القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت ليتها تسامحني كامل جميع الفصول مازن : رنيم احنا مش هنكمل مع بعض اسف . رنيم بصدمة :لييييه يارمازن انت كل اهلي اهلي مات"و وانت بقيت ليا كل حاجة .


اسكريبت ❤#

ليتها تسامحني 

مازن : رنيم احنا مش هنكمل مع بعض اسف .

رنيم بصدمة :لييييه يارمازن انت كل اهلي اهلي مات"و وانت بقيت ليا كل حاجة .

مازن بقوة :انا مش هقدر عشان هسافر وادرس طب وماما متفقة مع خالتي تجوزني بنتها اسف دا مستقبلي 


رنيم برجاء :طب هستناك لتخلص بس ماتسيبنيش .

مازن :افهمي مابقدرش وخلاص وسايها ومشي .


رنيم مش بس انك"سرت لا دي شالت قلبها وحطت مكانو حجر رنيم برضو درست طب فرع تخصص جراحة .

بعد 7 سنوات .

رنيم كانت هتبدأ اول يوم ليها شغل بالمستشفى .

لبست اتجهزت وافتكرت مازن .

Flash pack 

مازن :اوعدك ياقلبي ان هندخل انا وانتي الكلية مع بعض ومش هسيبك .


رنيم بفرحة :بجد .


مازن :بجد وهنشتغل بنفس المشفى وتكوني مساعدتي 


رنيم :لا يا جدع انت مساعدي يلا.


مازن بخبث :خلاص هدور على مساعدة ليا هم الممرضات مزين اوي .


رنيم بغيرة :انا مساعدتك .


مازن بضحكة حب :اعشقك ياغيور .

Back 

دموعها نزلت عالذكرة الحلوة يلي كانت بينهم هو بعدو بقلبها بس هي شالت قلبها وشالت مازن معاه .


لبست واتجهت للمستشفى .


دخلت لمدير المستشفى فتحت الباب وانصدمت .


مازن بصدمة :رنيم .


رنيم بصدمة وقلب مكس"ور وادعت الجمود : ازيك دكتور مازن دي اوراقي بتاع الشغل ودا السيفي بتاعي 


مازن باستهزاء :هه ليه هتشتغلي هنا مستخد'مة ولا ممرضة .


رنيم بقوة ونظرة حارق"ة :لا انا دكتورة جراحة اتفضل دي شهاداتي انا طلعت الثانية على مصر .


مازن اتصنم لما شاف شهاداتها :احم طيب هتبداي الشغل النهاردة .


ونده على سامي .


سامي :نعم يادكتور .


مازن جهزولي مكتب الدكتورة رنيم وابعتلي اتنين قهوة سادة .


سامي :تمام .

وخرج .

مازن :اتجوزتي .

رنيم :وانت همك ايه .

مازن بغضب طفيف :جاوبيني .

رنيم بحر'قة :لا مش متجوزة ولا بحب ولا هحب تاني .

مازن بندم :لما طلعت لتركيا طلعت ينت خالتي شما"ل ، ولا انا لا ارتبطت ولا اتجوزت .

رنيم بملل :تمام دي حياتك الشخصية مش تهمني .


مازن بصدمة من كلامها :طب حصلتي عالطب ازي .

رنيم :درست انشاء الله مفكر ان انا وقفت حياتي بعد ما انت روحت لا ياعيني انا كملتها وعشتها ولا همني ولا افتكرتك أصلا .


مازن بندم :سامحيني يا رنيم انا اسف .


رنيم ببرود :الله بيسامح انا لا وخرجت .


مازن اتعصب من نفسو وافتكر ذكرة بتجمعهم .

Flash Back .

كانو تحت المطر بيمشو تحت طلب رنيم .

مازن :طب اتحممنا تحت المطر عشانك انسة رنيم .

رنيم بنظرة متل الاطفال :تب انا بحبك انت والمطر .

مازن :انا بعشقك ياحب .

مازن :ايه رايك نجري .

جريو مع بعض مازن صرخ :بحبها يانااااس .

رنيم بصراخ :بعشقو ياعالم .

الكل كان بيبص عليهم وفرحانلهم وهم بعالم السعادة .

Back .

مازن بنفسو :لازم تسامحني بحبهااا يا الله .

