القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية جوزي شاذ جنسيا للكبار فقط 🔞🔞البارت 14بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

جوزي شاذ جنسيا للكبار فقط 

البارت 14

صحبتي المحامية قالتلي اعملي محضر في القسم أنه بيجبرك علي فعل المحرمات وأنه شاذ جنسيا وطالبي بتوقيع الكشف الطبي عليه وهرفعلك قضية طلاق للضرر وهخدك كل حقوقك منه 


_ معرفش اعمل أنا الكلام ده يا ايمان وبعدين أنا مش هدخل ابو عيالي اقسام ولا محاكم بابا كمان مش هيوافق


ايمان ..طب انتي ليه موجهتوش وقولتيله انك بتقولي ل أهله 


_ هو خايف مني ومرعوب اصلا اني تقولهم أو اجبلهم سيرة 


ايمان ..طب انتي عايزة ايه يا دعاء 


_ أنا عايزة يجبلي شقة ويصرف علي عياله ويسبني في حالي وميخدهمش مني 


ايمان ..المحكمة هتحكملك بنققه هبله ممكن مثلا ٧٠٠ جنيه الاتنين وسكن مثلا ٥٠٠ وهتاخد من سنة ل ٣ سنين عقبال ما تخدي حكم نهائي


_ ٣ سنين يانهار اسود هعيش ازاي أنا ولا اصرف عليهم منين ال٣ سنين دول وبعدين هما ال٧٠٠ جنية دول يكفو العيال اسبوع وسكن اي ده الي ٥٠٠ جنيه 


ايمان ..ما هو زاي ما أنا هشتغل وهحاول اجبلك اعلي نفقة للاطفال هو اكيد هيجيب محامي يخفضهاله وعنده ثغرات في القانون اكيد هيستغلها


_ ثغرات اي دي 


ايمان ..انتي بتقولي أنه شغال في شركة خاصة هيعرف صاحب الشركة اكيد وهيقدم ورق مختوم وموثق أنه بيقبض مرتب ضعيف جدا وبعد ما يتحكم يعدل الورق عادي او يقدم ورق أنه بيصرف علي أبوه وأمه وممكن ال700 يقلو كمان


_ وانا الي قولت انك هتلاقيلي حل 🥺🥺🥺


ايمان ..الي زاي جوزك ده يخاف من الفضيحة لو عايزة يكتبلك الشقة دي تمليك هيعمل كده خوفا من الفضيحة بس لازم تكوني ماسكة عليه دليل قوي يخاف منه 


_ دليل قوي ازاي كل حاجه علي موبيله وممكن يكون غير الباص ورد مش هعرف أجبها تاني وهو اكيد قلق مني وهيحرص خلاص 


ايمان ..الست لو عايزة حاجه بتعملها وبتوصلها انتي بس فتحي دماغك شوية وبطلي الهبل والعبط الي فيكي ده ...معقول كل السنين دي كلها ولسه هبله زاي ما انتي 


_ اعمل اي بس ما أنا عمري ما كنت اتخيل اني هقابل شخصيات وسخه كده كنت فاكره الناس كلها طيبة وع نياتها زاي ..المهم قوليلي افتح دماغي ازاي 


ايمان ..البسي حاجة سيكسي قضي سهرة ولا في الخيال مره ع مره هتلاقيه بقا خاتم في صباعك ...اهم حاجه انتي متاكده أنه بيقابلهم في الشقة عندك 


_ اه متاكده ده ع سريري كمان وبيلبس من الاندرت بتاعتي الفتله 


ايمان ..خلاص تمام اشطا اعملي بس الي بقولك عليه ده عايزين نطمنه خالص ونحسسه اني مفيش اي حاجه وانتي تبيني انك نسيتي وصفيتي واقتنعتي اني ده ممتع اوي واتمادي في الموضوع معه لاقصي درجة 


_ أنا خايفة يشك من التغير السريع  ده ويحس بحاجة ..اصلي أنا بقالي كام يوم بعمله وببصله بقرف خالص ومش بعبره


_ وحده وحده وهو لو شاكك أو قلقان هنعرف اهم حاجه نوصل للموبيل ونعرف ايه اخر التطورات 


_ وبعد كده هنعمل اي  


ايمان ..هقولك ساعتها اتاكدي بس أنه هيقابلهم في شقتك واعتبري الموضوع خلصان يا قلبي 


_ حبيبتي انتي والله ربنا ميحرمنيش منك ويريحلك قلبك زاي ما ريحتي قلي يا ايمي يا عسل


يتبع 


تكملة الروايه بعد قليل 


تعليقات

التنقل السريع