القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية #احببت_خادمتي #الكاتبه_ندي_جمال البارت الاول في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

تنتنتنتنتن 

حازم بنعس : اي دا مين هيجي دلوقتي الساعه 6 الصبح

حازم : مين 

_ انا يا بيه 

حازم فتح الباب : انتي مين 

_ انا الخدامه الجديده 

حازم : خدامه اي مين بعتك 

_ انا شغاله عند والده حضرتك وهي قالتلي ان انا هشتغل هنا 

حازم : اسمك اي

_ انا ميار 

حازم يتصل بأمه : الوو اي ي ماما مين دي 

_ دي واحده كويسه جدا بتشتغل عندي رحت بعتهالك ي حبيبي تنضف لك الشقه 

حازم :يماما انا ميت مره بقولك انا م محتاج حاجه

_ عشان خاطري انا بس خليها عندك لو لسه بتحبني 

حازم : اكيد طبعا بحبك يماما حاضر 

_ ماشي ي حبيبي عايز حاجه 

حازم : سلامتك يماما باي 

حازم : قلتي اسمك اي 

ميار : اسمي ميار 

حازم : ادخلي 

________________ 

ياسر : فين الخدامه اللي كانت هنا ي هند 

هند : بعتها عند حازم تشتغل عنده 

ياسر : ولا عال وهو بقا قبلها 

هند : ايوا في اي 

ياسر : تجيبي خدامه من بكره فاهمه 

هند: ماشي 

نبيل : مورنينج 

هند : مورنينج اقعد يلا عشان تفطر 

نبيل : حاضر ي ماما 

ياسر : بسرعه عشان تروح الشركه 

هند : ياكل براحته وبعدين يروح 

نبيل : حاضر 

__________________ 

حازم : انا  هفطر و نازل وهرجع الساعه 8 ياريت اجي الاقي اكل 

ميار : حاضر يا بيه 

حازم : انتي عندك كام سنه 

ميار : 19 

حازم:  واي اللي يخليكي تشتغلي ونتي صغيره كدا 

ميار : معنديش اهل 

حازم : ازاي امال انتي كنتي عايشه فين وازاي 

ميار :اتولدت لاقيت نفسي قاعده عند وحده طيبه كدا وقالت انها لاقتني قدام باب جامع وربتني بس ونا عندي 15 سنه هي توفت و عيالها طردوني ونا اضطريت ان اشتغل عشان اسرف علي نفسي 

حازم : امممم طيب انا نازل 

ميار : تروح وترجع بالسلامه يا بيه 

_________________

احمد : الو ي حازم 

حازم : اي يبني فينك 

احمد : انا تحت بيتك انزل  

حازم : انا نازل اهو 

________ 

ملك : هو نازل ولا فين 

احمد : ايوا نازل 

ملك : طيب بقولك عايزين نسهر النهارده 

احمد : نسهر عادي 

ملك : اصبر اكلم سما اخليها تيجي معانا 

ملك : الو ي سمسم 

سما : الو يبنتي في اي 

ملك : هنسهر انهارده تعالي 

سما : مين اللي هيسهر 

ملك : انا واحمد و حازم و هنكلم نبيل اخو حازم 

سما : طالما حازم جاي انا جايه طبعا 

ملك : ايوا بقاا خلاص هستناكي عدي عليا الساعه 11 كدا 

سما : ماشي باي 

احمد : جايه 

ملك : ايوا طبعا اكيد ما حازم جاي يبقي هي جايه 

احمد : البت دي غبيه نفسي مره تتشجع و تعترف له بحبها 

ملك: اسكت طيب عشان حازم اهو 

حازم : مورنينج عليكم 

احمد : كل دا يا بيه 

ملك : مورنينج اتاخرت ليه 

حازم : معلش ي شوباب حصل خير 

احمد : طيب هتركب معانا ولا هتروح بعربيتك 

حازم : هركب م قادر اسوق 

احمد : طيب يلااا 

ملك : اعمل حسابك احنا هنسهر انهارده 

حازم : م قادر انهارده 

ملك : بقولك اي السهره دي إجبار 

حازم : طيب خلاص جاي😹

احمد : كويس انك جيتي معانا مكنش هيسمع كلامي لو كنت قلتله انا 

حازم : بص قدامك ي زفت 

ملك : انا م اي حد طبعا 😹😹

________________________ 

ياسر : انا نازل ي هانم 

هند : انا راحه عند حازم انهارده 

ياسر : مفيش مرواح 

هند : انت اي يا اخي ليه مش قادر تنسي اللي حصل 

ياسر : عشان اللي حصل ميتنسيش يا هانم 

هند : افتكرله حاجه حلوه طيب 

ياسر : م قااادر 

هند : طيب هو ابني ونا نفسي اشوفه عشان خاطري انا اروح بس اشوفه 

ياسر : هند لو رحتي هيكون اخر يوم انتي فيه هنا و انسي نبيل 

هند : حراااام عليك ..... استني انا بكلمك 

هند : يااااارب انا تعبت 😭

_________________ 

نبيل : الوو ي حازم ي حبيبي عامل اي 

حازم : الحمد للله ونت عامل اي وحشتني 

نبيل : الحمد للله انت اكتر والله 

حازم : طيب احنا هنسهر انهارده مستنيك في بيت احمد 

نبيل : حاضر جاي 

حازم : طيب ي حبيبي عايز حاجه 

نبيل : تسلم سلام 

احمد : ها جاي 

حازم : اهااا جاي

احمد : ايواا بقااا دي هتبقي ولعه 

________________ 

ميار : الو يا هانم 

هند : بقولك يا ميار اعملي انهارده لحازم علي الغدا مكرونه بالبشاميل عشان هو بيحبها و اكيد بقاله كتير مأكلهاش 

ميار : عيني يا هانم 

هند : انتي هتباتي هناك اعملي حسابك 

ميار : بس 

هند : بصي انا فاهمه اللي انتي عايزه تقوليه بس انا بني حازم غير بقيت الشباب وصدقيني هيحافظ عليكي كويس 

ميار : حاضر يا هانم اللي تشوفيه 

هند:  سلام 

__________ 

ميار : اااه تعبت م قادره يلهوي الشقه كانت خرابه اي دا الساعه 1 ازاي دا البيه لسه مجاش 

تنتنتنتنتن 

ميار : حاضر ثواني 

حازم : انتي مين 

ميار : انا الخدامه يا بيه انت حضرتك نسيت 

حازم بسكر : ايوا صحح انتي 

ميار : احضر لحضرتك العشا 

حازم : لاء انا اكلت بره 

ميار : طب ممكن حضرتك تقولي انا هنام فين 

حازم : هناا 

ميار : ايييي 

يتبع ......


تكملة الروايه من هنا هنا




تعليقات

التنقل السريع