القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية احببتها رغم انتقامي لها ♥️البارت السابع والثامن بقلم الاء عوض في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


روايه احببتها رغم انتقامي لها ♥️

الجزء السابع والثامن 

صحيت لقيت نفسي في الاوضه المشؤمه بصيت على أيدي كان فيها محاليل وراسي مربوطه بشاش بصيت على نفسي لقيتني كنت لسه لابسه فستان كتب الكتاب او اللي كان فستان الوقتي كله اتقطع من الضرب مبقاش في حته سليمه افتكرت علطول اللي حصلي امبارح نزلت دموعي كانها شلال 

نور بدموع ووجع / مش معقول انا حسه اني بحلم سيف هو السبب في موت بابا هو اللي حرمني منه كل السنين دي وصلت بيه الحقاره انه يعمل فيا كده ويصورني هو معندوش قلب بس انا لازم اخلص منه بس ازاااااااي ده مصورني وممكن يفضحني ازاااي ياااارب أقف معايا يارب مليش غيرك كنت مفكره أن الموضوع انتهى وانا هعيش مرتاحه لكن لقيت نفسي في كابوس أكبر من  الكابوس الاول لسه والله مش مصدقه اللي انا سمعته يعني كل اللي حصلي كان تخطيت منه اغتصبني وكان  تخطيت منه ضحك عليا ومثل عليا انو مذنب وندمان وخلاني احبه كان تخطيت منه خلا امي تحبه عشان يلعب على الاتنين كان بردو  تخطيت منه مش معقول إلى حصل بس هعمل اي انا لازم امشي من هنا لازم اهرب ايوه لازم اهرب شيلت المحلول اللي كان في أيدي جيت اقوم كنت هدوخ لأن راسي بتوجعني بس استحملت الوجع وقومت حاولت امشي براحه عشان ميحسش بيا طلعت من الباب الرئيسي وحمدت ربنا ان انا طلعت وفضلت أجري أجرى وانا مش عارفه راحه فين  وانا بجري شوفت عربيه جايه من بعيد فضلت اشاور ليها عشان تجيلي وفعلا جتلي  بس ياريتها ما جاتلي كان فيها سيف نزل من العربيه وعينه كانت حمراء من الغضب كنت لسه جايه اجري من المكان التاني لكن هو كان أسرع مني مسكني من أيدي جامد حسيت كأنه هطلعها في ايده سحبني وراه في العربيه حسيت ان النهارده نهايتي وصلت الفيلا تاني قصدي وصلت سجني تاني طلعني نفس الاوضه المشؤمه ورماني على الأرض

سيف بشر / يا بنت الك** بتستغفليني وعايزه تهربي مني بس لااااا يا نور انت دخلتي سجني دخلتي سجن سيف الدمنهوري وعمرك ما هتخرجي منه غير وانت ميته فاهمه اكمل حديثه بسخريه

سيف / امك اتصلت عليا عشان تطمن بس امك طيبه اوي يا نور صدقني وحبتني بسرعه خالص زيك كده بظبط ااه وعايز اقولك ان مفيش حد هيرحمك من تحت ايدي داده سعاد سافرت عند بنتها يعني نهايتك على أيدي يا نوور خلص كلامه وسبني وطلع وقفل عليا الباب بالمفتاح فضلت اعيط وانا مش عارفه اعمل اي بطني كانت وجعاني من الضرب وكمان عشان مكلتش حاجه من امبارح ياااااارب ساعدني يااارب

✨✨✨✨✨✨✨✨

فضلت قاعده في الاوضه بطني كانت بتتقطع كنت عايز اكل فضلت اخبط على الباب عشلن يفتحلي ويجبلي اكل بس مكنش بيرد عليا فضلت قاعده للساعه ١٢ وانا هموت واكل أو اشرب فجاءه لقيته فتح الباب

سيف / تعالى ورايا

قومت وانا مش قادره اتحرك اساسا فضلا ماشيه وراه لحايت ما وصلنا للمطبخ فرحت جدا أن انا هاكل

