القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية احببتها رغم انتقامي لها البارت 4_5_6_♥️ بقلمي الاء عوض في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله




روايه احببتها رغم انتقامي لها ♥️
الجزء الرابع
تاني يوم كان سيف وداده سعاد في بيت نور
سيف / طيب يا جماعه انا بقول نحدد كتب الكتاب علطول
عاصم / لاء كتب كتاب اي انت عايز الناس تاكل وشنا
سيف / تاكل وشكو لي مش فاهم
عاصم / عايز البت تتجوز كده في يوم وليله الناس تقول عليها أي
فهم سيف كلامه وبص لنور بحزن
سيف / انا موافق نعمل خطوبه
عاصم بابتسامه / إذا كان كده ماشي
سيف / خلاص الخطوبه آخر الأسبوع انا هعملها كل اللي هي عيزاه 
نور / بس انا مش عايزه خطوبه 
سعاد / ازاي يا حبيبتي لازم تفرحي طبعا
نور / خلاص الي تشوفه
دخلت نور اوضتها لأن دموعها نزلت غصب عنها
نور بدموع / كان نفسي أوي اكون مبسوطه بس هنبسط ازاي باللي انا فيه ده 
 رنت نور على صاحبتها ساره وحكت ليها كل حاجه كل حاجه حرفيا مكنتش هترتاح غير لما تحكي لحد 
ساره / متعيطتيش يا حبيبتي خلاص عشان امك متحسش بحاجه
نور بدموع/ كل اللي انا هعمله ده عشان خاطر ماما والله 
ساره / طيب اهدي واسمعيني
هديت نور شويه
ساره / بصي يا حبيبتي انت عارفه قد اي انا بحبك وعايزه مصلحتك انك تحاولي تنسى اللي حصل انا عارفه انه صعب عليكي وان حياتك اتبهدلت بس هنعمل اي قدر ربنا يا حبيبتي حاولي تنسى بس عشان امك حسسيها انك مبسوطه وكده مش ممكن سيف يكون شخص كويس ويصونك وتكملي حياتك معاه متستغربيش كده يا نور كل واحد بيغلط وربنا غفور رحيم وهو يا ستي كان مش في واعيه عشان احنا نحاسبه هو غلط وندمان واعترف بغلطه
نور بوجع/ ازاي يا ساره عيزاني اكمل حياتي مع انسان حطم كل الي بتمناه انسان ضيع حياتي كلها 
ساره / انا معاكي في أنه غلط بس اعترف بغلطه وحاول يصلحه وهو لو مكنش انسان محترم مكنش جالك اصلا ولا عبرك بس اللي بيعمله ده بياكدلي انو انسان كويس
نور / يعني انت عايزه اي
ساره / عيزاكي تعيشي حياتك وتحاولي تنسى وتكملي مع سيف صدقيني هو إنسان كويس يعني متزعليش مني لما يطلقك بعد الجواز بشهر الناس هتقول عليكي اي 
نور فكرت في كلام ساره لها المصيبه أن كلامها صحيح ميه في الميه
نور بضعف / لييييي يارب تعمل فيااا كده انا عليا حمل كبير جدا ومش قادره أكمله لوحدي أقف معايا يارب وساعدني
✨✨✨✨✨✨✨✨
بعدها بأسبوع الايام جربت بسرعه والنهارده خطوبه نور
كانت ساره معاها طوال اليوم تحاول تهدئتها 
ساره / اهدي يا حبيبتي عشان محدش يلاحظ 
نور / ربنا يستر 
ساره / طيب يلا عشان اعملك الميكب 
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في منزل سيف الدمنهوري 
سعاد / يلا يا حبيبي اجهز عشان هتاخر على عروستك 
سيف بشرود / حاضر يا ماما 
طلع سيف اوضته
سيف / لسه لغايت الوقتي مش مصدق نفسي معقول انا عملت كده في البنت البريئه الجميله دي دا انا كنت هنهي حياتها ياريت كنت قابلتها في ظروف احسن من كده كنت اتجوزتها لأنها جميله جدا يا ترى يا نور شيفاني ازاي نفسي تسمحيني وتصدق انو كان غصب عني
سيف / ايوه يا كريم  انا عايزك تكمل الشغل كأني موجود فيه بظبط مش عايز غلطه واحده 
قام سيف لبس بدلته واتجهه هو وسعاد لبيت نور
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في بيت نور
كان مزينين البيت لأن للخطوبه هتكون في البيت
وسيف اول ما شاف نور انبهر من جمالها قد اي هي جميله ورقيقه قعدو الاتنين في مكانهم المخصص
سيف / مبروك يا نور 
نور بحزن  / الله يبارك فيك
قد علم سيف أن نور لم تسمحه ابدا
كانت مديحه مبسوطه جدا لابنتها وانها هتخلص من العذاب اللي هي فيه
وسعاد كانت مبسوطه بسيف جدا
قربت ساره من نور
ساره / ابتسمي يا نور وأفردي وشك عشان محدش ياخد باله
هزت نور رأسها بالموافقة
 مفيش اي حد جيه من عيله سيف خالص غير سعاد وبس وهذا الشئ خلي نور تستغرب
الخطوبه تمت على خير قبل ما سيف يمشي
سيف بغمزه / مبروك يا عروسه كنت قمر عقبال فرحك
استغربت نور جدا من تصرفات سيف وابتسمت من كلامه وقررت انها هتعمل زي ما ساره قالت وذهبت نامت وهي مطمنه

احببتها رغم انتقامي

روايه احببتها رغم انتقامي لها ♥️
الجزء الخامس
بعد الخطوبه بأسبوع
مكنش في بينا اي تعامل مشفتهوش من ساعت الخطوبه ساره فضلت تتحايل عليا اني اكلمه بس انا مرضتش
نور / يا ساره لو هو كان عايز يكلمني كان كلمني بس الظاهر انو عايز يتجوزني بس عشان يريح ضميره
ساره / ممكن هو مش راضي يكلمك عشان فكر انك هتتضايقي
نور / معرفش بقا
ساره / اسمعي كلامي يا نور وكلميه سلمي عليه حته
نور / انا قولت لاء يعني لاء
ساره / براحتك يا نور بس انا كنت عايزه مصلحتك لو انت عاقله بجد حاولي تقربي منه لأن لو اتطلقتي يا نور محدش هيبصلك تاني
قفلت مع ساره وفكرت في كلامها هي فعلا عندها حق انا لو أطلقت بعد الجواز علطول الناس مش هاتسبني في حالي بعد تفكير طويل كلمت سيف هو كان مديني رقمه عشان لو احتجت حاجه
✨✨✨✨✨✨✨
رنيت على سيف مره ومرضش
نور بعصبيه /احسن انو مرضش انا اصله مكنتش عايزه اكلمه
بعدها علطول سيف رن عليا رديت علطول
سيف بفرحه  / احلى صباح ده ولا اي
غصب عني ابتسمت 
نور / شكرا المهم انت عامل اي 
سيف / انا يا ستي بقيت كويس لما سمعت صوتك احممم نور عايز اقولك على حاجه 
 نور / اتفضل 
سيف / عايزك تسمحيني وتديني فرصه تانيه أقرب منك 
نور / بص يا سيف ربنا بيسامح اكيد انا يعني هسامح وكلنا بنغلط المهم اننا نعترف بغلطتنا ونحاول نصلحه 
سيف / وانا معترف بغلطتي وعايز اصلحه 
نور / يبقا نفتح صفحه جديده 
سيف / اشطااا يبقا ننزل نتغدي مع بعض 
نور / موافقه 
سيف / ماشي انا هخلص شغل ورايا كده ونص ساعه هجيلك تحت البيت 
نور / اشطا 
قفلت نور مع سيف ورنت علي ساره وحكت لها كل حاجه 
ساره / شاطره يا نور صدقيني انت كده هتستريحي 
نور / ربنا يستر هروح انا بقا اجهز قبل ما يجي 
ساره / ماشي يا حبيبتي انا اخذت ليكي اجازه 
نور / شكرا يا ساره 
قفلت مع ساره ولبست دريس ابيض وفيه ورد احمر وطرحه حمره وكوتش ابيض وحاجه كده آخر روقان 
متستغربوش يا جماعه أن انا اتغيرت كده انا عمري ما هنسي اللي سيف عمله فيا بس ده قدري وانا ومامنه بقدر ربنا اكيد ربنا سايبلي الأحسن انا هحاول أقرب من سيف واديه فرصه تانيه هو شخص كويس وربنا يقدم اللي فيه الخير سيف رن عليا نزلت ليه علطول 
سيف / اي القمر ده يا بنتي انت كل يوم بتحلوي 
نور بكسوف / شكرا 
ركبت نور قدام وكان سيف هو اللي بيسوق
نور / هتوديني فين
سيف / هوديكي المطعم المفضل عندي
نور / اوك
✨✨✨✨✨✨✨✨
بعدها بدقايق كانو وصلو المطعم
سيف / اي رايك في المطعم
نور / تحفه
سيف / نور ممكن اقولك حاجه
نور /اتفضل
سيف / هتديني فرصه أصلح غلطتي 
نور / بس يا سيف انا هديك فرصه لأن باين عليك انك انسان محترم وكويس بس لو سمحت لو انا حبيبت أطلق تطلقني ارجوك 
سيف بابتسامه / وانا موافق على كل طلباتك 
نور بحرج / وحاجه كمان 
سيف / اتفضلي 
نور / انا في تالته ثانوي هتخليني اكمل تعليم 
سيف / طبعا موافق 
نور / امال فين اهلك 
سيف بحزن / اهلي توفو من وأنا عندي ١٥ سنه عملو حادث وكلهم ماتو 
نور/ انا اسفه اني فكرتك 
سيف بحزن / لاء عادي انا اصلا مش بنساهم 
نور صعب عليها سيف لانو عاش حياتو بعيد عن أهله 
نور وسيف طلبو الاكل وفضلو يهزرو شويه وبعدين فضلو يتمشو بالعربيه شويه وبعدين روحو 
طلعت نور بيتها وهي مبسوطه حسه أن ربنا هيعوضوها عن كل اللي فات هيعوضها عن زل وق*ذاره عاصم لها فاقت على صوت مسج من سيف 
سيف / كنت قمر النهارده يا نور 
نور / شكرا جدا 
سيف / ما تيجي نتكلم هنا شويه 
نور / ياريت 
فضل سيف ونور يتكلمو لوقت متأخر خالص وبعدين نامو وهما مبسوطين 
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند سيف 
سيف / يارب يا نور تسمحيني 
وبعدها نام وهو مبسوط 

احببتها رغم انتقامي لها ♥️


روايه احببتها رغم انتقامي لها ♥️
الجزء السادس
صحيت تاني يوم وانا مبسوطه جدا دخلت عليا ماما
مديحه بفرحه / خدي يا بنتي دول هاتيلك بيهم كام فستان
نور / جبتي الفلوس دي منين يا ماما
مديحه / سيف ربنا يصلح حالو جالي النهارده وايداني الفلوس دي وقالي أن كل شهر هيديني فلوس باين عليه طيب اوي يا بنتي ربنا يخليكو لبعض
فرحت جدا أن سيف عمل كده هو كبر في نظري جدا
فكرت اننا نخرج النهارده كمان
كلمت سيف وقولتلو اننا نتغدا مع بعض ووافق علطول
✨✨✨✨✨✨✨✨
بعدها بساعه نزلنا و رحنا مطعم تاني
نور / متشكره جدا يا سيف علي اللي عملته
سيف / احنا بقينا أهل يا نور وبعدين في حد بيشكر خطيبه
نور بحزن  / سبحان الله حياتنا اتغيرت ١٨٠ درجه عن الاول
سيف / ازاي 
نور بحزن/ بابا كان رجل أعمال كبير وكنا أغنياء جدا بس اخر صفقه ليه خسر فيها كل فلوسه ومات وبعدها اطريت اني انزل اشتغل مكنتش اتوقع ان حياتي توصل للدرجه دي 
سيف / ربنا يرحمه ربنا يقضرني واقضر اعوضك عن اللي فات 
فضلت نحكي شويه كتار كنا بنتعرف علي بعض فيهم  كده بس كنت مستريحه جدا 
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
بعدها بشهر 
النهارده كان كتب الكتاب الايام جريت بسرعه واتعودت على شيف وعلى خروجتنا سوا كنت مبسوطه جدا كان كتب الكتاب في كافيه كبير وساره كانت نايمه عندي بتودعني وكده 
نور / اي رايك 
ساره / قمرررر يا نور والله عروسه قمر 
كان نور لابسه ابيض منفوش شويه وعليه طرحه بيضه وتاج هادي كده وجميل وميكب جميل اوي كانت قمر 
مديحه بغرحه / يلا يا بنتي عشان نمشي 
ساره / يلا يا عروسه 
كنت مبسوطه جدا والله 
نزلت لقيت سيف مستنيني كان قمر الصراحه كان لابس بدله رمادي وقميص ابيض حاجه كده قمر الصراحه 
سيف بمرح  / هتجوز قمر يا ناس 
نور بكسوف / شكرا 
✨✨✨✨✨✨✨✨
سمعت الجمله المشهور "بارك الله لكما وبارك عليكما وجمعا بينكما في خير" 
كنت مبسوطه هو اه كان نفسي اتعرف على سيف في ظروف تانيه بس يلا ده نصيبي وانا راضيه بيه
بعد كتب الكتاب ودعت ماما وساره وروحت مع سيف الفيلا وكان معانا سعاد
وصلنا القصر
سعاد بفرحه / اطلع جناحك انت ومراتك يا حبيبي وانا هروح عند بنتي النهارده
سيف / ماشي يا ماما
دخلنا الاوضه كنت محرجه جدا اول ما قفل الباب
لقيته بيبصلي كده بصه غريبه وبعدين لقيته ضربني قلم قوي لدرجه أن انا وقعت علي الارض من شدته بصتله بصدمه 
نور بصدمه  / في أي يا سيف 
سيف/ اسمي ميتنطقش على لسانك يا رخي*يصه
اتصدمت جدا من كلامه مكنتش فاهمه في أي 
