القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية زوجي علمني الانحراف للكبار فقط 🔞🔞البارت التاسع بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

البارت التاسع 💥 بقلم سلطان زماني 


شدني من ايدي وطلعنا عريانين وجسمنا مبلول ودخلني 


اوضه النوم واغتصبني معرفش جاب الطاقة والقوه دي منين 


ولا اكنه كان بيحارب أو بينتقم مني


 خلص واتقلب نااام ع طول وانا حمدت ربنا اني اليلة عدت 

ع خير 


وخوفت انام جنبه بصراحه واخدت بعضي ورحت نمت مع 


البنات وقفلت باب الاوضة بالمفتاح خوفت يقتلنا 


الغريب أنه صحي الصبح ولا  لكنه عمل حاجه ورجع خالد 


العادي يلعب ويهزر مع البنات بس نظراته ليا مش زاي الاول 


عينه مكسوره ولما بتيجي عيني في عينه ينزلها في الأرض 


ويبعدها 


مبقاش ليه اي كلمه عليا  يعني انزل برحتي اكلم برحتي 


اتاجر تحت .المهم عنده. الشغل وبس 


وفي مره كان بيتكلم في التليفون ودخلت عليه ومسكت 


موبيله ولقيته باعت صور عضوه الذكري  لوحده جيت اقراء 


الي قبل كده خد الموبيل وضربني صوت وفرجت عليه 


العماره وقولتله طلقني والجيران أتدخلو بنا وهدوني 


ونزل وسأب البيت 5 ايام ورجعلي مع أخته وبوزها شيرين 


وبتكلمني بقرف وتناكه وتقولي بصي يابنت الناس لو خالد 


مش فارق معاكي ف هو فارق معانا وبنتمنا التراب الي 


بيمشي عليه اخويا اغلي حاجه في حياتي بتعب ياسومه لما 


بشوفه زعلان ولا حزين ياحبة عيني 


_ دلوقتي بقا حبة عينك وبتتعبي لتعبه امال الاول ليه كنتي 


مش بتعبريه ولا بتسالي فيه وبصتله وقولتله ..مش دي الي 


فضحتك علي 1500 جنيه الي استلفتهم منها مش دي الي 


بعضمه لسانك انت قايلي أنها كلت حقك في ورث ابوك 


دلوقتي بتستقوة بيها عليا انا طلقني ياخالد علشان زهقت من 


عيشتك والي جاي يا ابن الناس لا حلو ليك ولا ليا 


أخته ..اولا أنا مكلتش حق حد وثانيا الي بيني وبين اخويا 


وهقولهالك مره تانيه اخويا .الي زيك متدخلش فيه 


_ والي بيني وبين ابو بناتي انتي كمان متدخليش فيه 


واعملي ياختي الشويتين بتوعك دول علي اي حد غيري

 

انا لا 


خالد..ما تصلو علي النبي بقا احنا مش جايين نتخانق انا جاي 


اشوفك انتي عايزة اي ياسومة واي يرضيكي 


أخته ...خاااااااالد وبعدين 


خالد.. أم عيالي بناتي برضو والعيال وهي وحشتني 


أخته ..يبقا ترجع بشروط مش سايبه هي 


خالد..ياستي أنا متعود عليها وعلي عصبيتها وشكها وغيرتها 


وعزرها والله غصب عنها لو اي وحده مكانها كانت تعمل كده واكتر 


أخته ..ربنا يهديلك حالك يا اخويا ومسمعش عنك غير كل خير 


_ خلصتو المسرحية ..بجد برافو هااايل ..انتو فكرني هبله ولا 


ركنه الفيل تحت ..هو انتي لو قفشتي جوزك بيخونك وباعت 


صور جسمه لوحده وعرفتي كمان عنه قبل كده أنه بيجيب 


نسوان في الشقة من ناس موثوق فيهم هتخدي الموضوع 


ببساطة كده 


أخته ..وهنروح بعيد ليه ما أنا فعلا عرفت اني ابو محمود 


خاني ووجهته وانكر ولما عرفت تاني وقفشته ندم وقالي دي 


نزوه وسمحته علشان ابو ولادي مش فضحته ذيك 


_ هو انتي مش كنتي هتجوزيه وجيباله عروسة 


أخته ..أنا اجوزه ..وعروسة اي دي الي أن شاء الله جبتهاله 


لقيته توه في الكلام وعرفت أنه بيكدب وأنه بيخترع حورات 


وحكايات من عنده وصلت معه لمرحلة اني حفظته


 الفترة الي عدت وانا قلقانه منه  درسته بقيت بفهمه اكتر من 


امه الي ولدته كنت ببقا عارفه هيقول اي من قبل ما يقوله 


ابص في عينه 


عرفت معني المكر والخداع والبرود والنطاعه والدياثة لما 


عشرته ..المهم .....


يتبع ..باقي القصة هبعته لاكتر ناس اتفاعلت وعملت شير للقصة ❤️. الجماعة الي قاعدين بيقرو في صمت ده آخر بارت هيظهرلكم 😘😂


البارت العاشر من هنا 

 

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع