القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية_صغيرتي البارت الاول والثاني والثالث #بقلمي_نوران في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

صغيرتي بقلم نوران 

البارت 1_2_3


هي بعياط: لا يا بابا ارجوك انا لسه صغيره مش عايزه أتجوز دلوقتي 
احمد بقسوه: يلا يا بت عشان تروحي مع جوزك 
ملاك:يا بابا ده كبير اوي 
احمد :قومي يا بت بلاش لكاعه اخلصي 
عز:يلا يا بنتي يلا 
قامت مشيت معاه و ركبو عربيه في سكوت 
راحت هي اتكلمت 
ملاك: انت ليه اتجوزتني
عز:انا متجوزتكيش 
ملاك:آمال ايه
عز : هتفهمي شويه كده 
ملاك هزت راسها ب:ماشي 
بعد شويه وصلو قصر اقل ما يقال عنه عنه جميل 
ملاك انبهرت بجمال القصر 
عز :بصي يا بنتي انا مش جوزك انتي مرات ابني هو رجل أعمال و مش عايز يتجوز بس عشان كده انا جوزتهولك انا عارف ان انتي طيبه و هتغيري هو متعقد من الستا*ت انا عارف انك كويسه 
رحيم : اذيك يا بابا عامل ايه كنت فين كل ده وبقرف مين دي انا مش قايل مفيش س*ت تدخل البيت ده 
عز ببرود: دي مراتك 
استوب
نوصف رحيم (رحيم عنده 30 سنه بيكره الستا*ت لسبب هنعرفه بعدين 
طويل و جسمو عريض و شعره اسود سواد كاحل و عينه زيتيه عند الغضب تتحول الي شديده السواد ) 
ملاك (فتاه في 19 من عمرها و هي فعلا تشبه الملاك وجهه كالقمر عينها خضراء مثل الزرع و وجهه طفولي جدا و شعرها طويل وهو بني)
نرجع تاني 
رحيم بغضب :مرات من
عز ببرود:مراتك انت 
رحيم :عملتها يا ابويا ماشي بس هي تستحمل بقا الهيحصل
عز بخوف لاكن اخفاه:هتعمل ايه يعني
رحيم:هتوف 
عز :ماشي يا رحيم انا همشي سلام 
و انتي يا ملاك خلي بالك من نفسك يا بنتي
ملاك بصتله بخوف 
عز مشي 
رحيم بصلها انبهر بجملها 
رحيم في نفسه : ايه القمر ده انا متجوز قمر كده اي يرحيم   انت هتضعف و لا ايه لا فوق 
رحيم ببرود :انتي عندك كام سنه
ملاك :19 
رحيم :طفله يعني 
ملاك ببرأئه: انا مش طفله 
رحيم :ماشي ماشي بصي يا اسمك ايه انتي 
ملاك : ملاك اسمي ملاك 
رحيم في نفسه :ملاك و هي فعلا ملاك 
رحيم : ماشي بصي انا الجناح بتاعي الهناك ده و دي قوضك تمام و متحلميش 
انك تكوني مراتي بجد ها تمام 
ملاك :تمام 
رحيم :اسمها حاضر
ملاك:حاضر 
رحيم: و خلي بالك ها انا مبحبش حد يسألني رايح فين و جاي منين ها 
ملاك:حاضر عن اذنك ممكن اطلع انام 
رحيم :اتفضلي
طلعت ملاك و رحيم دخل قوضة الرياضه و طلع غضبه كله فيه 
عند ملاك طلعت دخلت صلة و قراءة القرآن و نامت
و عادي الليل علي الكل بحلوه و مره

