القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية سقطت في بئر الرزيلة للكبار فقط 🔞🔞البارت السادس والسابع بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


#البارت_السادس_والسابع 💥 


مدونة #موسوعة_القصص_والروايات 


#سقطت_في_بئر_الرزيلة 


أنا مصدومه وعماله اقول في نفسي يا ابن الكلب يعني كمان 


مش مطلق زاي ماقولتلي وكمان عارف دينا قبلي وبتشتغلني 


_ طب ليه من كل الرجالة الي في الجروب ده حبيتي وائل 


واتعلقتي بيه اشمعنا هو 


دينا ..بصي مش هقولك مقبلتش ولا كلمت رجالة قبله بس ده 


اكتر حد ملاكني استحوزني استفز أنوثتي ومعه بحس اني 


انثي بجد ع قد ما بيهملني وبيهجرني بس لما بيقابلني بنسي 


كل العذاب الي شفته في غيابه أنا مش بتكسف منه مع اني 


كنت بتكسف من جوزي ابو ولادي ومكنش بحب يلمسني 


وكنت بكره العلاقة الجنسية جدا وبحس أنها زاي قلتها 


_ أنا كمان مع جوزي كنت كده كنت بقرف جدا من رحته 


وعنفه وأسلوبه الي مفهوش ريحه الرومانسية اكني بيمارس 


من وحده ميته 


دينا ..ههههههههه بس علي الاقل كان بيعمل عنيف بقا حمار 


المهم بيعرف أنا جوزي ده كان مش بيكمل دقيقتين بالظبط 


وأوقات كان قبل ما يعمل العلاقة ويبدأ كان بيرتاح ومش 


بستفاد غير أنه وسخلي هدومي وأقوم اخد شاور 


متخيله اقوم الاول اخد شاور واعمل ميكيب والبس قميص 


نوم واقعد انيم العيال قبلها  واعشيه 


علشان دقيقتين بالظبط وبعدها يسبني ويدخل القوضه ينام 


ولما كنت اقوله أنا مرتحتش بكل برود يقولي اعملي كده مع 


نفسك أو اتفرجي ع فلم وانتي هترتاحي


 اوقات وأيام كتير كنت افتح عليه الاوضه من غير ما 


اخبط .جوزي بقا. والقيه بيمارس العادة السرية فضلنا علي 


الحال ده لحد ما حبت اخري وفي آخر مشكلة أصريت علي 


الطلاق وسبلي الشقة اربي فيها العيال وبيبعتلي ملاليم كل شهر 


_ وعلي كده بتشتغلي ولا بتصرفي منين 


دينا ..مش بعرف اشتغل منهم كنت شغالة في مصنع 


واشتغلت في حضانه بس مستمرتش بسببهم وعايشة بخبط 


في الدنيا والدنيا تخبط فيا 


_لو اكتشفتي اني وائل بيخونك هتعملي اي


دينا. .معرفش الصراحة ..أنا اصلا بعتبر وجوده مع مراته 


 الي هي حلاله خيانه ليا من كتر حبي ليه


 مابالك بقا لو مع وحده غيرها مش عارفه هعمل أي بس احساس صعب 


_ لما قولتلك اني اعجاب مكنتش اقصد حب اقصد 


بشخصيته قبل كده واحد كان بيعاكس وقال كلام قليل 


الادب ليا


 دخل ليه هزقه وعمله حظر من الجروب 


دينا.. هو ده الي بيموتني فيه أنه حمقي وغيار 


_ ربنا يهنيكم ببعض ويسعدكم يارب 


دينا ..يارب ياحبيبتي عقبال كده ما افرح بيكي ياقلبي لازم اشوفك ونتقابل بقا يا شهد 


_ اه طبعا اكيد هقفل معاكي وشوية رجعالك


_ اي الي البت بتقول ده معقول يكون كلامها صح ولا هي 


كدابه وبتجري وراه وبتقولي كده علشان تبعدني عنه 


دماغي اتقلبت ومبقتش عارفه افكر ده انا صدقته  وايه الي 


بيعملو ياسر ده والستات دي قابله علي نفسها كده ازاي 


وبشوفهم بعيني وهما بيشقطو الرجالة علني تنزل منشور 


بصورتها وتقول.. معقول بقا القمر ده يسهر لوحده..


