القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية #احببت_خادمتي #ندي_جمال البارت الثاني والثالث في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



أحببت خادمتي 2_3



لساعه 1 ازاي دا البيه لسه مجاش 

تنتنتنتنتن 

ميار : حاضر ثواني 

حازم : انتي مين 

ميار : انا الخدامه يا بيه انت حضرتك نسيت 

حازم بسكر : ايوا صحح انتي 

ميار : احضر لحضرتك العشا 

حازم : لاء انا اكلت بره 

ميار : طب ممكن حضرتك تقولي انا هنام فين 

حازم : هناا 

ميار : ايييي 

حازم : اي هتنامي هنا 

ميار : انا ممكن انام في المطبخ بس مينفعش ازاي انام علي السلم  هنا 

حازم : نامي في اي حته اوعي من وشي 

ميار : ماله دا ما كان لطيف الصبح 

___________________تاني يوم الصبح 

ميار : يا بيه الساعه 6 حضرتك مش رايح الشغل 

حازم بنعس : اهاا دماغي وجعاني روحي هاتي مسكن 

ميار : حاضر بس عهو فين المسكن 

حازم : عندك في علبه الاسعافات 

ميار : ماشي يا بيه 

تنتنتنتنتنن 

حازم : الو اي يا ماما 

هند : صحيت يا روح ماما 

حازم : اها لسه صاحي اهو 

هند : ميار هي اللي صحيتك ولا هي نايمه ولا اي 

حازم : ايوا هي اللي جات صحتني باين عليها بنت كويسه 

هند : اه هي فعلا كويسه جدا 

حازم : طيب يا ماما هقفل دلوقت وابقي اكلمك 

هند : ماشي ي حبيبي سلام 

ميار : انا .....

حازم : في اي مالك 

ميار : بصراحه انا مش بعرف اقرا ولا عارفه اني واحد المسكن بس جبتلك كل العلاج اهو خده انت 

حازم : طيب هاتي 

ميار : انا حضرت لحضرتك الفطار 

حازم : انتي ازاي لحقتي تنضفي الشقه بالطريقه دي 

ميار : خلصتها امبارح وحضرتك بره 

حازم : ونمتي فين 

ميار : فرشت ونمت في المطبخ 

حازم : لاء بعد كدا نامي في اوضه الضيوف 

ميار : حضرتك طلبت مني امبارح انام علي السلم 

حازم : سلم ! سلم  اي 

ميار : سلم قدام باب الشقه 

حازم : انا ؟

ميار : ايوا حضرتك

حازم : ممكن اكون كنت نعسان ولا حاجه

ميار : حضرتك كنت شارب

حازم بعصبيه  : ايوا انتي هتحاسبيني ولا اي اتفضلي روحي شوفي شغلك وهو انا عشان اتكلمت معاكي هتتمادي 

ميار : انا اسفه والله  

______________________ #ديدي

نبيل: ماما يا ماما 

هند : نعم يا حبيبي

نبيل : انا امبارح كنت سهران مع ....

هند : مع مين 

نبيل : مع حازم ونبي اوعي تقولي لبابا 

هند : طب هو كويس وشكله لسه زي ما هو 

نبيل : ايوا يا ماما امبارح شرب كتير عشان كنتي وحشاه و كان عايز يجي بس افتكر اللي حصل و كمل شرب لغايه ما سكر جامد ونا خايف عليه يا ماما 

