القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية طفلتي البارت التاسع بقلمAya Rosha في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

البارت ال 9 من رواية 

     #طفلتي 


زين بعصبية: ماما انا مش اسمحلك تهيني ملاك 

ومش هسمح لي حد بكده مهمه كان 

سعاد :انت بتتع:صب علي عشان دي كانت تشير الي ملاك 

زين :اه انا اتع:صب علي اي حده عشان ملاك 

سعاد:ماشي يزين  

ما ئن انهت كلمتها حته غادرت المكان 

الجد لزين: انا دلوقتي مطمن علي ملاك معك 

سلمي بمرح:بس انت عارف يابيه انت طلعت جامد 

هههه 

الجد :يلا زين خد ملاك وطلعو علي فوق عشان ترتاحو 

زين:حاضر

  صعد زين وملاك الي غرفة زين 

《◇◇◇◇◇◇◇◇》بقلم اية   

 في غرفة زين   

كتبت ملاك شئ الي زين ومدت يدها اليه 

قراء زين ماكتبته ملاك ونظر له 

كان محتواه 

ملاك :دي مش غرفتي 

زين:دي غرفتي وغرفتك من دلوقتي 

ملاك:بس سلمي قلتلي ان الغرفة الي كنت قعده فيه دي بتعتي 

زين: ده كان قبل متتجوزيني   

ملاك:انا مش فاهمه حاجه  

زين :ملاك دلوقتي مش لما اتنين بيتجوزه مش بيعيشو مع بعض 

ملاك: مش عارفه 

زين: ننعم ...هوه ايه الي مش عارفه..ايه عمرك محضرتي فرح أو شفتي اتنين متجوزين 

ملاك :لا..انا عمري ماحضرت فرح غير انهارده 

لاني عمري ما طلعت بره البيت أو حتي بره الغرفة بتعتي انا من ساعت ما بابي سافر ومامي حبساني في غرفتي 

زين:اصدك انك مش كنتي بتطلعي 

ملاك: لا 

زين: ثواني كده  ..انتي قولتي ان من ساعت مابابكي سافر صح 

ملاك:اه 

زين:باباكي الي هوه محمد صح 

ملاك:اه 

زين : و مين الي قلك ان باباكي سافر 

ملاك :مامي قلتلي ان بابي سافر ومش هيرجع تاني عشان هوه بيكر*"هني نظر زين الي ملاك وجد عنيها تلمع من الدموع 

زين:ملاك هو باباكي سافر من امته

ملاك:من لما كان عاندي 5 سنين 

يتبع

Aya Rosha

تكملة الروايه من هنا 



 

تعليقات

التنقل السريع