القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حزن عشق البارت الاول والتاني بقلم نورهان نشات في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


حزن عشق الأول والتاني 


يا بابا كفايا والنبي حرام عليك والنبي كفاااا

ويغمى عليها


هاي انا اسمي عشق عندي 18 سنه شعري اشقر وعيوني لونهم ازرق رفيعه وقصيره مش طويله اوي


الاب:قومي ي بنت ال*********


عشق:.........

الاب:يعني مش هتقومي ماشي هاتي المايه ي سماااح

سماح مرات الاب:اهي يخويا

عشق فاقت:اهه حرام عليك ي بابا عملتلك اي

الاب:انتي لسه شوفتي حاجه ي بنت جميله

عشق:اخرس متجبش سيرة ماما على لسانك

يضربها الاب بالقل"م 

عشق ب عياط:حسبي الله ونعم الوكيل فيكو كلكو

سماح:انتي شكلك عايزه تتر"بي من اول وجديد ي بنت جميله

عشق بزعيق:اخرسي انتي كمان انا امي ربتني احسن تربيه

سماح مسكتها من شعرها وضر"بت عشق لحد م نز"فت انا هربيكي وقفلت عليها الباب

عشق ب شهقات وعياط:يارب والنبي انقذني يارب

عشق اتصلت على مريم

عشق:ي مريم الحقيني هموت ي مريم

مريم:اي ي بنتي مالك في اي

عشق:الحقيني من البيت ده ي مريم

مريم:اهدي اهدي هلبس وهجيلك

قفلت مريم

يوسف اخو مريم:في اي ي بنتي عشق مالها

مريم:مش عارفه بس بتعيط ولازم اروح

يوسف:استني طب هاجي معاكي

مريم:طيب يلا


مريم:وصلت لقت عشق مر"ميه ع الارض من كتر الضر"ب والنز"يف

يوسف الحق عشق ي يوسف

يوسف:دي نبض قلبها ضعيف لازم ناخدها ع المستشفي

مريم:يلا بسرعه انتا مستني اي


ف المستشفي

يوسف:دكتووووور 


الدكتور:هي اتعر"ضت ل عن"ف وده هيسبب لها حاله نفسيه خلو بالكو منها هكتب لها ع مهدء وشويه ادويه

يوسف:تمام ي دكتور شكرا ه فاقت دلوقتي

الدكتور:اه فاقت تقدرو تدخلو

مريم:عشق حبيبتي انتي كويسه

عشق:انا مش عايزه اروح عندهم والنبي هيضربوني

مريم خدتها ف حضنها:حاضر ي حبيبتي حاضر


يوسف:يلا هروحكو

مريم:يلا ي روحي قومي معايا


عشق روحت مع مريم ع البيت

ويوسف راح بيت ابوها


يوسف:انتا اب انتا بنتك جالها حاله نفس"يه بسببك انتا اي معندكش دم

الاب ببرود:اه معنديش دم

يوسف سابو ومشي

ف البيت:

عشق:مريم ينفع انام

مريم:اي ينفع دي ي بنتي 

عشق:معلش متعوده ع كده ف البيت وعيطتت

مريم:اهدي ي حبيبتي ادخلي نامي

عشق:تصبحي على خير

مريم:وانتي بخير ي روحي


 يوسف:نامت؟

مريم:اه نامت بس صعبانه عليا اوي

يوسف:خلي بالك منها

مريم:تمام كلت ولا

يوسف:لا مش هاكل انا هنام

مريم:طيب تصبح على خير

يوسف:وانتي بخير 


صباح اليوم التاني


مريم:يلا ي عشق عشاااا   عشقق عشق فوقي يوووسف الحقنيي ي يوسف

يوسف"""""""""


توقعو معايا مريم شافت اي و ليه بتصرخ ده الي هنعرفه البارت الجي♥


#NOURHAN_NASHAA


حزن عشق الثاني


بارت 2

#حزن_عشق


مريم:يوووسف الحقنيييي 

يوسف ب خضه :اي ف اييييي    عشق عشق فوقي ي عشق

وشالها وداها المستشفي


يووسف ب صوت عالي:هاتو دكتور بسررعه

الدكتور:جهزو العمل"يات بسرعه


ودخلت عشق العمليات وسط انهيار مريم وحزن يوسف


وتنجح العمليه ولكن

الممرضه:حمدالله ع سلامتك ليه تعملي كده نفسك

عشق:لو سمحتي ممكن تنادي الدكتور

حاضر"