سيف بجمود / انت جعانه

نور / اوي اوي

سيف / يبقا تاكلي بلقمتك

نور / ازاي يعني مش فاهمه 

سيف / هو اي اللي مش فاهمه تاكلي بلقمتك يعني لو عايزه تاكلي تنزلي تشوفي شغلك 

نور / واي هو شغلي 

شاور سيف علي البيت كله 

سيف / البيت ده عايز الاقيه بيلمع انا مشيت الخدم كله خلاص مبقاش ليهم لازمه انت موجوده هنا خدامه وبس 

فاهمه 

نور / فاهمه بس ممكن اكل وانام وبكره الصبح بدري هخلص البيت 

سيف بحده / انا قولت الوقتي متناميش غير والفيلا بتلمع واتفضلي يلا كلي وخلصي 

نور بحزن / حاضر 

جريت على الأكل وكأني كنت في صحراء فضلت اكل اكل دنا اكلت اكل عمري ما اكلته في حياتي كنت جعانه اوي بعد ما خلصت اكل لقيت الساعه ١ قولت أن هو هيكون نام يعني مش معقول هيفضل للوقت ده فضلت اعمل المواعين والمع الأرض حسيت بالإهانة وحمدت ربنا انو مش شايفني لكن الحقيقه ان سيف حاطت كاميرات في كل مكان في الفيلا وشايفها وهي بتمسح وكان فرحان فيها خالص 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

عند نور 

خلصت ترويق الفيلا الساعه ٤ الفجر مكنتش قادره افتح عنيا والله بس كنت خايفه منه صليت الفجر وبعدين نمت 

لقيته بيصحيني الساعه ٧ 

نور بنعاس / سيبيني والنبي شويه كمان انا لسه نايمه 

سيف بفضب / انا قولت قووومي  

قامت نور بفزع من صوته 

سيف بحده / لازم تكوني صاحيه قبل ما انا اصحى وتعمليلي الفطار يلا ورايه خلصي 

استسلمت نور للقدر وقامت عملت ليه فطار ما هو انا هعمل اي يعني 

سيف وهو بياكل وانا واقفه جنبه عشان لو احتاج حاجه طبعا هو غصبني اني اعمل كده

سيف ببرود / تلفونك هيفضل معايا ساره صحبتك وامك رنو عليا واطمنو عليكي وانا قولتلهم انك كويسه متفكريش انك هتخرجي من هنا لأن انا هقفل الباب عليكي 

خلص فطاره ومشى وانا طلعت نمت علطول

 


احببتها رغم انتقامي لها ♥️

بقلمي الاء عوض



روايه احببتها رغم انتقامي لها ♥️

الجزء التامن

صحيت على العصر قومت صليت وفضلت ادعي ربنا كتير اوي وفضلت اعيط على حالي ده كتير وبعدين خوفت لسيف يجيي ونزلت جرى اعمل الاكل

طول ما انا بعمل الأكل وانا سرحانه اسئله كتير بدور في بالي وعايزه اعرف الاجابه بتاعتها معقول سيف لما اعتدى عليا مكنش سكران كل ده كان تمثيل ولما جالي البيت وكان ندمان بردو كان تمثيل ياله من إنسان حقير  و... يلهويييي الاكل اتحرق يلهوي يلهوي هعمل اي الوقتي مش هلحق اعمل اكل سمعت صوت الباب وهو بيفتح قلبي كان هيقف سمعت سيف بينده عليها طلعت ليه وانا بقدم رجل وباخر رجل 

سيف بحده / جهزي الاكل 

مدنيش فرصه أن أقوله الفراخ اتحرقت في النار ومفيش اكل هو قال جملته وطلع علطول 

لقيته غير هدومه ونزل 

سيف / بزعيق هو انا مش قولت جهزي الاكل 

نور بتوتر / اص.ل اصل مفيش اكل 

سيف بحده / نعم ياختي مفيش اكل ازاي 

نور بتوتر / اصل.. الفراخ اتحرقت وملحقتش أع.. 

