القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

روايه:#عشقى❤البارت الاول والثاني بقلم اميره شحاته في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله انتى طالق عشق بضحك:ماشى حاضر اسكت بقا وخلينى اعمل فطار زين ببرود:بقولك انتى طالق ..انا طلقت اتفضلى لمى هدومك ومشوفش وشك


:انتى طالق


عشق بضحك:ماشى حاضر اسكت بقا وخلينى اعمل فطار 


زين ببرود:بقولك انتى طالق ..انا طلقت اتفضلى لمى هدومك ومشوفش وشك 


عشق بصدمة:زين انت بتقول ايه زين احنا لسه راجعين من شهر العسل و..وكنا مبسوطين..ثم أكملت بد^موع.:طب انا زعلتك 


زين ببردو:خلصتى يلا مشوفش وشك هنا تانى

 

عشق مقدرتش تستحمل واغ^مى عليها 


عشق صحت لقت نفسها على السرير وهو واقف جنبها ببرود وزهق

 

زين ببرود:ها خلصتى دراما وتمثيل..خلى عندك كر^امة واخرجى بره 


عشق كانت مش قادرة تستوعب قامت بدم^وع ولمت حاجتها وخرجت 


كانت ماشية فى الشارع بت^عيط وبتفتكر ايامها وشهر العسل 


فلاش باك ✨


:يا زين عاوزة انزل المايه 

زين بغ^يرة وغضب طفولى:لا يعنى لا محدش هيشوفك غيرى

 

عشق:طب تعالى ننزل لينا يومين مخرجناش 


زين بحب:وننزل ليه انا مبسوط كدا 

ثم اق^ترب منها 

عشق:يا زين بقا 


زين:اششش تعالى اقولك مين ق^تل موفاسا 

عشق ضحكت وقضوا يوم جميل..وكانوا بيخرجوا ومبسوطين 


باك

عشق بدموع:ازاى ..طب انا عملت ايه وليه يعمل كدا ..مستحيل يكون ده زين اللى حبيته 

&&&&&&

زين:اظن انى كدا عملت الاتفاق اللى بينا ..دورك بقا تعمل اللى وعدتنى بيه 


المجهول:اكيد ..خلال يومين وطلبك يتنفذ 


زين قفل معاه ونزل يتمشى شويه 

&&&&&

عشق كانت بتعدى الطريق وعيونها مليانه دم^وع وقلبها بين^زف 


ومخدتش بالها من العربية اللى جايه عليها وخب^طتها 


اصبحت ملقاه على الارض وحولها بركة من ال^دم 

:عششششششق

ستوب 

يتبع 

البارت الثاني 

:عششششششق


الناس كلها كانت اتلمت على عشق اللى سا^يحة فى دم^ها ولقوا شخص غريب بينادى عليها 


الشخص:عشق ..عشق حبيبتى فوقى انا اسف ومش هزعلك تانى 


واحد من الناس:هو حضرتك تعرفها 


الشخص:ايوة انا جوزها وكنا اتخا^نقنا وسابتلى البيت ..مكنتش اعرف ..عشق فوقى..ومثل الح^زن والدم^وع 


الناس طلبت إسعاف وهو راح وفى ناس راحت عل تتأكد انه مش كد^اب 


وصلوا المستشفى

الشخص(مجدى):دكتووووور بسرعة مراتى بت^موت 


الدكاترة جاوا واخدوها للعمليات 


وهو واقف برة بيمثل القلق وقعد على الارض وانهار والناس كانت بتوسيه 


بعد كدا مشيوا لما حسوا انه صادق 


أمجد فى نفسه:اوووف اخيرا غاروا 


ثم اخرج هاتفه واتصل بشخص

امجد:ايوة يا باشا البت عملت حاد^ثة بس انا اتصرفت وعملت نفسى جوزها 


المجهول:ايييه..غب^ى قولتلك خلى بالك منها انا عاوزها ح*ي*ه..طب الناس مشكتش 


امجد بغرور:عيب عليك يا باشا ع^يطت شوية وانها^رت صدقوا ومشوا 


المجهول:جدع ..ثم اكمل بخ^بث عاوزك تجيبهالى لحد عندى ..اظن جه وقتها 


امجد:امرك يا باشا 

&&&&&&

المجهول:اخيرا يا عشق هن^تقم منك ومش هسيبك تتهنى يوم واحد ..وان^تقامى هحققه 


فى ذلك الوقت سمعه شخص:ربنا يهديك وربنا يعين البنت على اللى هتشوفه

&&&&&&

عشق كانت بتحلم بكل اللى حصل وبشهر العسل 


عشق بغضب:كنت واقف بتكلم معاها عن ايييه 


زين بضحك:يا بنتى قولتلك كانت بتسالنى عن اى مول قريب 


عشق:والله كانت سالت حد تانى 


زين بغمزة:بتغير عليا ياض 


عشق:انااا..وانا اغير عليك ليه 


زين:والله ..طب تعالى 


وظل يركض خلفها ويضحكان حتى سق^طت على الارض وهو فوقها 


عشق بضحك:اوعااا الناس يا زين 


زين بغمزة :طب تعالى

 

وشالهاوطلعوا غرفتهم


:زيييييييين

فاقت عشق وافتكرت اللى حصل وانها^رت  الدكتور دخلها 


الدكتور :اهدى يا مدام ..دا جوز حضرتك قلقان عليكى جدا وم^نهار


عشق بامل وحسبت انه زين:بجد ..طب دخله ارجوك 


خرج الدكتور ودخل امجد ..عشق اتصد^مت 


عشق:انت مين


امجد:انا..انا اسف حضرتك هو انتى اتخ^بطى وانا كنت مضطر اقول انى جوزك علشان اعرف اجيبك


عشق زعلت انه مش زين وحست انها اتك^سرت وانه بجد مش بيحبها 


عشق هزت راسها بعد كدا افتكرت حاجة


عشق:هو انت اللى كنت بتنادى عليا وانا بتخبط 


امجد اتوتر جدا :هاه..اه اصل انا اعرفك انتى معايا فى الجامعة 


عشق مكنتش قادرة تتناقش 


عشق:خلاص خلاص ..شكرا جدا ليك يا


امجد:انا امجد


عشق:شكرا يا امجد على مساعدتك 


امجد:لا شكر على واجب ..وهاجى باذن الله ازورك بكرة


عشق كانت هتعترض بس هو قاطعها:خلاص بقا متكسفنيش هاجى ازورك بكرة


عشق وافقت ..خرج امجد وهى قعدت تفتكر حياتها كلها 


وانها^رت من العي^اط 


:ليييه..انا حبيته اوى...وهو طردنى وهو عارف انى مليش حد اروحله..ليه يا زين ليه

&&&&&

المجهول لامجد: جدع انك عرفت تتصرف..امسك دول مكافاة 


امجد امسك بالمال وابتسم بط^مع:لا يا باشا دا انا تحت امرك 


المجهول:خلاص يا عشق نهايتك وعذا^بك على ايدى 


::محدش هيقرب  لعشق..عشق بتاعتى لوحدى 😱😱 

ستووووب 

البارت طويل اهوه يا بنات..قولولى انت كنتوا متخيلين ايه 

ياترى مين المجهول وليه عاوز ياذى عشق ..هنعرف البارت التالت يا و*ح*و*ش ❤❤


روايه:#عشقى❤

تكملة الروايه بعد قليل 

 

تعليقات

التنقل السريع