وعيط واتعصب ونزل و....


stop

ملاحظة القصة من 5 حلقات بس دي الحلقة الاولى عدو الجمايل بقا 😂😂😂 ❤️❤

اتمنى تعجبكم



اسكريبت 2 ❤#

مازن قام من مكتبو وهو ندم'ان ومتعصب وخرج لمكتب رنيم .


دق الباب .


رنيم بهدوء :اتفضل .


دخل مازن وقفل الباب وراه .

مازن بهدوء :ازيك عاملة ايه .


رنيم اتحولت ملامح وجهها للغض"ب والبرود .

رنيم :بخير الحمد لله .


مازن :ممكن نتكلم بموضوع .


رنيم ببرود : انا ماعنديش مواضيع افتحها تاني .


مازن :انا بحبككك افهمي انا ااااسف والنبي .


رنيم :أسفك دا مش هيجفف دموعي وكلمة بحبك دي مش هض"عف بيها وارجعلك تااني فااااهم .


مازن برجاء :طب اعمل ايه عشان ترضي عني .


رنيم : لو بقا لييا ذرة محبة بقلبك تبعد عني وتسيبني اكمل حياتي مع شخص مش كدا"ب .


مازن غضب من فكرة تكون مع غيرو :انتي لياااا انا بس مش لحد غيري .


رنيم بغضب :انا مش فونك ولا مفتاح الشقة والسيارة بتاعتك تمسكو وقت عاوز وتسيبو وقت اللي انت عاوز انا مش ليك ومش بحبك .


مازن :كدابة انتي لسا بتحبيني .


رنيم بغضب :الله الله سيبني بقا مش هسامحك افهم .


وخرجت وخبطت باب المكتب جاامد وخرجت من المستشفى ركبت عربيتها وساقت بأقصى سرعة وافتكرت حاجة مع مازن .


Flash Back 

مازن :طب ماتيجي نتسابق .


رنيم بثقة :هسبقك .


وركبو عربياتهم وساقو بسرعة ورنيم وصلت قبل مازن .


رنيم :قولتلك مش هتسبقني .


مازن :مين قدك ياملاكي .


وشالها ولف بيها .


Back 

رنيم بنفسها :انا مش ضعي"فة .

نزلت واخدت واحد قهوة وقعدت عالشط بالبحر وهي بتبكي بحر"قة .


فجاة حست بحد بيديها منديل .


..:اتفضلي يا دكتورة .


لفت وجهها شافت شاب طويل وسيم بعضلات ومزز عالاخر .

رنيم :ازي عرفت اني دكتورة .


حازم :من الكارد بتاعك دا يلي معلق على هدومك .


حازم :انا حازم .. ممكن اقعد واتكلم معاكي يا دكتورة رنيم .


رنيم بتلقائية :طبعا اتفضل .


حازم :ليه بتعيطي .


رنيم : صعب لما تكون بتشتغل مع شخص كس"رك وخا"نك وسا"بك ببساطة عشان يروح يشوف مستقبلو ويجي بعد ما انت نجحت لوحدك يقلك سامحني .


حازم :بصي الحياة هي دفتر منكتب عليه الاشياء الحلوة و المرة يمكن نتعلم من اخطائنا بس لو وقف كل حد عند خيا"نة او خذلا"ن مش هتمشي الحياة كوني اقوى يارنيم خلي عندك القوة .


رنيم ببكاء :مش قادرة انساه والنبي بس مستحيل ارجعلو تاني .


حازم بابتسامة :حبي حد وارتبطي .


رنيم :مش بفكر فالموضوع دلوقت .


حازم يحاول يطلعها من الجو :طب ماتيجي تديني رقمك يلا بلاش اعتراض .


رنيم ضحكت حست ان قلبها ارتاح لحازم :اكتب ***


حازم :ايوه كده من الاول ورينا ضحكتك الحلوة دي .


رنيم بابتسامة :شكرا اخدت من وقتك لازم امشي .


حازم :لقائنا الجاي هتكون قعدتنا طويلة عايزك تسمعيني المرة الجاية .


رنيم :ان شاء الله .


حازم :على فكرة انا اعرفك من 6 سنين .


رنيم :اوو بس انا مش فاكرتك .


حازم :قلتلك قعدتنا الجاية طويلة .


رنيم :ماشي سلام ومشيت خطوة وكانت هتتزحلث وتقع بس حازم مسكها من وسطها قبل ما تقع .


رنيم ابتعدت عنو واتكسفت :شكرا سلام .


حازم :سلام .


