القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الهكر للكبار فقط 🔞🔞البارت الخامس بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت الخامس💥بقلم ✍️ سلطان زماني 


عملت مع روان نفس الي عملته اول مره وعرفتها اني مش 


همسح الحاجات دي واسيبها غير لما اقبلها مره واحده بس 


مكنتش عارفه ارد عليا علشان خايفه حد يسمعها وحاسس 


بيها متعصبه ونفسها تصرخ بس مش قادره لقتها الصبح بتكلمني وبتقولي 


روان ..بالله عليك ترضي حد يعمل كده في اختك او يطلب منها كده 


_ انت متصله علشان تسمعيني خطبة الجمعه وانا الي قولت انك بتتصلي علي وحشتك 


روان..والله العظيم انا بدعي عليك في صلاة انت واحمد وكل الي ذيكم 


_ بتدعي عليا ومش بتدعي ليه ع نفسك اني ربنا يخدك وياخد كل واحده وسخه هانت عليها نفسها وتربية أهلها ليها وبتعمل ذيك


روان ..علي فكره انا معملتش كده غير معه هو ومتعملش 


معايا بالاسلوب الزبالة والرخيص بتاعك وكان نابع بحب 


وبرضي مني علشان كنت عارفه أننا هنتجوز وأنه بيحبني بجد وصدقته


_ وطلع ايه في الاخر يا محترمة 


روان ..طلع الي طلعه منه لله وربنا ينتقم منه ويقعدهوله في اعز ما ليه يارب 


_ أنا قولتلك هي مره وخلاص وبعدها  هقطع علاقتي بيكي نهائي والحاجات دي همسحها


روان ..أنا مش هقبلك لو هموت فيها 


انا والله ممكن انتحر بسببك وذنبي في رقابتك 


أنا كله ملاحظ عليا اني متغيره وبيسالوني مالك وحسين اني في حاجه مش مظبوطة 


انت لو حد موصيك عليا مش هتعمل كده فيا ارحمني بالله عليك


_ يعني هو لو كان طلب يقابلك كنتي هترفضي


روان ..طلبها مني مره ولما رفضت مطلبهاش تاني وانا لو 


كنت اعرف أنه بيكدب والله ما كنت عملت الي عملته معه ده 


والي شجعني علي كده صحبتي الي لسه متجوزه قالتلي اني 


كان في علاقة بينها وبين جوزها  قبل الجواز وعلاقة كاملة  


واتجوزها فعلا في الاخر وعملت كده علشان ميضعش منها

و يروح لوحده غيرها 


_ بقا في حد يتجوز وحده سلمته نفسها قبل الجواز هههههههه ده اهبل باين ومغفل اكيد جوز صحبتك ده


