البارت الرابع 💥 وبسبب عدم تفاعلكم احتمال يكون آخر بارت أنزله ومش هكمل القصة 👌
مدونة #موسوعة_القصص_والروايات
،،،،،،،،،،،،👇
استنقصته جدا بعد ما شفته وهو عريان من تحت فضل
يكلمني أني كانت طلقته بارده جنسياً ومكنش بيفرق معها
الموضوع ده
ومكنتش بتعرف تدلعني ولا ترقصلي ولا كان جسمها حلو زاي
جسمك ياشهودتي
شوفتي أنا بمجرد ما شوفتك ارتحت ازاي لو معها بقا
مكنتش هتعرف توصلني للي وصلتله معاكي ده كنت بعاني
بجد
قولتله ربنا يعوضك ببنت الحلال الي تسعدك يارب
قالي ماهو انتي بنت الحلال ياقلبي من النهارده مفيش
تنزيل بوستات تاني ياشهد ولا تعملي إعجاب ولا تكتبي تعليق لحد
من النهارده انتي تحظري اي حد مخالف في الجروب وتقبلي طلبات الصداقة وبس
أنا فرحت وقولت اهو راجل محترم وبيغير وقد كلمته
بقينا نحكي كاميرا عادي ونهزر ونضحك ويقولي أنه عايز
يقبلني بس هو بيتحرج ومش بيحب يظهر في أماكن عامة
قولتله هنتقابل فين قالي في الشقة عادي
عارفة ياشهد لما نكون مع بعض هنفهم بعض اكتر وهنحس
ببعض اكتر
هي حبيبتي مسألة وقت مش اكتر مستني اقبض الجمعية
واظبط الشقة واجيب عفش جديد بدال الي راحت عليه ده
.طبعا أنا كنت اتعلمت من ابن الكلبة احمد الحلاق وفهمت
اللعبة أني الراجل بعد ما بيوصل للي عايزة بيخلع رفضت
وبشدة وقولتله أخلاقي متسمحش وانت فاكرني اي ياوائل
أنا لا يمكن اعمل كده
زعل واتقمص وغاب يومين حسه اني في حاجه نقصاني
محتاجه لوجوده كان يومي جميل بيه بس فضلت علي
موقفي
ولما رجع قولت لنفسي اتقلي يابت واستني لما هو يكلمك
بس مقدرتش ودخلت سالت واطمنت عليه لقيته لسه زعلان
فين لحد ما اتصالح وفك وبقا يكلمني عادي
..مين بقا حست وشكت أنه بيكلمني ..دينا ....مين دينا .
. وحده من الاتنين الي معاهم في الجروب والشات الي
عملينه خاص بالجروب. صحصحو معايا كده ومتنموش..
ودخلتلي واتعرفت عليا اكتر وعرفت سنها الحقيقة اتاري
عندها 41سنة وقايله في الجروب 28 ومخلفه وولدها كبار
ومطلقه من 7 سنين فضلت تقرب مني وانا فكره صداقة
عادية اتاريها عايزة تعرف انا بكلم وائل ولا
وتسالني بحب ...حد عجبني وحطه عيني عليه
طب انتي في حد حاطط عينه عليكي مهتم
قولتلهاانتي قصدك في الجروب قالتلي اه في الجروب
قولتلها لو في الجروب لا قالتلي ولا مديرين الجروب
قولتلها قصدك ياسر ووائل لا طبعا أنا دخله اضيع وقت
واهزر وممكن في أي وقت اتجوز أو اشتغل ومكنش موجوده
وبعدين ما الخاص مليان بلاوي رسائل وكلها بمسحها ومش
بهتم بيها قالتلي خدي بالك ده بيحصل مهازل اوعي تٱمني
لراجل.. الرجالة دول تعابين
لقيت وائل بعتلي ع المسانجر استاذنت منها اني هروح
اشوف اخويا وقفلت
ووائل كلمني فيديو وفضل بهزر ويضحك ويقولي وحشتيني
ونفسي فيكي اوي ياشهد من اخر مره شفتك فيها وانا ع نار
اي الي عملتيه فيا ده يابت
_ أنا طبعا فاكره أنه كان قايلي اني مراته بارده ومش بتعرف تدلعه قولتله
_ بسسسسسسس كلامك ده بيجنني ياوائل
وائل.. انتي الي صوتك بيعفرتني ودلعك ده بيبهدلني ياشهد
_ بس بقا علشان خاطري أنا مش حمل كلامك ده
وائل ..ياروحي انتي كل كلام الدنيا قليل عليكي انا عارف
الحمار ده طلقك ازاي ده انتي مفيش منك
_ يعني بجد انت بتحبني ومش بتلعب بيا ياوائل
وائل ..انتي لسه متعرفنيش ع فكرة أنا لما اقول كلمة مش
برجع فيها لو علي رقبتي وموتي
_ بعد الشر عليك ياحبيبي أن شاء الله الي يكرهك متقولش كده تاني
فضل يزن ويتحايل عليا أنه يشوفني عريانه واني ده من حقه
واني دلوقتي بتاعته مش حره نفسي واني ممنوع النزول
بدون إذنه وأنه لازم يعرف عني الصغيرة قبل الكبيرة وكلام
كتير كده المهم احترمت كلامه وسمعته وبقيت فعلا باخد
أذنه وتقرير يومي بتحركاتي وكنت فرحانه بده نوعا ما وكان
كل الي يهمني في الموضوع أنه يطلع صادق وينتشلني
ويخلصني من الوضع الزفت الي انا فيه ويتجوزني قولت
يابت بلاش سوء ظن المهم بدأ يقولي وريني صدرك بس
صدرك بس ياشهد لحد ما وفقت بس وانا لبسه البراه
قالي ماشي فعلا عملت كده
قالي امسكيهم بدالي ياشهد ياريت كنت موجوده كنت
مسكتهم ولعبت فيهم ب أيدي أنا اي الجمال ده يخربيت كده
الله ياشهد .علشان خاطري ياشهد وريني واحد منهم بس
واحد بس
قولتله انسه لقيته زعل وقالي علشان خاطري بقا هموت
عليكي مش قادر طوعته وشاف جسمي كله وخلاني اعمل
زايه بس انا مش حسه بمتعه زايه ولا حبه الموضوع ولا
شايفه اني فيها إثارة اصلا
اضطربت امثل اني مبسوطة واني الموضوع ممتع واني
ارتحت فعلا علشان ميقولش اني بارده زاي طلقته ومش
بعرف ادلعه بعد ما قفلت معه لقيت دينا متصله اكتر من مره
وبعتالي ايموشن ضحك استغربت وقولت في بالي مالها دي
يتبع 💥 الناس الي مقضينها صمت في صمت صدقني هتاخد بأن قريب جدا وباقي القصة مش هتوصلك
تعليقات
إرسال تعليق