القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية زوجي علمني الانحراف للكبار فقط 🔞🔞البارت الثاني بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت التاني 💥 بقلم سلطان زماني 


خالد اتغير معايا تغير كامل في كل حاجه بقا يرجع من شغله 


يجيب للبنات حلويات كتير ويكملني قبل ما يطلع يشوفني 


عايزة حاجه وبقا يقعد يلعب معاهم وفي وقت ما كنت بطلع 


بث لو بنت من البنات قلقت أو عيطت القيه قام بسرعه هو 


شفها ونيمها وفي مره سمعو صوته وانا في البث واستلموني 


تريقة واستظراف وقفلت من سكوفي ومش عارفه اقول أي 


خالد..حاولي تفهميني من الإشارة متبقيش متخلفه بقا 


_ بقولك أي انا زهقت من القرف ده الناس بتقولي كلام مس حلو


خالد ..كلام مش حلو ازاي 


_ يعني انت مش بتشوفه الي يقولي عيونك حلوه وايدك 


مش عارفه اي وجسمك فاجر وووووووووووو


خالد..ياسوسو ياحبيبتي ده كلام كله ما أنا بشوف الكلام 


مش بضايق ليه


_ اه ازاي مش يتضايق 


خالد..مش بضايق علشان دي ناس هبلة هو في راجل يبعت 


فلوس لوحده ميعرفهاش أو يقول ع جسمها فاجر وهي اصلا 


مش باين منها غير ايديها بس


 وبعدين أنا وانتي عارفين اننا بنضحك عليهم وبنشتغلهم


_ ياحبيبي أنا دمي نشف لما سمعو صوتك واتخضيت 


وكلامهم كان صعب 


خالد ..كبري دماغك منهم ووارد جدا نلاقي واحد أو اتنين وسخين بس انا عايزك تعملي حاجه 


_ حاجه اي دي الي اعملها 


دخل ع جوجل وجبلي صور ايد بنات رسميه ع درعهم حنه 


وكمان ضوفرهم طويلة وعاملين منكير قالي الحاجات دي 


بتتباع فين 


استغربت وبصتله بصه الي هو لم دورك بقا علشان انت ذوتها اوي 


قالي ياحبيبي الحاجات دي هتجننهم أنا راجل وعارف دماغهم واي الي يغريهم 


_ طب وانا ايدي هتبان ازاي من العباية 


خالد ..انتي ابقي شمري الكم وانتي بتتكلمي عادي وهما 


هياخدو بالهم وردي عليهم لما حد يقولك كلمة اعجاب أو 


غزل فيكي قولي مرسي شكرا حبيبي كده 


_ اضايقت وسبته وقومت دخلت اوضه البنات انام معاهم


مستحقراه جدا ومش طيقه ابص في وشه 


لقيته دخلي ومسكني من ايدي وقالي ما تيجي أنا عايزك 


قومت معه وفضل يدلعني ويقلعني هدومي حته حته ويعمل 


حاجات اول مره يعملها وبقا يسالني ويقولي قولي الي نفسك 


فيه وانا اعملهولك اتكسفت رجع قالي تاني أنا بصراحه كان 


في حاجه كده بيعملها في أول الجواز وبطل يعملها طلبتها 


منه عملها وفضل يدلعني ويحايلني ولا اكني اول مره يشوف 


جسمي وينام معايا 


اه مبسوطة بس بقول لنفسي كان فين ده قبل كده 


معقول علشان حوار  تافه زاي ده تتغير كده  معايا ومع البنات 


ليه متبقاش كده من غير حاجه وأزاي مش بتغير عليا وقابل 


كده علي مراتك ام عيالك ..حس بيا سرحانه ومش معه 


خالص قالي ده انتي في عالم تاني خالص ياسوسو لدرجادي عجبك


قولتله اوي اوي يا حبيبي ياريت تعمل كده ع طول 


قالي انتي متتكسفيش واطلبي ياقلبي وانا هعملك ع طول 


قومني وانا عريانه ودخلني الحمام وظبطلي المياة وراح 


جبلي هدوم من الدولاب كان ناقص يلبسني وخرجت وهو 


دخل اخد دش ونمنا 


فات شهر ولقيته داخل عليا بموبيل جديد وقالي غمضي 


عينك غمضت وفتحت لقيت الموبيل فرحت قالي لزوم الشغل 


بقا النهارده جتلي رسالة أنهم بعتو الفلوس قولتله كام قالي 


280دولار فكتهم مصري عملو 5000 جنيه فرحت اوي قالي 


بلبل ننزل نجيب لبس للبنات واشهيصك يا بطه 


نزلنا جبت لبس للبنات وجبلي عبايتين وقميص نوم وخرجنا 


والبنات اتبسطو اوي وانا فرحت بناتي بالهدوم والفلوس 


والحاجات الي اشترها ليهم نستني الحوار رجعنا قعد يحمل 


البرنامج ع الموبيل الجديد وقالي الصبح بقا ياقلبي تروحي 


تشوفي موضوع الضوافر والحنه ده ضروري ولو تعرفي محل 


بيبع دهب صيني هاتي منه سلسلة وكان غويشة كده 


أنا بشوفهم بيعملوا كده .قولتله حاضر 


يتبع 💥 

البارت الثالث من هنا هنا  

 

تعليقات

التنقل السريع