القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية الهكر البارت الرابع للكبار فقط 🔞🔞💥 بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت الرابع 💥 بقلم سلطان زماني 


دخلت الجروب فضلت انزل بوستات وقعدت يومين ومنزلش 


وقاعد للحوار ده واتصاحبت ع كام وحده صحاب عادي وفي 


وحده دخلتلي الخاص كانت بتشكي اني واحد بيضايقها 


وبعتتلي اسكرينات بكلامه ودخلت حظرته لقتها فرحت اوي 


وفضلت تشكرني واتعرفنا علي بعض واتكلمنا صوت 


ومكسوف اطلب منها نحكي كاميرا ومش عارف نظمها ايه 


فضلنا نحكي يوميا لحد ما زهقت جيه في بالي روان علي 


طول بعتلها اخر ظهور من ٤ ايام قولت ياعم سيبها وفعلا 


كبرت دماغي فعلا بعدها بومين دخلت الاستوديو بمسح 


الصور الي ملهاش لازمه بسب البوستات الي بنزلها في 


الجروب ولقيت صورها وهي عريانه فضلت اشوفها واكبرها 


واعمل زووووم هجت اوووي وجسمي كله بقا نار من الحالة 


الي كنت فيها وافتكرتها وهي قالعه وبتلعب في  جسمها 


اتجننت اكتر خرجت وطلبتها ع رقمها  مرتين مردتش لبست 


ونزلت رحت الكافيه اتصلت بيا اول ما وصلت كنسلت عليها 


علشان صحابي قاعدين جنبي قعدنا شوية جيه امجد وصمم 


اروح معه نلعب وانا اصلا كنت هموت واروح البيت علشان 


ادلع شوية مع روان المهم رحت معه علشان ميزعلش وفتح 


الحوار قالي عملت اي مع البت دي 


قولتله ده انا فشختها فضلت تعيط وتتزلل وتترجاني وانا ولا 


هنا مكنش ناقص غير اني اجيبها البيت عندي وانام معها 


امجد..وهي وفقت كده عادي 


_ اه ياسطا عيب عليك اخوك مسيطر 😂


امجد..اتنيل ..اي المتعه وانت بتاخد الحاجه دي من حد هو 


مش عايزك ومفيش اي احساس جواه من ناحيتك


_يعني اي مش فاهم


امجد..قالي يعني الي بيجي بالغصب مش حلو ولا ممتع مهما 


كان جميل وخصوصا في الحاجات دي يامان


_هو أنا يعني لقيته بالرضا وقولت لا 


امجد.  هو انت يابني مش مصاحب 


_ مصاحب بس عسكري لا بوس ولا أحضان ولا كلام 


سيكسيكو ده انا ياراجل نفسي اشوفها بشعرها مره مش راضيه 


امجد..وحده وحده وهي هتلين معاك انت بس الي مش عارف تثبتها


_ تفتكر كده 


امجد..البنات دول عايزين طولة بال اهتمام حنيه تحسسها 


بحبك وأنها اهم حاجه في حياتك لو حسستها ب ده وطلبت 


عنيها هتدهالك ع طبق من دهب وتقولك اتفضل


_ يزيد فضلك ياحبيبي 😂😂😂😂


امجد .يابني انا دكتوراه في فن التعامل مع الستات بس 


فكتني  من الحوار ده من فترة ودماغي مش بتفكر غير في 


شغلي ومستقبلي وبس 


_ ياسطا والله أنا خبرتي محدوده جدا في الكلام ده وبتكسف 


اوي أنا عمري ما عكست وحده ده انا قبل كده خدني عماد 


ورحنا أنا وهو شقة دعاره

 البت عايزة تعرف لون عيني اي وانا قسما بالله مكسوف 


احط عيني في عينها وفضلت تضحك عليا وتتريق وتقولي 


ياختي نوغه وانتي تتكسفي يابيضه وكان شكلي خرا


امجد.. ههههههههه ههههههههه يادين امي ع الضحك 


_ انت كمان بتضحك يا امجد ماشي 


امجد..يمسك نفسه من الضحك بالعافيه ...اوعي تعمل كده 


تاني مع وحده شمال او تروح الاماكن دي تاني


_ علشان الحكومة يعني والفضايح ده انا كنت ميت من الرعب 


امجد . حكومة اي ورعب اي يا اهطل ..يابني وحده زاي دي 


شغلتها أنها تنام مع رجالة شوف نامت مع كام راجل قبلك الي 


زاي دي المفروض الإنسان العاقل يقرف ونفسه تشمئذ منها 


مش ينام معها وكمان يدفعلها فلوس 


_ قصدك يعني انها ممكن تنقلي مرض 


امجد ..ممكن اي ده اكيد.. دي اصلا عبارة عن ناقلة أمراض 


عايشة معانا 😂😂😂😂😂


_ ياعم انت  كان لازم تقولي الحوار ده وتخليني اقرف منه 


امجد ..ياعم خلاص الحوار ده جميل ومفيد كمان وغير ضار بالصحة مبسوط


فضلنا نهزر ونضحك وأمجد فتحلي قلبه وفضل يحكيلي عن 


حبيبته واتعشينا سوء ونزلت اتصلت ب روان وانا في الشارع 


ردت قولتلها وحشتيني اوي تخيلي لقتها سكتت وانا مش 


عارف اقولها اي قولتلها أنا محبتش انك تكوني خايفه 


وصعبتي عليا بس مش معني كده أنها خلصت 


قالتلي انت قولتلي انك مش هتاذيني وهتسبني في حالي


قولتلها طب هو أنا اذيتك في حاجه 


قالتلي انك تخليني اعمل حاجه أنا مش عايزها وغصب عني دي أذية 


قولتلها أنا ربعاية واروح البيت وهكلمك سلام وفضلت افكر 


في بنت الجزمة دي وكلام امجد ورجعت افتكرها وجسمي 


يهيج تاني لحد ما جيه في دماغي حل وسط 


قولت هشوف صورها واتخيل أنها هي وارتاح لحد ما القي 


بنت غيرها ما الجروب مليان هي بس مسألة وقت 


روحت وفعلا عملت كده بس مفيش متعه خالص اتصلت بيها 


وقولتلها بصي بقا يابنت الكلب انتي ١٠ دقائق تكوني جاهزة 


وانتي الي تطلبيني كمان ولو محصلش هتتفاجي من الي هعمله وقفلت 


وفضلت افكر واقول لنفسي ما انت طول عمرك بتتفرج ع 


سكس ومقضيها مالك قافش في امها ليه ما تسمع كلام 


صحبك وتفكك منها وبيص لقتها بتتصل كاميرا نسيت كل 


الكلام ده وطفيت النور ونمت ع السرير وركبت عليها 


يتبع

البارت الخامس من هنا هنا  




 

تعليقات

التنقل السريع