 والبوست يعدي الف لايك كومنتات بالاالف ورجالة كمان 


بتنزل بوستات تشقط ويخدها حجه أنه يدخلها خاص 


وشكاوي بقا من الاعضاء كتير من رجالة اتنصب عليهم من 


ستات في الجروب حولها فلوس علي اتفاق أنه يقابلها وبعدت 


ما سحبت الفلوس قفلت الاكونت أو عملته بلوك


 وستات تشتكي أنهم بيتعرضو لتهديد واني الاكونت بتعها 


واحد يهكرو ويدخل ع المحادثات وياخد الصور ويهددها أنه 


هيبعت ل اخوها أو طلقها


 وكان فيهم الي بتخاف وتبعت فلوس وفي الي بتعمل 


بلاغات في مباحث الانترنت بلاوي كل ده عرفته في اقل من 


15 يوم لما بدأت اتابع واشغل دماغي


 في الفترة دي وائل كلمني وانا قولتله اني قاعده عند خالتي 


واني جوزها ع طول قاعد ومش عارفه اكلمك صوت علشان 


مش عايزة يقولي افتحي كاميرا تاني 


لقيته في يوم بيزعق وبيقولي انتي بتنططي عليا لما عرفتي 


انك عجباني ودخلتي دماغي انا غلطان اني حبيتك وعبرت 


ليكي بحبي


 الكلام غظني وقولتله


_بتحبني ازاي يعني وانت متجوز 


وائل ..متجوز اممممم يابنتي أنا مطلق شوفي بقا كلمتي مين 


غيري وقالك أنه متجوز ياهانم


_ قصدك يعني اني بكلم رجالة غيرك ياوائل 


وائل ..أنا عارف بقا الله اعلم 


_ طب ولما انت شاكك بتكلمني ليه وعايز تتجوزني ليه 


وائل ..ما تجيبي من الاخر ياشهد وتقولي اي الي مغيرك كده 


_ الي غيرني اني البني ادم الي كنت بحبه وصدقته طلع بيكدب عليا 


وائل ..كنتي بتحبيه ..ما علينا طب كدبت في ايه 


_ انت عارف ياوائل انت كدبت ف اي 


وائل ..لا مش عارف ياشهد ما تنطقي يابت وقولي ع طول 


_ انت متجوز ولسه مع مراتك ومش مطلق ومش بتحبني زاي ما قولت


 وبتحور عليا وعايز بس تخليني واحده من الجواري بتوعك وانا مش كده 


وائل ...انتي عرفتي ده كله منين ..انت بتكلمي ياسر صح 


_ أنا خارجه من الجروب القزر بتاعكم الي هو عبارة عن شقة دعارة بس كبيرة شوية وانت مش اول راجل أقابله وسخ في حياتي 