روان ..ربنا يصلح حالهم والله يا راشد أنا مش وحده شمال 


وانا كنت عامله الفيس والله علشان صحابي البنات بس 


وعمري ما كلمت ولاد نهائي ودي اول واخر تجربة ليا وانا 


الحاجات دي عمري ما كنت اعرفها اصلا ولا كانت بتشغلني 


هو الي عرفهاني وكلام صحابي في الشات دول بنات مع 


بعض وكله هزار وانا والله كنت معاهم في الجروب بس مش بحكي كتير وبدخل كل فين وفين 


_ سيبها ترغي ومش معها في الكلام عمال افكر هقابلها فين 


دي عايز مكان بعيد عني خايف من رد فعلها بعد المقابلة او 


تعرف حد مكاني وتاذيني أو يجرالي حاجه 


عمال أعصر في دماغي لما لقتها بتقطع حبل افكاري ومش عارف اركز منها 


قولتلها

 شششششششششششسسس هظبط دنيتي وهبلغك بالميعاد قبلها سلام


فضلت افكر افكر افكر وجيه في بالي شقة جدي القديمة بعيد 


عني بكتير ولو حد راح سال عليا هناك حد من صحابي 


هيعرفني وهعمل حسابي وهعرف اتصرف ..عقلي ياعم مين 


الي هيعرف متخليش اي حاجه تهزك زاي ما قالك امجد


لقيته بيتصل بيا 


_ انت ابن حلال ياض اقسم بالله


امجد.طب ما دي حاجه معروفه اي الجديد 😂


_ اصلك جيت ع بالي وكنت بفكر في كلامك واتصلت 


امجد ..ومحلمتش بيا يا رورو 🥰


_ ياعم بطل بقا ام استظرافك ده انت فين 


امجد..لسه داخل البيت وجبت اسطوانة فيفا 2018 ما تيجي اديك ع عينك زاي كل مره 


_ كل مره تقول كده وافشخك في الاخر ياعم روح


امجد...ههههههههه يابني ده انت لاعيب عيان  المهم متعرفش حد بيبيع حشيش نضيف 


_انا. بسكور من أسامة 


امجد..حسن اسكور منه امبارح حشيشة خرا متعرفش حد تاني 


_ في بس مش عارف بقا دنيتهم اي هكلمهم واشوفهم 


امجد .. اشطه هظبط الدنيا عقبال ما تيجي 


رحت اسكورت ورحتله وقعدنا لعبنا وشربنا الحشيش وجيه في بالي كلام روان سالته هو انت ممكن تتجوز واحده نمت معها قبل الجواز 


امجد..اي الاسالة دي 😂😂😂😂😂


_ بجد ياسطا مش بهرج ممكن تتجوزها 


امجد.. رغم اني مش فايق ل اهلك بس هجوبك.. اه هتجوزها


_ ههههههههه ههههههههه قول والله 


امجد..والله ..تفكيرو متخلف الي يقول غير كده ..بلعقل هي مش هتعمل كده معاك غير علشان انها بتحبك ووثقت فيك وممكن علشان مش عايزة تخسرك ليه بقا متقدرش ده وتبقا قد الثقة دي 


_ لا مش معاك في وجهة النظر دي يانجم وسعت منك دي


امجد..ما أنا قولتلك اي حد هيقول عكس كلامي تفكيره متخلف ومدام هو مش راجل ومش قد كلامه ووعوده من الاول طلب منها ليه أنها تعمل كده ..ما كان راح عمل كده مع وحده شمال وسبها للي ارجل منه 


_ وهي ازاي تقبل حاجه زاي دي اصلا لو هي محترمة 


امجد ..واضح من كلامك انك عمرك ما حبيت 


_ لا ياسطا حبيت وأبسط مثال عندي ندي عارف خرجت معها يجي 100 مره مش بتسمحلي اعمل اي حاجه 

حتي لو بهزر في الكلام واقول لفظ كده ولا كده  بتتعصب وتقلبها نكد ونتخاصم ب الشهر امال أنا اي الي مخليني متمسك بيها 


امجد..يعني ندي لو انت طلبت منها كده وطووعتك علشان بتحبك مش هترضي تتجوزها


_ ابقي حمار واهبل وخروف لو اتجوزتها طبعا 


امجد.. وهتبقا ندل وحقير وواطي ومش راجل

 لو متجوزتهاش  ده رأي ومقتنع بيه خليك بقا انت في التخلف بتاعك 


_ معقول أنا الي تفكيري فعلا متخلف ولا الي بيقولو امجد ده هو الصح 


خلصت قعدتي وروحت نمت واول ما صحيت من النوم خدت 


مفتاح شقة جدي من امي ولما سألتني قولتلها واحد صحبي 


جايلي من السويس هيقعد فيها يومين قالتلي طب هتصلك 


ب ام محمود تروح تروقها دي اكيد متبهدلة


 قولتلها لا يقعد فيها ع كده وخلاص وكلمتها وفضلت معها ع 


الموبيل لحد ما اتاكدت أنها نزلت الشارع ودخلت محطة 


المترو وفي الطريق يتبع 💥 التفاعل ضعيف أنا ياجماعة مش بحب احظر حد رجاء من الجميع تفاعل أو غاااادر 👌

البارت السادس من هنا  


 

تعليقات

التنقل السريع