قاطعها سيف بقلم قوي من شدته وقعت على الأرض 

سيف / اتفووو عليكي ملكيش لازمه في البيت 

سابها وخرج وقفل الباب جامد قامت نور من على الأرض وهي بتعيط جامد وبتشهق قامت طلعت اوضتها بالعافيه وقفلت على نفسها الباب وفضلت تعيط لغايت ما نامت

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

نفس اليوم بليل

كانت نور تشاهد التلفزيون ودخل سيف منغير حته ما يبص ليها

نور / اعملك العشا

سيف / مش عايز حاجه من خلقتك وغوري يلا علي اوضتك

طلعت نور اوضتها بحزن فضلت نور قاعده في اوضتها دخل عليها سيف منغير ما يخبط وشهقت نور بصدمه

جيه سيف ومسك نور من شعرها جامد 

سيف بتحذير / خدي كلمي امك عشان قلقانه عليكي تعرفي لو فتحتي بوقك بكلمه واحده وديني لأكون جايب أجلك

تساقت دموعي من شده قبضته على شعري وهزيت راسي بالإيجاب اعطي سيف نور الفون مسحت نور دموعها وحاولت على قد ما تقدر تخلي صوتها طبيعي عشان امها متخفش عليها

نور / اذيك يا ماما وحشاني

مديحه / وانت كمان وحشتيني خالص عامله اي مع جوزك

نور بوجع / كويسين يا ماما

مديحه / ربما يهادي سركو يارب

نور وهي على وشك البكاء / امين يا ماما

قفلت نور مع امها واخد سيف الفون من ايدها

سيف بسخريه / شاطره يا حلوه وبتسمعي الكلام

سابها سيف وخرج وفضلت نور تعيط كان نفسها تقول لأمها على اللي حصل بس خافت منه ليعمل في امها حاجه كان نفسها تكلم ساره تقول لها مش ده اللي كنتي بتقولي عليه حلو ده اللي كنتي بتقوليه عليه كويس تعالى شوفي بيعمل اي في صحبتك تعالى شوفي صحبتك وهي بتتهان وبتتذل من أقذر الناس في الدنيا ايوه سيف من أقذر الناس اللي عرفتها ندمانه اني كنت بفكر اني احبه في يوم من الايام ده مش انسان ده شيطااان معندوش قلب فضلت نور على حالها طول الليل

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

عدي اسبوع على الإهانات والضرب على نور كان اسوء اسبوع في حياتها

كانت قاعده بتتفرج على التلفزيون حوالي الساعه ١٢ َفجاءه سمعت صوت باب الفيلا بيتفتح وبعدين سمعت صوت ضحك بنت شهقت نور بصدمه عندها رأت سيف  سكران ومعاه بنت يعتبر مش لابسه حاجه نهايئ كان شكلها مقذذ دخل سيف وهو بيتمطوح يمين وشمال والبنت دي بتسنده وطلعو على اوضه نوم سيف

نور بصدمه / يا الله هذا هو سيف يفعل ما حرمه الله

فضلت واقفه مكاني مصدومه ومش مصدقه وبعدين  افتكرت اللي حصلي يوم ما اعتدى عليا سيف وفضلت اسمع صوت ضحكت البنت حطيت ايدي على ودني وفضلت اصرخ فضلت اصرخ بكل قوتي وبعدين جريت على اوضتي وقفلت الباب على نفسي وفضلت اعيط وادعي ربنا ان يخلصني منه وبعدين نمت مكاني 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

تاني يوم

سيف بزعيق / قوووومي اصحى اعمليلي فطار 

نور بقرف / ابعد يا حيوان

سيف / يا بنت ال****انت بتقوليلي انا كده

نور وهي تظهر القوه / ايوه بقولك انت كده لأن انت فعلا حيوان ووسخ


احببتها رغم انتقامي لها ♥️

بقلمي الاء عوض

تكملة الروايه من هنا 


 

تعليقات

التنقل السريع