وائل ..وديني لعلمك الادب يا ياسر الكلب 


يتبع


البارت السابع 💥 بقلم سلطان زماني 


قفلت معه وفعلا خرجت وعملت بلوك ل وائل وخرجت من 


شات الجروب كمان وبعد ساعة لقيت دينا بتكلمني بتقولي 


انتي خرجتي ليه 


_خرجت علشان كان لازم أخرج اي هستنا اي تاني ايه الناس 


الي بتتظاهر بالشرف والأمانة والتدين وهما عكس كده تماما 


دينا ..ايوا اي الي حصل وائل شايط وبقوله مالك سبلي الدين 


وقالي غوري من وشي وبيتصل بياسر شكله نايم قولت 


اكلمك يمكن تكوني عارفه حاجه 


_ ياريت تخرجي انتي كمان ازاي قابله ع نفسك انك تكوني 


في مكان وسخ زاي ده ما انتي الي حكيالي 


دينا ..اوعي تكوني حكتيله حاجه أو جبتي سيرتي يالهوي 


علي الي هيجرالي يالهووووي


_ انتي خايفه منه كده ليه هو يعني هيمنعك من الخروج ما 


أنا خرجت عادي 


دينا ..ردي عليا والنبي جبتيله سيرتي ..أنا غلطت اني حكتلك 


مكنش ينفع افتحلك قلبي واقولك 


_ حكتله اي وزفت اي ..يادينا وائل دخل قالي أنه بيحبني 


وعايز يتجوزني واني عجباه اوي وانا الوحيدة الي ارتاح 


معها وقالي أنه مطلق واني كلها شهور ويظبط شقته 


ويتجوزني وانا مقولتش غير انك بتكدب عليا وانك متجوز 


وبتحب وحده غيري وهو شك في ياسر أنه قالي ومجبش 


سيرتك اصلا 


دينا ..وائل قالك أنه بيحبك انتي وبيرتاح معاكي وووو 


_ وانا هكدب ليه المحادثة لسه موجوده 


دينا ..لو فعلا كلامك صح ابعتهالي 


_ وابعتهالك ليه. أنا خلاص طلعت من الجروب وهحذف كل القرف ده 


دينا ..عايزه توقعيني في حبيبي كتير حولو ع فكرة بس فشلو 


_ بصي أنا كنت فاكره اني البنت الوحيدة الي حماره


 الي في الدنيا دي كلها 


بس بعد كلامك ده طلع اني في احمر مني ..فوقي يادينا الواد 


ده شكله سحرلك ولا عملك  عمل 


دينا ..انتي كدابه كدابه والله العظيم كدابه 


_ استغفر الله العظيم طب هبعتلك وشوفي بنفسك بس لما 


تتأكدي تخرجي من الجروب 


وفعلا بعتلها واتصدمت وانهارت ودخلت بهدلته وفضحته 


ووائل وياسر طردوها من الجروب وقالو عنها كلام وحش 


وبطال وياسر كلمني كتير وقالي اني دينا كدابة ودمغها تعبانه 


وحاول يصالحني علي وائل بس انا رفضت وعملتله هو كمان 


بلوك ومبقتش اشترك ولا انضم في جروبات تاني بعد 


ماعرفت الوساخة والقزارة الي بتحصل فيها والي بيدعي 


التدين والأخلاق والفضيلة وهو غرضه وهدفه كله يوصل 


لجسم الست وبعد ما بيوصلها بيرميها ويسيبها زاي الكلبة 


ويشوف غيرها 


بعدها بشهرين كان في صفحة بتنزل اغاني رومانسية كنت 


بحب اسمعها ذوقهم كان حلو جدا وكنت بكتب تعليق لقيت 


حد بيكلمني من اكونت حاطط صورة ابيض واسود وهو 


صغير شكله راجل كبير لما دخلت صفحته لقيته رجل اعمال 


ومتصور في بلاد أجنبية وعجوز شوية وفضل يحكيلي عن 


حبه للرومانسية والاغاني القديمة ولقيته راجل محترم وذوق 


بيحترمني وبيقدرني وبيسمعني كانت علاقة سطحية تعارف 


عادي جدا عرفت أنه ارمل وعنده بنت عايشة في امريكا 


ومستقله بحياتها وبيكلمها شات أو كاميرا ويشوف أحفاده كل 


يومين او اسبوع وحياته شكلها لشغله وبيحبه جدا علشان 


بيشغله وبينسه بيه أحزانه طلب صورتي بعتله صورتي قالي 


ماشاء الله جميلة بس ليه جوده الصورة مش حلوه قولتله 


علشان الموبيل قديم قالي طب لو تكرمتي ممكن اقابلك واديكي هدية بسيطة وهنتقابل في مكان عام قدام الناس كلها ولما تحسي انك مضايقة وعايزة تمشي هخلي السواق يوصلك مكان ماتحبي 

بصراحه خوفت وقلقت من الي شفته قبل كده قولتله لا شكرا كتر خيرك 


قالي انتي شكلك خايفة مني طب ياستي أنا ممكن ابعتلك 


الهدية واسبهالك في اقرب مكان ليكي وامشي المهم توصلك 


الهدية قولتله ملوش لزوم مع اني من جوايا بقول يمكن 


يبعتلك فلوس يابت ويطلع راجل محترم وغير الاوساخ الي 


قبلتيهم ..سبته يتحايل شوية وبعدين وفقت واديته عنوان 


محل قبل الشارع بتعنا بشوية بس الراجل الي واقف فيه 


عارفني كنت بعدي عليه كل يوم اجيب فطار منه لما كنت 


شغالة في محل الملابس المهم فعلا يللي الهدية هناك وكلمني 


اتاخرت ٣ ساعات خوفت يكون مستني انزل ويعمل فيا 


حاجه او يخطفني رحت المحل وانا مكسوفه لقيته فعلا 


بعتلي بوكس متغلف ومحطوط في شنطة هداية كبيره 


اخدته ومشيت ومش عارفه اخش بيه الشقة ازاي ومرات 


اخويا قاعدة زاي الغراب هتشوفها 


فكيت الغلاف ده في الشارع وفتحت البوكس لقيت موبيل 


بكرتونته وحديث وغالي اوي وجنب علبة الموبيل 600 جنيه


رميت البوكس وعلبه الموبيل واخدت الفلوس والموبيل 


وحطيت الشاحن و صلة الموبيل في كيس هو والموبيل 


وطلعت جري ع اوضتي 


يتبع 💥 

البارت 8_9_من هنا 
 

تعليقات

التنقل السريع