عشق:لو سمحت ي دكتور ممكن تقول ليهم ان العمليه منجحتش

الدكتور:ازاي ده ي عشق مينفعش

عشق:لو سمحت انا مش حمل عتاب قولهم كده

الدكتور:طيب حاضر


مريم:اي ي دكتور طمني هي عشق فااقت صح قولي انها فاقت

الكتور:البقاء لله

نزلت الكلمه دي زي السكينه ع يوسف

يوسف:اي انتا بتقول اي

ي عشق انتي فين ي عشق انتي مموتيش

مريم:انتا كداب عشق قيالالي انها مش هتسبني

يوسف:ايوه عشق عايشه انت بتقول هبل 

طبعا يوسف بيعمل كده وحزين كده عشان بيحب عشق

مريم:انا هدخل لازم ادخلها

الدكتور: مش هينفع تدخلو عن اذنكو

يوسف:عشق لااااااااااا

مريم:اهدي ي يوسف عشق مش هتسبنا

يوسف:ايوه عشق مش هتسبنا ومشي

مريم:يوسف ي يوسف رايح فين


يوسف مشي و راح ع بيت ابو عشق

سماح:حاضر يلي بتخبط خلاص في اي

يوسف:وسعي كده

الاب:انتا عايز اي

يوسف:بنتك انتحرت بسببكو وبسبب اهانتك وضربك ليها والدكتور بيقول انها ماتت بس هي عايشه مش هتسبنا

سماح:يلا يارب يكون كلام الدكتور صح عشان نخلص

يوسف:اخرسي

لو حصلها حاجه مش هرحمكو


يوسف راح ل مريم

مريم:يوسف هي عشق مش هتقوم بقا

يوسف:هتقوم ي حبيبتي تعالي هروحك


الدكتور:لازم تيجو بكره تستلمو الجثه

مريم:لاا هي مماتتش ي يوسف قولو انها مماتتش

يوسف خلاص صدق كلام الدكتور 

يوسف:يلا ي مريم هوديكي البيت

مريم:ماشي بس هي مماتتش

يوسف:ايوه هي مماتش ي حبيبتي


و روح يوسف مريم البيت و راح تاني المستشفي 

يوسف:ي دكتور ينفع اشوفها

الدكتور:مش هينفع تشوف وشها

يوسف:تمام

وطبعا كانت جثه تانيه الي يوسف شافها

عند عشق

عشق:شكرا اوي يدكتور

الدكتور:انتي لازم تمشي من هنا

الممرضه:انا هاخدها عندي البيت

الدكتور:تمام

عشق:شكرا اوي

الممرضه:يلا جهزي نفسك

وجابت لها نقاب عشان وشها ميبانش وروحت عشق مع سمر الممرضه

سمر:ماما معايا ضيفه

الام:اتفضلي ي بنتي احكيلي بقا مالك

وحكت لها عشق كل حاجه


الام:ي حبيبتي متعيطيش اعتبريني امك من دلوقتي

عشق حست احساس غريب من ناحيتها وحست كانها مامتها

سمر:تعالي يلا غيري هدومك

عشق:حاضر


يلا ي بنات عشان الغدا

اتغدو 

عشق:انا هنام شويه

الام:طيب ي روحي نامي

عشق:تصبحو ع جنه

الاتنين ف صوت واحد:وانتي من اهلها


اليوم التالي

عند يوسف

يوسف:مريم بصي احنا بنرضي ب قضاء ربنا صح

مريم:صح

يوسف:طيب كلام الدكتور صح وهي دلوقتي محتاجه الدعاء مننا

مريم:عشق لا ي يوسف عشق لا

يوسف:لازم نرضي ب قضاء ربنا ي مريم ادعيلها

مريم ب عياط:كانت اكتر واحده تفضل معايا وتحبني

يوسف:اهدي انا معاكي

وتنام مريم بعد عياط كتير

عند عشق

عشق:انا هنزل ادور ع شغل وادور ع بيت

الام:لا طبعا هتفضلي معانا هنا

سمر:اي رايك تشتغلي معايا ف المستشفي وتقعدي معانا هنا

الام:فكره حلوه اوي

عشق:بس انا مش عارفه حاجه

سمر:انا هعلمك و دكتور احمد هيعلمك

عشق:مش عارفه اقولكو اي والله ربنا يخليكو ليا

ويخليكي لينا


بسس ستوووب

لسه هنشووف حيات يوسف هتكون ازاي وحيات عشق 

وي ترا يوسف هيعرف انها عايشه؟

ده الي هنعرفه


#حزن_عشق

#للكاتبه_نورهان_نشات♥

تكملة الروايه من هنا هنا  


 

تعليقات

التنقل السريع