القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الهكر للكبار فقط 🔞🔞البارت 11بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت ال11 بقلم ✍️ سلطان زماني 


ندي كلمتني اول لما روحت واطمنت عليا وقعدت ترغي 


وتتدلع وتتمايص عليا في التليفون سبتها برحتها وبعد شوية 


قفلت معها قولتلها اني هروح انام علشان اصحه بدري لقتها 


بعتالي ع المسانجر بتقولي شيل البلوك من الواتس هبعتلك 


حاجه حلوه  شلته لقتها بعتتلي صور ليها قميص نوم كانت 


جيباه في جهزها وبتورهوني عليها وبتاخد رأي 


قولتلها جامد قالتلي جسمي ولا القميص 


قولتلها الاتنين حلوين بعتتلي كام فويس محن جر رجل يعني 


وقفلت معها وقعدت افكر فيها ومن ساعة ما عرفتها وكل 


كلامنا وخناقتنا مع بعض وحبي ليها الي اتبخر وبقا ملوش 


وجود بسبب خداعها ليا وخيانتها 


واستغربت معاملتها الي اتغيرت تغير كلي بعد ما بقيت 


انفضلها وكرفها فضلت اتقلب علي السرير ودماغي مش 


مبطله تفكير لحد ما نمت صحيت الصبح فطرت ونزلت 


المحل العصر ابويا خدني علشان نروح نتغدا في البيت 


وطول الطريق يسالني ويقولي عملت اي في موضوع 


العروسة وأنه حاطط عينه على بنت واحد تاجر صحبه ناس 


محترمين جدا قلي شوفها واقعد معها يمكن تعجبك ويحصل 


نصيب قولتله لو ينفع اشوفها من بعيد الاول علشان مسببش 


ليها احراج أو ليك يا حاج قالي هي شغاله شركة المياة لسه 


موظفة تحت التدريب اعمل نفسك رايح تقدم ع عداد أو 


تستفسر عن اي حاجه اسمها هبة انوار لقيت الحاج تاني يوم 


بيصحيني أنا افتكرت علشان انزل المحل اتاري علشان اروح 


شركة المياة قولتله حاضر ورحت دخلت كان في ريسبشن 


كبير وكراسي وناس قاعدة قعدت وسطهم فضلت قاعد كان 


في بنتين اخدت بالي من هبه قربت قولتلها حضرتك أنا 


عندي شقة وعايز اقدم علي عداد ليها ممكن اعرف الاوراق 


المطلوبه وبصص عليها ومتنح من كتر ما هي شبه روان 


الخالق الناطق كتبتلي كل الاوراق المطلوبه في ورقة 


وادتهاني اخدت الورق ومشيت وانا عمال ابص ورايا من 


المزاولة ركبت عربيتي ورحت المحل قبلت الحاج قالي اي 


الاخبار قولتله مش حلوه ياحاج وأسلوبها ناشف قالي المهم 


الأصل التربية الاخلاق الشكل مش مقياس عالعموم دي 


حياتك وانت حر ..أنا مغصبتش البنات علي حاجه هغصب 


الرجالة ربنا ينور بصرتك ويهديك للي في الخير 


قاعد في المحل متوتر ومش ع بعضي وافتكرت رعشت 


جسمي والحالة الي كنت فيها لما كانت روان جايه في الطريق  


مسكت موبيلي قولت اتصل اطمن عليها واعتزر وبقول يارب 


تسامحني بجد اتصلت لقيت مكالمة مرفوضة 🥺اضايقت 


قولت خلاص في داهية مفيش 5 دقايق حاولت تاني برضو 


دخلت الواتس عامله حظر  في برنامج اسمه Duo دخلت 


لقتها بعتلها  ايه قلة الذوق دي علي فكرة أنا كنت بطمن 


عليكي وعايزك تسامحيني مش اكتر بعد ربع ساعة ردت 


روان ..انت عايز اي مني يابني انت 


_هعوز منك اي هو ده الي عايزه انك تسامحيني 

 وممكن تكلميني ب احترام 


روان .. هو انت يابني سرقت مني موبيلي ولا خطفت من 


الشنطة وانا ماشية اسمحك ازاي ..واكلمك ب احترام ده لو 


انت شخص محترم إنما أنت حد وسخ وقزر ومفيش في قلبك ذرة رحمة 


_والله انتي ظلماني وفهماني غلط أنا يومها علي فكرة كنت خايف ومرعوب اكتر منك 


روان ..اللهي كان ربنا خدك ولا اتشليت قبل ما تعمل فيا الي 


عملته منك لله أنا مش هبطل ادعي عليا ولما ربنا يرزقك 


بمصيبة كبيرة اعرف انه زنبي أنا وربنا بيخلصه


_ بعد الشر عليا ايه ياروان مالك مش كده


روان..اوعي تقول اسمي تاني ياحيوان والبرنامج ده اصلا أن 


معرفش أنا حملته ولا نزلته امتي 


_ ده ياروان برنامج بينزل مع الموبيل عادي المهم بالله عليكي متشليش البرنامج 


روان ..يلا يابابا سلام ومتحاولش تكلمني تاني علشان هتسمع كلام ميعجبكش 


_ يابت اصبري ياروان ......مفيش روان راحت روان 😔


علي قد النهزيق والشتيمة الي اخدتها بس اتبسطت اني 


كلمتها وبقيت اقارن بنها وبين ندي اكتشفت اني روان فيها 


براءة وملامحها هادية ومريحه جدا وأنها برغم من الجبروت 


الي بتظهرهولي ده إنما جواها ملاك وطيبة جدا فضلت افكر 


اوصلها ازاي دي 


يتبع 💥 التفاعل وحش جدا

البارت 12الاخير من هنا  
 

تعليقات

التنقل السريع