القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية قسوه مرات ابويا البارت الثامن و قبل الاخير الثامن بقلم مريم طارق في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

قسوه مرات ابويا البارت الثامن و قبل الاخير 
الثامن 
الدكتور بزعل البقاء لله 
يسرا لاااااااا 
وقعت من طولها 
اميرة ماما 
وخدوها دخولها الاوضه 
اميرة لقت نفسها ماشية عند سلمي وخبطتت 
سلمي أدخل 
اميرة دخلت لقت سلمي وشها اصفر وتحت عينها اسود وحاله يعني يصعب علي الكافر 
سلمي اميرة 
اميرة ينفع ادخل يا سلمي 
سلمي اكيد اتفضلي 
اميرة انا اسف يا سلمي انا عارفه اني غلطت في حقك كتير بس انا اسف يا اختي يا الي مشوفتش في حنيتك 
سلمي انا مش زعلانه علي فكرة انا طول عمري بحبك يا اميرة علشان انتي اختي توأم روحي
اميرة حضنت سلمي 
سلمي فين بابا 
اميرة اهدي انتي بس و سلمي بي مقاطعه 
سلمي اهدي اه بابا فين
اميرة البقاء لله يا سلمي 
سلمي اه ه 
اميرة 😥😭 
سلمي اميرة متهزريش بابا فين ونبي هاتي بابا😭😭😭 
بعد مرور عدة أيام 
يسرا يلا يا بنتي علشان نروح ندفن ابوكي
سلمي مش قادرة امشي يا مرات ابويا ا
يسرا بردو مرات ابويا انا قولت يا ماما ماشي  يا حبيب ماما
سلمي حاضر يا ماما 
بعد ٣ ساعات 
بيدفنو حنفي 
يسرا لقت حد بيعيط بس الصوت مش غريب عليها 
اميرة يلا بقي نمشي يا ماما علشان سلمي ترتاح 
يسرا ثانيه واحدة ولحت عند الست الي كنت بتعيط بي صريخ وقالت 
يسرا لو سمحت هو حضرتك تعرفي الحاج حنفي 
الست رفعت النقاب من وشها 
يسرا 😦😧 
يتبع تفاعل بقي وكومنتت كتيير بقي علشان اكمل 
قسوة مرات ابويا البارت الي قبل الاخير 
يسرا لو سمحت هو حضرتك تعرفي الحاج حنفي 
الست رفعت النقاب من وشها 
يسرا 😧😧 نور 
نور فين سلمي 
يسرا اهدي بس هو انتي الي جابك هنا 
نور جايه اخد بنتي 
يسرا بنتك معايا وانا مقدرش اسيب سلمي خلاص 
نور يعني اه 
يسرا يعني يا  هتعيشي معانا يا متخديش سلمي 
سلمي يلا يا ماما علشان بابا ميزعلش 
يسرا بصت لي نو يلا يا حبيبتي علشان نمشي 
نور هو انتي سلمي 
سلمي ايوة مين حضرتك 
نور مش فاكرني يا سلمي انا ام ٠٠٠
يسرا يلا سلمي 
اميرة انا يا ماما جبت عربيه بابا محمد هو الي هيسوق 
سلمي ممكن بس ارفعي النقاب 
نور رفعت 
سلمي ماما 
نور حضنت سلمي جامدة 
سلمي ماما و حشتيني اوووووي 
نور وانتي كمان يا حبيبتي 
سلمي ماما انتي كل ده كنتي فين 
يسرا لازم يا نور نروح انا وانتي وسلمي و اميرة البيت
نور عرفت اني يسرا عايزها في حاجة
نور ماشي 
بعد مروح البيت 
يسرا اتفضلي يا نور بيتك ومطرحك 
نور فرحت اوي لاني حست اني يسرا تغيرت 
يسرا ممكن تسبونا يا بنات انا و ماما عايزين نتكلم شويه 
سلمي واميرة بزعل علي ابوهم حاضر 
نور اتغيرتي يا يسرا 
يسرا انا اسف يا سلمي علي كل حاجه حصلت معاكي بسببي 
نور انا مش زعلانة خالص 
يسرا حضنت نور ممكن تعيشي معانا هنا 
نور معنديش منع 
يسرا انتي بجد انا مش عارفة اقول اه 
نور حبيبتي يا امير___ 
والباب خبط 
يسرا هقوم افتح 
نور اتفضلي 
يسرا مين 
المحامي حضرتك مدام يسرا 
يسرا ايوة 
المحامي انا كنت عايزة. اقسم معاكو موضع الورثة ال ١٠ مليون بتوع الحاج حنفي 
يسرا ٠٠٠٠٠٠
 يتبع ٠٠٠٠٠٠٠٠
 حبايب قلبي بجد متشكرة جدا جدا جدا جدا علي التفاعل السكر ده تفاعل تاني بقي علشان انزل البارت الأخير
البارت الأخير من هنا هنا 

تعليقات

التنقل السريع