القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية قسوه مرات ابويا البارت الرابع والخامس والسادس والسابع بقلم مريم طارق في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



   قسوه مرات ابويا البارت الرابع والخامس 
     والسادس 

 حنفي ازاي كدا انا لازم انزل و اتاكد من النتيجة 
يسرا ل ل لا ما بلاش يا حنفي الساعه ١ بليل وتلاقي السيبر قفل 
حنفي بيبص لي الساعه ويلاقيها الساعه واحد وربع 
حنفي انا دخل لي سلمي 
يسرا هي هتلاقيها نايمة في المطبخ 
حنفي بنرفز انا دخل 
  و بفعل دخل لقا سلمي غلقان في الدم وعرف اني هي عورت  نفسها  
حنفي س س سلمي وشالها وده المستشفي وقال 
دكتور اي دكتور بسرعه 
الممرضه حاضر اطلع الدور الي فوق غرفه ٢٥٤ 
حنفي طلع وسال .
الممرضة ٢ في اه حضرتك 
حنفي بنتي بنتي هتضيع مني عايز دكتور 
الممرضه ٢ تعال ورايا 
حنفي دخل ولقا دكتور 
الممرضه دكتور علاء عندنا حاله انتحار 
د/ علاء فين الحاله 
حنفي دخل وقال الحقني يا دكتور بنتي بتموت 
د/ علاء اتفضل هات بنتك حضرتك واتفضل عايز اشوف شغلي 
حنفي خرج. 

        عند يسرا و اميرة  
اميرة انشا الله تموتي يا بنت حنفي 
يسرا يارب 
اميرة هو انتي ليه يا ماما بتكرهي سلمي جدا 
يسرا انا هحكيلك 
   فلاش باااااك 
نور مامت سلمي  يا  يسرا يا ختي افتحي 
يسرا نعم 
نور لو سمحت بس عايزة دواء سخنيه علشان سلمية سخنه 
يسرا اوووف بقي هو اه كل شويه 
نور هعمل اه بس 
يسرا متجيش عندي تاني فاهمة 
نور متشكرين يا ام اميرة  
ومشيت نور و في عز وهي ماشيه عربية خبطتها 
        عودة  
اميره يااا طب انا بردو عايز افهم اه سبب كرهك ليها كدا 
دخل حنفي تحبي اعرفك انا يا اميرة 
  يتبع ٠٠٠٠٠٠٠٠ 
تابعني بي لايك وكومنت 
  قسوه مرات ابويا البارت الخامس 
اميرة طب انا بردو عايز افهم اه سبب كرهك ليها كدا 
دخل حنفي تحبي اعرفك انا يا اميرة 
يسرا حنفي 
حنفي ايوه حنفي حنفي الي قبل ميجوزك مامنك علي بنتو حرام عليكي هي عملت اه فيكي 
يسرا حرام اه بس نور ده يام عملت فيا 
حنفي نور عمرها معملت حاجه في حد 
يسرا تحب افكارك 
    فلاش باااك..
يسرا يا نور انا اسفه 
نور اسفه اه اسفه عن اه 
يسرا علي كل حاجه عملتها معاكي انا بجد اسفه 
نور ولهي اه الحنيه ده كلها تعرفي اني بكرهك 
يسرا انا اسفه بجد 
نور أطلعي بره بيتي 
يسرا هقعد في الشارع يعني 
نور انا مالي 
يسرا بص في الأرض 
نور انا عمري ما اسمحك روحي لي حنفي مش هو الي طردك 
يسرا طلعت و اميره في ايديها 
   عودة 
حنفي انتي كدابه 
يسرا قسما با الله العظيم انا كل كلمه صح 
حنفي عايزني اصدقك انتي  
يسرا بص في المطبخ و حس انا غلطان 
حنفي ما تردي 
 وفجاة التليفون رن 
حنفي رد 
الممرضه حضرتك الاستاذ حنفي 
حنفي ايوه مين 
الممرضه انا الممرضه الي متابعة حاله بنت حضرتك 
حنفي بنتي حصلها حاجه 
الممرضه بنت حضرتك ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ 
يتبع متشكره جدا علي تفعالكم ❤❤

