القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية جوزي شاذ جنسيا للكبار فقط 🔞🔞البارت قبل الأخير والاخير بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله




البارت قبل الأخير والاخير 💥 بقلم ✍️ سلطان زماني 


ياسر بقا قاعد ع الأرض ومدخل رأسه بين فخاده وهو 


بيشرب الحشيش وعمال يشده من شعره ويضربه ع وشه 


ويشتمه ويرجع يحسس ع وشه ويوطي يبوسه 


ويشده تاني ويقوله بوس يا خ وهو يقوله امرك ياسيدي انت 


وحشتني اوووي قاله نفسي اضربك عليها واخلي الحزام 


بتاعي يعلم عليها قاله العلامة هتسيب اثر ومراتي هتعرف 


اضربني ب ايدك بس عليها 


الراجل ده قام شاله ودخل بيه أوضة النوم وياسر قلع ولقيته 


لابس الاندر بتاعي والراجل عمال يحضن ويبوس فيه ويشد 


شفايفه ولا اكني وحده معه مش واحد وهو مبسوط اوووي 


ومستمتع وبتوجع ابويا قلق وصحي وقالي انتي اي مسهرك 


اتفزعت وقفلت الموبيل وقولتله كنت بشوف مسلسل متابعها 


وهدخل انام دخل الحمام رجعت فتحت الابلكيشن تاني لقيت 


ياسر بيلحس وبيبوس للراجل ده كل جسمه بصوابع رجله ب 


الأمر وغصب عنه والراجل عمال يلعب ويضربه ع موخرته 


بقسوة وبعنف وبيشتمه ويهزقو ويضربه ع العضو بتاعه 


ويقوله شايف يا خ  بتاعي عامل ازاي وقد اي ابويا خرج 


قفلت وقومت دخلت الاوضه بتاعة اختي كانت نايم ع 


سريرها الفضول خلاني عايزة اكمل وعايزة اكلم ايمان اقولها 


اسجل البتاعة دي ازاي ع الموبيل وحايفه تتمسح دخلت 


فتحت الابلكيشن تاني لقيته بيمارس معه بمنتهي القسوة 


وياسر بيتوجع ويتالم ويقوله كفايه يقوله بس يا ع مسمعش 


صوت ك  خالص ويقلبه ع بطنه وع ضهره وياسر يطلع فوق 


في الاخر ياسر فضل يلعب في العضو بتاعه لحد ما ارتاح 


والراجل ارتاح وفضلو يحضنو في بعض ويبوس فيه وهو ع 


الباب قبل ما بنزل ويودعه كلمت ايمان مش بترد عليا 


اتفرجت يجي ٣ مرات تاني ..مش قادرة اصدق اني ده ياسر 


جوزي ابو ولادي مصدومه ومش عارفه هقف قصاده ازاي 


واعرف اهلي ولا اتكلم مع اخوه ولا هعمل أي دخلت اتابع 


تاني لقيته دخل نام عريان خالص والملاية والاندر وكل 


هدومه مرميه ع السرير جنبه نمت أنا كمان وصحيا الصبح 


كلمت ايمان عرفتني ازاي احتفظ بالتسجيل وفضلت معايا 


خطوة بخطوة لحد ما فعلا سجلت الي انا عايزاة وقولتلها 


هعمل أي دلوقتي قالتلي هو خلاص كده مش هيقابل حد 


تاني قولتلها لا في كتير انا الي شفتهم اتنين بس وفي واحد 


منهم جيه قالتلي اصبري كده كده فاضل ٣ ايام وحتي لو 


مجبش حد تاني انتي كده كده معاكي الدليل خلاص قولتلها 


أنا نفسي اشلهم لياخد باله قالتلي هيعمل اي تاني خدي بالك 


انتي هتلاقيه خاتم في صباعك لما تبعتيله حته صغيرة من الفيديو


يتبع ...