البارت الثاني


حل الصباح علي الجميع 
صحيت ملاك من النوم صلة فرضها و نزلت تحت 
ملاك:اعمل ايه اعمل ايه بس انا هعمل فطار 
دخلت ملاك المطبخ و الخدم انبهرو بحملها لدرجه ان في و وحده قالت 
الخادمة ١:انتي بجد 
ملاك بضحك: اه حقيقه ممكن بس انا عايزه اعمل فطار 
الخادمة ٢:ميصحش يا هانم 
ملاك:اولا اسمي ملاك مش هانم ثانية انا عايزه اعمل فطار
الخادمة :تحت امرك يا هانم 
ملاك:تاني هانم قولت اسمي ملاك 
الخادمه:حاضر يا ها ملاك
ملاك بدأت اعمل الفطار في الوقت ده رحيم صحي وشم ريحه حلوه اوي نزل تحت شاف ملاك في المطبخ ابتسم و فجأه الابتسامه اختفت لما شفها لبسه 
هوت شورت و تي شيرت كت 
رحيم بغضب "ايه الانتي لبسه ده 
ملاك باستغراب:لبسه اي و بصت لنفسها 
و برقت جامد و طلعت علي فوق جري 
رحيم وقع علي الارض من كتر الضحك 
استوب 
نعرف مشكلة رحيم ليه بيكره الستا*ت
زمان اوي مامت رحيم سابتو ومشيت عشان ابوه كان هيفلس رحيم اخد بكره ان كده الستا*ت كلهم بتوع فلوس لاكن اكيد ملاك هتغير الفكره دي 
نرجع تاني 
ملاك و هي وشها كلو احمر :اذاي نزلت كده اذاي انا مش في بيتي و بعدين افتكرت الحصل و ان هي اتجوزت
عنيها دمعت 
لبسة عبايه لونها اسود يعكس لونها البيض و نزلت 
رحيم تحت أول ما شفها 
رحيم" شكلي كده هقع فيكي يا ملاكي 
اي الانا بقوله ده فوق يا رحيم دول كلهم بيمشو ورا الفلوس 
ملاك :ممكن اطلب من حضرتك طلب 
رحيم "حضرتكماشي اتفضلي و في نفسه اكيد عايزه الماظ او دهب هنبتدي طمع بقا
ملاك بتردد :انا عايزه اكمل تعليمي 
رحيم بصدمه :اي 
ملاك بحزن:لو مش عايز خلاص 
رحيم "عادي انتي جايبه كام في ثانوية
ملاك:99,9 في الميه 
رحيم بصدمه "بجد 
ملاك: اه  
رحيم :ماشي نفسك تدخلي اي 
ملاك:نفسي ادخل هندسه 
رحيم "بكره بتكوني في هندسه 
ملاك:ممكن معلش سؤال
رحيم" انجزي 
ملاك بتردد:انت اسمك ايه 
رحيم "انتي متعرفيش اسمي 
ملاك هزت رسها ب :لا
رحيم "رحيم اسمي رحيم 
ملاك بابتسمه حلوه جدا بينت غمازتها:اسمك حلو اوي علي فكره 
رحيم"شكرا

#رواية__صغيرتي


3
حل الليل علي الكل 
رحيم " انا هتاخر تمام
ملاك:تمام 
رحيم في نفسه" انا ليه بقولها اننا فى اي ايه ده انا ليه مهتم بيها كده مشي رحيم و هو متعصب جدا انو كلمها
راح البار و فضل يشرب كتير جدا لدرجه انو مكنش شايف روح البيت و دخل عند ملاك 
رحيم بسكر" انتو كلكو كده بتمشو ورا الفلوس بس انتو كلكو صنف واحد و حاول يتهج*م  علي ملاك 
ملاك بخضه: انت بتعمل ايه هنا 
رحيم مش سماع حاجه بيحاول بس يته*ج*م عليها
ملاك بدموع :ابعد بقا ابعد 
رحيم فاق لنفسو اخيرا و طلع برا 
ملاك قاعده ضامه نفسها و بتعيط مش بتعمل حاجه غير العياط 
رحيم بغضب من نفسه " اذاي كنت هعمل كده في طفله اذاي وراح غرفه التمارين و طلع غضبو كلو فيها 
وخلص بعد كده سمع صوت ملاك و هي بتعيط  دخل عنده 
ملاك اتخضت جامد 
رحيم بحب و استغراب من نفسه "اهدي اهدي و الله مش هعمل حاجه اهدي 
ملاك بعياط:ابعد ابعد 
رحيم" راح اخدها في حضنه 
ملاك حست بأمان أول مره تحس بي 
و اخدها نومها و هي في حضنه و نام جمبها 
حل الصباح بعد مشاكل كتير و عياط 
 صحيت ملاك قبل رحيم 
ملاك :اذاي في شخص برئ كده و حلو كده قادر يبقي ب الجبروت ده 
رحيم  " هو انا حلو للدرجه دي
ملاك : انت صحيت امتا 
رحيم " لسه صاحي 
ملاك : تب يلا ننزل نفطر 
رحيم " يلا 
كلكو تحت علي السفره و قعدو 
.... ؛رحيم حبيبي 
رحيم بغضب عارم ".............

يا تري مين دي نشوف بكره بقا
#رواية_صغيرتي
#بقلمي_نوران

البارت الرابع والخامس الأخير من هنا 

تعليقات

التنقل السريع