القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية بنت الخدامه البارت 11 الحادي عشر بقلم فريدة جميع الفصول كامله

بنت الخدامه    

  بقلم فريده 

الحادى عشر 

هشام علي فين يا مدام 

سدره أنت بتكلمني انا 

هشام أمال بكلم امي انتي رايحه فين 

سدره انت مالك 

هشام انا جوزك لما تتكلمى معايا اتكلمى بأدب 

ثريا فين ايه يا هشام أنت مالك بسدره 

هشام يعني ايه مالى دي مش مراتي ولا انا غلطان 

ثريا لا يا هشام مش مرتك وانت عارف 

هشام لا بقا مرتى ودا آخر كلام عندي 

محسن يعني ايه مرتك 

سدره خلاص يا بابا انا سابق قبل كده وطلبت الطلاق

منه 

هشام وانا مش مطلاق

فون هشام رن 

مى الو ايوه ياقلبي هشام يارب حبيبي 

هشام اقفلى دلوقتي علشان انا مشغول 

مى ايه الرد ده يا هشام 

هشام امال عايزني ارود ازى بقولك ورايا شغل 

مى خلاص يا هشام ما تزعلشى

هشام طيب سلام دلوقتي 

مى طيب استنا انا كنت عاوزه اقولك علي 

هشام خلاص خلاص دلوقتي بعدن سلام 

ثريا في ايه يا هشام مزعل خطبتك ليه 

هشام لا ابد مافيش زعل ولا حاجه 

عمر ايه يا سدره هنخرج ولا ايه 

سدره طبعا أصل انا زهقانه وعايزه اشم شويه هوا 

هشام انا قولت مافيش خروج يعني مافيش خروج 

ثريا أنت مش من حقك تمنع سدره 

هشام طيب وارح ماسك ايد سدره ودخل علي اوضه سدره 

سدره يا ماما 

ثريا مامت ايه أمال احنا بنخطط ليه ايه من زمان 

محسن آخر هشام اتحرك 

ثريا انا كنت واثقه إنه هيحبها 

عمر طيب وانا 

ثريا أنت ايه يا عمر 

عمر مش عارف هشام هيعمل معايا ايه 

ثريا ماتخافشى 

فى اوضه سدره 

هشام أي يا مدام عايزه تخرجى مع واحد غير جوزك 

سدره هو فين جوزي ده 

هشام انا مش مالى عينك 

سدره انا شفت ايه منك علشان تقولي كلام زي ده 

هشام انا قولت اللي عندي وده اخر كلام عندي 

هشام وبعدين انتي لبسه النقاب ليه وانا معاكي شيلى النقاب 

من علي وشك 

سدره لا طبعا 

هشام راح شد النقاب مع الطرحه 

سدره ايه ده انت متحلف

هشام شاف شعر سدره ايه ده شعرك ده ولا بروكه

سدره شعري طبعا 

هشام واقف ساكت بس سراح في جمال سدره وجمال شعرها

سدره بدات تغطى شعرها

هشام آخر فاق على سدره وهي خرجه من الاوضه 

هشام رايحه فين 

سدره خرجه مع عمر 

هشام انتي مصممه بقا 

سدره انت عايز ايه من بنت الخدامه مش ده كلامك 

هشام بصوت وطى كنت غلطان 

سدره ايه ما ترود

هشام طول ما انتي مكتوبه على اسمى مش هسمحلك تخروجى مع حد 

سدره وانا طلبت الطلاق 

هشام وانا مش مطلاق الا بمزجى 

سدره انت أكيد مرض

هشام ايوه مرض بكى

سدره عالى صوتك عايزة اسمع أنت بتقول إيه 

هشام مش مهم 

سدره طيب لو سمحت سبنى اخرج 

هشام بس بشرط 

سدره ايه 

هشام تطلعي تترودى عمر 

سدره نعم لا طبعا  الاستاذ عمر محترم جدا وانا ماليش قدرشى أعمل كدة 

هشام خلاص خلكى معايا هنام  آه أصل انا هنام هنام النهارده 

سدره نعم

يتبع 

تكملة الروايه 12من هنا  



 

تعليقات

التنقل السريع