القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية زوجي علمني الانحراف للكبار فقط 🔞🔞بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



البارت السابع 💥 

دخلت البرنامج ده لقيت مهازل بمعني الكلمة ستات بتمسح 


الأرض وتوطي ولبسه عبايه شفافه والي بتنضف الحمام 


والسيراميك والي بتطبخ والي قعده ع الأرض وفخادها كلها 


باينه بتلف ورق عنب والي لابسه بكيني والي بتلعب رياضه كتتتتتير  كتييييير قولتله اي ده 


قالي ياحبيبي ده برنامج زاي الي كنا فيه بس فلوسه اكتر 


والفلوس بتنزل في الحساب كل 20يوم مش زاي التاني كل 


35 يوم  


قولتله وانت عرفت منين قالي ما أنا كلمت الوكالة 


وواحد من عندهم كلمني ع الواتس وقالي ابعتلي صورة 


البطاقة بعتهاله قالي لازم الي هتطلع البث هي الي تكلمنا 


وقالي ع كل التفاصيل واننا لازم نحقق في خلال ال20 يوم 


دول 50 ساعة بث عباره عن مقاطع كل مقطع لا يقل عن 15 


دقيقة  ولا يزيد عن ساعة 


  وعدد المشاهدات لا تقل عن 10000 مشاهدة


  وقولتله هنجبهم منين ال 10000 دول 


قالي ما البرنامج محمله اكتر  مليار شخص من كل البلاد 


العربية والاجنبيىة وانا لما دخلته لقيت ستات كتير

  واصل عدد المشاهدات عندهم  ل اكتر من 100 الف مشاهدة 


قولتله ما طبيعي مش بيقلعو وبيعرضو جسمهم ما بلاش 


ياخالد وخلينا زاي ما احنا 


قالي ياحبيبتي احنا هنجرب لو مطلعش احسن نرجع زاي ما 


كنا ماشي 


وفعلا بقا هو الي يصورني وماسكلي الموبيل وبيشاورلي 


اعمل اي واوطي واتمرقع واتكلم بمياصه 


وآشيل السجاد وانفضه واجيب المقشه اكنس وطبعا بهز جسمي علشان المشاهدة تزيد  وكل شوية 


اقرب من الكاميرا واتعمد اعدي من قدمها واغير الملايات 


بتاعتة السرير وبلبس واسع مش زيهم لحد ما حققت


 ال 50 ساعة دول وبعتولنا 11 الف جنيه 


بقا يصورني وانا بغسل السجاد  وانا بغسل سيراميك الحمام 


واشتريت مطبخ جديد ودهنت شقتي وجبت أجهزة كهربائية 


جديدة  وبدأت اطلع بث  واطبخ واوريهم بعمل اكل ازاي 


وكنا شغالين كويس المشاهدات معقولة وبنعمل كل ٢٠ يوم 


من 7000 


وخدني  ونزلنا لقيته بيشتريلي قمصان نوم كتير اوي 


وقمصان بيتي وبيجامات


 أنا قولت أنه بيحسسني بالأمان وب حبه واني 


عايز البسهم ليه هو وكده


 لقيته اول ما رجعنا قالي أنا عايزك تلبسيهم وانتي في البث 


فصلنا نتكلم كتير واعترضت 


في الاخر وفقت اني البس القمصان البيتي والبيجامات بس 


 بقيت بشوفه وهو مركز كاميرا الموبيل ع مواخرتي وصدري 


لحد ما طلب مني اني البس قمصان نوم والبس عبايات 


شفافه ومن غير اندر ولا براه وخربت الدنيا قالي طب غمضي 


عينك غمضت وفتحت لقيت الرسالة بتاعة الشهر الي كنت 


بطلع فيه بقمصان النوم البيتي مصدقتش 950دولار 


قالي تخيلي بقا لو عملتي الي بقولك عليه خدي اهو شوفي 


بيعملوا اي الستات دول حربين الدنيا 


ياحبيبتي البنات كلها كام شهر ويخدو بالهم عايزين بقا 


نخلص من الحوار ده قوام قوام ونعيش حياة نضيفه وهادية 


وفضل يبوس ف ايدي ويقولي احنا بس نعمل حتي 250 الف 


وتقعدي في بيتك معززه مكرمه وانا اعمل مشروع واشتغل 


واعيشكم ملوك طول العمر  أنا عارف يا يسومه ياقلبي انك 


تعبتي معانا بس وعد وربنا شاهد عليا اني اريحك انتي 


والبنات العمر كله وفضلك ووقفتك جنبي دي أنا عمري ما 


هنسها وهفضل شايل جميلك ده طول عمري 


يتبع ...التفاعل بتاعكم ده والله محبط لدرجة اني مليش نفس اكمل  القصة اقسم بالله 😐


البارت الثامن من هنا 

تعليقات

التنقل السريع