رنيم وهي ماشية ابتعدت عن حازم ولقت ايد بتسحبها لممر .

stop 

تفتكرو مين دا 🤍


اسكريبت #️3 

ليتها تسامحني 

لفت وشها لقت مازن .


رنيم بصراخ جنوني وعصبية  : ازاي تسمح لنفسك تعمل كده ابعد عني وابعد عن حياتي انا مابحبكش فاهم غور ياض .


مازن بغضب :اكتمي يابت انتي اتجاوزتي حدودك معايا بصي انا عايزك يعني عايزك بالحلال بالحر"ام عايزك فاهمة .


فهمت هو يقصد ايه وقالت ببرود : لو تفكر تعمل حاجة هخليك تندم ووقتها تكون اتخليت عن اخر معزة لزفتنا حبنا الفاش'ل من 4 سنين .

 

مازن بغضب اعماه وبيقرب منها .


طخخخخخخخخخ نزل بوكس بوش مازن وقعو عالأرض .


رنيم :حازم !!!


حازم بغضب وبيضر'ب في مازن وبيقول :لو تفكر تقرب منها هد"فنك وخلي امك تز'عل عليك . 


مازن فقد الوعي واغم'ى عليه من شدة الضر'ب .


حازم بغضب مسك ايد رنيم ومشاها معاه .


وصلو لحد عربية حازم .


حازم بغضب : هبقى اوصلك بعد الشغل ومافيش اعتراض في الموضوع دا .


رنيم :انت بتعمل كل دا ليه .


حازم بتنهيد :قلتلك قعدتنا الجاي هتكون طويلة هتفهمي فيها كل حاجة .


مشيو ووصلها لحد باب العمارة .


حازم :اقفلي البلكونة واقفلي على باب شقتك كويس ، دا رقمي **** .


رنيم :تمام .

وخرجت وبقي حازم واقف وبعد دقائق سمع صوت صرا"خ جااامد من رنيم . طلع زي المجنون يعرف حصل ايه كانت رنيم قافلة الباب كسر الباب ودخل اول ما دخل لقاا رنيم بتعيط بخوف داخل غرفة النوم لقا شاب طويل بيت#عدى على رنيم وهي بتقاوم .


هج"م حازم على الشاب دا ونزل فيه ضر"ب لحتى فقد الوعي نده على الحراس يلي برا ياخدو الشاب ورنيم حازم غطاها بالجاكيت واداها القميص وهو بقة بالتيشرت وحضنها وبدأ يهديها .

حازم :اهدي ياحببتي بلاش عياط دا انا لحقت اوصل اهو ماحصلش حاجة خلاص اهدي شوية .


رنيم بتعيط بهستيرية .


حازم شال رنيم وركبها عربيتو وساق للقسم .


اول مادخل كان شايل رنيم ودخل مكتبو وسط زهول الموظفين .


حط رنيم على الكنبة .


حازم بحنية :هااا هديتي يارنيم 

رنيم هزت رأسها .


حازم :تعرفي مين ال***** دا .


رنيم بشهقات :دا ابن جارتي ربيت عند جارتنا وكنت بعاملو زي اخويا من لما كان عندي 15 سنة .


حازم :تمام بس انتي مش هتسكني لوحدك تاني لااا هتسكني معايا .


رنيم بسرعة :لا طبعا ماينفعش 

حازم :اهدي مش زي يلي في دماغك دا انا عايش مع امي وابي يعني تقعدي معاهم ماشي وشغلي جنب شغلك اوصلك تمام دا احسن من الحل انك تقعدي لوحدك اهدي واستريحي هنا وانا هشوف ال*** دا .


خرج حازم ونزل للشب يلي اسمو ادم .


حازم ببرود :ليه عملت كده .


ادم بدموع :والنبي صعبت عليا وشكراً انك جيت ووقفتني دي اختي بس مازن طلب مني اعمل كده ولو ماعملتش معاها كده هيعمل كده في اختي سارة وهو خاط-فها .


حازم بعصبية :طب ومش دي اختك برضو .


ادم بدموع على نفسو :والنبي لو عملت كده كنت هتجوزها والله بس مازن هد"دني باختي وانا واقع بين اتنين .


حازم حس فيه :طب بص قول لمازن انك اتعد"يت عليها ماشي ونفذ يلي هقولك عليه وساعتها انت هتخرج منها زي الشعرة من العجينة .

stop 


تكملة الروايه من هنا 





 

تعليقات

التنقل السريع