سيف بعصبيه / اخيييرا هجيب حق اهلي أن ما و*ريتك النجوم في عز الضهر مبقاش انا سيف آلدمنهوري
نور بصدمه / سيف مالك في أي
سيف / عايزه تعرفي في أي هعرفك 
 راح شدني من أيدي جامد واخدني وراه كنت مصدومه مش عارفه اي التغير المفاجئ ده راح  مشغل فيديو في الاب توب وأول ما شوفته مصدقتش نفسي اتفرجت عليه اتصدمت اكتر مستحييييييل 
نور بصدمه / انت ازاي تعمل كده يا حيوان
سيف ببرود / استنى اسمعي الأقوى انا اغت*صبتك وانا في كامل عقلي وكنت واعي ميه في الميه 
نور بدموع  / ازاي انت كده  ازاي 
سيف / عملت كل ده عشان اشوف دموعك دي واذ*لك كده وهفضل اذ*لك  لآخر يوم في عمري يا رخي*صه 
نور بدموع / انا عملت اي لكل ده حرام عليك 
سيف بصريخ / عملتي ايييي متعرفيش  عملتي اي ابوكي ابوكي كان السبب في إني افقد أهلي موتهم وسابهم وجري وفضل هو عايش معاكو وانا اللي اتحرمت من اهلي هو موتهم وجيه عزاهم وعمل نفسه البريئ جيه العزاء وعمل نفسه مش عارف حاجه  وعدت نفسي اني انتقم منه كان لازم اخربله حياته دي ما خربلي حياتي موته ايوه انا اللي خسرته الصفقه وخليته يموت بس بردو مستريحتش فضلت اراقبك لحد ما عرفت عنك كل حاجه استنيتك اليوم اللي هتطلعي فيه متأخر ونفذت خطتي يا زخيي'يصه ولسه كمان الحكايه مخلصتش دنا هخليكي انت وامك تشحتو يا بنت الك** وضربني بالقلم وفضل يضرب فيا مكنتش حسه بجسمي حاولت ابعده عني لأنه كان بيضربني جامد بس هو الغضب عماه مكنش سامع توسلاتي ليه عشان يسبني فضل يضرب فيا اتمنيت الموت ارحم من الضرب والإها*نة دي بوقي وانفي نزلو د*م من كتر  الضرب مكنتش حسه بجسمي بس مكنتش بتالم بصوت عالي عشان ميزودش في ضربه ليا فضل يضربني في بطني كنت حسه أن خلاص روحي بتتسحب مني ضربني برجله في جنبي جامد مقدرتش امنع صوتي وصرخت بكل قوتي 
نور / اااااااااااااه 
سيف بشر / انت لسه مشفتيش حاجه يا بنت محمد المغربي 
مسكني مش شعري ورفعني ليه جامد 
سيف بوعيد  / تعرفي لو حد عرف حاجه من اللي بقولهالك دي اي إللي هيحصل الفيديو بتاعك هيتنشر يا حلوه وانا مش  باين في الفيديو يعني كده كده انت بس اللي هت*تفضحي فاهمه 
هزيت راسي بالإيجاب عشان يسبني راح هو رماني على الأرض جامد وسابني ومشى مكنتش قادره اقوم من على الأرض كنت حاسه ان جسمي اتكسر  حطيت ايدي على راسي لقتها بتنزل د*م محستش بنفسي لقيت كل حاجه سوده قدامي فقدت الوعي وحستش بحاجه بعدها 

احببتها رغم انتقامي لها ♥️
بقلمي الاء عوض 
شكرا على التفاعل واتمنى تعجبكم

تكملة الروايه من هنا


تعليقات

التنقل السريع