتب الجرئ رزق😂💋

 البارت 21من هنا 

تعليقات

التنقل السريع