البارت السادس والسابع 
      قسوه مرات ابويا 
حنفي بنتي حصلها حاجه 
الممرضه بنت حضرتك هتحتاج لنقل دم 
حنفي انا جاي بسرعه  
الممرضه في انتظارك 
يسرا في اه يا حنفي 
حنفي سلمي عايزة نقل دم 
يسرا طب هجيب اميرة وجايه 
حنفي اميرة تعالي 
اميرة نعم يا بابا
حنفي تعالي معايا بسرعه 
اميرة سلمي حصلها حاجة 
حنفي تعالي 
يسرا انا جايه معكوا 
حنفي هتقدري تعتذري لي سلمي  
يسرا ماشي انا هلبس وجايه 
    بعد مرور نصف ساعه 
حنفي طلع غرفه سلمي 
لقا الدكتور معلقلها تحليل 
الممرضه جديد جت 
حضرتك الاستاذ حنفي احمد السيد 
حنفي ايوه 
الممرضه تعال ورايا لمركز التبرع بالدم 
حنفي خليكي هنا يا اميرة انتي ويسرا انا هتبرع بالدم لي سلمي 
اميرة لا يا بابا انا هتبرع ده مهمه كنت اختي وسبت حنفي ويسرا مع بعض 
   الممرضه اتفضلي استريحي هنا علي الكنبة 
اميرة قعدت و سحبو منها دم 
    عند يسرا و حنفي 
حنفي توعديني انك تصحلي سلمي 
يسرا بندم اوعدك 
حنفي طب تعالي ندخلها 
يسرا بتردد طب لم اميرة تتبرع لي اختها بالدم 
حنفي معاكي حق 
    بعد عده دقائق 
الدكتور أستاذ حنفي 
حنفي نعم يا دكتور 
الدكتور عايز حضرتك علي انفراد 
حنفي حاضر 
الدكتور هو حضرتك كنت بتضرب بنتك كتير 
حنفي لا يا دكتور هو في حاجه 
الدكتور بنت حضرتك عندها القلب 
حنفي ا ا ا ها 
يتبع ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ 
متشكره بجد حبايب قلبي علي تفاعلكم ده وعايزة تفاعل بقي اكتر واكتر 
قسوة مرات ابويا البارت السابع 
الدكتور بنت حضرتك عندها القلب 
حنفي ا ا ا ها 
الدكتور هي كنت عندها القلب من وهي صغير 
حنفي لا يا دكتور بس ممكن تكون كنت عارفه 
الدكتور ممكن بص شويه كدا خليها ترتاح وقولها 
حنفي بزعل 😥 حاضر 
الدكتور ساب حنفي شويه 
 حنفي قاعد عند الكرسي 
  عند اميرة و يسرا 
اميرة هو انتي بجد يا ماما هتسمحي سلمي 
يسرا بصي يا بنتي انا مكنش ينفع ابقي قاسيه عليها كدا المشكلة بس كنت في امها هي لكن سلمي مكنش ليها ذنب 
اميرة انا بجد ندمان علي كل حاجه حصلت فيها 
لدرجدي و صلنها انها تقتل نفسها وبجد انا كمان ندمان بسبب اننا كن بنديها دواء يخليها عندها القلب 
يسرا بصي احنا هنصلحها 
اميرة طبعا موافقة 
يسرا هو ابوكي اتاخر كدا ليه 
اميرة هروح اشوفوا 
يسرا استني نروح انا وانتي مع بعض 
اميرة ويسرا مشيوا لقو  نايم  بس   و هو قاعد علي الكرسي 
يسرا يا حاج حنفي حنفي 
مفيش رد 
اميرة يا بابا بابا بابا 
يسرا لا حاج حنفي 
بردو مفيش رد 
ودو عند الدكتور الي سالو عن سلمي 
وبعد عدة دقائق 
يسرا طمني يا دكتور 
الدكتور بزعل البقاء لله 
يسرا و اميرة لللللللللللا 
يتبع ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ 

تكملة الرواية من هنا هنا  

تعليقات

التنقل السريع