القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الهكر للكبار فقط 🔞🔞البارت السابع بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت السابع 💥 بقلم سلطان زماني 


كل الي حصل ده وانا مصدوم من الي قاله والي عمله


 فشخ الواد 


قالي كلمها بقا وعرفها كلمتها ولسه هحكلها هي فضلت 


تدعيلي وتقولي انا مش عارفه اشكرك ازاي هو انت عملت اي 


يخليه يتاسفلي ويترجاني اني اسمحه وعملي حظر وشكله 


قفل الاكونت بتاعه كمان قولتلها المهم تخدي بالك بعد كده 


وقفلت معها فضلت اتكلم مع امجد ع الحوار ده واساله 


اتعلمت الحوار ده فين وأزاي فتحلي قلبه وفضل يحكيلي بقا 


أني البرامج دي اخدها من واحد يمني وكل برنامج منهم 


بيتعمله تحديث كل شهرين او ٣ شهور وبيتشفر وعلشان 


تفتحو تاني لازم تدخل رقم الفيزا وبيتسحب منها 300 دولار 


وفي برامج ب 500دولار أنا لما بلاقي حاجه خير بعملها 


وبقول تكفير عن الذنوب والبلاوي الي بعملها 


_ ذنوب وبلاوي اي يا امجد 


امجد .. ياسطا احنا عايشين في مجتمع قزر مليان ناس وسخه بص كده هوريك مثال حي 


_ وريني 


امجد..دي صفحة واحد كلها ادعيلة واحديث ومنشورات كلها تدل اني صاحب الصفحة دي راجل تقي وعارف ربنا 


_ اه فعلا ماشاءالله 


امجد..بص بقا أنا اخدت منه أي من المسانجر اقراء المحادثات وشوف الصور 


_ يخبر اسود اي ده ...ده مراهق واي الفلوس الي بيبعتها للستات دي ولا الصور الي بيبعتهلهم يانهار ازرق احا بجد هو في كده 


امجد...يابني ده انت كده لسه مشفتش حاجه الراجل ده مش عاتق ومبيعملش حاجه لله ابدا


_ انت عملت معه ايه بقا


امجد.  اخدت منه الي في النصيب بقا وسبته في حاله وكتير زيه يا صحبي 


_ ومين الي عرفك أنه كده


امجد .. بت من البنات الي كان بيستغل فقرهم واحتياجهم الفلوس 


_ يادين امي علي الوساخة 


امجد..يابني أنا شوفت حاجات واتصدمت في ناس بعدد شعر راسك 


_ومش بتخاف حد ياذيك أو يبلغ عنك 


امجد . يبلغ وانا ساعتها هفضح أهله ومش هيصعب عليا بس 


انا بكون مخطط ومتكتك صح وبعدين انا كلها كام شهر ومسافر المانيا وهستقر هناك ف بتسلي


_ طب ما أنا كمان عايز. اتسلي ذيك 


امجد ..تاني انت برضو ياراشد انت بس انزل المحل مع ابوك 


وانت تبقا مية 100 الفلوس الحرام دي إدمان لو اتعودت 


عليها مش هتستغنا عنها والشيطان هيفتحلك مليون باب جديد اشتري مني 


_ ياعم أنا مش هاخد حاجه من حد أنا كل الحكاية لو حد ضايقني أو استظرف هطيرله صفحته وحده زاي دي اساعدها مش اكتر من كده 


بعد عذاب حملي البرنامج الي بيهكر الصفحة ويدخلني ع 


المسانجر بس ومرديش يحملي الباقي وقالي انت بالفيزا 


اشحنو بقا يانجم وعيش بس امانه متستغلش حد ولا تفضح حد ولا تعرف حد الحوار ده 


وفعلا تاني يوم عملته وبدأت بقا


 كانت اختي كل شوية جوزها يغضبها وهي شكه فيه أنه بيخونها وهكرت الاكونت 


بتاعه لقيته فعلا بيكلم وحده مغربية ووعدها بالجواز وهي 


بتخلص ورقها علشان تنزلو مصر ويتجوزو  بعد ما صورت 


المحادثات والصور بتاعتهم ورحت اعرف اختي


 بس وقفت فجاء واستوعبت أنها هتسالني جبتهم ازاي 


وكمان جيه في بالي   اني ممكن  بيتها يتخرب 


افتكرت حكمة وعقل امجد وفكرت شوية وجت في 


بالي فكره اني اخترق الاكونت بتعها واهددها هي واخليها 


تبعد عنه ..وفعلا رجعت اكونت جوز اختي تاني وخرجت 


ودخلت الاكونت بتعها لقتها ليها صحاب مصرين كتير  اوي. 


معرفش جيباهم ولا متعرفه عليهم فين دي 


وبتكلمهم وكان في واحد منهم اسمه حسام متصوره كذا 


صوره وكتبه اسمه علي صدرها وفخادها وبعتهاله اخدت كل 


دول وبعتهم ل جوز اختي من الاكونت الفيك الي عمله 


وقولتله فوق يامغفل وعملتله بلوك


 وفعلا بعدها ب كام يوم جه رجع اختي وربنا صلح حاله 


يتبع أنا مكنتش ناوي اكتب اليوم علشان مشغول بس كتبت علشان خاطركم وكمان شخصية البطل غيرتها خالص خليته ملاك وطيب مع اني مكنتش ناوي اعمل كده بس علشان خاطركم أنا اعمل اي حاجه ياحبايبي 😘 

♥️وكل عيد حب وانتو معايا ♥️

البارت الثامن من هنا 
 

تعليقات

التنقل السريع