القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

وآية الهكر للكبار فقط 🔞🔞البارت 10 بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت العاشر 💥 بقلم سلطان زماني 


رحت قبلتها واتعمدت اوصل متأخر واخليها هي الي تستناني 


علشان اوصلها لقصي درجة من العصبية قعدين في كافية والناس حولينا سلمت عليها 


ندي ..ممكن افهم فيك اي واي المعاملة الزفت دي 


_ عملتلك اي ووطي صوتك احنا مش لوحدينا 


ندي..بصوت واطي ..ماشي ماشي ممكن افهم بقا مالك 


_ مفيش وقولتلك في التليفون اني نزلت شغل وينام بدري ومع الحج طول اليوم


ندي ..أنا تعملي بلوك ع الواتس من امتي الكلام ده يا راشد


_ ما انت عملتيلي بلوك ١٠٠ مره ورجعتيه مره من نفسي ياستي 


ندي ..طب ورحمة بابا ل اعملك بلوك من كل حاجه ومش هرجع حاجه 


_ الي يريحك اعمليه ياندي انتي حره 


ندي ..انت واعي للي بتقوله ده 


_ ايوا واعي هنشرب اي بقا ولا ناكل الاول أنا جعان اوي


ندي ..كلك قطر يابعيد انت ياض عايز تجنني ولا تموتني 


نقصه عمر أنا ندي لتكون مش واخد بالك 


_ ههههههههه ايه يا بت هو احنا لسه هنتعرف ع بعض جديد ولا ايه منا عارف 


ندي ..ع العموم تمام ياخبر بفلوس بكره يبقا ببلاش 


_ خبر اي ده الي بفلوس وبكره ببلاش


ندي ..اصلي شمه ريحه خيانه وشكل البديل وصل 


_ بديل مين بالظبط 


ندي ..بديلي أنا يا حبيبي هو انت مش شايف نفسك بتتكلم ازاي 


_ ااااه علشان يعني بطلت احبك واسال وكده ..أنا بصراحة 


مكنتش متاكد من حقيقة أحساسي ومشاعري نحيتك 


واكتشفت أنه كان لعب عيال 


ندي ...بتقول اي 


_مش شايفك غير صديقة بس

 يعني نخرج زاي ما بنخرج كده  نحكي في التليفون نسأل 


عن بعض نود بعض كده مش قادر اشوفك زوجة وأم لعيالي وكده 


ندي ..واكتشفت ده امتي أن شاء الله 


_ اكتشفته من قريب وحاولت أقرب ليكي اكتر قولت يمكن 


احساسي ده يتغير بس كنت كل مره بلاقيكي فيها بتصديني 


وبتعامليني وحش وبتبعديني منك 


ندي ..ابعدك واصدك ازاي مش فاهمه 


_ يعني مكنتش بسمع منك كلام حب ولا بتعبرلي عن حبك 


كل ما ألمس ايدك أو اجي احضنك وابوسك تمنعيني حتي 


كمان ممنوع اني اهزر واتكلم واخد رحتي في الكلام حاجات زاي كده 


ندي ..أنا مبقولكش كلام حب يا ظالم 


_ أنا ظالم ع العموم الواتس والمسانجر يشهدو ابقي رجعي 


المحادثات بتعتنا كده وشوفي بنفسك 


ندي..ياحبيبي ما انت  عارف اني مترببة ومحترمة ومش بعمل حاجه غلط 


_ وكلمنا في الفون مش غلط ومقابلتنا دلوقتي دي مش غلط 


الحب مش بالعافيه بس انا اتاكدت انك مش 


بتحبيني ..هتيجي اوصلك ولا قاعدة 


قامت معايا وركبت العربية وبوصلها وانا قرفان منها وكل 


شوية تقرب مجرد ما بتلمس ايدي أبعدها لحد ما وصلنا عند 


البيت عندها فتحت الباب ونزلت ولفتلي ووطت رأسها عندي 


وقالتلي بحبك لما تروح طمني عنك ياحبيبي 


يتبع

البارت 11من هنا هنا  
 

تعليقات

التنقل السريع