القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية زوجي علمني الانحراف للكبار فقط 🔞🔞البارت الثامن بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله يسعدني تواجدكم معنا في المدونه



البارت الثامن 💥 بقلم سلطان زماني 


بقيت بطلع البث بقمصان نوم وعبايات شفافه من غير براه 


ولا اندر وتفصيل جسمي وبقا يدخلني الحمام ويقولي قبل 


البث هاتي الدش عليكي قال يعني من غير قصد علشان 


العبايه تتبل وتلزق علي جسمك بقيت استحقره في كل مره 


بيثبتلي أنه مش بيغير عليا ولا بقيت بشوفه راجل زاي 


الرجالة سقت من نظري حتي بقيت اضايق ويركبني 


100عفريت لما يلمسني أو يمارس معايا الجنس وبعد ما 


بخلص كل بث بقعد افكر في مع نفسي لحد ما كتر الفكر 


جنني دماغي تعبت اقول لنفسي انتي هبله اي الي بتعمليه ده 


مش خايفه ياهبله حد من البلد يعرفك سيبك من جسمك 


وعينك الي لو اي حد من اهلك دقق في ملامحك وتفاصيلك 


هيعرفك العفش ياخايبه وحمامك واوضه نومك ومطبخك 


خالد مش هينفعك سعتها وممكن يقول إنه ميعرفش واني 


كنت بعمل كده من وراه مش هيبقا عليكي لو بيحبك اصلا 


مكنش قبل عليكي ضفرك يبان ولا الفلوس الي عمال يبعزقها 


يمين وشمال ويتفشخر بيها شهر مع صحابه 


ويلسف أخته ويساعد في جوازة بنت عمه عمال يعمل راجل 


وصاحب واجب وكريم علي قفاكي


 ما كل دي ياخايبه فلوسك ربنا سترها معاكي لحد دلوقتي 


ياعالم هيفضل سترك لحد امتي بناتك مش هيموتو من 


الجوع لو اخدتيهم ورحتس عند اهلك بيهم 


اروح ازاي محدش بيستحمل حد ده الكام شهر الي قعدتهم 


معاهم كانو مشغلين بناتي خدامين ليهم وانا من صباحة ربنا 


اخدم فيهم وانضف واعمل الاكل وقايمه بكل حاجه وياريت 


كان عاجب محدش بيستحمل حد في الزمن المهبب ده ده 


حتي اخويا مرضيش اخد شقة واعيش لوحدي 


طب صحيح هتعيشي لوحدك ازاي يا شملوله وهيقولو 


بتجيب الفلوس دي منين 


لا ما انا ساعتها هشتغل بقا واخد معاش مطلقات وكده 


معاش اي وشغل اي الي يكفي تدفعي ايجار وتصرفي ع 


نفسك وبنتين محدش هيسيبك ولا سلمتي من اهلك مش 


هتسلمي من لسان الناس وظنونهم


والعمل طيب 


انتي يابت اول ما يجي تقوليله الموضوع ده قصاد طلاقي 


وتشبيه يختار بقا وتديله موبيله 


وفعلا اول ما جيه من برا قولتله دخلي وقالي أنا اليله مزاجي 


رايق اوي متضيعيش الدماغ الي انا فيه بقا يا موزتي


_ يانهار اسود انت شارب وسكران كمان يالهووووي يالهووي


خالد..انتي عارفه أنا شيفك حلوه اوي غير اي ليلة انتي مين يابت


_ أنا مين ينيلك انت اتهبلت ياراجل ولا ايه 


خالد. بقيت بهيج عليكي اوي يابت عارفه اوقات وانتي في 


البث  هههههههه ببقا عايز اكسر ام التليفون ده واغتصبك


_ لا ده انت راحت منك ع الاخر أنا رايحه انام في اوضه البنات


خالد. استني هنا رايحه فين يعني انتي تتزوقي ليهم وتغريهم 


وتهيجي ميتين ابوهم وانا لا


_اتعصبت وقلبي اتقبض وكان هيقف من وساخة 


كلامه ..زقيته وقولتله فوق ياخالد واوزن كلامك


خالد..بزعيق وصوت عالي اوي ..يعني هو حلو ليهم ووحش 


ليا حلال لميتين ابوهم وحرام ليا أنا 


_ قربت ليه علشان البنات وحطيت ايدي علي بوقه علشان 


يسكت قولتله اسكت اسكت انت مش فاهم انت بتقول اي 


هتفضحنا دخلته الحمام وهو ولا هنا وعمال يفعص في 


صدري جااامد ويقولي ده بتاعي أنا بس يالبوه وانا ابص 


وعايزه اخنقه ب أيدي ع لسانه وكلامه القزر الي امنه 


بيضربني بسكينه في قلبي قلعته هدومه وشغلت الدش وهو 


مش سايبني غرقني مايه وقعد يشد في هدومي قطعها من 


الغباء بتاعه ووووو يتبع 💥 لو موصلش البارت ده ل 2000كومنت مش هنزل بارت جديد النهارده 👌


البارت التاسع من هنا 

تعليقات

التنقل السريع