البارت الاخير ...انتظروا النهاية غدا بقلم سلطان زماني 


 سبته خالص ومكلمتهوش وهو تاني يوم قالي هعدي عليكي 


أخدكم قولتله ماما تعبانه خالص ومش هينفع اسبها وهي كده 


قالي اه ياحبيبتي عيب طب مش محتاجه حاجه اجبهالك 


قولتله لا ياحبيبي بكره او بعده بالكتير هكلمك تيجي تخدنا 


قالي ماشي ياقلبي وقفل معايا من غير حتي ما يطمن ع 


العيال ولا يكلمهم 


حسيت أنه هيعمل كده تاني وأنه فرح لما قولتله اني مش 


راجعه دلوقتي ...فصلت ادخل كل ساعة افتح الابلكيشن 


ولسه مروحش لحد ما روح الساعة 9


 دخل بسرعة ع الحمام وخرج عريان وفضل يدهن جسمه ب 


لوشن وروق الصالة وحط عليها بيره ولب وفاكهه وعصير 


وشوية وصحبه التاني ده جيه شب شكله ابن ناس وكيوت 


مش زاي العربجي الهمجي بتاع المره الي فاتت وقعدو 


يحضنو بعض اووووي ولا اكنهم بقالهم 10 سنين  مشفوش 


بعض واتنين عشاق حبايب مش اصدقاء رجالة خالص قعد 


جنب بعض وهو في حضن ياسر وياسر بيحسس ع شعره 


وماسك ايده وسمعه التاني ببقوله وحشت لبوتك اوي كنت 


بموت في بعدك يا أسدي وهو يقوله انتي كمان وحشتيني 


اوي يا كلبتي قام استاذن منه يدخل الحمام واخد شنطه معه 


ودخل بيها الحمام وياسر وصل الشاشة بالموبايل  وشغل 


عليها افلام سكس من عنده شوية ولقيت وحده ست معه 


اتخضيت لقيت عرفت أنه صاحب ياسر لما ياسر قاله يخربيت 


عقالك اي المفاجأة الحلوه دي قاله خليت وحده صحبتي 


تشترهملي قاله وقولتلهم لمين قالي ما هي عارفه اني بحب 


كده وبعمل كده عادي قاله اوعي تكون عرفتها عني حاجه او 


شافت صورتي قاله انت عبيط استحالة طبعا وبعدين مي دي 


جدعه اوي وعرفها من سنين بقولك أي انا عايز ارقص ياسر 


ضحك قاله مش هتشرب الاول قاله هشرب وانا برقص شغله 


اغاني رقص وقعد يرقص ويقلد الستات الي بترقص 


ومبسوط اوي ومستمتع ويرجع بموخرته نحيه ياسر ويوطي 


ويرقص بيها لحد ما تعب وقعدو يشربو لحد ما سكرو خالص 


وياسر قعد يبوسه ويحضنه جامد ويبوس عنده ودخلو أوضة 


النوم بقو يبوسو بعض في نفس الوقت ويبدلو مع بعض 


شوية ياسر يبقا ست وصاحبه الراجل والعكس لحد ما خلصوا 


وارتاح خالص دخلت سجلت عندي ع الجهاز وشفت ياسر 


قاعدين مكملين السهرة 


معرفش ايه الي خلاني اتصل بيه وجبت جمدان القلب ده 

منين 


فضل ٤ مرات ميردش  لحد ما رد 


ياسر ..في حاجه ياحبيبتي ولا اي 


_ انت فين وبتعمل أي يا ياسر


ياسر فين اي ياحبيبتي ..في البيت طبعا وكنت داخل أنام علشان الشغل الصبح


_ هو مال صوتك هو انت في حد عندك ولا ايه 


ياسر ..اي الاسالة دي يا حبيبي حد عندي ازاي انا لوحدي ماما عاملة اي 


_ الحمد لله كويسه بقولك أي 


ياسر ..مش ناوي تطلقني بقا وتسبني اربي عيالك في امان من غير مشاكل وقلة ادب 


ياسر ..انتي هبت منك ولا ايه مالك يا دعاء


_ طب بص ياروح امك لما تمشي ال*ول الي عندك ده نكمل كلمنا


النهاية من هنا هنا  






 

تعليقات

التنقل السريع