القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت ليتها تسامحني البارت الرابع والخامس الأخير في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله مع البرنس محمد السبكي قصص وروايات كامله يسعدني تواجدكم معنا في المدونه قصص وروايات حصريه فقط عندنا وبس تابعنا ليصلك كل جديد

*اسكريبت #4🖤

ليتها تسامحني 

خرج حازم وطلع مكتبو وبص لرنيم لقاها نايمة زي الملاك 


قعد يشتغل وغطاها بالجاكيت بتاعو ولبسها القميص .


صار الجو برد جداً بالليل وحازم بتيشرت نصف كم بس عشان ادا هدومو لرنيم .


طلع الصبح كان حازم تعبان اوي رنيم صحيت بتعب .


رنيم : انا نمت هنا .


حازم :صباح النور 😂😂


رنيم :انا تعبانة مش قادرة اروح الشغل النهاردة .


حازم قرب منها ودس راسها لقا حرارتها مرتفعة .


حازم بصدمة :  حرارتك مرتفعة اوي( شالها ) ومشي بيها .


وهو خارج لقا خطيبتو ريناد .

ريناد بعصبية :مييين دي .


حازم قلع دبلتو واعطاها ياها بايدها وقالها :برا .


ريناد :نعمممم .


حازم كمل مشي مع رنيم .


رنيم :نزلني .


حازم :تؤ تؤ ﻻ .


رنيم :طب ليه عملت كده معاها ليه .


حازم :انتي بالعة راديو وتليفزيون مع بعض ولا ايه😂😂 .


رنيم :😂


حازم دخلها العربية وساق للبيت نزل من العربية وكان في فيلة كبيييرة اوي اشبه مايقال عنها قصر  .


دخل البيت وهو ماسك ايد رنيم 


احمد (الاب ):مين دي ياولدي 


حازم :هقولك كل حاجة يالييين ليييين .


جت بنت طويلة جميلة بعيون عسلي .

لين :ايه ياحازم مالك .


حازم :لين خدي رنيم الاوضة يلي جنب غرفتك تمام واديها كل حاجة هي تعتازها ماشي .


لين :تمام اتفضلي معايا .


رنيم :يلا .

وطلعو .


دخلت سارة عمة حازم اخت احمد والدو وبنتها ريناد .


سارة :ليييه سبت ريناااد ياحازم .


خرجت فرح ام حازم ولين على الصوت .


حازم ببرود :عشان مافيش نصيب .

نزلت رنيم ولين على اصواتهم .

سارة :ايييه والبنت الزبا'لة الو*س*خة يلي كانت معاك .


حازم برزت عروق اديه ورقبتو واسودت عنيه واحمد عرف تهور ابنه .

حازم بصوت هز الفيلا كلها بغضب :عشاااان مابحبش بنتك المقر"فة دي والبنت يلي بتتكلمي عنها هتبقاااااا مراتي وعلى اسميي ولو جبتي سيرتها تاني على لسانك هندمك وانسى انك عمتي .


احمد :اهدو شوية حازم فهمنا ايه يلي بيحصل اقعدو  


حازم بغضب مكتوم :انا مابحبش ريناد اديتها الدبلة انا هتجوز رنيم وبص فجأة لقا رنيم اغمى عليها .


جري عليها بسرعة شالها وطلع بيها غرفتو واتصل على دكتورة .


جت الدكتورة وكشفت عليها .


بعد خروج الدكتورة .


حازم :هي عاملة ايه دلوقت .


الدكتورة :الحمد لله مافيش حاجة حرارة شكلها اخدة برد وتعب وهي مابتتغذاش كويس كتبتلها فيتامينات ياريت تاخدهم وهعيد الكشف بعد اسبوع الف سلامة عليها .


وخرجت .


حازم دخل لرنيم كانت ابتدت تصحى .


حازم بلهفة :الف سلامة عليكي خضيتيني عليكي يابت .


ابتسمت رنيم .


حازم بمشاغبة :ايوه كده ابتسامتك رووعة  


رن تلفونها وكان مازن .

حازم اتعصب وقال :ردي عليه وافتحي اسبيكر وانتي على اساس معت"دى عليكي فاهمة .


رنيم :تمام .

فتحت الخط .

مازن بش'ر : ازيك يامحترمة .


رنيم :الحمج لله .


مازن :حضرتك بقا ليه ماجيتيش الشغل النهاردة هااا هتبدأي دل'ع ولا ايه .


رنيم ببرود :عندي ظرف حصلي ماقدرتش اجي .


