القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية جوزي شاذ جنسيا للكبار فقط 🔞🔞البارت الثاني بقلم سلطان زماني في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

البارت التاني 💥 بقلم ✍️ سلطان زماني 


روحت معه وحاول يراضيني وانا مش عايزة اصالحه 


وعايشة علشان عيالي وبحاول اتعايش في حياة ممله باردة 


روتينية مفيهاش روح بصحه الصبح بيكون نزل شغلة وانا 


افطر عيالي واشوف هعمل غدا اي واروق شقتي لحد ما 


يرجع ويتغظا وينزل وبليل يرجع يا اما يلاقيني نايمه يا اما 


ينام قبلي لا بيتكلم معايا ولا عارف اي الي حصل بخرج وقت 


ما أنا عايزة حتي من غير ما استأذن عمره ما مسك موبيلي 


وقالي بتكلمي مين أو سألني اصلا لما كنت بشوف ستات 


صحابي اجوزتهم بتغير عليهم وبيمنعوهم من الخروج أو 


بيتصلو بيهم يطمنو كنت بضايق واحزن علي حالي كل 


صحابي كانو بيحسدوني اني جوزي مش بيسأل ولا  أنه 


راجل شرقي زيهم ومتعقد وكنت بقولهم ده حب مش تعقيد 


ياريت أنا الي مكانهم المهم مرت الايام وانا بقلب في الدولاب 


لقيت في الجاكت الي متعلقه ع السماعة علبة طلعتها لقتها 


العلبة الي فيها الكندم وفيها واحده بس افتكرت الحوار واول 


لما رجع قولتله قالي ايوا وزعل اني بقلب في حاجته قولتله 


شفت بقا اني مكنتش مجنونه 


ياسر ..تاني يا دعاء انتي النكد يابنتي بيجري في دمك 


_ نكد بتسمي ده نكد هو انت لو لقيت ع موبيلي رقم راجل أو صورة رجل هتقول كده 


ياسر ..مش هشك طبعا فيكي ولا هسئ الظن بيكي علشان عارفك وعارف تربيتك واخلاقك 


_ اي الي جاب البتاع ده هنا  وراح فين الباقي استعملتهم فين وليه مخبيه 


ياسر.. ياحبيبي مخبيه من العيال ومستعملتش منه اصلا هي العلبة دي بيكون فيها واحده 


_ واحده بس ب 42 جنيه 


ياسر ..قالي اه وبطلي بقا نكد انا راجع مصدع ودماغي وجعاني مش ناقص


_ سكت بس ارتباكه وطريقته وهو بيتكلم حسستني اني في حاجه مش مظبوطة 


باقي اليوم وانا اعصابي تعبانه ودماغي مش مبطله تفكير 


وعمالة ازعق العيال ع اتفه الأسباب وهو نزل وسبني اخبط 


دماغي في الحيط تاني يوم اتصلت بصيدلية وسألتهم علي 


اسم الكندم ده وسعره قالي اني مفيش منه علبه فيها واحد 


بس كلهم بيكون فيها 3 قولتله حضرتك طب العلبة الي ب 


43 جنيه دي فيها كام قالي بقول لحضرتك فيها 3 قولتله طب ب متشكره وقفلت 


يتبع ..البارت صغير بكره اعوضهالكم علشان عندي شغل كتير اليوم 😘

البارت الثالث من هنا 

الرواية كامله من البدايه من هنا الأول 
 

تعليقات

التنقل السريع