القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

سكريبت كامل ليتها_تعلم_كم_احبها في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

كامل


اسكريبت 💜 كامل💜

بضيق.ممكن اعرف انت بتعمل ايه هناا وايه الي جابك

يوسف بابتسامه.جيت اشوف بنت عمي عندك مانع

شهد.مانا معاك في البيت كل يوم ممكن اسالك سوال انا ليه كل ما اكون في مكان الاقيك فيه حتي وصلت انك تجي الجامعه انا بجد زهقت

يوسف بحزن.انا اسف مكنتش اعرف اني بضايقك لدرجادي...ومشي

هنا صحبتها.خلي بالك انتي احرجتيه وكمان قدامي

شهد بندم وضيق.اوووف هو يوم باين من اوله

هنا.انتي بتحبيه صح

شهد.ها لا ابدا ايه الي بتقوليه ده ده اخويا وبس

هنا بخبث.هنشوف


*روحت شهد البيت سمعت صوت زغاريط

شهد باستغراب.فيه ايه

ام يوسف.اخيرا ياشهد يوسف قرر يخطب

شهد بصدمه.ايه

شهد..

طلعت جري علي اوضته مش مصدقه انو يوسف طب ازاي ده بيحبني

فتحت باب الاوضه

لقته قاعد بيتكلم في الفون اول ماشفها قفل الفون بسررعه

شهد بغضب.ممكن اعرف ايه ال انا سمعته ده

يوسف بضيق.انتي ازاي تدخلي كده

شهد..مانا علطول بدخل كده ايه الي اتغير يعني

يوسف بضيق.الي اتغير اني هتجوز قريب ومينفعش تدخلي كده

شهد.بتوتر طب وانااا

يوسف..انتي ايه انا اعترفتلك بحبي اكتر من مره وانتي رفضتي وانا زهقت وقررت اشوف حياتي وابدا من جديد

شهد بحزن.معاك حق


في اوضه شهد

ام شهد.يلا ياشهد انتي لسه ملبستيش

شهد .خلاص لبست

مانا لازم اعرف برده مين دي الي هتاخده مني


في السياره

شهد بتبص ليوسف بحزن.هو انت بتحبها

يوسف.هي مين

شهد.الي رايح تخطبها

يوسف.اه بحبها اوووي

شهد كتمت دموعها بصعوبه وفي نفسها انا الي ضعيته من ايدي


وصلو لبيت العروسه

وشهد كانت قاعده بحزن وغيره واتفاجئت لما شافت....

شهد بصدمه...هناااا


#ليتها_تعلم_كم_احبها❤️

شهد بصدمه هنااا

هو انتي العروسه

هنا بخبث اه اصل لقيتك مش مداياه وش فقلت اخد فرصتي ولا ايه

شهد بصدمه اه معاكي حق

مقدرتش استحمل وطلعت جري مش مصدقه انو خلاص حب عمري راح مبين ايديا وانا السببب

قررت ابعد ماهو انا مش هستحمل اشوفهم معا بعض طول الوقت 

سافرت كملت دراستي لمده سنتين ومن وقتها مكلمتش يوسف ولا هنااا

-----

ام شهد.. شهد حبيبتي انتي رجعتي

شهد.ايوه ياماما رجعت عن اذنك هدخل ارتاح شويه

نزلت امها لبيت يوسف

شهد يوسف يوسف

يوسف بحزن.في ايه ياخالتي

شهد رجعت يايوسف

يوسف بصدمه انتي بتهزري صح

هزت راسها بلا

طلع جري ودخل اوضتها

شهد كانت لسه هتتكلم.ان

حضنها جامد وحشتيني

شهد بحزن ابعد انت متجوز دلوقتي

يوسف.ضربها بخفه .اسكتي ياعبيطه بقي سايباني سنتين في وهم انا اصلا ماتجوزتش ودي كانت تمثيليه انا عملتها انا وهنا ولو كنت اعرف انك هتعملي كده مكنتش فكرت في كده اصلاا

شهد .بغضب.طب ليه عملت كده

يوسف.عشان انا كنت عارف انك بتحبيني وكان لازم اعمل كده عشان تغيري عليا

شهد.ضربته بالمخده.اطلع برره

يوسف.ماهو انا طالع اصلا عشان اجيب المأذون...

شهد.نعممم ومين قال انو عاوزه اتجوزك

يوسف...بصدمه...نعم ياختي

بعد ده كله مش عاوزه تتجوزيني

ماشي انا بقي هروح اتجوز هنااا

شهد بلهفه...لا انا بحبك ❤️

#ليتها_تعلم_كم_احبها💜




 

تعليقات

التنقل السريع