مازن :امممم وهو ايه .


رنيم ببرود :مايخصكش وقفلت بوشو .

( حيوووو رنيم 😂) 

stop



اسكريبت 5#🖤✨ والأخير 

ليتها تسامحني 

فجأة كانت رنيم واقفة وقعت اغمى  .


حازم جري عليها وشالها بلهفة وخووف .


حاب بارفان وبخ وحاول يفوقها .


حازم دس جبينها لقا حرارتها مرتفعة وهو نسي موضوع حرارتها من سارة وبنتها .

( كل دا وكانو بالصالة تحت انظار سارة وفرح واحمد وريناد ولين ) .


حازم شال رنيم بالراحة وطلع غرفتها .

حطها عالسرير بهدوء وقطع كم قميص وعملها كمادات باردة .


رنيم ابتدت تفوق بعد ساعة بعدما خفت حرارتها .

رنيم بوجع :اااه ... حصل ايه ياحازم .


حازم : ماحصلش انتي اخدة برد وحرارتك مرتفعة شوية واغمى عليكي ... خضيتيني عليكي ياشيخة ربنا يسامحك 😂💔


رنيم ابتسمت وبصت لهدومها لساتها بهدوم حازم .


حازم فهمها وقال : جبتلك هدوم هم في الدولاب خدي شاور وارتاحي .


حازم بحب : رنيم .


رنيم :نعم .


حازم قالها بصوت مرتفع وهو بيضحك: بصي انااااااااااا بحبكككككككككككك مش عااارف امتى بس المهم حبييييييتك يابت .


رنيم بصراخ مماثل وضحك ومن غير استيعاب :وانااااا بحبكككككككككككك. 


حازم :طب النهاردة المسا عايزينك تحت كل العيلة تمام اجهزي كده عالساعة 8 سلام ياحب ومشي .


رنيم بنفسها :حبيتك والنبي مسكت الجاكت بتاعو وضمتو ليها وقامت اخدت شاور وابتدت تلبس .

تحت .


حازم بهدوء :اقعدو عايز اقولكم حاجة مهمة .


الكل قعد بالصالة .


حازم :انا هتجوز رنيم .


ريناد :اييييه  


حازم :زي ماسمعتي كده وفرحنا بعد اسبوع وكتب الكتاب النهاردة .


سارة :وبنتي .


فرح :بنتك مالهاش نصيب معاه وخلاص .


أحمد :هي البنت كويسة يابني 

حازم بهدوء :سمعتو عن الدكتورة رنيم الرفاعي .


ريناد :ااه بس ماشوفناش شكلها بس هي بيقولو من الدكاترة المتميزين بالجراحة .


حازم بهدوء قاتل :بابا دي رنيم الرفاعي يلي هتجوزها .


احمد بصدمة :هي البنت دي رنيم الرفاعي .


حازم :على فكرة اهلها ميتي"ن من 10 سنين وهي درست لوحدها ومش متجوزها عشان منصبها او علمها انا متجوزها عشان بحبها من زمان بابا دي البنت يلي كنت بقولك عليها .


احمد:ربنا يوفقكم ياولاد .


طلع حازم لعند رنيم بهدوء تام ودق عالباب دقات خفيفة .


فتحت الباب كانت زي الأميرات لابسة فستان هادي لونو اسود مع ميكب روعة وشعرها الناعم كانت ملكة جمال.


حازم :احييييه من فين جبتي الجمال دا كلو  


ابتسمت رنيم على كلامو 


حازم مسك ايدها ونزلها معاه كانت العيلة كلها قاعدة وفي مأذون قاعد .


حازم بيوجه كلامو لرنيم .

تتجوزيني .


رنيم ابتسمت والدموع بعيونها :موافقة .


حازم بفرحة :اكتب ياشيخ .


《بارك الله لكما وعليكما وجمع بينكما بالخير 》. 

حازم سمع الجملة دي وشال رنيم ولف بيها الصالة والكل قاعد بيتفرج وهو مبسوط ....


بعد سنة كانت بالمطبخ بتطبخ وحازم برا قاعد مع ولادو راما واحمد وهو مبسوط معاهم  


خرجت رنيم وقعدت معاهم وكانو عايشين جو اسري يلي رنيم اتحرمت منو .

حازم :بحبك وهفضل احبك طول العمر .


رنيم :وانا بحبك وهفضل احبك 


انتهى السكريبت .

سبت النهاية من عندكم ❤

شكراً للمتفاعلين معايا




 

تعليقات

التنقل السريع