هند : يا حبيبي يا حازم انا لازم اروح له 

نبيل : وبابا ؟

هند : انا مش عارفه اعمل اي انا تعبت 

نبيل : متعيطيش ونبي ان شاء الله بابا هيسامحه و هيخليه يرجع 

هند بعياط : يارب يا حبيبي 

_____________________________ #ديدي 

ملك : مالك يا بنتي سرحانه لي 

سما : زعلت من حاله حازم امبارح اوي 

ملك : حالته فعلا صعبه ربنا يكون فعونه 

سما: انا بحبه اوي انتي م متخيله انا بحبه قد اي 

ملك : عارفه يا سما انتي لازم تحاولي تقولي له 

سما : لا طبعا مقدرش مستحيل 

ملك : افضلي انتي كدا لغايه ما يدخل علينا ومعاه خطيبته 

سما : حرام عليكي اللي انتي بتقوليه دا انا ماشيه سلام 

ملك : يا بنتي استني انا بفوقك يا عبيطه 

ملك : اوووف غبيه 

احمد : الجميل ماله 

ملك : مفيش حوار سما زي كل يوم عادي 

احمد : اممم  فطرتي ؟

ملك : لاء 

احمد : تعالي نفطر طب 

ملك : يلا يا بني 

نبيل : رايحين فين 

احمد : نفطر تعالي معانا 

نبيل : اشطا يلااا بينا 

________________________  #ديدي

حازم : يزفت ركز معايا شويه 

محمد : ما انا مركز اهو يا بني 

حازم : اها ما هو واضح 

محمد : بصراحه انا جعان يمكن لما اكل اركز معاك اكتر 

حازم : تعالي طب ناكل 

راحوا ياكلوا 

حازم : صحيح ماما بعتتلي شغاله بتساعدني في البيت 

محمد: امممم وبتنام فين دي 

حازم : عندي في البيت 

محمد : اي وهي وافقت

حازم : اها انا برضه مستغرب ازاي توافق علي كدا 

محمد : اكيد واحده م كويسه وعايزه منك حاجه تلبسك فيها 

حازم : معتقدش هي بنت رقيقه خالص وباين عليها طيبه 

محمد : متنخدعش بالمظهر 

حازم : طب اعمل اي معندهاش مكان تبات فيه 

محمد : اعملها اختبار شوفها محترمه ولا لاء 

حازم : دا من رايك 

محمد : ايوا 

حازم : تمام 

________________________ #ديدي 

تنتنتنتنتنن 

ميار : ايوا حاضر يا بيه 

حازم : مساء الخير ي قمر 

ميار بستغراب : مساء النور يا بيه 

حازم : خلصتي الاكل 

ميار : اها احضرلك 

حازم : لاء انا اكلت بره تعالي هنا 

ميار بتوتر : هنا فين 

حازم : جنبي اي 

ميار :...........

حازم : بقولك تعالي 

بتبع ............

#ندي_جمال

#احببت_خادمتي



.......

حازم: بقولك تعالي 

ميار : ح حاضر 

قعدت ميار  جنب حازم وكانت ترتعش 

ميار : حضرتك عايز حاجه 

حازم : انتي ج*سمك حلو اوي (حط ايده علي ض*هرها وباس*ها من رقبت*ها ) 

ميار بعياط وهي بتقف : ابعد عني اوعي تفتكر عشان وافقت ابات هنا يبقي انا كدا رخي*صه وعايزه منك حاجه انا قعدت عشان خاطر مدام هند و اوعي برضه تفتكر عشان مليش حد ممكن تاخد مني اللي انت عايزه 

حازم : انا انا اسفه اهدي انا بس 

ميار بنهيار شديد : انا ماشيه 

حازم : استني يا ميااار 

ميار : عايز مني اي يا بيه 

حازم : انا اسف انا بس كان عندي شغاله وكانت مش كويسه فأنا قررت اعملك اختبار وكدا عشان بس ابقي مطمن 

ميار وهي تمسح دموعها : انا مش كدا خالص انا لولا الظروف اللي حضرتك عارفها انا مكنتش هشتغل ولا اتبهدل كدا 

حازم : انا بجد اسف صدقيني انا برضه مش كدا خالص ولا دا من اسلوبي 

ميار : طيب عن اذنك حضرتك عايز حاجه 

حازم : لا شكرا تقدري تروحي تنامي 

مشيت ميار.......

 فون حازم بيرن وكان محمد 

محمد : الو يا بني عملت اي انا متحمس 

حازم : طلعت كويسه يااخي حرام عليك انا حاسس بالذنب من اللي حصل انت مش عارف هي انهارت ازاي 

محمد : انت بتكلم بجد 

حازم : وانا هكذب عليك ليه 

محمد : ياه انا اول مره اشوف بنت من النوع دا واحده غيرها كانت هتستغل اللي حصل 

حازم : انا صدعت بجد وحزين من اللي حصل

محمد : اعتذرت لها 

حازم : اكيد طبعا 

محمد : خلاص يا عم سيبك متشغلش بالك 

حازم : طيب انا هنام سلام 

محمد : تمام سلام 

__________________________تاني يوم الصبح 

تنتنتنتنتنن

حازم بنعس : امم الو 

هند : الو يا حبيبي عامل اي 

حازم : بخير طول ما انتي بخير يا حبيبتي

هند : انت لسه نايم 

حازم : انهارده اجازتي يا ماما 

هند : بجد نسيت معلش يا حبيبي قلقتك 

حازم : لا عادي ولا يهمك يا حبيبي

هند : يلا قوم وشوف وراك اي 

حازم : حاضر باي 

ميار : احم 

حازم : تعالي 

ميار : انا حضرت الفطار 

حازم : انتي لسه زعلانه 

ميار : لاء عادي حصل خير 

حازم : طب ممكن اسالك سؤال

ميار : اتفضل 

حازم : فين هدومك 

ميار وهي بتبص للأرض: معنديش 

حازم : طب خلاص هفطر وننزل نشتري

ميار : بس 

حازم : من غير بس يلاا 

_________

ياسر ' كلمتي المحروس 

هند بحزن : اسكت بقا انت اي يا اخي هو عشان مش ابنك ...

يتبع .....


تكملة الروايه من هنااااا 


تعليقات

التنقل السريع