القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية زوجي علمني الانحراف للكبار فقط 🔞🔞البارت السادس بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله يسعدني تواجدكم معنا في المدونه


البارت السادس 💥 للكبار فقط 🔞🔞

خالد..مين قالك انك مش فارقه عندي واني البنات كمان مش 


عارفين عندي ده انتو نور عيني أنا بس صعب عليا اني 


مراتي حبيبتي تشوف نفسها عليا وتحسسني اني قليل 


_كنت عايزني اشوف وحده غير بتكلمك واسكت انت لو 


شوفتني بكلم راجل غيرك هتسكت ياخالد 


خالد بص في الأرض وافتكر أنه بيخليها تكلم طوب الارض وساكت قالها


خالد ..لا ياحبيبتي طبعا وقولتلك أنها غلطه ولا يمكن تتكرر تاني 


_ واختك الي كانت شيفالك عروسة وكنت بتهددني بيها أنا 


ياخالد تقولي كده بعد الي عملته علشانك


خالد ..تاني هتقولي عملته علشانك ..ياحبيبتي احنا عملنا انا 


وانتي هو أنا مش كنت بساعدك ..مين الي عرفك الحوار 


اصلا وعملك الاكونت وكنت بساعدك في كل حاجه 


_ ماشي ياخالد احنا..ممكن بقا افهم انت عايز اي دلوقتي 


خالد ..عايزك ياروح قلبي وعايز البنات ومش عايز افرح ولا 


اشمت حد فينا خلينا نرجع نتلم .احنا ملناش غير بعض


_ بعد الي عملته فيا ده كله والمرمطه والبهدله الي شفتها دي ارجع كده عادي


خالد ..حقك عليا ياقلبي ساعة شيطان وراحت لحالها سمحيني 


_ طب ياخالد انت رجعت شغلك ولا لسه 


خالد ..بزهول شغل اي ياحبيبتي ما انتي عارفه 


_ شغلك ياخالد امال هنعيش منين 


خالد..ما احنا هنرجع نشتغل زاي ما كنا ياحبيبتي


_ لا ياحبيبي أنا مش هعمل كده تاني الي حصل ده كانت 


قرصه ودن وانزار من ربنا 


لا يمكن ارجع للسكه الي كانت هتخرب بيتي دي تاني 


خالد ..في سره ولو مرجعتيش للسكه دي بيتك هيتخرب 


برضو يا كلبه.. 

قالها 


خالد ..ب انكسار وتوسل ..ياحبيبي صدقيني ده انا كنت هبيع 


اوضه نوم البنات من الزنقه الي انا فيه يعلم ربنا اني مستلف 


من صحبي 2000جنيه ومش عارف هردهم ازاي 


_ انت صرفت الفلوس يا خالد 


خالد.. اه ياحبيبتي ما احنا بقلنا 4 شهور بعيد عن بعض ومش بشتغل 


_ يالهوي يالهوي صرفت 40 الف في 4 شهور ده انا وبناتك 


صرفين 6000جنيه وبعت غويشة بس حرام عليك ياخالد 


حرام عليك


خالد ..مش مهم ياحبيبي المهم اني احنا مع بعض وسهل كله 


يتعوض 


_ بلاش علشان خاطري أنا ..علشان خاطر بناتك ارجع شغلك 


وانا هحاول اوفر وامشي ع قدي تغور الفلوس الحرام والي 


يجي من وراها 


....

خالد خدنا خرجنا رحنا الملاهي وفضل يلاعب البنات 


واتعشينا برا وفضل يحايل ويدلعني ويقولي هموت عليكي 


وحشاني اوي يابت علشان خاطري حبيبي بقا سماح 


رجعت شقة ماما وتأتي يوم عملت سويت ورحت الكوافير 


عملت شعري وخالد جيه خدني وطلعت لقيت شقتي زريبه 


والفريزر مش موجود سالته عليه قالي بيتصلح 


وام اسماء جارتي قالتلي اني كان في نسوان بتيجي الشقة 


وحلفتني اني مقولش واخدت موبيله ولقيت مسجل ارقام 


برموز اخدت رقم منهم وكلمته ردت عليا وحده ست ولما 


قولتله قالي انتي بتفتشي في موبيلي ليه واتخانقنا تاني بس 


المره دي قالي احذفيهم انتي ب ايدك وأنه مش عايز غير 


راضايا وبس نزلت بعت غويشة كمان ومفضلش في دهبي 


غير غويشتين وسلسلة قبل ما الفلوس تخلص لقيته بيكلمني 


تاني في نفس الموضوع لحد ما فعلا رجعت اعمل كده تاني 


ورفضت حوار أنه يشيل الفلوس عند أخته وبقا يشلها في 


الدولاب عده شهرين حوشنا حوالي 8000 جنيه بعد ما سدد 


2000 جنيه مستلفهم من صحبه و 1500 من أخته 


جيه قالي في برنامج جديد جامد وفلوسه احسن بكتير 


قولتله وده بيعملوا فيه ايه ..قالي خدي شوفي اهو 


دخلت قولت يانهار اسود اي ده ياخالد😲

يتبع 💥 ياجماعة أنا أول حد يكتب علي المواضيع دي 

..وكل القصص الي بكتبها واقعية وحقيقية 

المفروض تتفاعلو وتشجعوني اكتر من كده👌

البارت السابع من هنا هنا  


 

تعليقات

التنقل السريع